Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Das balen Patries. Hier nog een die de halve nacht niet in slaap kon komen. Is al bekend wanneer jullie actiegebied gaan worden zodat jullie moeten gaan verhuizen? Mijn moeder woont in Den Haag en daar gaat ook de hele wijk zowat plat en zij is 1 december actiegebied geworden. Ze wacht alleen nog even met reageren op woningen want eind april wordt ze 55 en dan wil ze naar een senioren woning.

2. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ja verschikkelijk dat gedraai in bed, ging mij overal aan liggen irriteren hahaha jongeren die op de fiets uit de stad kwamen en luidruchtig waren. Mijn mannetje die lag te snurken, de hond die in de woonkamer aan het rondlopen was hahaha

Nee als het goed is krijgen we deze maand anders volgende maand een uitnodiging voor een vergadering met alle bewoners. Ze spreken elkaar allemaal een beetje tegen want de woningbouwverenging zeg eind dit jaar, de gemeente zeg begin volgend jaar..dus we moeten eventjes afwachten tot de uitnodiging in de bus valt :D
    We wonen in een flat van 4 hoog, en 4 woningen breed en dan staan er 5 van zulke flats achter elkaar..wij zijn het eerste flat dus hoop dat wij ook als eerste aan de beurt zijn :D :D

3. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jaah Donderdag krijg ik mijn echo :p
    Zow echt spannend man!
    Ben echt benieuwd hoe het eruit ziet, lijkt me heel raar een 4D echo.
    Zo'n 2D is toch behoorlijk... abstract hahaahah...

4. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Hallo allemaal,

Ik heb me net op dit forum aangemeld en ben ook in Juli uitgerekend. Zou het gezellig vinden als ik met jullie mee mag kletsen en zo de dingen met jullie kan delen...

Heb niet alle pagina's gelezen ;) , heb alleen deze pagina even gelezen, om zo toch een indruk te krijgen waar jullie mee bezig zijn ;)

Ik moet ook nog 1 week voor moeders voor moeders, maar ook ik ben het aardig zat en moet zeggen dat ik ook nog weleens niet doe, dat opvangen :oops:

Ik ben van de week ook heerlijk positiekleding wezen shoppen en heb op m'n werk als ik avonddienst draai (omdat dan mijn buik flink wat opgezetter is en gevoeliger) al een keer zo'n broek gedragen... Dan kom je echt helemaal in het zwangergevoel :D

Dragen jullie al positiekleding, het liefste loop ik heel de dag te pronken met het feit dat ik zwanger ben, maar echt nodig is het nog niet. Ik kan nog een paar normale broeken aan...

Genieten jullie nu ook meer van het feit dat je zwanger bent, omdat je toch die twaalf weken nu voorbij bent en natuurlijk even bij je kind heb mogen kijken ;)

Groetjes Ilse

5. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Hee hoi,

Hier weer een berichtje van mij. Ben al weer een poos niet on-line geweest. Heb dan ook echt een baalweek achter de rug en moet gewoon ff klagen..

Ik zit momenteel nog in een reintegratietraject vanwege mijn ziekte MS en nu heeft mijn werk besloten dat ik niet meer op mijn oude werkplek mag terugkeren. Dat komt erg hard aan kan ik je zeggen. Het is al lullig genoeg dat ik de rest van mijn leven met MS moet leven, maar dat ze daarom mij ook mijn functie door mijn neus boren is echt zwaar k... Ja ze beloven wel een andere plek voor me te zoeken, maar ja. een paar maanden geleden beloofde ze mij ook dat ik 100% zeker om mijn oude plek mocht terugkeren... Nu ze weten dat ik zwanger ben hebben ze helemaal zoiets van doe maar een stap terug (omlaag in functie).. Heb hierom echt de hele week met migraine op bed gelegen en paracetamol werkt dan echt niet...

