Hihi nou dat word straks één grote roze wolk hier Ik ben ook veels te nieuwsgierig dus met de 20 weken echo ga ik er zeker naar vragen en anders dan komt het vast wel aan bod met de pret echo die wij willen rond 24 weken. @Bloem, heerlijk he dat fantaseren over hoe je kindje zal gaan worden. Deed ik bij mijn eerste zwangerschap ook al en ik moet zeggen hij heeft tot nu toe al mijn verwachtingen over troffen. (ben natuurlijk totaal niet bevooroordeeld )
Oja ik ben getrouwd tijdens mijn vorige zwangerschap en toen is het niet helemaal goed gegaan met de achternamen. Ik heb dus beide achternamen gekozen, maar nu staat steeds mijn achternaam voor die van mijn man?!?
Bloem, ik ben wel wat wijzer geworden, maar ik wist gewoon alles al. Ik ben benieuwd of jullie voorspellingen over een jongen of meisje gaan uitkomen! En heel stom, maar ik stel me Monkeylove al een hele tijd met een jongen voor.
Athina: Grappig inderdaad Maar nu loop ik er niet bij als een jongen hoor en draag ik weleens rokjes ed. En als ik een dochter krijg wat echt een dametje is zeg maar, vind ik het ook geweldig, kan ik haar lekker optutten maar ik denk dat gewoon niet. Maar goed, ik heb natuurlijk 2 broers (oudere en jongere) dus een voorbeeld van een zus had ik niet Nu moet ik echt even wat gaan doen (in huis bedoel ik he )
Ow ja voor ik het weeeer vergeet (schaam schaam) meisje0123: Van harte gefeliciteerd meid geniet ervan
hey ook ff van mijn kant mijn voorspelling. wij jeroen en ik die hebben t gevoel dat t een jongen wordt.en mijn schoonmoeder helemaal want die at laatst roze muisjes op haar brood en daar kwam 1 blauw muisje uit dus ze belde meteen op met jullie krijgen een zoon want dit en dat en zus en zo haha. maar als t een meiske wordt vind ik t ook geweldig. alleen net wat bloem zegt dan wordt t geen meisje meisje. jeroen zelf is skater/punker en ik doe wel een sport voor meiden maar ik zelf draag ook nooit make-up (alleen op wedstrijden) en nooit een rok of jurk en heb men haar altijd makkelijk in een staart. dus bij deze. wat dat trouwen betreft ik wil de achternaam van jeroen nemen. veel mooier als mijn eigen achternaam. ik zou mij doodschamen als mijn kind mijn naam zou moeten dragen echt zielig is dat,dat kan ik hem / haar niet aan doen 8) nou ik ga ff de afwas oen want mijn mannetje moet tot 00.00 uur wekren dus kan t niet maken om de afwas te laten staan, maar ik heb er echt geen zin in. heb t in mijn rug en ben al te moe om straks te moeten trainen. tot laters weer liefs susanne
HET GAAT NERGENS OVER MAAR DE MEI MAMA'S ZIJN WE VOORBIJ EN DE JUNI MAMA'N NOG 5 PAGINA'S HIHIHIHIIHI! WE HOUDEN VAN KLETSEN ZULLEN WE MAAR ZEGGEN! VANAF DAG 1 DACHT IK EEN JONGEN ALLEEN VAN DE WEEK VAN EN MEISJE GEDROOMD DUS HIER EEN BEETJE DILLEMA! WIJ GAAN OOK PRETECHO DOEN! iK GA NU NAAR HUIS EN HOOP JULLIE STRAKS NOG GOED NIEUWS TE BRENGEN OVER MIJN 3E ECHO EN NEKPLOOIMETING! XXX NINA
Voorlopig weet ik nog van niets, maar ik verwacht onderhand wel eens een keer een aanzoek haha! Maar ik hou mijn eigen achternaam. Dat mijn kind dan een andere achternaam heeft vind ik helemaal niet erg.
Kan iemand mij a.j.b. even uitleggen - eventueel in een p.b. - wat ik allemaal gemist heb?!?!?! Ik snap er niets meer van. Wel weet ik dat ik eigenlijk ook niet zo zit te wachten op nare verhalen. Ik kom hier juist om een beetje moed te krijgen, want ik vind het juist allemaal al spannend en eng genoeg zo. Ik hoop niet dat ik mensen hiermee op hun tenen trap.
