Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lucky mama

11 dec 2007
    24
    0
    0
    Ik wil heel graag thuis bevallen, lijkt me gewoon het prettigst. Eigen omgeving, mijn ouders wonen 5 deuren verder dus die zijn er binnen een minuut als ik dat zou willen. Mijn zusje gaat het het hele gebeuren waarschijnlijk filmen, ze wil er heel graag bij zijn en ik wil haar erbij dus dan geven we d'r gewoon een eigen taak haha Zijn er nog meer meiden die het willen filmen trouwens? Lijkt me wel funny om later nog een keertje terug te zien, had ik nu ook wel van mijn moeder/mezelf willen zien. (hoeft niet continu het beeld op dat gat hoor, maar gewoon het hele gebeuren eromheen, de reacties, mijn gepuf haha enz)

@Penny; Ik hoop dat we er tenminste een mooie foto aan over houden, wilde die graag (kopie dan) in mooie lijstjes aan mijn (schoon-)ouders geven voor de kerst :D Leek me wel een leuk cadeautje... Toch?

@Kwebbels; ben het helemaal met je eens! Zou denk ik hetzelfde reageren hoor, pfff wie is ze dan? =; haha

Ik ga nu even eten maken, we hebben honger :p Eet vandaag; verse boontjes, aardappeltje en een heerlijk kipfiletje... Mmmmm!

2. lucky mama

11 dec 2007
    24
    0
    0
    @Athina; hoe is je diploma zwemmen eigenlijk gegaan?

3. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    883
    113
    Noord Holland
    hey allemaal ook weer ff een berichtje van mij,

ik heb echt een K*T weekend achter de rug heb na weer een discussie en ruzie met men pa besloten om geen contact meer met hem te zoeken. als een opa niet blij is met zijn kleinkind dan hoeft t van mij niet. en wat betreft als alles goed is met de kleine(27 dec kom ik daarachter) dan wil ik in t ziekenhuis bevallen. ten eerste omdat ik dan niet zon zooi in huis heb met dat bloed enzo. en ten tweede ik heb het natuurlijk meegemaakt met dat meisje van 15 die in de badkamer beviel en ze zijn eruit gekomen dat als ze naar t ziekenhuis was gegaan had t kindje nog geleefd dus daarom wil ik ook in t ziekenhuis bevallen. dat als t mis mag gaan met de bevalling dat ze er dan ook meteen bij zijn om in te grijpen.
    ik ben weer ff weg ga ff mijn voeten opwarmen want die zijn zo goed als bevroren en afgestorven

liefs susanne

4. lucky mama

11 dec 2007
    24
    0
    0
    @Suzanne85; Dapper van je hoor ;) Jammer dat allemaal het zo moet gaan...

(zit meteen even de boontjes doppen hihi)

5. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Ahh. lucky mama, kan ik niet even bij jou komen eten?
    Haha, moet weer's overwerken dus vergrijp me hier al aan snoep, koekjes en een reuze kerststol. Voel me wel schuldig dat ik niet zo gezond eet de laatste week. Is natuurlijk niet goed voor de kleine :(
    Nog een paar dagen en dan is de mega drukte voorbij, kunnen we weer gezond gaan doen.

6. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    hoi meiden,

las net op de vragen aan de verloskundige toch iets wat ik hier nog even kwijt wilde!
    Ik las dat er een aantal dames onder ons de angelsound hebben maar de verloskundige gaf dit erover aan:

Hoi cb,

Ook met een angelsound komen stralingen vrij daarom wil ik het je afraden het vaak te gebruiken. Om de paar dagen of eens per week is prima.

Imke

Liefs Nina

7. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nou, mijn hongergevoel is weg!
    Mijn zoon kwam thuis maar hij heeft zown chopperbike en die ging ik ff binnenzetten, dus ik pak die beugel van het zadel, getver me hele hand onder de stront!
    Zooooooow DIK DIK DIK over me nek!
    M'n handen echt 10x gewassen met desinfecterende zeep en ondertussen bleef ik kotsen...
    Mijn zoon heeft alles weggehaald en schoongemaakt... sry als ik jullie eetlust heb bedorven maar moest t ff kwijt :)

8. lucky mama

11 dec 2007
    24
    0
    0
    Hahaha Penny, je bent welkom hoor! Mijn ventje is tot laat aan het werk, zit dus toch "alleen" ;) haha
    Moet je wel opschieten, het staat nu al een beetje te borrelen :D

9. monkeylove

Ik lees overal dat het allen het geluid versterkt, nou jah, ik zal het nog eens opzoeken hoe dat nou psies zit, volgens mijn VK kon het geen kwaad, alleen de doptone is wel slecht omdat de baby daarvan teveel opwarmt...

