Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    WOOOHOOO, net onze echo gehad en het was helemaal goed! Ik mag het eindelijk van de daken schreeuwen!
    Het kindje was nu 6 cm, de maag was al goed te zien, de niertjes werkten goed, want de blaas werkte ook.
    Heel heel erg blij!

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wauw wat groot al :) ! Gaaf! Zit je nog wel op de zelfde uitgerekende dag of hebben ze je vooruitgezet?

3. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ze houden gewoon de datum aan, en dat is 28 juni. Maar volgens de echo geeft dat ding steeds 1 juli aan, vandaar dat ik het op 1 juli houd.

4. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    WOW Veraatje, gefeliciteerd :D

Dat moet een heerlijk gevoel zijn :D ik mag nu nog precies een week wachten.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    bijna bloem :) bijna...!

6. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Meiden de echo was SUPER! een prachtig klein frummeltje met een sterke hartslag.
    De baby is nu ongeveer 2cm groot en i kben een dag eerder uitgerekend dus op 26 juli!
    We zijn dus super gelukkig :D

Wij zijn over de namen van een meisje er al helemaal uit, maar die verklap ik niet;)

7. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Athina: hahaha grapjas :) ;)

Het scheelt wel dat ik het hartje gehoord heb vandaag :D Vanavond nog maar een keer proberen als mijn man thuis is :D

Mila: Gefeliciteerd :D Echt super hoor al dat goede nieuws nu :D

8. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Mila, gefeliciteerd. Super!
    Lekker ervan genieten.

9. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    gefeliciteerd! fijn te lezen, al die goede berichten!

Hier alles nog het zefde, ik denk dat ik mn wc ten huwelijk ga vragen, we vinden elkaar zo leuk! nog een weekje....

Want ben vandaag al 11 weken!

Gister heb ik een nieuwe bh gekocht, want mn vorige was wat krap... moest ik gewoon 75 F aan.. raar dat D dan niet zo lekker meer zit.

Groetjes!

10. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Wat een supergoede berichten allemaal! Gefeliciteerd meiden!

Wij hebben gisteravond ons zoontje van 7 verteld dat hij broer wordt. Hij was helemaal door het dolle heen. Hij heeft ook al een belangrijk gesprek met de baby gevoerd door mijn buik hahahaha.

Wij wonen in een klein dorp en het verhaal is dus uiterlijk morgen rond. De buurvrouw ving me net al op toen ik uit het werk kwam. Leuk hoor, iedereen is erg verbaasd omdat ze het nu eigenlijk niet meer hadden verwacht. Maar ze vinden het allemaal te gek!

En.... Pas donderdag weer werken dus lekker een week vrij! Jippie!

Liefs,
    Lientje

11. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Hee hallo,

Ben al ff niet online geweest en heb dus niet alle pagina's doorgenomen, maar iedereen met een goede echo super gefeliciteerd!

Ik heb vandaag de nekplooimeting gehad. Het is dan de bedoeling dat ze een keer of 4 a 5 de plooi meten voor de volledigheid. De beeb moet er dan dus wel goed voor liggen. Dat ging de eerste 3 keer vrij goed, maar toen besloot hij (of zij) er geen zin meer in te hebben er draaide steeds zijn rug en kont naar ons toe. Echt zo grappig om te zien. Hij is nu al eigenwijs.....LOL
    Uiteindelijk is het wel gelukt en hebben wij hierdoor langer van ons beebje kunnen genieten!
    Hij is trouwens nu al weer 5,9 cm! Heb er hele leuke foto's van. Ook een van zijn voetje met teentjes! Ik zal binnenkort proberen mijn scanner weer aan de praat te krijgen om ze in mijn album te zetten.
    Morgen of uiterlijk maandag krijgen we de uitslag van de combinatietest. Hopelijk is alles goed!

Groetjes,
    Lee

12. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    883
    113
    Noord Holland
    hey ook weer ff een berichtje van mij.
    kom net uit mijn werk met bevroren handen en voeten.
    wat namen betreft iedereen hier mag t weten wat t worden gaat omdat ik zelf nog niemand persoonlijk ken.
    als t een meisje wordt gaat ze roxy heten. en als t een jongen is maximilian.
    vinden we erg mooi ook omdat er in beide namen een X zit en dat niet vaak tegen komt
    ik ben er weer ff van tussen dus spreek jullie later

liefs susanne

oja en meiden met tt goede echo feli. ik moet ook nog een weekje wachten maar dat is zo voorbij. komt goed

13. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Wij hebben eigenlijk nog helemaal geen idee wbt namen, maar ik wil hem of haar iig wel naar mijn (overleden) zus vernoemen. Ben er alleen nog niet over uit of ik dan ook echt dezelfde naam wil of iets wat er op lijkt. Wel heel leuk om de namen die jullie mooi vinden te lezen. Geeft mij ook weer wat ideetjes!

Oja, ik ga trouwens in het ziekenhuis bevallen. Ik heb hier geen keus in aangezien ik een medische indicatie heb. Nou ja, bij de eerste vind ik het eigenlijk ook wel een veilig idee.

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Veraatje en mila gefeliciteerd met jullie goede echo's :D

15. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Lee, wat fijn dat je zo lang van je baby hebt kunnen genieten!
    Die van ons was ook zo eigenwijs, we hebben alleen het ruggetje maar gezien.

16. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    wij willen voor de tweede naam de eerste 3 letters van mijn vaders naam gebruiken die vorig jaar overleden is. dat vind ik wel een fijn idee.

17. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja onvoorstelbaar he, dat ze nu al een eigen willetje hebben :D

18. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Wij hebben trouwens nog geen namen, vind het heel moeilijk. Heb al jaren een meisjesnaam in mijn hoofd, maar ik leer steeds mensen kennen waarvan hun dochtertje zo heet :(

En de bevalling wil ik ook in het ziekenhuis doen, toch een veilig gevoel. Het nadeel ervan is natuurlijk dat je niet lekker thuis bent. Maar goed aan elk voordeel heb je een nadeel he ;)

19. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Heb al wel n meisjesnaam, nog geen jongensnaam... Eerst maar ff weten wat het word voor ik er diep over ga nadenken...

gefeliciteerd met de goede echo's!

20. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Meiden gefeliciteerdddddd met jullie goede nieuwtjes, heerlijk om te horen :D...!
    Wij twijfelen met de jongen nog tussen Jayden of Dani.. :(
    Ik denk persoonlijk dat Björn en Jayden leuker staat...weet niet waarom maar dat spreek mij meer aan :)...mijn mannetje is weg van de namen Dani en Danilo, maar die laatste naam vind ik echt niet leuk!

Deel Deze Pagina