Meidddd ik wens jullie vandaag heel veel succes met de echo's! Mrietje, je zal opkijken hoe snel het babytje groeit...geniet er lekker van Gisteren kerstviering in de kerk gehad van Björn's school, was echt superleuk..allemaal verkleed als engeltjes hihihi. Mijn zoon liep vooraan bij de juf aan dr hand kwam omdat hij met de repetitie elke x te snel door de kerk liep
goedemorgen dames Allemaal goed berichten zie ik! Meiden die vandaag echo hebben...........veel succes! Heb eigenlijk weinig te melden, nog steeds moe maar verder eigenlijk niets..........heerlijk dus! gr mayo
bedankt meiden voor het duimen! poeh wat duurt het lang tot 3 uur hee buddy! bedankt voor je steunsmsje was even bang dat het mijn werk was dat ik toch moest werken (veel zieken) nou dan konden ze de pot op vandaag... andere echo en vk-ladies ook heel veel succes... we moeten nu allemaal terug komen met goed nieuws hoor! liefs rensie patricia, schattig zo'n kerstviering met die kleintjes! heb zelf donderdag kerstdiner met mijn klas (hihi met de 25 kinderen die ik nu al heb )
Nou, ik heb gisteren maar eens een map aangelegd met alle info en papieren die ik inmiddels heb omtrent o.a. kraamzorg, verloskundige, verzekering e.d. Ben benieuwd hoe snel die vol zal zijn!
Zow de spanning zal wel door je lijf gieren Rensie... Nou ik zal voor je duimen maar het zal vast wel goed zitten allemaal!
Nou Rensie, jij duimt voor mij. Ik duim keihard terug . Ook voor de anderen hoor . Ik moet zo ff bellen, weet niet meer waar ik mun echo heb. Het cetrum heeft meerdere plaatsen, wat een sufferd ben ik toch weer . Ik vind het ook echt supersnel gaan. Weet nu alweer ruim 7 weken dat ik zwanger ben. En die weken zijn echt omgevlogen! Gelukkig maar, is het ook zo juli. Ben ook zo blij dat ik een zomerkindje krijg. Straks lekker buiten wandelen. Baby in de kinderwagen met alleen een rompertje aan, heerlijk. Of lekker bij het zwembad. Ooooow, was het al maar zomer.... xxx
Ben trouwens nog het nieuwsgierigste naar hoever ik nu precies ben. Weet het al zolang, maar dat nog niet .
Nee de tweede, maar bij de eerste was ik tussen de 4 en 5 weken en toen konden ze eigenlijk alleen maar zien dat ik waarschijnlijk wel zwanger was. Dus het voelt wel een beetje als de 1e echo.
Hier nog iemand die s'morgens om 05.00 u klaarwakker is! Heb wel een dutje nodig als ik thuiskom van het werk, jammer dat het niet altijd kan, maar ik probeer wel. Na deze week heb ik 1 1/2 week vrij, kan ik lekker rustig aan bijtanken!. 1 januari is mijn 12 weken! Kan ik mooi wat vuurwerk voor afsteken. Alle dames met een echo vandaag, heel veel succes! Groetjes Minka PS Mijn echo van gisteren staat in mijn album.
Minka, mooie echo! Dat beeldje lijkt veel op beeldjes die mijn opa maakte in de jaren 50 en 60, mijn moeder heeft er zo 1 van haarzelf met dikke buik toen ze zwanger was van mij....
hoi meiden! succes weer vandaag met de echo's! Zelf ga ik zo m'n banner maar eens proberen bij te stellen. Echt geweldig dat we inderdaad allemaal al zo ver zijn. Ik vind het ook mooi om te zien al die banners! Ik zie nog zo voor me dat iedereen op 5, 6 weken zat! Ik vond en vind trouwens wel dat week 4 tm 6 het langzaamste zijn gegaan... Daarna ging het ineens een stuk sneller allemaal. Maar die eerst periode was ik er 24 uur per dag mee bezig had ik het idee. Toen kon ik het echt niet los laten! Het is nu wel een stuk relaxter!
Ohhh, ik kan niet wachten tot ik zover ben als jullie.... Niet leuk hoor, de allerlaatste zijn (hihi, geeft niks!)