Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Lekker gevoel zeg!

Wij hebben de 31e een nekplooimeting. Als we dan geen schokkend nieuws krijgen gaan we ook spulletjes kopen. Wil eerst dat even afwachten. Je weet immers maar nooit. Ook maar kijken of alles nog goed is. Wil toch wel beetje zekerheid hebben.

2. pluys

pluys Fanatiek lid

Jul 30, 2006
    4,587
    1
    36
    Harderwijk
    Lee gefeliciteerd met de mooie uitslag! Nu lekker gaan genieten!
    Heb je ook een bloedtest laten doen of alleen de echo voor de nekplooimeting?

3. pluys

pluys Fanatiek lid

Jul 30, 2006
    4,587
    1
    36
    Harderwijk
    Bd we hebben op dezelfde dag de nekplooimeting! spannend he?!?

4. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    Pluys, dank je! Ik heb nu idd eindelijk het gevoel er van te kunnen genieten. Ik heb ook een bloedtest laten doen. Had dit al twee weken geleden laten prikken dus vandaar dat we al zo snel uitslag kregen van de combitest.

5. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Goedemorgen dames..!

Wij hebben maandag de nekplooimeting, en heb 2 weken geleden al 6 buisjes bloed laten afnemen...hopelijk horen wij maandag ook gelijk de uitslag van het onderzoek..!

Gisteravond nog in de weer geweest omtrent kerst, ben blij als die hectische dagen weer een beetje voorbij zijn want ben helemaal uit mijn ritme :(
    Om 22.00 kreeg ik vreselijke steken in mijn buik, ik trok helemaal wit weg en voelde mij eng worden..diep van binnen dacht ik echt: daar gaan we weer, ik hou het kindje dus niet bij me. :cry: :cry:
    Mijn mannetje heb mij op bed gedropt want kon gewoon niet meer lopen van de krampen, met een kopje warme thee. Ben uiteindelijk in slaap gevallen en schrok vanmorgen vroeg wakker, gelijk naar de WC gegaan om te kijken of ik bloed was verloren...GELUKKIG niet!
    Krampen zijn nu helemaal weg, denk dat ik gewoon te veel hooi op mijn vork heb genomen de afgelopen dagen. Gelukkig is mijn mannetje nu ook 2 weken vrij, kan ik een beetje bijkomen..ppfff wat een gestress.

6. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Trouwens..een dame van de sigarenboer hier om de hoek is even ver als mij in de zwangerschap en heb vorige week een afspraak gemaakt voor de nekplooimeting. Zij moet nu helemaal naar Alpen aan de Rijn voor de meting en om 22.30 uur 's avonds :confused: :confused:
    Ze blijken echt overal vol te zitten met zulke afspraken waardoor ze nu op sommige lokaties tot 23.00 uur doorwerken..toch niet normaal, dan lig ik normaal gesproken al op één oor..!

7. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Goedemorgen dames

Even niets van me laten horen omdat ik met een nare ontsteking in mijn mond zat. En zonder Ibuprofen is dit toch niet echt lekker.
    Heb nu antibiotica en het gaat een stuk beter.

Voor alle goede echo's en goeie nekplooimetingen een dikke vette pluim natuurlijk!
    Er zijn er al een paar over de 12 weken heen, gaat de goeie kant op dames!

En ja... dan komen we aan bij de kerstdagen, ik hoop dat iedereen hele gezellige en warme dagen zal hebben. Met veel vrienden en familie en gezelligheid. En voor het nieuwe jaar... tja dat we allemaal een gelukkig nieuwjaar krijgen dat staat al vast. Want in 2008 krijgen we allemaal ons wondertje!
    Meiden, fijne feestdagen, en een goeie jaarwisseling!

Liefs, Esther

8. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Jeetje wat eng Patricia. Gelukkig dat het nu helemaal over is.

Hier nog steeds snipverkouden en ook nog een verrekte spier in mn kaak waardoor ik niet kan kauwen. heel handig. Zo maar een paracetamolletje.

9. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Jeetje Patricia, wat zul je geschokken zijn gisteren! Gelukkig loos alarm.
    Pas wel op jezelf hoor.

Nu iedereen hier weet dat ik zwanger ben mag ik hier ook niks meer hahaha. Gisteren kregen we een kerstpakket op de zaak, maar ik mocht het beslist niet zelf in de auto zetten.
    Vandaag veeeel boodschappen doen en poetsen in huis want maandag, dinsdag en woensdag hebben we slapers, dus alles moet wel ff goed gedaan zijn dan he?

Liefs,
    Lientje

10. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Dat zijn even geen leuke berichten!

