Hoi Meiden ook nog effe snel updatje. Hoe het was bij d echo. Het liep al uit. Dus had lekker de tijd om me nog zenuwachtiger te maken. Het was allemaal goed. Het hartje klopte gelukkig ook. Helaas niet gehoord. Maar dat zullen dan wel weer bij de verloskundige doen. Verder was onze kleine uk behoorlijk aan het bewegen. Ze had moeite om hem of haar in beeld te krijgen. Alle kanten ging hij of zij op (nu al eigenwijs). Verder hebben we vanavond de trouwkaarten klaar gemaakt en op de bus gedaan. http://i213.photobucket.com/albums/cc16 ... 1-2008.jpg
Tja, het oog wil ook wat hihi ook al zit het onder je kleren.. ik heb alleen nog maar witte saaie meegroeibh's gezien... bij de voedingsbh's heb je af en toe wel wat leuks heb ik het idee (en betaalbaar!)... maar misschien moet ik gewoon beter zoeken
Ik draag nog steeds mijn BV bh's, omdat deze gewoon lekker zitten en omdat mijn zoontje van 2 1/2 nog elke avond een slokje krijgt voor het slapen. Ons nieuwe kindje mag ook weer gewoon bij mij drinken. Ik vind het nog steeds bijzonder, hoewel het nu wel pijn doet, omdat mijn tepels zo gevoelig zijn. Leuk al die kamertjes. Dat hoort ook echt bij het zwangeren. Volgens mij ben ik drie kilo aangekomen. Ik eet gewoon waar ik zin in heb en dat is iets meer chocola en ijs dan normaal. Verder ook gezond hoor en heel veel groenten.
goedemorgen ik ben dus 1.1 kilo afgevallen maar dat kan wel komen omdat ik veel misselijk was en weinig slaap krijg.......Ik eet momenteel veel fruit en sla is favoriet.En melk is ook niet aan te slepen bij mij hihi Vandaag mocht nanouk trakteren op school...dus gisteravond nog druk geweest met alles klaar maken appeltaart maken etc.Maar het is allemaal gelukt dus das weer klaar morgen kinderfeestje smiddags....en dan weekeind...lekker even bijslapen en weer wat doen in huis want met een zieke tessa ben ik daar niet echt aan toegekomen..... Nou dames tot later
dames al leuke namen bedacht voor de kleine? wij wel meisjesnaam zijn we allebei helemaal gek op jongensnaam vinden we gewoon leuk... Dus hopen dat het een meisje word.. we hadden eerst voor een meisje luna maar kwamen een hele leuke aparte tegen jojanneke......dus die wordt het als het een meisje wordt en een jongen bram......lekker stoer...en jullie...en nu niet mijn meisjesnaam jatten he....gr heidi
Ik ook een halve kilo afgevallen. En dat na de feestdagen. Mijn buik groeit, de rest gelukkig niet . Maar dat zal ook nog wel komen. Hartstikke leuk Patricia jou hoekje. En super hoe je dat hemeltje hebt gemaakt. Misschien ook wel een idee voor hier. Ik was gisteren in Tilburg naar een babywinkel geweest met mijn schoonzusje en zij heeft daar zoon klamboe gekocht. Gewoon een hele simpele, 60! euro. Dat ga ik dus niet doen. Maar ja, haar kamertje kostte maar 200 euro. Dus beetje compensatie . Vind het echt niet normaal hoe snel het gaat. Nog ff en dan zitten we al op de helft. Zeker de eerste van ons.... xxx
Goedemorgen dames! Ik heb iemand van deze site laten pendelen voor mij hihi Ze kwam op 10 juni als bevallingsdatum (dat is een dag na mijn vaders verjaardag, helaas is hij 2 jaar geleden plotseling overleden) en het zal een jongetje worden! Nou ben ergggg benieuwd, want heb verhalen gehoord dat zij erg goed is! Over twee weken weten of het echt een jongetje word!
hoi Patricia, even nieuwsgierig, maar wist zij van jou hormoon problemen zeg maar? of niet? want dan zou 10 juni toch wel keurig netjes zijn eigenlijk he? 4 weken is wel echt te vroeg... maar op zich... zou toch wel mooi zijn toch?
Nee hoor ik jat niets van je, en al zou het wel gebeuren hier...we kennen elkaar toch niet in het dagelijks leven hihihi maar stoere NL namen hoor We hebben nog meerdere namen voor zowel een jongen als een meisje, meisje hebben we "Isabella", "Thalita" of "Manique" en voor een jongen "Jayden" of "Delano" moeilijk moeilijk moeilijk hihihihi Ik las iemand over BV BH's, bij H&M hebben ze nu ook een kleine serie met voedingsbh's. Luipaardenprint, en bloemetjesprint enz. en voor een leuke prijs
Wij hebben voor een jongetje op het moment Dani (lekker met Sani ). Maar Saan vind het een hele leuke naam en ik weet ook nog niks beters wat we allebei wel een beetje leuk vinden. Voor een meisje vind ik Yeada heel mooi. Maar Nanna en Merscha mogen van mij ook. Na ja, het zijn de namen die we NU mooi vinden. Veranderd waarschijnlijk om de haverklap . En Patries, jij denkt toch dat jullie een meisje krijgen? Of geloof je nu de pendelaarster? Wel grappig.... En 2 broertjes is ook wel superleuk. Ik denk altijd dat je voor jezelf 2 "verschillende" wil hebben, maar dat het voor de kindjes het leukste is als het 2 "van dezelfde" zijn. Nog ff en dan weet je het zeker. Jij hebt toch ook binnenkort je geslachtsbepalende (hihihi) echo? Ben benieuwd.... xxx
Nee dat wist ze niet Jahhh dat is zeker netjes! Björn is met 36 wken geboren en die maakte het prima, dus ik zou superrr tevreden zijn als deze op de 10de zou komen!
