goedemorgen allemaal Nou idd dat plassen word ik gek van zelfs snachts Ik heb juist het omgekeerde mijn darmen maken overuren. Ook heb ik last van een opgezette buik en mijn borsten zijn echt super pijnlijk word steeds erger. Maar straks ff lekker werken begin de dag altijd met een bakje thee en dan 1 broodje meer gaat er eerst ook niet in. zal van de week de verloskundige ff bellen fijne dag allemaal!
Zo, ik meld me even voor ik naar mijn werk ga (ben afdelingshoofd bij een gemeente). Gisteravond werken, dus niet meer gepost. Na dat drupje rode afscheiding op mijn tampon had ik gisteravond een stortvloed verwacht, maar het is het nu weer "rustig". Gisteravond alleen nog wat bruinverlies. Ik word er wel onzeker van hoor, en ik kan nog helemaal niet genieten van de zwangerschap. Sinds vorige week dinsdagmiddag is mijn normale afscheiding lichtbruin tot koffiebruin. Maar het wordt niet meer, en muv gistermiddag was er ook geen rood te zien. Wat zou dit toch zijn? Vorige week de vk gebeld en ze zei dat het vanalles kon zijn, maar dat je er gewoon niets aan kan doen. Volgende week heb ik mijn eerste afspraak, als het dan nog zo is dan vraag ik om een echo. Meiden, werk ze vandaag.
goedemorgen! Ik heb vannacht best wel goed geslapen, opstaan...naar het toilet en...bah nog steeds bruinverlies....nu net ook grote boodschap gedaan en dacht daarna weer eens wat krampjes te voelen, maar nu ik dit typ is het niet zo. Dussss....mezelf vandaag weer vermannen dat het niet erg hoeft te zijn, dat 1 op de 3 vrouwen hier last van heeft en proberen te ontspannen. Ik heb gister wel 1 collega in vertrouwen genomen en verteld dat ik zwanger ben, zelf is zij eind dec uitgerekent dus is as di voor het laatst en gaat ze met verlof. Wel lekker dat er iemand op het werk het weet. Nou ik ga op werk aan....hopelijk stopt dat bruine gedoe...zal een hoop schelen! Fijne dag dames
Ladies niet teveel schrikken van Kaneel Ja je moet er een beetje mee oppassen, maar ik vroeg dat vorige keer aan mijn vk (toen was ik ook zwanger in de pepernoot tijd ) en die vertelde me, dat het vooral is voor zelf koken en bakken. Omdat je echt HEEEL VEEEL nodig hebt wil je aan die overdosis komen. Dus eet gerust wat pepernoten en appeltaart etc. zolang je maar niet 2 kilo pepernoten per dag zit weg te snaaien Opgezette buik is hier ook, vooral s avonds inderdaad. Ben ook aan de dunne
Goeiemorgen allemaal! wat leuk om alles trug te lezen zeg. Ik heb gistermiddag voor het laatst gekeken en dan zijn er toch wel heel veel pagina's bijgekomen. Over opgezwollen zijn: ik dacht steeds dat ik me aanstelde, maar ik kon eergister mun spijkerrok niet meer dicht (zat al wel een beetje strak, maar nu ging het echt niet meer). En een paar andere dingen gaan ook al echt strak zitten, das wel heeeeeel vroeg he? Verder zegt iedereen dat ik afgevallen ben...... Na ja, als het nu al zo hard gaat, kan ik het nooit geheim houden, denk ik. Over bloedverlies: ik zou gewoon bellen als ik me ongerust maakte. Maar je hoort het inderdaad wel heel vaak. Mijn schoonzusje is nu 19 weken zwanger en heeft ook (best flink) bloedverlies gehad bij een week of 7. Dus het wil ook niet altijd alles zeggen, maar ja, je bent er natuurlijk niet echt gerust op als je het hebt. En nu ga ik mijn meisje naar school brengen moet nog ff langs de bakker, want madame wilde een croissantje mee naar school..... Groetjes en tot straks Marieke
*gaap* goedemorgen dames, Ik heb ook een gebroken nacht gehad veel plassen, en piekeren tussendoor..net mezelf uit bed gesleept en onder de douche gaan staan..daar knap een mens van op! Björn gewassen en aangekleed en gereed om naar school te gaan, als ik naar buiten kijk zie ik een grote zwarte wolk aankomen...hopelijk haal ik het om droog op school aan te komen want gisteren starten de auto niet meer! Helemaal in paniek Manuel gebeld! Is die arme schat helemaal vanuit Amersfoort naar huis komen rijden om de auto na te kijken, en toen hij het eenmaal weer deed, snel weer naar zijn werk in Amersfoort gereden....wat moet ik nou zonder zon schat van een vent
Oh fijn Diavolo! (van dat Kaneel) tja dat lees ik dan weer en maakt me meteen bezorgd zucht... Vroege vogels allemaal haha. Dacht zelf ook nog even lezen voordat ik ga werken. Heb een beetje ongi gevoel in m'n rug en verder nog steeds niks niet. Was ik maar een beetje misselijk en pijnlijke borsten ofzo... Nou succes allemaal vandaag! Oja kleine plasjes heb ik ook vaak/ veel. Maar soms ook gewoon check omdat ik denk dat ik iets voel..