@ Patricia, dat was vast even behoorlijk schrikken. Gelukkig voel je je nu weer beter! Doe maar even rustig aan en geniet van de vakantie!

@ Esther, ik hoop dat je ontsteking gauw weer helemaal over is!

@ Sann, jij ook beterschap toegewenst!

Wij gaan vanmiddag even weer rondkijken. We zitten er aan te denken om een bugaboo te kopen. Heeft iemand daar ervaringen mee?

11. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Wij vonden de bugaboo te laag en ook niet geschikt voor in het bos met die kleine voorwielen. wij denken aan een mutsy 4-rider lightweight.
    Veel plezier met neuzen Veraatje

12. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

Mar 22, 2007
    549
    0
    0
    Hey Dames

Mijn zus heeft een bugaboo en dit is een fijne wagen.
    Je kunt hem ook zo zetten dat je b.v door het zand kan lopen (strand-stand) en dus ook wel in het bos.
    Maargoed, iedereen heeft zo z´n eigen mening over een wagen, koop wat je zelf het prettigste lijkt zou ik zeggen!

Nog een paar daagjes en dan de echo whoee.spannend.
    de komende dagen gaan zo voorbij moet vandaag zondag en maandag werken, dan 2 dagen kerst (leuk) en dan donderdag is het zo ver.
    Kan niet meer wachten.

Fijn dat de echo´s weer allemaal goed zijn!

fijn weekend allemaal, denk niet dat ik hier nog kom dit weekend!

gr mayo

13. nin0

nin0 Actief lid

Oct 4, 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Net de uitslag ontvangen van de nekplooimeting. Kans 1 op 320. Voor mijn leeftijd is dit een hele gunstige uitslag omdat de kans normaal 1 op 25 zou zijn. We gaan nu lekker genieten en heb inmiddels al twee stukken appeltaart achter de kiezen.

14. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,830
    883
    113
    Noord Holland
    hey meiden

ik wilde ff doorgeven dat ik zo naar de dokter moet voor controle omdat ik net met boodschap nr 2 bloed ben verloren.
    mijn ma heeft geregeld dat ik heen kan omdat ze mij eerst probeerde af te schudden en niet langs wilde laten komen.
    moet er om half 4 zijn en ze gaan kijken of mijn baarmoeder mond wel dicht zit.

ik hou jullie op de hoogte maar dat kan pas vanavond laat omdat ik naar almere toe ben

liefs susanne

15. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Heel veel sterkte Suzanne, hopelijk is het loos alarm...

16. wij willen gaan voor de stokke xplory, die is lekker hoog en mijn man is 2 meter dus wel makkelijker dan....

17. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Susanne heel veel suc6 en ik zal voor je duimen!

18. anne75

anne75 Lid

Oct 27, 2007
    80
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi allemaal,
    Heb vanmiddag ook de nekplooimeting gehad. Ben helemaal opgelucht.
    Kans van 1: 8345
    We hebben het neusbeen gezien, maag, blaas, handen en voeten. Hoofd is opgemeten en was okay.
    Kindje is nu bijna 6 cm wat gaat dat ineens snel he!
    Vanaf nu ga ik stoppen met piekeren en proberen te genieten van de zwangerschap!
    Doeiiii
    En me idd verdiepen in wandelwagens etc haha.
    pf komt een hoop bij kijken...

19. vergo

vergo Fanatiek lid

Mar 3, 2007
    1,139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    mooi anne gefeliciteerd

Susanne heel veel succes

20. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi meiden,

Susanne hoop dat het loos alarm is geweest, en dat je nu lekker op de bank lig..!
    hier gaat het met de krampen goed, geen last meer van gehad...maar wel behoorlijk ziek! Heb heel de dag op bed gelegen, snotterig en beetje koortserig gevoel in mijn hoofd :( geweldig vlak voor kerst!

Wij hebben al een beetje op internet gekeken naar kinderwagens en ik ben erg gecharmeerd van de Mutsy wagens..ik denk dat we die ook nemen. Heb er verder nog niet mee gereden of bekeken in de winkel, maar zo op het eerst gezicht en de optie vind ik het een mooie en makkelijke wagen (ook om te vervoeren in de auto)

Ik duik weer lekker mijn bedje in, hopelijk ben ik voor kerst opgeknapt want ik zit eerste kerstdag met 7 mensen aan tafel hier :( Mijn ouders kun koelkast is kapot gegaan en ze krijgen hem pas NA de kerst geleverd...dus alles verhuis nu naar ons toe...gezellig maar niet als je snotverkouden ben en beroerd..
    Zo dit was ff mijn klaagberichtje ;)

Allemaal nog een prettige avond meiden!

Share This Page