Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mandy80

mandy80 Actief lid

Apr 2, 2006
    485
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    deventer
    hey meiden,

hoe is het nou? inmiddels alweer 15 weekjes zwanger, maar al 7 weken niet op zw.p geweest :Z had ff geen tijd..

hoop dat alles nog goed gaat bij iedereen?

liefs mandy

2. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Morgen gaan we de babykamer en de wandelwagen kopen.
    Leuk! Moeten nog laminaat gaan leggen in het kamertje maar er zi tnogal wat levertijd op het kamertje.
    Als dat eind maart - begin april zou kunnen komen dan is het laminaat leggen ook klaar (dat staat voor maart op de planning).

3. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ben ik nog ffies :D
    Net met mijn mannetje, Familyman zitten kijken..blijf een geweldige film om te zien!
    Nu duik ik lekker mijn bedje in hhmmm slapuhhhh is zoooo lekker! :)

Allemaal nog een prettige avond, en trusten voor strakkies!

4. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,853
    3,367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik heb een andere film zitten kijken patries ;) : The last castle - poehee zeg... mooie, maar heftige film hoor. Alleen irri dat hart van nederland tussendoor kwam.. maar vooruit. Nu maar gauw m'n bed in. Tis tijd ;)
    weltrusten en een fijn weekend allemaal

groetjes athina

@mandy: Leuk dat je weer ffies komt kijken! Ja het gaat hard he!

5. hallo allemaal.

hier al vroeg eruit...
    moet werken!
    niet echt zin in, mja...
    dagje vliegt zo voorbij..
    iedereen veel plezier/succes vandaag bij de dingen die je gaat doen.

liefs wendie

6. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,853
    3,367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Goeiemorgen! Jemig Wendie dat was wel vroeg hoor pff! Mij hadden ze ook gevraagd te werken, maar ik merk dat ik het niet meer red als ik vrijdags een fysiek zware dienst gehad heb om dan zaterdagochtend te gaan werken. Dus dan maar niet.

Dat is maar goed ook, want ik moest er vanacht weer een keer of 5 uit om te plassen en m'n stuitje speelt op *au* . Ik weet niet hoe ik lekker moet zitten of liggen. Ik hang nu echt vrij voorover ook op m'n stoel. Ik had dit ook wel eens op bepaalde tijden tijdens m'n cyclus, maar dan was het gewoon een bepaald punt waar ik over heen moest telkens als ik ging zitten of liggen, maar nu kom ik dus niet over dat punt, waardoor ik alleen op m'n zij kan liggen, erg irri, hopelijk zakt het gauw weg.

Wat wel leuk was , was dat ik gisteren de papieren van de kraamzorg binnen kreeg :) . Ik zag daar trouwens ook een weegschaal op staan :S , toch maar eens even kijken of ik die kan huren bij de thuiszorg ofzo. Neemt ook weer zo veel plek in , tenzij ik zo'n handding kan vinden.... ik ga maar eens even googlen ;)

7. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    Hallo allemaal, hier even een berichtje van mij weer.
    ben een weekje bij me moeder geweest omdat me man inn Turkije zit en pas dinsdag terug komt! BAH ik mis hem!
    Ik heb sinds gister regelmatig last van krampen, hebben nog meer mensen hier last van gehad? Ik ben nu 12 weken en de kans op een miskraam is nu kleiner natuurlijk maar ben wel bezorgd.

Ik hoop dat het met alle andere zwangere goed gaat!

8. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Mila24 lekker ff een weekje bij je mams :D ... altijd gezellie!

Ja ik denk dat meerdere last hebben van kramp(jes), ik heb het zelf 's avonds het ergst. Maar dan lijk het meer of mijn buikspier naar mijn vagina strak staat :( dus dat ik naar voren word getrokken want als ik mij dan uitrek krijg ik echt zo pijnscheut door mijn buik. Zullen onze banden wel zijn ;)
    Ik leg ín bed altijd graag achter mijn mannetje met mijn buik tegen zijn rug, maar hij zeg dat mijn buik nu veel warmer aanvoelt tegen zijn rug..is dat raar...? Of zou dat het vruchtwater zijn waardoor mijn buik warmer aanvoel dan normaal..!?

9. vergo

vergo Fanatiek lid

Mar 3, 2007
    1,139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Mijn buik voelt ook al warmer aan ik denk dat het toch wel met het vruchtwater te maken heeft. En krampjes zullen inderdaad de banden wel zijn die zijn nu flink aan het rekken.

Gisteravond hebben we nog met de angelsound geluisterd, jeetje wat waren ze aan het bewegen dit heb ik nog niet meegemaakt. De hartjes weer goed gevonden altijd leuk om te horen!

10. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Over de Angelsound gesproken

Kep er net 1 aangeschaft bij de kijkshop maarre tot op heden vind ik het een #%#% apparaat.

Zowel ik als mijn vriend kunnen onze eigen hartslag amper horen c.q. vinden. Maar in mijn BM horen we helemaal niets, nada noppes!

11. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland

Ik heb het advies van ML opgevolgd en even mijn koptelefoontje verwisseld. Heb er nu eentje van een MP3 speler, en nu hoor je die ruis ook niet en hoef je hem niet vol te zetten. Je kan het nu nog het beste in een stille ruimte doen dus even zonder TV geluiden enz. Rustig gaan liggen, dikke klodder creme op de sensor, en stapje voor stapje over je buik gaan, probeer te zoeken tussen je schaambot en je navel..en dan van links naar rechts. Omdat de baby nog veel ruimte heb in het vruchtwater hoor je dat ook klotsen dus je moet goed luisteren :D
    Succes meid!

12. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Hey dames!

Silla:

Ik heb ook een van de kijkshop gehaald, en ben zeer tevreden, Maar ik weet niet of je er wel wat "tussen" doet? hier werkt bodylotion van zwitsal erg goed (had nog een proef fles van 8 jaar terug, dus daarom zou ie wel zo waterig zijn) misschien een tip? en ik kan het alleen nog maar "laag" vinden, bij mn schaambotje zeg maar..

Misschien heb je er wat aan?

Groetjes

13. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik doe het met babyolie...

14. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik gebruik de bodylotion Zwitsal Mama.
    Maar je moet er ff de tijd voor nemen, sowieso ga ik er altijd ff voor liggen want anders loop al dat creme mijn onderbroek in hahaha
    Van de week hoorde ik het treintje en op de achtergrond mijn eigen hartslag..dan hoor je hoe snel zon babys hartslag gaat zeg!

15. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Thanks 4 the tips!

Kep de buikcreme van Zwitsal Mama gebruikt en jahooor! Daar was het net tegen mijn schaambot aan.

Pfffffffffffffffff ik raakte uiteraard weer helemaal in paniek. Maar goed tis gelukt, pak van mijn hart ;)
    Stom eigenlijk dat ze dat niet in de gebruiksaanwijzing zetten met tip's en tricks. Gelukkig heb ik julllie anders had ik tot dinsdag in de zenuwen gezeten.
    Maarre weet iemand hoe je het geluid kan opnemen?
    Ik heb er zo'n extra kabel bij maarja en dan?

BTW...
    Ik heb een Maxicosi, Tummytub en Box gescoord bij collega (GRATIS!)
    De Maxi-cosi en Box gaan naar moeders (die gaat 4 dgn in de week oppassen) en de Tummytub houd ik nog ff. Mijn dinnetje haar zoon vind het nl. HELEMAAL niets zo'n tummy tub EN badje...zij gaan nu met hem douchen dat vind ie heerlijk! hihihihi.

16. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik hoorde gister trouwens 2 hartslagen, links en rechts, dus ik was meteen in paniek haha...
    Ik had het even gevraagd aan een gyneacoloog op het internet, maar is heel normaal als je het nu op verschillende plekken hoort, want jah... de baby groeit natuurlijk... Is nu al zo'n 14 cm :S

17. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Silla, je kan dat kabeltje in je PC of laptop doen, hartje zoeken en dan via mediaplayer onder 'start' opnemen :D

18. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,853
    3,367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    fijn dat je hem alsnog gehoord hebt silla :) ik had eerst ook zoiets van; shit ik hoor helemaal niets? Ik had hier nog een fles zonnebrand olie staan :) werkt ook prima, het wordt alleen wel een vette zooi haha, maar dat geeft niet. En ik moet er idd ook echt voor gaan liggen en dan zwemt ukkie af en toe voorbij :) .
    Komende week neem ik hem mee naar m'n werk. Daar hebben we een aquasound staan, die we gebruiken voor aquarobic lessen enzo, zodat iedereen de muziek kan horen, zo'n megagroot ding dus. M'n collega wilde het ook uitproberen namelijk en als we hem nu daar op aan zouden kunnen sluiten, zou wel gaaf zijn hihi, dan kan heel het zwembad mee genieten :)

19. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Heeeeeeeee Patries!

Dat is een goeie! hahahahaha ik ben ook zo;n muts met dat soort dingen (en mannetje is ook al zo'n digibeet ;)).

Moet nu nog boodschappies doen dus later lieve lieverds van me!

20. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Hahaha maak niet uit, ik weet het ook maar van via via hoor :oops:

Nou hup boodschappen doen, voordat de brood op is ;) :)

Share This Page