Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Geweldig :D ik ben allround medewerker klantenservice @Home en doe alles wat jij ook doet :D Ik zit grotendeels op de e-mail en af en toe spring ik bij in de lijn ;) ow ja ik doe ook vragen mbt Internet en Telefonie.

2. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    @Marieke: Ik hoop dat het bloeden niet doorzet, maar dit gebeurd bij veel vrouwen en hoeft niks te zeggen ;)

3. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Wat vervelend Marieke, maar het hoeft niets te betekenen.
    Ik duim voor je dat alles goed gaat.

Ik ben juf. Ik heb groep 3/4 op een basisschool.

4. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    ha...wat is er alweer een hoop geschreven sinds gisteravond zeg...

Ik heb vandaag een onzekere dag gehad, ook ik had vanmorgen last van 'bruine' afscheiding....nu weet ik verstandelijk wel dat dit niets hoeft te betekenen maar ik heb ongeveer elk uur op m'n werk op het toilet gezeten om te checken...als het hier maar bij blijft.
    Natuurlijk had ik vandaag ook geen een enkel kwaaltje en werd ik ook weer onzeker van...pffff....

Ik ga zo eens proberen mezelf aan de lijst toe te voegen, hopelijk gooi ik er niemand af!
    Ik werk trouwens als woonbegeleider in de psychiatrie 32uur.

Alle nieuwe meiden..welkom!

5. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    @Marieke, hoe is het nu met het bloeden.? hopelijk is het niks om je zorgen over te maken. Ik duim voor je.

@monkeylove, ik werk 3 dagen als vertegenwoordiger.

@Niesje, haha schijnzwanger.! Geniet ervan dat je nergens meer last van hebt. :D
    Ik ga me van de week maar even aanmelden voor moeders voor moeders.
    Het blijft spannend die testen..

@Christiea, ja is zeker leuk als het leeftijdsverschil klein is. Toch zie ik er wel een heel klein beetje tegenop.. Ik moet het maar over me heen laten komen.

Wil iemand mij bij de lijst zetten.? Weet nog niet helemaal hoe het allemaal werkt.
    :oops:

6. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Marieke ik hoop voor je dat het bloeden stopt

Morgen komt moeders voor moeders bij me wel eng hoor.
    Verder erg misselijk en erg moe ach het hoort er allemaal bij.
    Ik werk in de supermarkt die op de kleintjes let voor 32 uur en ben nagelstyliste en op het moment een cursus aan het volgen voor kapster.

7. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    uhhh...het lukt mij niet om de laatste lijst te quoten...er komt nml niets op te staan...das niet de bedoeling denk? wie o wie

8. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Hello Meiden

MVM is net geweest, en ja hoor, ben nog steeds zwanger hahah!

Heb voor het boek gekozen als cadeau, en vanaf donderdag ga ik piesen voor het goede doel!
    Kreeg nog een leuk mutsje, en aan het einde krijg ik dan een serviesje van Dick bruna... Erg leuk !

9. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Bij mij is MvM ook net geweest en de test knalde eruit... De streep was dikker als de teststreep haahah...
    Ik heb ook gekozen voor het boek, ik heb al meteen die kannen gehad om te "piesen voor het goeie doel" haha...

10. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hi meiden,

@Mariek,en isn het bloeden al wat minder geworden?
    Ik hoop dat het niks is meis,anders gewoon ff VK bellen!~
    Ik denk aan je...

Ik ben verkoopster in een slagerij en doe dit al zo'n 11 jaar,pfffff...38 uur per week..
    Erg leuk om te doen,omgaan met de klanten,erg gezelli,soms wat minder maar zulke mensen heb je er altijd wel tussen zitten.

Nah ik laat me weer pas morgen hier zien,heb het kaarsje van onze Merel* aangestoken(is nog niet aan geweest sinds crematie),hoop dat het geluk brengt voor morgen.....

Fijne avond!
    Liefs Dais..
    -x-

11. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Dais,

HEEL VEEL SUCCES MORGEN!

Hopelijk brengt merel* kaarsje jullie geluk en heb je morgen een mooie echo, het is jullie zo gegund.

12. Mother Nature

16 sep 2007
    86
    0
    0
    leerkracht
    Noord-Brabant
    Help, ik val alleen maar af! ben al 2 kilo afgevallen in 5 dagen! Dit is toch niet normaal!?

13. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

@ Daisy, heel veel succes morgen en hoop dat je een lief, kleintje zal zien...

@ Mother Nature, ik viel ook af mijn 2 zwangerschappen maar kwam later in de zwangerschap DIK aan! ahahah

14. dianaw

dianaw Nieuw lid

4 nov 2007
    3
    0
    0
    fin.adm.medewerker
    Hallo Alle Juli mama's,

Ik ben ook een juli mama. Zal ongeveer 12 juli zijn. Maar het kan natuurlijk ook nog augustus worden.
    Als het net zo gaat als bij de andere 2 zwangerschappen.
    Ik wens jullie een hele fijne zwangerschap toe.