Oh, jij weet nu al dat je met 24 weken een pretecho wilt. Is dat aan te raden? Zie je je kindje dan het beste ofzo? Hoor graag je deskundige advies want dit is mijn eerste
Ik zal hier niet meer posten, want ik krijg in de gaten dat velen daar niet op zitten te wachten helaas. Ik denk dat ik net als Freesia maar een tijdje stop met dit hele forumgebeuren, want krijg alleen maar nare gevoelens van sommige van jullie. Helemaal niet lullig bedoeld, maar dat is nu eenmaal mijn gevoel. Succes met jullie zwangerschappen die hopelijk allemaal goed gaan verlopen, en succes in juli.
Hi ladies! Meiden met een goede echo...superrr Nina veel succes vanavond! Mijn voorspelling...ik denk dat we een meid krijgen. Hihihihhi althans, mijn mannetje heeft daar toch een beetje de voorkeur aan hihihihi. Maar uiteraard maakt het niet uit, heel cliché maar "als het maar gezond is". Wij zijn niet getrouwd of hebben een geregistreerd partnerschap oid. Maar wij gaan denk ik op de "gratis dag" trouwen. Wij hebben absoluut niets met trouwen oid, maar tis puur voor 't kindje en het is zo lekker ongecompliceerd op deze manier. Maar ik neem zeker niet de achternaam van mijn mannetje...ik hab (al zeg ik het zelf ahum) een PRACHTIGE Portugeze/Braziliaanse achternaam en die doe ik niet weg voor een (niet lullig bedoelt) voor zo'n "Simpele" NL naam . Het wordt ook ngo wat als ons kindje geboren wordt, gezien wij ook niet van de Hollandse voornamen zijn vind ik dus niet dat zijn naam zal passen bij onze babynaam opties hihihi. Maar goed we hebben nog ff om dat definitief te beslissen. Wat betreft het "Eigen plekje" voor de ladies die een MK hebben gehad... jullie zijn hier van harte welkom, jullie mogen jullie verdriet uiten wat betreft jullie miskraam. Maar waar ik persoonlijk een beetje moe van wordt is...het geneuzel richting de modeators! Ik heb alle keren dat ik een MK gehad heb met terug getrokken van de Bevallingsforum en heb zelf een topic geopend om mijn verdriet te delen met wie dan ook. Uiteindelijk heb ik me aangesloten bij de topic "T zal toch niet waar zijn?!3x mis" Omdat ik ook net mijn 3e MK achter de rug had. Ik heb nu 5 hele fijne "vriendinnnetjes" gevonden op het MKforum. En we kletsen tot de dag van vandaag nog steeds met elkaar op het MKforum. We hebben elkaar een jaar lang gesteund en doen dit nog steeds. En we hebben allen niet te gelijk een MK gehad ofzo, de ene heeft er 5 gehad en de ander maar 1, de ene heeft ze in 2006 gehad en de ander allen in 2007 heel verschillend dus, maar het verdriet en de onzekerheden zijn allen hetzelfde. En heel toevallig...zijn we nu ALLEMAAL weer zwanger en hebben ALLEMAAL onze mini mijlpalen behaald . Dusss open een topic met een "neutrale titel" en alle meiden ook geen Juli mamma's sluiten zich vanzelf aan. En geloof me...jullie kunnen je ei echt kwijt. Nogmaals, begrijp me niet verkeerd, ik ken jullie verdriet als geen ander en jullie zijn hier echt van harte welkom maar ga hier aub niet lopen muiten over de modeators of dat jullie geen "MK Juli mama" topic mogen openen. Of bedenk een titel als..."Dag lief zomer beebje" of "Afscheid van mijn Zomer Droom" iets in die trant als jullie persé een eigen plek willen. Hoe dan ook, ik ben er voor jullie als jullie willen en ik weet ook wel dat er toch nog hormoontjes door jullie lijfjes gieren en dat jullie "boos" zijn op de situatie. Maar ruzie zoeken met modeators lost echt niets op lieverds. Mannetje is thuis, kep niets in huis om te eten, kep ook geen honger, ben moe maar kan niet slapen grrrrrrrrrrrrrrrr oja en ik heb het MEGA koud hihihi. groetjes