Goedemorgen, heb lekr geslapen en mijn ex heeft gister de hele tijd toenadering gezocht, maar ik hou het toch nog maar af want ik vergeet niet zo snel hoe lullig hij heeft gedaan...
Ik las dat er wel meer meiden waren die het leuk vonden om te msn-nen. Als diegene die dat willen dan ff hun emailadres doorgeven, dan kunnen we daar ook mee beginnen. De mijne is mariekestar40@hotmail.com. xxx
Jasses, knoflook 's morgens Hier alles goed. ook ik herken het vele plassen, ook 's nachts. Lijkt wel of ik lek ben zeg. Vandaag komt mn ventje weer thuis. Dit is de eerste keer dat hij thuis komt dat het nog gewoon goed gaat. De vorige keren was het al voorbij of stond het op het punt van. Goed teken voor mijn gevoel. Alles voelt wel heel positief
[="Diavolo"]> 01-07-2008 < Go4baby, Amsterdam, 33 jaar , 1e kindje Droom Veraatje, Groningen, 30 jaar NinaVI , Rotterdam, 26 jaar 1e kindje Nin0, 43 jaar Mother Nature, 24 jaar, 1e kindje Goudvis22 1e kindje > 02-07-2008 < Claud27, brabant, 26jaar, 2e kindje Monkeylove, DenHaag, 33 jaar, 3e kindje Kristine, Belgie denderleeuw, 27 jaar > 03-07-2008 < Daisy1975 , Brabant, 32 jaar,2e kindje(*Merel*) Senninha, Utrecht, 29 jaar, 3e kindje Sas7, Brabant, 36 jaar, 1e kindje Vergo, Weesp, 32 jaar,1e kindje > 04-07-2008 < Niesje1980, Noord Holland, 27 jaar, 2e kindje Mandy80, Overijssel, 27 jaar, 1ste kindje, 3 vlinders Marieke15, Gelderland, 38 jaar, 1e kindje Phemme, Friesland, 26 jaar, 2e kindje Lobj, Aalst, 1e Kindje > 05-07-2008 < Anno niem, 24 jaar, 2e kindje Memoiikke, 23 jaar, zuidholland, 1e kindje > 06-07-2008 < Lientje10, 38 jaar, 2e kindje Kwebbels, 1e kindje Christiea, 33 jaar, 2e kindje > 07-07-2008 < daantje86, utrecht, 21 jaar, 2de kindje Mirre, 1e kindje Freesia, Hulst, 35 jaar, 1ste kindje Marieke, brabant, 29 jaar, 3e kindje > 08-07-2008 < Susi, 1e kindje. Sann,1e kindje. > 09-07-2008 < Patricia01, 28 jaar, Vlaardingen, 2de kindje > 10-07-2008 < Anne75, Rotterdam Esthertje80, Beverwijk > 12-07-2008 < Ramoontje Beastie, Lagedijk, 32 jaar, 1e kindje > 15-07-2008 < Diavolo, Flevoland, 24 jaar, 2e kindje Silla, Noord Holland, 29 jaar, 1e kindje Controle lijst: 06 nov Mrie 1e echo 07 nov monkeylove vk 12 nov Nina 1e echo 12 nov Sas7 1e echo 12 nov lobj 1e x vk 13 nov Mirre gyn/1e echo 13 nov go4baby gyn/vk 1e echo 13 nov Marieke15 vk 15 nov daisy1975 eerste echo 16 nov Freesia HA 19 nov veraatje eerste echo 20 nov claud27 vk 20 nov Phemme 1e echo gyn 21 nov mandy80 1ste echo gyn 21 nov Anne75 Vk 22 nov christiea vk 22 nov Esthertje80 1e echo gyn 22 nov Patricia01 1e gyn + echo 23 nov Lientje vk + eerste echo 26 nov daantje86 eerste echo 27 nov niesje1980 gyn 27 nov lobj gyn 1e echo 29 nov Senninha vk+ 1e echo 29 nov Vergo zh+ 1e echo 30 nov Mandy80 intake VK 03 dec Kwebbels 1e echo 06 dec Beastie vk 07 dec Diavolo 1e echo 11 dec Diavolo intake VK 12 dec Kwebbels vk 12 dec kristine 1e echo 19 dec Memoiikke, 1e afspraak vk + echo 27 dec daantje86 vk[/]