Groet,

Diana

15. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Marieke: ik duim voor je dat alles gewoon goed blijft gaan.

Hier is de misselijkheid gelukkig een eind gezakt.
    Het irritante is dat ik de hele tijd, al dagen, het gevoel heb dat ik van onderen zeg maar wat voel lopen. dus ik iedere keer met de zenuwen naar de wc om te kijken. Niks aan de hand telkens, maar na 3 miskramen merk ik dat de angst er toch wel een beetje in zit zeg. Zal blij zijn als ik een stuk verder ben.
    Ik werk trouwens op dit moment niet. ik ben per april van dit jaar weggereorganiseerd na 10 jaar bij een zorgverzekering op de klantenservice te hebben gewerkt. ik ben dus nu rustig op zoek naar een nieuwe baan. Gelukkig krijg ik nog tot en met april betaald uit een sociaal plan.
    Verder heb ik een man die zeevarend is. Hij is telkens 2 weken weg, 2 weken thuis. Zit dus geregeld alleen en dat zijn dan ook de weken dat ik veel hier te vinden ben.

16. Diavolo

Diavolo Actief lid

30 mei 2007
    187
    0
    0
    > 01-07-2008 <
    Go4baby, Amsterdam, 33 jaar , 1e kindje
    Droom
    Veraatje, Groningen, 30 jaar
    NinaVI , Rotterdam, 26 jaar 1e kindje
    Nin0, 43 jaar
    Mother Nature, 24 jaar, 1e kindje
    Goudvis22 1e kindje

> 02-07-2008 <
    Claud27, brabant, 26jaar, 2e kindje
    Monkeylove, DenHaag, 33 jaar, 3e kindje
    Kristine, Belgie denderleeuw, 27 jaar

> 03-07-2008 <
    Daisy1975 , Brabant, 32 jaar,2e kindje(*Merel*)
    Senninha, Utrecht, 29 jaar, 3e kindje
    Sas7, Brabant, 36 jaar, 1e kindje
    Vergo, Weesp, 32 jaar,1e kindje

> 04-07-2008 <
    Niesje1980, Noord Holland, 27 jaar, 2e kindje
    Mandy80, Overijssel, 27 jaar, 1ste kindje, 3 vlinders
    Marieke15, Gelderland, 38 jaar, 1e kindje
    Phemme, Friesland, 26 jaar, 2e kindje
    Lobj, Aalst, 1e Kindje

> 05-07-2008 <
    Anno niem, 24 jaar, 2e kindje
    Memoiikke, 23 jaar, zuidholland, 1e kindje

> 06-07-2008 <
    Lientje10, 38 jaar, 2e kindje
    Kwebbels, 1e kindje
    Christiea, 33 jaar, 2e kindje

> 07-07-2008 <
    daantje86, utrecht, 21 jaar, 2de kindje
    Mirre, 1e kindje
    Freesia, Hulst, 35 jaar, 1ste kindje

> 08-07-2008 <
    Susi, 1e kindje.
    Sann,1e kindje.

> 09-07-2008 <
    Patricia01, 28 jaar, Vlaardingen, 2de kindje

> 10-07-2008 <
    Anne75, Rotterdam
    Esthertje80, Beverwijk

> 12-07-2008 <
    Ramoontje
    Beastie, Lagedijk, 32 jaar, 1e kindje

> 15-07-2008 <
    Diavolo, Flevoland, 24 jaar, 2e kindje
    Silla, Noord Holland, 29 jaar, 1e kindje

Controle lijst:
    07 nov monkeylove vk
    12 nov Nina 1e echo
    12 nov Sas7 1e echo
    12 nov lobj 1e x vk
    13 nov Mirre gyn/1e echo
    13 nov go4baby gyn/vk 1e echo
    13 nov Marieke15 vk
    15 nov daisy1975 eerste echo
    16 nov Freesia HA
    19 nov veraatje eerste echo
    20 nov claud27 vk
    20 nov Phemme 1e echo gyn
    21 nov mandy80 1ste echo gyn
    21 nov Anne75 Vk
    22 nov christiea vk
    22 nov Esthertje80 1e echo gyn
    22 nov Patricia01 1e gyn + echo
    23 nov Lientje vk + eerste echo
    26 nov daantje86 eerste echo
    27 nov niesje1980 gyn
    27 nov lobj gyn 1e echo
    29 nov Senninha vk+ 1e echo
    29 nov Vergo zh+ 1e echo
    30 nov Mandy80 intake VK
    03 dec Kwebbels 1e echo
    06 dec Beastie vk
    07 dec Diavolo 1e echo
    11 dec Diavolo intake VK
    12 dec Kwebbels vk
    12 dec kristine 1e echo
    19 dec Memoiikke, 1e afspraak vk + echo
    27 dec daantje86 vk

17. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik twijfel trouwens waar ik nou heen moet straks voor een echo. Ik was net half oktober voor het eerst bij de gyn geweest voor onderzoeken naar de miskramen. Moet 5 december naar haar terug voor een echo, maarja het gaat nu sowieso om een ander soort echo. Ga morgen maar even de gyn bellen, want het liefst wil ik al wat eerder een echo als het kan. Vanaf hoeveel weken heb je kans om het goed te kunnen zien met evt. al een kloppend hartje?