Hier wordt ik nou verdrietig van! Het is wel een wisselwerking hè Jusi... Jij vind (en zeg niet dat het niet zo is) vind het soms moeilijk om onze "happy" verhalen te lezen (wat begrijpelijk is) en als wij het soms confronterend vinden om jou verhaal te lezen (wat ook begrijpelijk is). Ik blijf erbij...jullie zijn hier van HARTE WELKOM en er zijn Juli mama's (waaronder ik) die ALS GEEN ANDER weten hoe jullie je nu voelen. Maar... probeer je ongenoegen van t.o. de Modeators ergens ander te uiten want zo creeeër je dus een nare sfeer en DAT is juist het gene waar andere niet op zitten te wachten. Maar als jij je k*t voelt omdat je buikpijn hebt of tegen een curretage op ziet...uit dat gewoon, want we hebben een band met elkaar opgebouwd dus horen we er gewoon nog voor elkaar te zijn, vind ik. Maar goed mss is afstand nemen ook geen gek idee, maar doe het om je verdriet te verwerken heb ik ook een keer gedaan, maar ik ben zelf van mening...je gevoelens uiten met lotgenoten is het beste medicijn. Liefs Silla
Silla: Dat is het probleem nu juist: iemand heeft een neutraal topic geopend voor iedereen met een miskraam, maar deze is weer net zo hard dicht gegooid. Daarom zijn ze ook best pissig, want het hoeft niet perse een juli topic te zijn, maar een gewone topic waar ze over hun verdriet en angst kunnen hebben. En in het topic een miskraam en dan, praten ze ook alweer over positieve ovulatietesten ed dus daar voelen ze zich ook niet echt thuis, omdat zij alle ellende nog krijgen. En inderdaad: ik wil ook niet dat degene met een miskraam zich weggejaagd voelen hoor, jullie zijn net zo welkom, want ook een miskraam hoort bij het leven helaas. Het irriteerd inderdaad alleen mensen dat gekift de hele tijd heen en weer en dan gaat het niet meer over waar dit topic voor bestemd is. Geef je frustratie en het is klaar. Ik vind het juist fijn als mensen met een miskraam komen vertellen hoe het met ze gaat, want jullie zitten wel in mijn gedachten en ik denk wel: hoe zal het nu met ze gaan. En dan is het fijn een steunpuntje te zijn (althans proberen te zijn ) en het is leuk om te lezen als je op een gegeven moment weer met het nieuws mag komen dat alles achter de rug is of bv dat je zwanger bent.
Mooi gezegd Silla. Ook ik had aangegeven dat iedereen hier van harte welkom is, maar dat het ook voor beide kanten moeilijk kan zijn. Ik vind het ook vervelend als er zo gereageerd wordt en in een andere topic wordt gezegd dat alleen Patricia en Monkeylove de meiden hier willen hebben en dat is niet waar. Maar ik vraag me af of ik hier nog langer energie in moet steken. Ik vind het zó jammer dat het zo gaat. Hier wordt niemand vrolijk van!
Veraatje: Welke topic is dat dan? Want dat vind ik ook erg vervelend, ik neem het voor ze op en dan zo doen. Lekker is dat
Ppfff iedereen is van mening dat er gestopt moet worden over het onderwerp maar word steeds weer op tafel gegooid..afijn, zoals jullie allen hebben kunnen lezen reageerde ik op Goudvis..dat IK word aangevallen door TWEE mod.'s vind ik schaamteloos. Ik mag praten met wie ik wil en waarover ik wil, punt uit. Heb inmiddels uitgebreid gepb't met Nastasja, en zij excuseerde zich ook voor haar uitval naar mij..en ik ook andersom. Dat verhaal is inmiddels allang gesloten, en toch word het hier nou al de hele avond over gesproken...als het dan zo dwars zit stop er dan over te praten maar nu lijk het of ik de sfeer verziek omdat ik voor mezelf opkom en nu lijk het ook of dat door MIJ die meiden hier komen kletsen, terwijl ik ook gewoon graag voor hun een eigen plekje wens. Nu stop ik er ook mee, want hoe je het ook wend of keer..tis nooit goed!
Tis de topic van Derone "Echo was niet goed vandaag". Ik vind het erg jammer en ga ze ook echt missen maar ik heb wel ff gezegd dat ze me hier mee gekwets heeft. Maar goed ik besteed er geen aandacht meer aan. Hebben jullie overigens al leuke bijnamen c.q. werknamen voor de uk de komende 9 maanden. Ik kom niet verder als "Ukkie" whahahaaha