10. lucky mama

11 dec 2007
    24
    0
    0
    Iemand trek in boontjes, aardappeltje en overheerlijk kipfiletje?
    Na het lezen van het verhaal van monkeylove hoef ik niet meer hahahaha (grapje hoor :p )

11. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Hahaha, inderdaad een heel goor verhaal Monkeylove! Bah!

Lucky mama, helaas ik denk dat ik ben aangewezen op de magnetron pizzapunt van de overbuurman (texaco benzinestation) ja, ik had echt liever boontjes met een aardappeltje.

12. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

Ja goed ! Dank je! Ik zag er best wel erg tegenop, maar het viel erg mee uiteindelijk... Ik ben wel uitgeput nu, als ik ga liggen kan ik heel wat uurtjes slapen (dat kan niet wat ik moet zo stage lopen) maar op het moment zelf kon ik het volhouden gelukkig! Ook het onderwaterzwemmen waar ik wat over twijfelde, ging gewoon goed.
    En m'n cursisten waren ook allemaal wel erg aardig ;) "joh als het niet gaat, je hebt een excuus hoor, gewoon gebruiken" en een paar kwamen de baby voor de lol begroeten ;) dus dat was wel geinig.
    Nu lekker toeleven naar morgen :) morgenochtend nog even werken en dan de echo om 16.00 uur !
    Maar oke, dat papiertje is weer binnen in elk geval :) bedankt voor het vragen :)

13. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    @ Monkeylove, ja bijna de 12 weken grens! Maar ik heb donderdag nog een echo (ben nog steeds erg bang) en als die goed is, gaan we het iedereen vertellen. Daar heb ik wel veel zin in.

@ Luckymama, no way dat er gefilmd wordt tijdens mijn bevalling. Ik moet er niet aan denken! Ik hou er sowieso niet van om op de film te komen, maar tijdens een bevalling al helemaal niet!

@ Susanne, wat ontzettend vervelend voor je. Maar ik vind het knap van je dat je een beslissing hebt gemaakt, ik hoop dat die beslissing weer voor wat rust zorgt voor jou.

@ Penny, succes met overwerken.

@ Nina, bedankt voor de mededeling. Ik heb dat ding nu 2 keer geprobeerd, maar omdat we het hartje niet kunnen vinden wil ik hem even niet meer zien. Maar ik zal donderdag mijn vk ook eens vragen hoe zij er over denkt.

14. lucky mama

11 dec 2007
    24
    0
    0
    @Penny; Hahaha en dan te bedenken dat ik eigenlijk heel veel trek had in een lekkere pizza.... Hmmm morgen misschien :-$

@Veraatje; haha misschien denk ik er tegen die tijd wel anders over hoor maar mijn zusje en ik hebben het hier al van kleins af aan over en lijkt me wel leuk voor "later". Maar who knows, misschien dat als het eenmaal zover is, ik mijn zus met camera de kamer uit bonjour ;)

15. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Nina goed dat je het zegt ik wil hem toch niet zoveel gebruiken als je niets hoort wordt je toch wel onzeker.

Lekker verhaal monkeylove ik zit kokhalzend achter de computer

16. lucky mama

11 dec 2007
    24
    0
    0
    @Athina; whoehoe! Ik wist wel dat je het ging halen O:) Enne, heel veel succes morgen!
    Net als alle andere echo/afspraak-dames trouwens :D

17. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Wij hebben geen camera en nooit gehad ook eigenlijk ;) dus dat is niet eens bij me opgekomen, wel wil ik zéker foto's. En dat daar misschien wat minder charmante bijzitten maakt me zelf niet uit, maar ik wil echt wel foto's zien van het moment dat ukkie echt geboren wordt :) , dus echt uit me aan het komen is... Dat is iets dat je zelf toch vanuit een heel andere hoek ziet ;) . Mijn man ziet dat niet zo zitten :p -beetje te prive- maar ik wil ze graag hebben en echt niet voor de hele familie maar puur voor ons zelf!

18. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja foto's wil ik ook heel graag, vind de foto's van mijn geboorte ook heel speciaal.

Had me ook voorgenomen om als ik ooit zwanger zou raken elke week een foto te maken van m'n buik. Ben er nog niet aan toegekomen maar de spiercontouren zijn al verdwenen :( . Zal ik nooit meer een mooie foto van m'n strakke buik voor de bevalling hebben terwijl ik elke dag een camera in m'n handen heb..
    Bij de loodgieter lekt de kraan, zullen we maar zeggen :) ;)

19. monkeylove

haha je leeft me me mee :) :evil:

20. monkeylove

Trouwens over dat filmen bij de bevalling, NEEEE! Niet voor mij ahah, ik onthou het wel :p

Deel Deze Pagina