Ja ik denk zelf een meid, maar dat kan ook komen omdat ik graag van ieder één wil. Jongen vind ik ook helemaal super hoor Drie mannen in huis! Gezellig! Klopt de 26ste hebben we pretecho.
Goede morgen allemaal, Weet niet meer wie er van jullie verslaafd was aan stroopwafelijs. Gisteravond in de AH ging Jeroen een toetje uitzoeken en ja hoor het moest stroopwafelijs worden. Om eerlijk te zeggen leek het me niets. Maar oooooooooo dat spul is goddelijk! Echt niet normaal hoe lekker.
hihi ik wil ook wel mooie, maar met mijn cupmaat kom ik sowieso alleen maar saaie zwarte of witte tegen... Wow Nino na 2,5 jaar nog BV, gaaf hoor! Ik wilde ook graag langer BV-en maar Nick weigerde van de een op de andere dag. Ik denk dat het mogelijk met mijn nieuwe zwangerschap te maken heeft, dat hij het niet meer lekker vond of zo. Nu knijpt hij alleen nog maar in mijn tepels. Aaaauuuuww Heidi een meisjesnaam is hier al gevonden, maar een jongensnaam...pffff...we vonden dat bij Nick al moeilijk en nu zitten we helemaal niet zo op een lijn. Maar gelukkig hebben we nog wel een tijdje. Patricia: jij gaat wel een stuk vroeger bevallen dan als de pendel klopt! Maar wel een leuk idee als je je kleintje al eerder in de armen mag sluiten. Hoewel hoe langer ze blijven zitten.... ik hoorde laatst van een arts dat de kans dat je bij de tweede een kindje van hetzelfde geslacht krijgt 70% is en bij een eventuele derde weer at random 50%. Waarom dat nou was, werd me neit duidelijk.... Ik ben een beetje gemengd in mijn gevoelens wat ik leuk zou vinden jongen of meisje, maar ach de natuur heeft dat toch al beslist en we merken het van de zomer vanzelf. VAn een meisje vind ik het met name leuk om dan gewoon weer echt meisjeskleertjes en dingen te gaan halen, maar ik vind jongens ook echt leuk. Pff ben gisteren weer aan het sjouwen geweest en dan merk ik wel dat ik toch beetje moet opletten omdat ik dat anders in mijn buik voel.
Ikkuh had de tip gegeven Wij hebben gisteren ook weer een bak gehaald bij AH jummieeee! @Duikster, het is al voorspeld dat ik weer een vroeggeboorte zou krijgen, dus vind die 36 weken nog netjes Björn woog met de geboorte, 2950 gr en was ook 36 weken..ook wel leuk hoor, echt een klein babytje in je armen. We wachten met spanning af! Vind het ook niet erg hoor, heb liever op of iets na mijn vaders verjaardag dan op zijn overlijdensdag (29 juli), godzijdank zal ik die datum niet halen om te bevallen want dat zou ik echt erg vinden..
Haha, Patricia, hoe kan het ook anders! Volgens mij ben jij het tipwonder hier. Namen vinden wij ook zo lastig. Al zeker 10 jaar had ik Rens in m'n hoofd voor een jongetje, maar Jeroen vind dat echt niet leuk Wil niet echt een Amerikaanse naam ofzo, liever een meer Nederlandse klank. Thijmen, Jorit, Jelle zulke vind ik leuk. Emma, Sophia vind ik ook super maar te veel voorkomend. Freek heb ik ook altijd heel leuk gevonden, maar in t engels word het dan Freak, haha da's dan weer minder.
Een alliteratie vind ik trouwens helemaal super. Sara Sprong, Jelle Jansen enz. Maar Jeroen's achternaam begint met een G. En kan daar niet zulke hele leuke namen mee vinden. Guus en Gijs, maar verder kom ik niet. (Gerrit, Gerdien en Gerben vind ik echt iets te boers)
Moeilijk he al die namen Ik heb trouwens een foto van mijn buikje geplaatst, maar als ik naar de laatste foto kijk lijk het wel of mijn buik naar beneden is gezakt
ohohoh wilde eigenlijk niet de namen die we nu hebben verklappen totdat ik "onze naam"bij patricia voorbij zag vliegen hihihihi! Bij jullie meisjesnaam staat ook hoog genoteerd onze voorkeur! Penny ik begrijp je helemaal met de namen emma en sophia/sophie! Vinden we ook erg gaaf maar inderdaad hoor je ze erg veel! Daarom staan ze bij ons nu weer op een zijspoor! Die begrafenis van gisteren heeft er meer in gehakt dan ik had verwacht! Kon mijn bed bijna niet uit! Ga maar proberen iets te werken! liefs Nina