18. Diavolo

Diavolo Actief lid

30 mei 2007
    187
    0
    0
    Ladies, ff opletten dat we de laatste lijsten quoten, want er vallen met regelmaat mensen af ;) Das niet de bedoeling lijkt me :)

Hier gaat het goed, Ik dacht vanmorgen: IK VOEL NIKS! Maar al snel waren de krampjes er weer, en op het moment voelt het alsof mijn (.)(.) er elk moment af kunnen vallen :) Wauw ik was vergeten hoe dat ook alweer voelde :)

En misselijk was ik ook, maar dat kan ook komen omdat er een kerel op straat heel erg smerig stond te doen :)

Vanavond heb ik het monster onder de testen uitgeprobeerd :) De digi van CB, gemiddeld 2x zoveel hcg nodig als de gewone CB. En ja hoor, hij knalt uit zijn voegen joh :oops: Er stond echt binnen 1 minuut : ZWANGER en de lijnen zijn blauwer dan blauw...

Werd ook gebeld door Moeders voor moeders, heb daar vorige keer ook aan meegedaan en nu weer. Omdat mijn testen zo posi waren zo vroeg al, komen ze vanaf morgen al urine inzamelen. Erg snel, vorige keer kwamen ze pas met 6 weken, denk dat ze nu heel hard hcg nodig hebben ofzo? :)

Zag dat ze een nieuw boek hadden, dus daar ga ik denk ik ook maar voor. Mijn dochter eet nog steeds elke avond van haar Dick Bruna Bord :)

Kloppend hartje is in principe vanaf 6 weken en 3 dagen. Maar het wil er nog wel eens een of twee dagjes om spannen (eerder of later bijv.)

Ik las hier verontrustende berichten over afscheiding, ook over rode afscheiding bij iemand (sorry, ik en namen is zo goed als hopeloos als ik zwanger ben :) ) Ik hoop dat het niet doorzet ladies, ik hoop dat het goed blijft gaan!

Bad hairday! Me 2 :) Ernstig!

Verder weet ik het niet meer :)

Owja, msn adressen uitwisselen, ben ik ook voor!

19. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

Kep heel wat pagina's gemist.
    Marieke mss heb je idd dmv je tampon je baarmoederwand "beschadigd".

Ik werk nu zo'n 5 jaar (bij deze baas dan) in de Beveiligingsbranche, eerst buitendienst nu op kantoor. Ik ga volgend jaar een eigen bedrijfje beginnen vanuit huis. Welliswaar naast mijn huidige baan.

MvM, ik heb me tot 3x toe opgegeven, maar elke keer moest ik afzeggen vanwege een MK. Dus ik "durf" nu niet. Ook heb ik nog geen controleafspraken staan. Ik durf het gewoon niet.
    Ik heb totaal geen klachtjes...ik ben ook "pas" zwanger maar toch...dat maakt me weer onzeker. Borsten voelen "anders" maar niet pijnlijk of groter. Ik heb veel "gas" in de darmen, van de week nog flink aan de race, maar sinds gister geen "grote" boodschap meer gedaan. Ben wel moe maar niet extreem, wel vroeg wakker.
    En het ergste is dromen...
    Ik droomde vannacht over bloedverlies! En dat heb ik bij al mijn zwangerschappen gehad en ik hoop dat dit dus dit keer NIET uit komt.
    Dus de hele dag ren je naar de WC, bij elk krampje of plasje durf je eigenlijk niet in de wcpot te kijken of op mijn wcpapiertje.
    My god wat wil ik graag snel door deze onzekerheid heen!

Vandaag ook mijn beste vriendin gesproken. Het liefst vertel ik het haar (zij is nu 35 wkn zwanger) maar ik doe het nog niet.

Stoppen met roken, kep vandaag "nep gerookt" ik vond het nl. moeilijk om aan mijn collega's uit te leggen waarom ik gestopt zou zijn met roken. Dus op advies van iemand, heb ik wel een sigi opgestoken maar gewoon uit laten branden in mijn hand (let wel was aangebroken pakkie sigi;s) af en toe "doen" alsof ik een trekkie nam maar draaide. En ik heb wel gezegd met een mega smoes over de MMM en bla bla bla dat wanneer dit pakkie op is dat ik ECHT stop. Tevens heb ik tijdens de boodschappen tijdens de lunch een pakje maandverband gekocht. Ik was nl. met een collega die me "altijd" doorheeft. Maar NU had ze gewoon niets door whahahaahaha.
    Dus morgen ga ik "rookloos" aan het werk.
    Ik moet zeggen dat ik het wel errug zwaar ga krijgen maar ALLES om deze zwangerschap te laten slagen!

20. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    MSN is oke, wel ff aangeven wie je bent, kep nl aparte Forum groep op MSN hihihhihhi

Deel Deze Pagina