Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vergo

vergo Fanatiek lid

Mar 3, 2007
    1,139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    hey meiden ben ik ook weer eens, ik had geen zin om alles terug te lezen van vandaag en maar goed ook geloof ik.

Vandaag erg onzeker, veel buikpijn en een beetje bruin in mn broekje ik schrok me rot maar het is geen bloed heel raar. Nog drie daagjes en dan de echo gelukkig.
    Ons voorgevoel is dat we een jongen en een meisje gaan krijgen zou wel te gek zijn.
    Toen ik thuis kwam lagen er allemaal cadeautjes, mn mannetje had een kraammand gekocht met mn moeder met 40 cadeautjes, elke week mag ik wat uitpakken zo lief. Vanavond mocht ik er al 11 uitpakken ben tenslotte 11 weken.

2. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Vergo: Misschien is er een adertje geknapt joh.

Ennuh, WOW! Zeg dat maar tegen mijn man, dat wil ik ook wel zo'n cadeaumand :oops: 1 x per week een cadeau'tje, dat worden lange weken voor jou, hihihi.

3. vergo

vergo Fanatiek lid

Mar 3, 2007
    1,139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    ja bloem dat zou kunnen maar je wordt zo onzeker.

Ik zal het tegen je man zeggen: MAN VAN BLOEM, BLOEM WILT OOK EEN KRAAMMAND.

en het worden zeker lange weken maar er zaten al schattige cadeautjes bij.

4. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,848
    3,364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wat leuk en lief vergo! Wat zat er allemaal in de eerste 11 cadeautjes?

5. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

Jun 6, 2006
    1,304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    he meiden,,

ben net terug en de echo was helemaal goed! Normaal was de kans voor mijn leeftijd 1 op 1000 en met onze uitkomsten 1 op 17.000 dus verloskundige gaf aan dat het niet beter kon! Hartje klopte mooi en ik ben weer opgeschoven met uitgerekende datum eesrt was het 1 juli toen 29 juni en vandaag was het zelfs 25 juni geworden! Dus het groeit goed!

Vergo ik zou me niet te druk maken om bruinverlies! En wat onwijs gaaf idee van je man en ma dat wil ik ook hihihihi net als bloem!

liefs Nina

6. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,848
    3,364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wauw wat goed Nina! Wat een super uitslag :) ! En jee, je wordt echt juli-mama af zo hoor hihi :p nee, we willen je hier niet kwijt, maar wat een verschil zeg! Fijn dat jullie kleintje het zo goed doet in je buik!

7. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,830
    883
    113
    Noord Holland
    hey ben ik weer ff
    heb net weer 2 uur getraind maar halverwege kreeg ik erge last van mijnhoge buikspieren, niet prettig, maar goed ben meteen weer wat rustiger aan gaan doen want mijn kindje gaat voor alles, dus ook voor de training van t NK.
    maar inderdaad ik had mijn bruiloft wel anders voorgesteld. mijn vriend zou mijn jurk maken en we zouden t groots houden ivm familie van ver. groot feest enzo. dat gaat nu niet gebeuren maar ik heb zoiets van, t is t beste voor ons kindje dus doe dan maar, maar ik wil hoe dan ook een feestje. :) en vind t ook belangrijk dat ons kind niet bij mijn manneke weggehaald wordt als ik eventueel kom te overlijden of iets anders engs,
    maar ik ga ff in mijn uppie op de bank hangen. manneke is tot 01.30 uur aan t overwerken :evil:

hey fijne avond alle en tot morgen

liefs susanne

8. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Hallo allemaal,

Het licht brand hier weer! We wonen midden in het stroomstoringsgebied en we hebben dus de afgelopen 50 uur zonder stroom gezeten. Pfff wat een avontuur zeg. Kamperen is er niks bij hahahaha. Gek genoeg ben ik nauwelijks met zwanger zijn bezig geweest. Vooral met het opvangen van kids uit het halve dorp (de school was dicht), warm worden en kaarsjes aansteken. Back to basics ;)

Maar gelukkig is alles weer op orde nu en de kachel brandt als een wilde.
    En, ik heb een mobieltje aangeschaft, want de telefoon deed het natuurlijk ook niet. Niesje, pbtje komt eraan.

