Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik heb een angelsound en 'moet mijn buik goed insmeren met babyolie anders stoort ie idd ontzettend.
    Het is nu nog best moeilijk om de kleine te vinden. In elk geval wordt een lege blaas aangeraden en sjah bij mij zittie beetje boven he schaambeen, al vind ik hem niet altijd hoor ahha...
    Je hoort dan heel snel het hartje, 2x zo snel als je eigen hartslag. Ik heb hem vanmorgen wel gehoord maar heb het vanavond nog eens geprobeerd en toen kon ik niets vinden...
    Ow en ik heb mijn eigen koptelefoontje erop gedaan van mijn mp3 speler...

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ik dacht toen ik hoorde van die angelsound''leuk! ga ik ook kopen!'' Maar mijn vriend zei: dat is best wel onzin, als je het hartje een keer niet hoort schiet je gelijk in paniek! En dat zei de verloskundige dus ook..Dus ik ga hem niet aanschaffen..Zijn er meer die er zo ook over denken?

3. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik ga het zo nog een keer proberen ;)

Ik ben ook gek dat ik hem gekocht heb hoor ;) Maar aangezien ik toch niet weet waar ik moet zoeken en ervan uitga dat ik hem ook niet vind, hoop ik dat ik niet in paniek raak. Tevens weet ik nu ook niks en ben toch al nerveus voor de echo ;)

4. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nou, ik raak niet in paniek, integendeel, ik weet gwoon dat je in deze periode niet altijd een hartje vind omdat het eigenlijk nog te vroeg is, ik vind het eerlijk gezegd helemaal geweldig, maar ik kan nu ook mijn kinderen het hartje laten luisteren en daar doe ik het eigenlijk voor haha...

5. kwebbels

Ja ach, ik ben eigenlijk wel jaloers dat jullie hem wel hebben en ik niet hoor :) :rolleyes: Want ja dat moet echt heel bijzonder zijn om het hartje zo te kunnen horen natuurlijk!

6. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Laat ik hem eerst maar eens vinden ;)

7. kwebbels

Ik hoop ook voor je dat je hem vind, maar volgens mij zit dat wel goed hoor. Het is natuurlijk nog maar heel pril he...

Net lekker heeeerrlijk in bad gelegen hmmmmmmm :rolleyes: Ga zo kijken of er wat op televisie te beleven is. Wel saai hoor zonder me ventje het weekend :(

8. kwebbels

Ik heb trouwens een ontzettend mooi beeldje gekregen van mijn oma!Echt zo een geweldig beeldje.Het zijn twee handen van een volwassen iemand en waar een klein babytje op ligt :D Echt heel mooi!

9. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Meiden, ik heb net even alles bijgelezen, ik kreeg helemaal geen mail meer dat er nieuwe berichten waren....
    Misschien dat het helpt als ik weer even wat post.

Ik wil ook graag de angelsound, misschien toch wel leuk voor de kerst :)

Net even het centrum hier in geweest, Nick en Simon waren er, best even leuk!

Nu lekker op de bank, beentjes omhoog en relaxen.

Fijne avond allemaal

10. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    @duikster, we hebben er over gedacht en ik denk dat we toch geen duowagen gaan kopen.
    Damian is dan ruim 2 jaar en kan dus voor kleine stukjes gewoon lopen eventueel met zo'n plankje aan de kinderwagen.
    Mochten we echt een dagje weggaan dat zijn we toch met zijn tweeen en kan de één de buggy en de ander de kinderwagen duwen.
    Verder als ik alleen op pad ga dan word het denk ik baby in de buikdrager en Damian in de buggy.
    Ik heb Damian ook veel gedragen en vind het een hele fijne manier.

En na jullie verhalen ga ik toch maar eens informeren bij mijn verzekering.
    Heb trouwens even gespeurd en er zijn dus een stuk of 4 aanbieders van kraamzorg.

@Kwebbels, hier ook geen angelsound. Aan de ene kant lijkt het me wel leuk, maar aan de andere kant ik vind die vk afspraken al nooit een ruk aan, het enigste leuk is het hartje luisteren, als ik de angelsound heb is dat ook niet meer bijzonder.
    En wat ontzetttend lief van je oma trouwens!

Ik zit ook alleen vanavond, gisteren ook al, blehhh niks aan.

11. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi there,

Dat is idd een giller! whahahaha

Beetje jammer dat je niet zo lekker voelt, maar die droppies eten....hmmmmmmmmmmmmm lekker hoorrrr!

12. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Kep een beebiesite gemaakt hihihihi.

Het was wel ff klooien maar goed tis gelukt ben er errug happy mee.

Vandaag een sombere dag..veel hoofdpijn (eigenlijk nog steeds) en wat krampjes in mijn buik..grrrr.

Verder geen nieuws eigenlijk.

Groetjes Silla

13. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    SIlla, wat toevallig, die heb ik vanmiddag zitten lezen, niet wetende dat ie van jou was, grappig!

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    hihihihi das grappig want hij is nu pas af whahahaha.

Enne by the way...
    Ik zie dat we "vlak bij elkaar" wonen. Ik kom uit Haarlem.

Groetjes

15. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Monkeylove: Kun je uitleggen waar het schaambotje ongeveer zit?

16. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Ja ik had ook nog niet alles gelezen, ik had gelezen tot het verhaal van je echo, zie dat er nu nog een pagina bij is gekomen.

Leuk he zo'n site... ik ben er ook zo blij mee.

We wonen zeker in de buurt ja, ik werk in Haarlem... grappig!

Krijg trouwens weer geen meldingsberichten... hebben jullie daar ook last van.....

17. Diavolo

Diavolo Actief lid

30 mei 2007
    187
    0
    0
    Je schaambotje is dat harde botje onder je schaamheuvel ;)

De drop bevalt goed :)

Ik heb met 4wkn zwangerschap het kraambureau al geregeld, ook het kdv en de verzekering ingelicht, hier moet je volgens de vk echt bellen voor 10 wkn zwangerschap. De polder is blijkbaar ERG vruchtbaar :)

18. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Zo vandaag heerlijk in babywinkels wezen kijken. Wat een lekker gevoel is dat toch. Kopen kopen kopen hahahaha.
    Nee hoor eerst maar wat ideetjes op gedaan. Wel in alle 3 de winkels meteen naar de zelfde kinderwagen toegelopen, dus ik denk dat de keuze daar wel duidelijk in is.
    Baby kamer hebben we ook al idee voor inrichting, maar we moeten nog even exact kijken wat het precies gaat worden.
    Wel erg leuk dat rondkijken......

19. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hihi dan willen we natuurlijk ook weten welke wagen?

20. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Bijna zeker te weten een X Adventure, maar twijfel nog tussen 2 modellen: Inmotion (nieuw model) en de Fiji (ouder model).
    Uiteraard hebben we met beide even proefgewandeld en dat ging hartstikke lekker hahaha. Nu de kleine er nog in hihi.

Deel Deze Pagina