hoi hoi, alles was ok bij de vk! hartje gehoord, en we hebben zon angel sound gehaald. echt leuk! mn zoontje heeft het hartje ook kunnen horen, helemaal trots
Hallo allemaal, Ik had mezelf hier ca. 300 pagina's geleden al aangemeld, maar me eigenlijk een beetje op dit forumonderdeel nog niet zo actief gericht. Ga ik nu wel doen, want de gevaarlijkste periode is toch echt geweken nu. Mijn uitgerekende datum is 23 juli 2008. Groetjes, Essie.
Leuk anno niem! Jah ik ben ook helemaal gek met die angelsound, vind het steeds weer bijzonder om te horen. Partricia je zou nog foto's van je hemeltje bij je foto's doen omdat je zo'n ingenieus systeem had bedacht ben wel benieuwd weet je, sta wel open voor leuke ideeen.
@Athina: Ik kan ook wel uren doorgaan met kletsen over de zwangerschap.. @Annoniem: Leuk voor je zeg, ik kan ook niet wachten tot ik mijn afspraak heb! Dan maak ik ook gelijk een afspraak voor de 20 weken echo...
Ow ja, nog een vraagje...Zijn jullie al veel aangekomen? Ik nu zo een 3 kilo ongeveer, is dit normaal? Ik vind dat 3 kilo best wel veel is. Gelukkig heb ik geen trek in snoep of vettige dingen ofzo. Het enigste wat ik niet genoeg kan eten op dit moment is broodje zalm..Naja dat is gezond lijkt me..
Jah, alleen moet je oppassen met gerookte zalm, maar vis is goed voor de kleine juist Ik ben niets aangekomen nog, maar dat zal niet lang meer duren vrees ik...
ikke 2 volgens de weegschaal thuis, 1 volgens die van de verloskundige... maar dat had ik 2 weken geleden al.. het is dus gelukkig niet verder gegaan nu al
Ja mag alleen gerookte zalm van de visboer..geen vacuumverpakte dus. Anders vermenigvuldigen de bacterieen zich namelijk..Pff Ik dus al 3 kilo..Heb wel een klein buikje al..Ook zijn me borsten enorm gegroeid..
die laatste zijn bij mij een stuk steviger geworden, de 1e 6 weken al, en daarna niet meer gegroeid. Ondanks dat, zit geen enkele bh meer lekker. En zit ik echt tussen 2 maten in (het is nog niet zo veel haha) ... Draag dus al 2 maanden geen bh meer . Ik zag trouwens op de Otto site leuke gekleurde voedingsbh's... khad echt zoiets van, dat zal wel lekker zitten nu, maarja, das ook zoiets he.. zo vroeg al
Ik wel sowiesow de eerste 6 weken daarna zie ik wel... Na 3 maandjes moet ik natuurlijk ook weer aan het werk en ik heb geen zin om te kolven hahah... Dus ik zie het wel...
Geen BH's? Dat lijkt me verschrikkelijk zitten maar ik snap het ook wel als je net tussen 2 maten in zit..Die van mij doen ook echt pijn En er komt ook een soort van afscheiding uit de tepels..ik weet niet of dat goed is? En ik heb ook al naar voedingbh's zitten kijken maar daar wacht ik nog mee want misschien worden ze nog wel wat groter straks..
Ik wil wel borstvoeding gaan geven..Dat lijkt me echt zo mooi! Ik ga wel kolven erbij zodat papa ook eens een flesje kan geven..Voelt hij zich misschien wat meer betrokken? En het is natuurlijk handig dat als er visite ofzo is of je gaat ergens heen dat je toch een flesje bij je hebt!
En het schijnt dat als je borstoeding geeft je ook véél sneller je kilootjes weer kwijt bent Ook altijd mooi meegenomen ook natuurlijk!
ik ga zeker weer proberen om borstvoeding te geven. Bij Nick is me dat -niet verwacht- ontzettend goed bevallen. Ik vind het heerlijk intiem met mijn kleintje. Ik ben zelfs tegen alle verwachtingen van mezelf in gaan kolven op het werk, tot Nick 9 maanden oud was. Ik weet wel dat als ik dat nu weer zou gaan doen, ik een dubbele kolf ga aanschaffen dan gaat het toch een stuk vlotter. En bij mij waren inderdaad de zw.kilo's vrij snel verdwenen, dus dat viel alles mee. Overigens ben ik nu nog niet zoveel aangekomen. 1 a 2 kilo of zo. Heb net even geshopt bij het tweede handswinkeltje hier in het dorp. 2 zwangerschapsbroeken gescoord voor 15 euro en een badpak voor nog geen 5 euro. Ik kan weer even vooruit.....
Ja daarom twijfel ik ook zo... dalijk heb je ze net in huis en krijgen ze ineens weer een groeispurt , ook zo zonde! Ik wil ook borstvoeding gaan geven. Ik heb lang getwijfeld vanwege de nadelen (vermoeiend, mogelijke borstontstekingen, tepelkloven etc) maar ik wil het heel graag ervaren. Vandaar dat ik het zeker ga proberen. Maar lukt het niet, dan ga ik ook niet lang tobben, dan stap ik zo over op de fles. En ik hoop dat afkolven inderdaad ook goed gaat, zodat papa ook eens de fles kan geven of oma of opa ofzo
ik heb besloten om deze 3e en waarschijnlijk de laatste keer gelijk met de fles te beginnen. bij de eerste heb ik het ruim 5 mnd met tepelhoedjes volgehouden en bij de 2e had ik al gezegd dat ik wel bv wou doen maar alleen zonder die rot hoedjes. maar die keer ging het helemaal fout kreeg verschrikkelijke kloven en een beginende ontsteking. ben toen na 10 dg met pijn in mijn hart gestopt. en wat er ook nog bij komt is dat ik bij de 2e net gestopt was toen bleek dat hij in het ziekenhuis opgenomen moest worden. nadat dit alles klaar was bleek ik zelf ook nog eens een fikse bloedarmoede te hebben door een foliumzuur tekort. dat wil ik nu dus niet nog een keer allemaal meemaken, dus kies voor mijzelf om een rustige moeder te zijn, daar heeft mij kindje straks ook meer aan.
Jahhh sorry, zal de foto zo even plaatsen van het hemeltje Standaard voor aan de muur is gewoon bij Leenbakker te koop hoor hihihi Heb net mijn mannetje weer in het water zien spartelen, heerlijk! Meneer lig nu k.o. op de bank hahahaha Athina geen BH? Damn dat kan ik echt niet, hihihi durf het niet eens! Binnenshuis doe ik het wel lekker hoor maar dan moet ik er zeker van zijn dat er geen bezoek meer voor de deur staat Alle goede controles vandaag, gefeliciteerd
Zo foto is geplaatst in mijn album De zuurstoftank gaat tzt daar weg hoor hihihi maar het hoekje word nu niet gebruikt, dus mooi plekje eventjes We hadden niet verwacht zoveel ruimte nog in onze slaapkamer te kunnen creeeren maar is reuze meegevallen. Tummytub en standaard (staat nu nog achter het ledikantje) gaan straks toch de douche in, dat scheelt ook weer!
Ow nou dat is egt handig gedaan man! Dus die standaard kan je zo aan de muur vastmaken en die hemel is dus gordijn...