Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ja Penny ben blij dat je het ook zo opvat want het is absoluut niet rot bedoeld hoor..maar ik heb er eentje van 5, en ik weet hoe kinderen naar elkaar kunnen reageren. Tuurlijk is op elke naam wel iets te verzinnen, vroeger zeiden ze : Patries Kattepies :) en zo kan je (en zeker kinderen) lekker crea aan de gang gaan!

Ik ken trouwens een meisje en die heet Bente, op zich een hele leuke naam! Maarre haar achternaam is Veth...tsja Bente Veth ( ben te vet). Niet echt logisch over nagedacht door haar ouders, dat is vragen om..

2. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Als het uitkom liggen jij en Athina op dezelfde dag te puffen hihihi :D
    Leuk leuk maar ook raar om te lezen, want dat zou betekenen dat ons kleintje dan al 4 weken oud is hahahah
    Zei gisteren nog tegen mijn mannetje, tsja hoef ik geen verjaardagscadeautje te kopen voor je ;) Hij is namelijk 14 juni jarig :)

3. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja zo blijf je aan de gang, ik heb in totale paniek een x mijn moeder gebeld, was zomers en Björn was in zijn wandelstoeltje door de tuin aan het crossen. Draai mij om, en zie hem net een hap aarde nemen :confused: , eerste kindje dus totaal over de rooie mijn moeder gebeld..zag al voor mij, naar het ziekenhuis, maagje leegpompen enz enz
    Nou mijn moeder begon hard te schaterlachen en zei: ach Patries dat schuurt lekker de maag, geen zorgen niet aan de hand.
    Björn zat al met een paar maanden geprakte Liga met jus d orange te happen, als ik dat had verteld op het CB waren ze mij aangevlogen ;)
    Ik knikte altijd netjes ja op het CB, en ging mijn eigen weg die ik dacht het beste was voor hem.

4. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Haha die Benthe Veth is echt heel sneu, ahhh.
    Echt wel heel zielig hoor. Kijk daarom is het goed met elkaar te overleggen toch. Waarschijnlijk hadden haar ouders het door de roze wolk echt niet door.

En ja bij elke naam is wel iets te verzinnen, bij mij was het altijd "Pien laat je t..... eens zien!" maar ach, haha da's lang niet zo erg als "ben te vet".

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Heb net ook de stoute schoenen aangedaan en Wishgirl een mailtje gestuurd. Ben benieuwd en jullie horen het wel.

Ik kon het niet laten na alle positieve berichten over stroopwafelijs om een bak aan te schaffen. Vanavond eens proeven of het echt zo lekker is.

6. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    @Patricia:Vriendin van me moeder zegt altijd...
    Wat door de hoepert gaat..komt ook door de poepert... :) :)

Susi ;)

7. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    @Susi, hahahaha :)

@Seninnha, pas op hoor de Stroopwafelijs is ZEER verslavend! :D

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zijn hier trouwens Wie is de Mol fans?

9. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Jazeker gisteren nog gekeken vindt het altijd een erg leuk programma, maar ja wie is het he!

Susi ik heb ook een hond en zo kan je inderdaad wel bezig blijven, het belangrijkste is dat als de kleintjes er straks zijn dat ze wel genoeg aandacht krijgen.

10. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Hier ook een grote Wie is de Mol fan.

Ik verdenk Edo....

11. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Nee ik denk het niet ik dacht eerst Annette maar ja die is nu weg, ik denk georgina

12. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Georgina zou het ook kunnen zijn. Nog voor het programma begon had ik zoiets van: die kan het nooit zijn, die is te impulsief. Nu, weet ik het niet meer zo zeker. Ik vond Dunya gisteren anders ook wel verdacht doen.
    Maar ik blijf voorlopig gewoon bij Edo.
    Heerlijk spel is het toch!

13. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Leuk om alle namen te lezen die jullie leuk vinden!
    Ik vind het nog steeds erg moeilijk.
    Eén van de redenen waarom wij het geslacht willen weten is zodat we ons maar op één geslacht hoeven te richten.

Voor een jongen vind ik Jaiden erg leuk maar Dennis vind het niet zo. En dat is eigenlijk nog de enigste naam die we hebben.
    Op het lijstje voor een meisje staan nu (wisselt per week haha) Amy, Esmee en Isa. Mijn man heeft ook nog Kimberly. (en dat vind ik dus niks)

14. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Pff ik ging even ATWT kijken maar ben in slaap gevallen en net pas wakker geworden..en ik moet nog eten! :rolleyes: Zo eerst maar eens even boodschapjes doen dan. Iemand nog tips?

15. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik heb lasagne in de overn gegooid, lekr makkelijk!

16. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Zo hier de boodschappen weer binnen, ben blij dat het weer gebeurd is!

Net even met de hond naar buiten maar het regent :rolleyes: Heb je een Am. stafford maar die tut heeft een hekel aan regen, dus moest haar echt meesleuren naar het veld :) staart tussen dr benen, kop naar beneden, snel plassen en poepen en was gelijk rechtsomkeer terug naar huis hahahaha echt zulke stoere honden :) mevrouw lig nu op haar rug languit voor de kachel te drogen hahahaha

Nu even snel een hapje eten, heb pistoletjes, ham, kaas, tomaat, komkommer enz jummie!

17. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    884
    113
    Noord Holland
    hey meiden

ik moet ook nog eten wij eten shaorma das ook zo lekker.
    ik wilde ff door geven dat wij vandaag t ledikantje in de slaapkamer gezet hebben en dinsdag gaan we de commode halen en dan ergens volgende week krijgen wij onze wandelwagen :) ik kan echt niet meer wachten tot t juli is zo spannend ook.
    wij hebben nu zon beetje alle grote dingen in orde en dan al t kleine spul nog maar dat gaat vast goed komen

ik ga eten maken

tot laters en anders een hele fijne avond gewenst

liefs susanne

18. zo, was ik ook weer eventjes.

hier gaat het redelijk goed. alleen soms buikpijn als ik wat langer heb gezeten.
    dan is het ook alleen maar links, een trekkende pijn.
    herkent iemand dit?
    ben benieuwd.

sorry voor klagen. was gewoon ff bezorgd..

19. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik heb echt onwijze spierpijn in mijn hele buik.
    Echt superiritant.
    Hey, ik hoorde net 2 hartjes met de angelsound, zou het van 1 kind kunnen zijn? Brrr...
    Hij zit meestal links 2 cm boven m'n schaambeen en nu hoorde ik ook recht boven m'n schaambeen een sneltreintje :S

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ik kom ook maar me neus laten zien... 8)

Gisteren bij de vlos geweest...ben er van overtijd dat die griet ALTIJD ! kauw handen heeft! :(

Alles gaat lekker...me baarmoeder was wel flink gegroeid en hartje meteen gehoort...ze hoefde niet te zoeken ;) Ook de uitslag van de combi test binnen gehad en die was 1:2000 .... dus da's fantasties! :D

Nou ik vlieg weer, zwaai zwaai! 8)

Deel Deze Pagina