De computer gaat dus in de huiskamer staan, heb ik opzich geen problemen mee want vond het altijd zo ongezellig als ik in huiskamer zat en mijn vriend op de computer bijvoorbeeld..Moeten ook een hoop rotzooi uitzoeken en we gaan een mooi dressoir kopen voor die rotzooi Mijn vriend is volgende week een week vrij dus die kan ik mooi aan het werk zetten
Hai meiden ben een paar dagen niet geweest hier... mijn energielevel ligt erg laag... frustrerend vind ik dat zeg! Vrijdag gingen we ff wandelen in het park en gelukkig was het donker want ineens sta ik me daar te k*tsen! gisteren met schoonouders en hubbie ee dagje naar antwerpen geweest... erg leuk, alleen wel moeilijk om dan nog niks te zeggen hoor... vertellen het met kerst... zijn we terug belt mijn moeder of we zin hbben om vandaag met ze naar antwerpen te gaan... errrhhh, hoe bedoel je maf woensdag eindelijk eerste echo, ben zo nerveus! durf ook nog niks te kopen aan beebspul omdat ik eerst die echo wil afwachten.... oh ja aan degene die net als ik nu het glaasje wijn af en toe best missen... bij de gall en gall verkopen ze een alcoholvrije rode wijn die best drinkbaar is. smaakt wel iets anders, maar je kunt jezelf er wel mooi mee voor de gek houden beetje lang verhaal... krijg je he als je een tijd niet komt fijne zondag rensie
Jah, dat is wel beter. Ik had mijn kledingkasten ind ie kamer staan maar die heb ik dus uitgeruimd (waarbij ik 7 vuilniszakken vol naar het goeie doel kon deponeren :s) Die kasten gaan naar zolder...
Wij hebben nu nog in de babykamer twee boekenkasten vol met boeken staan (we houden nogal van lezen), dus die moeten een nieuw plekje krijgen. Ik weet alleen nog niet echt waar Verder wacht ik nog even met verven enzo, hoewel ik er wel zin in heb. Heb het ook al ongeveer in mijn hoofd wat ik wil. Het wordt in elk geval lime. Maar hoe precies daar ben ik nog niet over uit. Toen ik gisteren naar babykleertjes keek, zag ik toch wel dat er niet echt veel 'neutrale' kleertjes zijn, dus ik kan vooral gaan shoppen na de geboorte Mijn moeder denkt trouwens dat we een zoon krijgen. Mijn gevoel zegt een meisje. Maar dat kan ook komen doordat ik een zeer lichte voorkeur voor een meisje heb. Maar we zien wel
Ow ahah jah ik vind een glaaasje rooie wijn wel lekr op zijn tijd en af en toe mis ik het wel, maar ik hou van droge rode wijn, dat zal het wel neit zijn hahaa
ben echt bloednerveus! wil zo dat alles goed is! denk dat ik me daarna kan ontspannen en me er meer aan kan overgeven... woensdag adv, dus heb de hele dag vk en gyn en ook nog even de makelaar omdat we bezog zijn huis te verkopen... krijgen nieuwe huis in mei.. dus kan ook dan pas aan kamertje werken...
Ik heb inmiddels mijn keuze gemaakt. Vooral op basis van de verhalen van mijn beste vriendin, die erg tevreden is over dit bureau. het heet Natus en is een klein regionaal clubje dat erg flexibel is qua uren indeling en dat altijd zorgt dat er maar 1 vaste persoon bij je komt. Verder hebben alle kraamverzorgsters een extra opleiding gedaan mbt bostvoeding. Met Chris ben ik daar heel slecht in begeleid. Zowel in het ziekenhuis als later thuis. Ik heb de bevestiging van de zorgverzekeraar ook al binnen. Liefs, Lientje
@ lientje: Ja ik geloof dat dat bureau van mij dat ook heeft ja... Ik weet nog niet wat ik wil, maar ik wist niet in hoeverre dat heel belangrijk was, dat ze echt dat certificaat hadden. Verder hoop ik ook echt op 1 kraamverzorgende maar iemand noemde het ineens ergens: We zitten in juli en augustus natuurlijk wel met de zomervakantie, net zoals ze nu met de feestdagen zitten, waardoor je misschien net pech hebt. Maar oke. Ik ga er vanuit dat ik begin juli beval hihi. @ veraatje: over die kleertjes; dat was mij ook al opgevallen en sommigen dingen zijn dan wel enigszins neutraal maar neigen in mijn ogen dan toch nét iets meer naar meisje of jongen... Erg moeilijk kopen nu. Ik heb 1 rompertje, wit met simba er op, op zich best uni , een meisje hier zou het ook echt aankrijgen, terwijl ik het eigenlijk nét iets meer voor een jongetje zou vinden. Maar ach. Wij willen wel graag weten wat het wordt, dus wij hoeven nog maar 10 weekjes geduld te hebben
Hey allemaal, Heb lekker uitgeslapen vandaag. Ook hier de vreemdste dromen, al ben ik nog niet op toernee geweest Kwebbels! hihihi. Ik word wel een beetje nerveus als ik lees over jullie activiteiten voor het kamertje. Wij moeten zo ongeveer de hele bovenverdieping gaan verbouwen. Echt een mega klus nog. Roger is vrij rond de kerst en gaat dan de nieuwe vloer hier boven leggen. Verder moeten zowel wij als Chris van kamer verhuizen en alle kamers worden in formaat aangepast, dus echt muren eruit en erin pfffff. Geeen zin in, maarja. Ik denk dat ik vandaag maar eens over namen na ga denken. Dat vind ik dan weer wel leuk hahahaha. Liefs, Lientje
Van de Hans textiel toevallig . Daar heb ik er namelijk eentje van gekregen, hihihihi....met mutsje en slofjes erbij.
