Lieve mensen, slecht nieuws hier. Bij de echo was geen hartactiviteit waarneembaar en het vruchtje is niet goed gegroeid. Dus.... het is game over. Nu wachten op een spontane miskraam, hoewel ik daar niet vanuit ga. Het is namelijk al ca. 3,5 week geleden gestopt met groeien, en anders volgende week naar de gyn en een afspraak maken voor een curretage. Ik ga jullie dus verlaten hier. Hopelijk de laatste van het juli-span! Lieve groetjes...
jemig! meis! ik zat zo te wachten op je smsje, ik snapte er al niets van! en dan dit :'( wat een verschrikkelijk verdrietig nieuws zo om mee te beginnen heel veel sterkte meid! en een hele dikke knuf voor jou en je mannetje!
Allemaal een gelukkig nieuwjaar. Patricia wat een nare avond zeg heb het filmpje niet bekeken. Kan daar niet zo goed tegen. Ben blij dat alles goed is en kan me voorstellen dat je heel blij was toen je Bjorn veilig in je armen kon sluiten. Het is echt vreselijk als er wat met je kind is of je als je alleen maar denkt dat er wat met je kind aan de hand kan zijn. Onze oud en nieuw was erg rustig. lekker. Steijn is overal doorheen geslapen (heb natuurlijk even bij hem gekeken, maar hij sliep als een roos), dus lekker laten liggen. Verder geen nieuws. Ben nog lekker vrij en hoef maandag pas weer te beginnen. Groetjes, Christie
Lief Meisje0123, ik wens je heel veel sterkte toe! Dit is geen fijne manier om het nieuwe jaar mee te beginnen!
Ooohhhh, meisje 0123, wat afschuwelijk! Rillingen lopen over m'n rug. Heel veel sterkte meis. Liefs, Penny
Meisje0123: wat vreselijk! veel sterkte. Patricia: pfff dat is schrikken geweest met oud en nieuw! gelukkig is het voor jullie goed afgelopen, maar vrienden zijn dus minder fortuinlijk geweest. Hopelijk zijn zij inmiddels ook uit het ziekenhuis. Nick heeft overal doorheen geslapen met oud en nieuw. Bij ons was het erg gezellig. eerst de kids pannekoeken laten eten, daarna film laten kijken en toen zijn wij gaan gourmetten. vervolgens kids naar bed en wij spelletjes gespeeld met onze vrienden. Om 0.00 uur vuurwerk afgestoken en ik lag rond half 3 op bed. Was ook totall los toen.... Vanmorgen zijn wij op kraamvisite geweest bij vrienden van ons die oudjaarsdag bevallen zijn. Wat een klein prutske zeg. Kan me niet meer voorstellen dat Nick zo klein was en eerlijk gezegd ook niet dat ik over een maand of 6 zelf ook weer zo'n prutske heb. Aangezien we toch in het ziekenhuis waren waar ik zelf ook zal bevallen gelijk ook afspraken gemaakt voor de 20 weken echo en de 20 weeks controle bij de Gyn. Dat kon in een moeite door. Komende dagen gaan wij aan het verbouwen zodat ons nieuwe ukje straks ook een kamer heeft om te slapen. Morgen eerst naar de notaris om de voogdij voor onze kinderen officieel vast te laten leggen. Dit hadden we bij Nick al wel gevraagd, maar nog steeds niet officieel vastgelegd en dat vind ik toch eigenlijk wel belangrijk....Natuurlijk hoop ik dat het nooit nodig zal zijn, maar toch wil ik het goed geregeld hebben mocht ons iets overkomen.
Meisje0123, wat een vreselijk nieuws..! En je zou nog lekker een weekje weggaan met de familie, en dan zulk bericht krijgen bah bah. Ik wens jou en je partner heel veel sterkte de komende tijd, en hoop dat je snel weer zwanger ben! Dikke knufffffffffffff
Meisje wat ongelofelijk naar nieuws voor jullie! Heel veel sterkte! dikke kus Ida Patricia wat een verhaal joh...je schrikt je rot maar gelukkig heeft je kleine man geen verwondingen opgelopen! Hier gaat de buikpijn weer wat beter! Ik denk dat ik een groeidag had hihih! Hoe is het met jullie buikjes..hier is het al echt goed zichtbaar! Ik ben vandaag eigenlijk 15 weken en sommige reageren van joh dat je het nu al ziet ik had dan nog niets.....? Toch voel ik me dan beetje aangesproken terwijl ik echt niet te buiten ga aan eten dus is echt van kindje? Was dus benieuwd bij jullie? Liefs Nina
Jaj ik heb al een onwijse buik, ik ontketen hele discussies met mijn buik met totaal onbekenden haah... (zie fotoalbum)... Ach Vind het wel grappig hoor, ik voel me ook neit aangesproken ofzow. Ik hoor alleen maar dat ik een mooie buik heb dus dat is super Geniet ervan zou ik zggen
Voor iedereen de beste wensen voor 2008! Oudejaarsdag hebben we onze beeb weer gezien Was FANTASTISCH! Hij/zij was enorm druk ah bewegen en deed zelfs zijn/haar armpje omhoog en draaide in het rond. Ik dacht geef weer eens een teken van leven hier. Jullie (nog steeds) niet vergeten, maar ik kom gewoon echt steeds niet toe aan internetten. De misselijkheid is van hele dagen naar -gelukkig- af en aan gegaan en ik heb weer grotendeels m'n eetlust terug. Mag nu naar de verloskundige praktijk (ipv de gyn) omdat ze me zien als een gezonde zwangere! Ga proberen de komende dagen een beetje bij te lezen... Liefs Mirre
Haai Duikster, je hebt me weer even aan het denken gezet over voogdij enzo. Wat een geregel allemaal. Heb net even gebeld met de notaris waar we 2 jaar geleden een samenlevingscontracht hebben laten opstellen. Zij vertelde dat als we geen testament maken en ik zou overlijden dan erft de kleine alles van mij en m'n vriend dus niets! Da's niet helemaal de bedoeling natuurlijk. Nu moeten we een testament op laten stellen, een zogenaamd "langslevende testament" dan werkt het verder net alsof we getrouwd zijn. Dus de langslevende partner erft en daarna pas het kindje. Verder willen we ook de voogdij meteen vast laten leggen voor als we er beide niet meer zijn. Geintje gaat in totaal zo'n 700 euri's kosten maar dan hoef ik me daar geen zorgen meer over te maken. Verder moeten we bij het kantongerecht het ouderlijk gezag aanvragen, en Jeroen moet de kleine erkennen bij de burgelijke stand. Pfff, trouwen is misschien toch makkelijker, hihi. Wie van jullie gaan er eigenlijk trouwen voor de kleine?
Iedereen een onwijs mooi 2008 toegewenst! Wij gaan wel trouwen, maar pas na de kleine. Ervoor is te kort dag vind ik, mede ook omdat ik begin mei ga promoveren....dat kost ook een hoop tijd....
meisje0123 wat een verschrikkelijk nieuws zeg heel erg veel sterkte. Nina mijn buikje is ook heel erg zichtbaar, iedereen zit al naar me te kijken vindt ik ook wel leuk. Ik heb net een afspraak gemaakt voor een 3D echo ik krijg hem 6 Maart dan ben ik 23 weken erg spannend.