Eerlijk gezegd vind ik (nu ik de afgelopen dagen gelezen heb) het niet zo erg dat ik er niet direct bij was om het te lezen. Zonder een oordel te vellen over wie of wat dan ook. Jammer dat het zo gelopen is! Persoonlijk had ik de meiden er graag bij gehouden, maar ik de redenen van mensen die er anders over denken wel begrijpen.

Heel fijn dat de echo's zo goed zijn gegaan vandaag! En Nina, wat een superuitslag van de combitest! Gefeliciteerd meis.

Hier alles goed, voel me echt wat beter nu en gelukkig is de constante zeurhoofdpijn ook bijna weg. Dus op naar het actieve, blije 2e trimester!
    Nog een klein stukje maar.

En nu ga ik heerlijk slapen in een WARME slaapkamer! Doen we anders nooit, de kachel aan, maar voor vandaag maken we een uitzondering!

Liefs,
    Lientje

9. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Ik zou hier niet meer posten, maar ik wil toch nog even kwijt dat ik het niet zo letterlijk bedoelde als in dat andere topic stond.
    Ik bedoelde meer dat ík het idee had dat Patricia en Monkeylove het wel fijn vonden om verhalen van ons te horen, en de rest niet omdat ze het te confronterend vonden, of bang waren voor hetzelfde.
    Ook hebben al een aantal van jullie dat aangegeven, en dat was voor mij ook de reden dat ik toen het idee heb geopperd van een eigen topic.

Dus ik heb helemaal niet met kwade bedoelingen dat stukje geschreven, maar gewoon wat ik dacht dat jullie dachten.
    - Ja ik weet het, je moet niet voor een ander denken - ](*,)
    Ik hoop dat we het nu gewoon gezellig kunnen houden, en dat we in andere topics nog wel gezellig kunnen kletsen met elkaar. :)

10. Muurbloempje

Muurbloempje Fanatiek lid

Sep 12, 2007
    1,072
    0
    0
    Somewhere in my dreams
    Hoi meiden,

Ik ben gisteren naar de verloskundige geweest eerder dan verwacht omdat ik bloedverlies (bruin) had en erg last van buikpijn had....

En wat denken jullie goede echo....HET HARTJE KLOPT goed he?

Ben wel heel erg blij...

Het is nu 1.5 cm.....

Veel liefs van mij

11. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,848
    3,364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ow wat fijn Diddl! Toch wel heel fijn om dat zo vroeg te weten he... wat is het nog klein he? Ik was 4 dagen verder toen ik ging en bij mij was het 1,98 cm :) zo ieniemienie nog, maar zo echt op weg om een echt mensje te worden :)
    maar gefeliciteerd meid :)

12. duikster

duikster VIP lid

Nov 13, 2005
    5,714
    73
    48
    Vergo wat leuk zo'n kraammand! eigenlijk een zwangerschapsmand, want kramen duurt nog even.
    en een boy en een girl, ben benieuwd of dat uit gaat komen.

Lientje: lijkt me heftig hoor die stroomstoringen!

Didl fijn dat je een kloppend hartje zag. Kan me voorstellen dat je door bloedverlies onzeker was.

Ook Nina weer een goede uitslag! super.

Suzanne voor welk NK ben je aan het trainen?
    enne een vriend die je jurk kan maken: dat klinkt spannend! Kan dat niet alsnog trouwens?

pff heb vanmorgen al soep staan koken en traktaties gemaakt voor het kinderfeest van vanmiddag. Heb er wel zin in.
    Gelukkig heb ik vannacht weer wat beter geslapen. Het kruikje tegen mijn buik werkte in elk geval...

13. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Diddl en Nina, van harte gefeliciteerd met jullie mooie echo!

