Goede middag meiden, Laat ik ook maar weer even wat van me horen. Thura wat een rot nieuws, ik duim ook voor je het moet gewoon goed komen. Lees verder allemaal goede berichten van echo's dus de juli-moeders gaan nu echt de goede kant op. Pff, afgelopen dagen zo hard gewerkt, slecht gegeten en geslapen dat ik me echt super schuldig voel tegenover Kruimeltje. Baal als een stekker dat ik niet de tijd heb om rust te nemen. Vrijdag de tweede echo, kan niet wachten om te zien of het nog allemaal goed is. M'n vriend kan echt niet even een uurtje vrij krijgen ivm de kerstdrukte dus gaat m'n moeder mee, vind ik ook super hoor. Meiden die de 12 weken grens gepasseerd zijn GEFELICITEERD, lijkt voor mij nog oneindig ver weg. Liefs, Penny
Het in Den Haag bevallen word voor ons toch wel erg lastig. Hoe graag we het ook zouden willen. Probeer nu toch een beetje aan het idee te wennen om in Gouda te bevallen maakt het allemaal zoveel makkelijker. Dan hoeven we ook geen familie tot last te zijn. Moet alleen m'n vriend nog overhalen dat het t beste is. Haha, ga iig die tip van warme sokken onthouden, ookal is het juli je weet maar nooit!
Wat fijn de meeste meiden met goede berichten! Thura voor jou een extra knuffel en ik hoop dat ze het mis hadden! He Patricia ik zag je weer gezellig verschijnen! Hier gaat het wel goed volgens banner paar dagen over de 12 weken maar volgens de laatste echo al 13 weken! whaaa! Ik wil niet verplaatsen naar de juni mama's! Ik hoop dat jullie dat ook ok vinden! liefs Nina
'Gezellig hier blijven hoor Nina! Me ventje komt weer lekker thuis na 16 dagen, kan niet wachten tot hij weer binnenstapt.. Ik voel me goed, gister moest ik nog heel erg kokhalzen maar vandaag gelukkig niet. Ik wil ook nog een echo! Ik krijg er maar 2 in mijn hele zwangerschap De 2e is pas in februari..hebben jullie er ook maar 2?
In principe worden alleen je termijn echo en je 20 weken echo vergoed. Aangezien ik bij 8 weken al echo heb laten maken en de vk dat erg vroeg vond mag ik met 11 weken nog een keer. Daarnaast willen we zelf een combinatietest laten doen, dus hebben we er zowiezo nog wat extra. Ik denk dat ik ook nog wel een pretecho laat maken. Ziet er zo mooi uit!
ja wij komen zowiezo ook al op 3 echo's uit vanwege de combinatie test, maar we hebben dus zelf al een pret echo laten maken met 8 weken en mogelijk volgt er dus ook nog een met 24 weken ofzo... maar in principe zijn het er dus maar 2... maarja, na de 20 weken zul je je ukkie gaan voelen dus dan hebje die bevestiging dat scheelt misschien voor die lange laatste tijd tot aan de bevalling
Hoi meiden, bij de vk vanmiddag alles besproken en dat ging goed! net terug van de gyn... hij begon over de hormoongehaltes van vorige keer en dat ie daar niet helemaal tevreden over was, dus ik zei, dat ze toch goed genoeg waren omdat ik zwanger ben... hadden ze vergeten in het dossier te zetten... dus toen maar gelijk naar de echo gegaan en hij zei... ja hoor daar zit ie, gefeliciteerd! en kon het hartje zien kloppen! ben helemaal happy! zal straks nog proberen een foto van mijn echo te maken... ben trouwens 1 dag verder, dus 28 juli uitgerekend liefs rensie
ow wat fijn rensie, gelijk die echo ) wel een leuke verrassing voor je gyn ! Dat is nog eens leuk nieuws brengen
Hoihoi, Ik ben vandaag ook naar de verloskundige geweest, eerste echo gehad! Alles was goed! echt gaaf man! Heel beweeglijk! En ben nu op 4 juli uitgerekend! Dus ietsie eerder! Voor de andere meiden ook gefeliciteerd! xxx Memoiikke
Gefeliciteerd Rensie met de goede echo Penny, tsja je kan zeker voor het geval bij je hebben..ik dit keer wel Mijn bevalling heeft totaal maar 5 uur 3 kwartier geduurd, niet eens de tijd gehad om onder een warme douche te gaan staan...als je dan een paar uur platlig kunnen je voetjes best koud worden bbbrrr. Heb van mijn mannetje vanmiddag een Nintendo DS Lite gehad ...vond hem in de reclame met Nicole Kidman zooooo lief, en hij wilde hem niet bewaren tot kerst hhahaha Er zat een spel "Spyro" bij (die is Björn nu aan het spelen ) met kerst krijg ik andere spelletjes erbij...hij is zoooo lief!