hihi ja ik vind al de disney dingen die ze daar hebben echt super leuk! Zag ook een mooie wikkeldoek met mickey, maar echt voor een jongen.. tja wij zijn nogal disney gek hier . Ik zag trouwens bij de c&a ook mooie disneykleertjes. En allemaal -zeker bij de hans textiel- een stuk betaalbaarder dan in disney zelf en voordeel: bij hans textiel hebben ze best veel echt echt leuke babykleertjes... dus vanaf maatje 50 best wat keus.. mutsjes en slofjes hebben we trouwens ook hihi dat is dan ook gelijk het enige dat we hebben van kleertjes hoor
Bij mij ook. Ik ben nog helemaal niet wezen kijken, maar manlief kwam ermee thuis. Eerst us ff die echo woensdag. En dan meteen langs de winkel, hihihi. Nou maar hopen dat het goed zit. Is zo leuk al die kleine babykleertjes...
Ja leuk he die babykleertjes..Ik wil even wachten daarmee tot ik het geslacht weet denk ik. Anders neutrale kleertjes kopen maar die zijn er inderdaad niet echt heel veel van! @lientje10-> Ik wil er volgende week inderdaad al mee beginnen. Maar mijn vriend werkt in het buitenland dus is van maandag tot vrijdag weg. Dus dan zou alles in de weekenden moeten gebeuren en dat is ook niet altijd alles als hij net vrij heeft. Daarom wil ik er vroeg aan beginnen zodat we echt alle tijd hebben(er moet ook echt verschrikkelijk veel gebeuren! Ik zat me net nog te bedenken dat de vloer er ook uit moet..Wat voor vloer doen jullie in de babykamer? Ik wou er denk ik zeil in doen!)
Ik leg er vloerbedekking in. Vind ik zo lekker knus. Heb net trouwens weer us boven de pot gehangen. Elke keer als ik een hoestbui heb, moet ik daarna overgeven. Balen dus... Had ik mun grote mond vanmorgen maar moeten houden!
Nou ik ga zo eindelijk de kerstboom maar eens opzetten Nu moet ik dat toch echt wel gaan doen. Hoop alleen dat de katten hem heel laat En vanavond komt mijn zus en haar vriend lekker chinezen! Mijn zus is heel erg bezig met mijn zwangerschap, ze vind het helemaal geweldig! Maar gister belde ze helemaal in paniek op in de ochtend omdat ze een nachtmerrie had over de kleine! Dat de foetus hard was geworden ofzo en dat ie eruit moest Dus toen ik zei dat alles gewoon goed was kon ze weer rustig verder slapen Ze belt ook iedere dag om te vragen of alles goed is enzo, heel lief van haar Hebben jullie dat ook dat familieleden heel erg meeleven zeg maar?
Ow wat vervelend zeg! Ik had het gelukkig vanmorgen niet..Ik moest telkens kokhalzen 's ochtends, er kwam dan niks uit!
wij hebben in ons hele flatje zeil liggen wat er uitziet als plankjes zeg maar. Vrij licht van kleur. In de toekomstige babykamer blijft dat dan ook gewoon liggen. Net als het verduisterende rolgordijn dat we daar hebben hangen, met heel lichtgeel / roomwit / vanille (hoe noem je het?) met sterren in een soort goudkleur. Indertijd hebben we dat ook gekocht met het idee van; mocht het een babykamer worden, dan kan het blijven hangen. Heel misschien komen er nog gordijntjes voor in 1 kleur, maar dat zien we nog wel.
Ja ik heb er nu laminaat hier liggen, maar dat is bij de verhuizing zo erg vergald door de gene die de vloer heeft gelegd dat hij dus echt niet meer eruit ziet Ik heb hier nu luxaflex hangen maar ik wil hier ook een rolgordijn gaan hangen. Mijn vriend en ik wonen hier nu een jaar en dit kamertje is echt nog maar heel weinig aangedaan(we hadden toch het idee van, dat komt straks als ik in verwachting ben wel! )
ja m'n schoonzusje heel erg! Maar ook m'n nichtje toch best wel. En trouwens, daar straks was ik even op m'n werk (was een foutje, ik bleek toch vrij te zijn) maar toen vroeg de kassiere ook gelijk toen ik voorbij wou 'vliegen' (gauw weer naar huis!) hoe het met mij ging en hoe ik me voelde, echt heel belangstellend, dus ook op het werk! Erg lief maar m'n schoonzusje kijkt volgens mij echt dagelijks op het weblog dat ik bij houd.. Ik heb trouwens gekozen voor een weblog, op web-log.nl ik kon geen leuke babysite vinden op het moment dat ik aan het zoeken was die gratis was , dus nu maar zo.