hihi bij jullie dus ook.. dat het toch niet was of is, zoals je gedacht/verwacht had! X-adventure heeft wel mooie wagens leuk hoor ! Ook grappig om te lezen dat toch iedereen naar andere dingen kijkt. Wat jij noemt van die kantelstand, ik geloof niet dat ik dat heel belangrijk vind. Maar dat denk ik nu, omdat ik een wagen heb 'getest' , die dat kon, maar waarbij dat systeem dus heel erg zwak aan voelde , alsof ie doorbrak op dat buigpunt als er net iets te veel gewicht op leunde. @ marlot: Jammer dat ze nog geen hartje kon vinden, maar je hoort het idd vaker als het zo klein is nog. Lekker toeleven naar 9 januari . Wel leuk he zo'n eerste afspraak . Het vloog ook om bij ons. Ik had echt het idee dat we een kwartiertje binnen hadden gezeten en dat bleek 3 kwartier! Maar oke, de volgende afspraken zullen wel korter zijn..
Thura: Ook namens mij heel veel sterkte Ik heb vandaag mijn echo gehad Hij/zij lag eerst met het gezichtje naar ons toe en later had ze hem op een betere plek. Hij/zij lag wel stil, er zijn 3 metingen gedaan 1 kwam uit op de eerste kwam op 9 juli, de 2e op 13 juli en de derde op 11 juli, we houden het dus op 11 juli kun je ngaan hoe nauw het steekt. Wat ook leuk is het kindje luisterdt nu al naar me ik zei dat ik het jammer vond dat hij/zij niet bewoog en prompt toen ik het had gezegd begon hij/zij te bewegen
Ja met Björn had ik ook dat kantelpunt en ik vind het fijn om de stang recht voor mij te hebben om te duwen...maar wat je zeg, iedereen kijk naar andere dingen! Zo dat verbaasde mij ook heel erg dat XAdventure leuke goede wagens had, en daar kreeg je bij aanschaf van een kinderwagen (ongeacht welke) gratis een maxi-cosi en verzorgingstas bij en gratis thuisgeleverd...dat is wel netjes! Je had ook een kinderwagen en als je bv naar links stuurde dan ging de reisbak ook die kant op kantelen, schrok er gewoon van hahaha maar was zon aerodynamisch ding.
Hi Patricia, Wij hebben zelf de quick silver (stoere antraciet kleur) al een jaar in gebruik voor Steijn en die bevalt prima we hebben hem van de zomer ook op het strand gebruikt en al in de bergen in Italie. Heerlijk en erg handig ook in de supermarkt. Ons bevalt die wagen prima Je kan er ook een adapter bij aanschaffen zodat je de maxi cosi erop kan klikken. Destijds ook gekocht bij de babydump in hellendoorn. Je kreeg er toen een autostoeltje bij maar die kon niet op de wagen en dus konden we de maxi cosi erbij krijgen met een korting (bedrag van het stoeltje dat erbij zat werd eraf getrokken, scheelde toch 70 euro geloof ik) Dus er valt ook goed te onderhandelen
Kijk dat is goed om te horen Wij zitten zomers graag op Scheveningen en in de winter zijn wij vaak met onze Stafford in het bos te vinden! Ik denk dat dit ook de wagen word die we gaan kiezen, en de prijzen zijn ook erg leuk! Ik vind 700-800 euro echt te duur voor een kinderwagen..
Ja dat is belachelijk, 700-800 euro en dan heb je alleen een wagen! Dan de babykamer nog......die is ook niet mals. Die hebben we destijds bij babies droomparadijs gekocht in Bentelo. Die hebben van elk kamertje er 1 of 2 staan en wij betaalden voor die van ons toen 500 euro (bedje, commode en kledingkast). Onze kleine krijgt Steijns kamer en hij krijgt direct een groot bed en een andere kamer.
Ik heb de mutsy 3-rider gekocht en hij bevalt mij goed hoor..Hij is ook lekker hoog, mijn vriend en ik zijn allebei erg lang. Het in- en uitklappen moet je even door hebben maar als je dat doorhebt dan doe je dat echt zo. (ik word steeds beter want iedereen die hier op visite komt moet ik hem even showen ) Het is echt een stevige wagen ook en met een dubbelvoorwiel heb ik toch het gevoel dat hij wat steviger staat..Hij is ook goed mee te nemen in de auto want je kunt ook alle wielen er af halen..dat is echt heel handig. Meiden die een goede echo hadden gefeliciteerd! Thura: Heel veel sterkte
hallo iedereen! Lekkere kerst gehad? hier alles prima, kerst overleefd. Nou oud en nieuw nog.. haha Buggy`s en kinderwagen`s ben ik nog niet mee bezig hoor, ik geniet er nog even van dat ik de 12 weken heb berijkt groetjes
Wij willen ook gaan voor een X adventure (3 wieler). Je krijgt er een gratis autostoeltje bij maar omdat ik perse een maxi cosi wil (jaja..... veiligheid gaat voor alles vind ik), kan je er dus voor kiezen om het autostoeltje niet te nemen maar de prijs op mindering van je autostoeltje te nemen. Mooie deal dus. We willen als de echo weer goed is naar 1 winkel gaan en alles bestellen. Moet dan natuurlijk wel wat van de prijs af (van de totaalprijs) zodat we een mooie deal kunnen sluiten Aktiebaby in Breda is echt een leuke winkel. Groot en makkelijk en gratis parkeren. 5000m2! Shoppen! Hahaha. Helaas hebben we daar niet het mooiste kamertje gezien, dus gaan we tcoh naar een andere winkel, maar er zijn straks nog genoeg dingen om te kopen....