Gelukkig weer allemaal goede echo's vandaag. Ik geloof dat lucky mama nog om 19.00 uur moet dus ik zal nog even duimen. Ik wil heeeeeeeel graag thuis bevallen. Altijd al gewild en iedere keer toch in het ziekenhuis om medische redenen alvorens de bevalling was begonnen. De misselijkheid begint hier gelukkig ook af te nemen. Zat ik de eerste weken nog op twee Emesafene per dag nu heb ik de laatste zaterdag gebruikt. Ik moet wel op tijd blijven eten om misselijkheid te voorkomen. Iedereen die morgen voor een echo of controle moet alvast heel veel succes! Groetjes Sen.
Hey allemaal, Allereerst iedereen met een mooi echo: GEFELICITEERD! Vandaag bij de VK geweest en er is bloed afgenomen. Ik was niet aangekomen, dus dat is positief! En een uitgebreide echo gehad en ons dekseltje (samentrekking van onze beide achternamen) bekeken van alle mogelijke kanten. Wat een wonder is het toch. We konden zelfs de botjes in de vingertjes zien! Prachtig. Neusje, oogkasjes,... En het is een lekkere wildebras. Continue in beweging. Zo leuk als je zo'n kikkervisachtig beentje ineens helemaal uit ziet strekken. Ik heb weer een traantje weg gepinkt. Ze heeft ook naar de nekplooi gekeken, geen officiele meting, maar ze kon goed zien dat die niet verdikt was! Ook heel fijn om te horen. We gaan het zo meteen aan Chris vertellen. Ik ben zo benieuwd hoe hij gaat reageren. Liefs, Lientje
Zo, dat klinkt goed zeg. Is er ook een bad of douche op de kamer? 15 April!? Dat is wel interessant. Hangt dat ergens aan een bord ofzo? Ik zal het vrijdag ook eens aan de vlos vragen (Deurne) of ze er iets vanaf weet. Lijkt me wel zinvol om eens te gaan kijken/luisteren. Ik ben van plan om yoga te gaan doen via de zorgboog. Dat wordt in Deurne in het Gerardushuis gegeven en begint op 5 maart. @mrietje; nou, dat zou lachen zijn ja. Liggen we daar dalijk met z'n drietjes. Wie 't hardst kan gillen. Gaan jullie 15 april? Dan kunnen we misschien ff afspreken en een bakkie koffie beneden doen.
joepie allemaal goede echo's! heb vandaag gelijk een heel schattig rompertje gekocht met 101 dalmatiers... ben ook helemaal disneygek en mijn man en ik hebben elkaar in disneyland ontmoet en wat gekregen tijdens de film 101 dalmatiers, dus vond het wel toepasselijk! knuf rensie
Wat een leuke berichten allemaal. Ik ben ook weer helemaal happy, heb net mijn collega gesproken en ze heeft een mooi kloppend hartje te zien gekregen, ben zo blij voor haar. Patricia, ik ben jaloerssssss, die wil ik ook. Echt een superlieve actie van je mannetje.