Lientje, fijn dat je weer stroom hebt!

Vergo, niet te druk maken hoor! Het zal wel niks zijn. Je hebt wel een superman zeg. Wat leuk al die kadootjes. Ik ben ook wel nieuwsgierig wat je nu al hebt gekregen.

Susanne, je traint voor het NK? Wat doe je dan?

14. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    Jeeh Lientje 50 uur zonder stroom wat een drama lijkt me dat zeg.
    In de zomer is dat nog wel te doen maar de winter brrrr koud en snel donker enzo.

Enne miss. kunnen we nu gewoon gezellig verder gaan ipv constant de discussie hier weer boven te halen? vindt het nogal sneu dat er zoveel pagina's aan zijn besteed.

15. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,830
    883
    113
    Noord Holland
    hey allemaal
    voordat ik weg ga ff een berichtje van mij. heb beroert geslapen joh heb er gewoon hoofdpijn van :(
    nou dat met die jurk hebben we besloten om niet te doen omdat gewoon lekker boers naar t gemeentehuis gaan en hup hamdtekening en klaar is kees. haha maar goed t kost ook wel een flinke tijd om dat te maken.
    wat t NK betreft ik doe aan twirlen heb t van mijn 5de tot 17de gedaan maar moest er 5 jaar tussenuit vanwege de ziekte van pfeiffer. nu ben ik in feb weer begonnen en t was meteen raak. maag met 1 solo onderdeel heen.SPANNEND.
    je kan op onze website kijken naar 3 filmpjes en de 2 onderste zijn die voor de NK. maar ik mag ook nog 2 keer met de groep op en dan is t voor mij voor een jaar afgelopen.
    ik ga ff eten(proberen) en dan richting julianadorp

liefs susanne

en de echos. helemaal top dat t bij beide goed zat.

16. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Hahaha Mila, tja dat was dicht tegen elkaar aankruipen snachts! Nu lach ik weer, maar het had ook niet veel langer moeten duren hoor. Gisteravond om 7 uur was het nog maar 12 graden in huis overal. Gelukkig ging alles een uurtje later aan, want nog een nacht had ik niet getrokken denk ik.

Ben trouwens ook heel blij dat ik jullie weer kan spreken :)

Lientje

17. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Pfff Lientje, ik heb het al koud in de winter als de verwarming voluit staat, hopelijk gebeurt het hier nooit want ik ben een egt koukleum, het liefst blijf ik ook de hele winter tegen m'n verwarming aanzitten...

Nou die kleine laat zich moeilijk vinden met die angelsound hoor, ik heb m al 2 dagen niet gevonden maar ik maak me niet echt druk, zal nog wel teveel ook achter het schaambeen verstopt zitten...

18. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Degene met een goede echo -> Gefeliciteerd! :D

Hier gaat ook alles goed..Mijn vriend word alleen helemaal gek van me, ben ongelofelijk opvliegerig :oops: :confused: . Met alles wat hij zegt schiet ik in de verdediging en dat heb ik zelf niet eens door :oops: Mijn vriend is internationaal chauffeur dus hij is heel veel weg! Nu is hij al heel lang weg hoor..hij is vorige week maandag weggegaan en is pas volgende week woensdag of donderdag thuis :cry: :cry: Dan is hij dus dik 2,5 week weggeweesst. Zo lang heb ik nog nooit meegemaakt! Maar goed dus ik zit hem de hele tijd af te katten door de telefoon, grrr ik word gek van me zelf! Hebben jullie dat ook?

19. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Na twee keer lopen zoeken en niks kunnen vinden, ben ik er eerst maar mee gestopt. Want anders ga ik gek van mijzelf worden. Ik wacht nog wel een paar weekjes...

Kwebbels, daar heb ik ook last van. Vooral door de week als ik moe ben na een dag werken. Mijn man hoeft maar iets te zeggen en ik jump al!

20. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    Herkenbaar! maar ja we kunnen er niks aan doen he zijn de hormonen ;)

Share This Page