Morning ladies, Net naar de huisarts geweest! Nou de test was positief, mijn huisarts zei: " Het wordt vast een jongetje zo knallen de blauwe streepjes v/d test af" hihihhihi. Volgens haar ben ik 5 wkn zwanger maar ja...ik weet gewoon zeker dat dat gewoon niet kan en ik gewoon 4 wkn ben. Ik heb een doorverwijzing gekregen voor de gyn. Maar die ga ik pas vrijdag bellen. Zit nu op het werk maar kan dus niet de test van de HA laten showen, ze gebruikt trouwens dezelfde die ik altij op i-net koop...Clearview hihihihhi. Groetjes Silla
Bleg heb het heel de tijd zuur , net Björn naar school gebracht en even langs de bakker gewandeld voor een droog broodje..mag niet baten sinds gistermorgen is de misselijkheid erbij gekomen. Gistermiddag nog even snel naar Albrt Heijn gereden voor wat boodschapjes en alle geurtjes die ik rook, deden mij kokhalzen..! Kan mij lijstje nu aanvullen, veel plassen, pijnlijke borsten en misselijk bbrrrr heb de laatste week ook helemaal geen zin om te vrijen, gelukkig snap hij het wel..als het maar geen 9 maanden duur zeg hij dan snel nog tussen neus en lip door..mannen
Ben vanmorgen weer wakker geworden ontzettende steken in m'n buik en nu voelt het alsof ik blauwe plekken heb onder m'n navel. Ik maak me zorgen voor een miskraam, maar dat zal iedere zwangere vrouw wel doen met pijntjes....toch vervelend! Ik krijg vandaag via bol.com het boek'zwangerschap voor dummies' binnen en het negen maanden dagboek. Uit de recenties kwamen deze twee boeken als de beste eruit! Gisteren is moeders voor moeders langsgeweest, de twee strepen knalde van het scherm! Heb een prachtige dvd gekregen waarop je kunt zien hoe het kindje groeit!
Pff jeeetje wat praten jullie toch een hoop haha Hier gaat alles goed Nog nergens last van hoor, ben wel de hele tijd melig! Om het minste geringste lig ik helemaal in een deuk En ik ben zondag wezen winkelen met mijn vriend in de stad. Lekker babywinkels in en uit gelopen, mijn vriend moet de hele tijd om mij lachen omdat ik nu al nergens anders meer over kan praten Ow en heb een boala gekocht!
Hee, hoe kan dat......ik sta niet in de controlelijst!? Ben 1 juli uitgerekend. Vreemd. Hier ook niet echt klachten. Als ik de hele dag maar kleine beetjes blijf eten, dan voel ik me goed. Plassen begint nu ook. Steeds vaker. Ik voel nu duidelijk een bolletje in mijn onderbuik en mijn borsten zijn gevoelig en opgezet, al verschilt dat per dag moet ik zeggen. Ook zit ik sneller op de kast als anders. :-# Gelukkig voor mijn manneke dat hij 2 weken op zakenreis is. Haha. Poe........nog 5 nachtjes slapen voor mijn eerste echo! Ik voel me vandaag erg goed en zeker. Hopelijk blijft dat gevoel zo. Fijne dag vandaag aan elk zwanger kipje.