Wij willen ook gaan voor een X adventure (3 wieler). Je krijgt er een gratis autostoeltje bij maar omdat ik perse een maxi cosi wil (jaja..... veiligheid gaat voor alles vind ik), kan je er dus voor kiezen om het autostoeltje niet te nemen maar de prijs op mindering van je autostoeltje te nemen. Mooie deal dus. We willen als de echo weer goed is naar 1 winkel gaan en alles bestellen. Moet dan natuurlijk wel wat van de prijs af (van de totaalprijs) zodat we een mooie deal kunnen sluiten Aktiebaby in Breda is echt een leuke winkel. Groot en makkelijk en gratis parkeren. 5000m2! Shoppen! Hahaha. Helaas hebben we daar niet het mooiste kamertje gezien, dus gaan we tcoh naar een andere winkel, maar er zijn straks nog genoeg dingen om te kopen....
Christea fijn dat je zulk goed bericht hebt gehad! Suzanne fijn dat je door de echo zo gerustgesteld bent en dat je kindje een mooi knipperend lichtje liet zien! Mayo ook al goed bericht! en Bloem ook! Athina: Nick heeft tot 6 maanden in de bak van Quinny gelegen. Het werd wel wat krapper, maar het ging goed! Ik heb hem overgelegd in de buggy omdat hij zich om ging draaien in de bak en niet omdat hij er niet meer in paste. Maar als je een heel groot kind hebt past het inderdaad al eerder niet meer, maar dat geld ook voor de bakken van een aantal andere wagens. ik vind het een heerlijke wagen, maar ga nu toch zoeken naar een dubbele wagen waar ik ook het bos mee in kan... enne Athina: wij hebben bij Nick bijna de hele zwangerschap een meisje in gedachten gehad, maar toen hij een jongentje bleek bij de geboorte waren we menteen om en was het heel natuurlijk dat hij een jongentje was...kon het me niet anders voorstellen. ik vind de aktiebaby ook wel een erg leuke winkel trouwens! Wij hebben er vorig jaar onze maxi-cosi en reisbedje gehaald en nog wat losse dingen gehaald. en die muts aan de kassa vergat om het reisbedje af te rekenen.....Dat zag ik overigens pas toen ik weer in de auto zat.... Ik ben vandaag naar de verloskundige geweest. zij moest flink zoeken maar na een tijdje liet ons ukje zich toch vangen en was het sneltreintje te horen. Daarvoor hoorde ik alleen heel rustig mijn eigen hartslag. Ons ukje vind het achter mijn schaambeen blijkbaar nog wel gezellig.... heb nu info meegekregen over de 20 weken echo en ik moet met 20 weken ook een afspraak maken met de gyn vanwege de keizersnede die ik bij Nick heb gekregen. Eind januari moet ik weer op controle bij de VK.
Fijn om te horen duikster, zowel over de wagen (stelt me toch wel gerust) en over het horen van jullie kindje fijn!
Ik heb voor me dochter ook een X adventure en voor de 2de wordt het ook een X adventure. Ik had voor me dochter een lime groen maar wil nu graag een ander kleurtje ( dus als iemand nog een mooie lime groene 3 wieler wilt met lig bak en zitgedeelte + maxi cosi en de adaptors dan hoor ik het graag ) Ik vond het een erg fijne wagen omdat het een 3 wieler lijkt maar het is een 4 wieler ( 2 wielen vooraan) wat ik zelf fijner vindt want het is stabieler. En hij kan verzet worden met het stuur aangezien ik 1.80 ben is dat wel makkelijk. Ik wil eigenlijk nu de dubbele X adventure kopen maar die hebben geen leuke kleuren :S kerst was hier erg gezellig, me zusje was over uit Nederland en we hebben veel kadotjes gehad van haar. En van me man een hele mooie ring gehad! Op naar oud en nieuw en dan goed het nieuwe jaar in!
Morgen allemaal...! Vandaag staat het weekend alweer voor de deur..! Mijn mannetje is net weg voor een sollicitatie, superspannend hoop dat het goed uitpakt voor hem..hij heeft het bij zijn baas wel naar zijn zin maar wil graag een hogere functie en daar is in het bedrijf geen plek voor. Nu heeft hij via via gehoord dat een bedrijf in Numansdorp wel zon persoon zoekt, en heeft dus zo om negen uur een afspraak. Hier verder weinig, weinig klachtjes, alleen nog beetje moe maar dat kan ook van de drukke feestdagen komen hahahaha
wow, zag ik het nou goed, vandaag gewoon niemand voor een echo of onderzoek? Wat gek . Nouja, maandag, op oudejaarsdag mogen we weer met genoeg. Ik moet zo gaan werken, van 11 tot 15.30 , ik heb er nog niet zo'n zin in, hoewel het misschien wel even lekker is om thuis weg te zijn. Ik was gisteren zo verschrikkelijk moe en als je dan thuis zit gebeurd er ook echt niets. Eens kijken hoe het op het werk gaat strakjes. Fijne dag voor iedereen!
Ik ga zo even lekker de stad in in mijn eentje, even de uitverkoop doorsnuffelen hihi Patricia, spannend hoor voor je man, hopelijk word het wat. Iemand nog wilde plannen voor oud en nieuw?