Sorry hoor, maar moest het ff kwijt... :D

Verder gaat het wel goed hoor. Heb nog steeds niet echt een grotere buik. Kan ook nog een aantal gewone broeken aan, maar heb vooral 's avonds echt opgezette buiken. Had gister weer voor het eerst in 7 dgn geen hoofdpijn dus heb maar gelijk mijn eerste positie outfit gekocht! Is nu nog te groot. Kan niet wachten tot ik het aan kan!

Liefs,
    Lee

6. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Welkom TuttiFrutti :D Leuk om zo laat nog een nieuwe mama te mogen verwelkomen! Geniet van je zwangerschap en klets gezellig mee ;)

ML ik ben echt zooooo jaloers op jou hahaha ik moet dan nog ruim een week wachten gggrrr...hoelaat heb je de afspraak staan?

Afgelopen vrijdag was mijn laatste dag voor MvM, en vind het ook niet erg...heerlijk om weer lekker zittend te kunnen plassen :) :) Maar heb weer mensen kunnen helpen, en daar gaat het om.!

Ik draag alleen nog maar positiekleding, heb 4 broeken en combineer nog wel mijn eigen bovenkleding (met buikband). Ik pas echt niet meer in mijn gewone broeken! Ik slaag ook het beste bij H&M want Miss Etam heeft haast geen positiekleding (broeken) in maat 34/36 :(

Heb trouwens een dinnetje uit het modellenvak, die had een echo met 8 weken en die bleek gewoon een maand verder te zijn! Dat is toch superrelax! Ben gewoon 'opeens' 12 weken! Denk dat ze gewoon de eerste maand nog heeft gemenstruateerd en pas de tweede maand wegbleef...maar goed, dat is wel lekker meegenomen, sla je gelijk een maandje over!

7. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Lee snap het helemaal! Als je een chronische ziekte heb word je zo gediscrimineerd :evil: Ik heb zon geluk dat ik een baan heb waar ik maar 1 iemand op papier boven mij heb staan, en dat ik nog een vinger in de pap heb..want mijn papieren zitten ook in het bedrijf. Maar als ik dan andere verhalen hoor van meiden, die zoals jou gewoon even via de achterdeur weg worden gewerkt, of een mindere functie krijgen gggrrr kan ik zooooo laaiend om worden! :evil:

8. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Hoi Allemaal, wat een verhalen zeg.
    Als ik een keer tijd heb ga ik ze zeker doorlezen.
    Voor nu wil ik me alleen even toevoegen aan de juli moeders...
    Voor mij wel een beetje vreemd.
    Ik sta nu namelijk nog bij de augustus moeders, maar door een gelukje en een hele mooie echo afgelopen donderdag zit ik nu bij de juli moeders.
    Was al drie weken verder dan ik zelf had verwacht.
    Dat is best wel raar, maar wel super leuk natuurlijk.

Groetjes misspiggle

9. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Patricia01, Ja het is ook echt niet te begrijpen. Op papier blijf ik wel in mijn oude functie, maar in de praktijk doe ik dus momenteel echt een grote stap terug. Ik zat in een management traject en was dus naar de buitenwereld vestigingsmanager van een uitzendbureau. Op papier hebben ze met echter nooit willen benoemen ondanks dat ik mijn traject succesvol heb afgerond en bleef ik op papier 'eerste aanspreekpunt'.. Van te voren hebben ze me hier wel een mondelinge toezegging over gedaan. Ik heb me daar dan ook al heel vaak tegen verzet, maar kwam trek letterlijk steeds aan het kortste eind. Nu ik ziek ben kunnen zij dus mooi zeggen, je bent nog geen manager. Terwijl ik het afgelopen anderhalf jaar dus wel verantwoordelijk was voor de vestiging en daar ook lekker op afgerekend werd. Ik was ook de leidinggevende van alle consulenten en deed dus ook hun beoordelingen en begeleiding. Nu werk ik dus als consulent en heb ik weer een vestigingsmanager boven mij. Hoe vaak ik ook blijf zeggen dat dit niet klopt ik kom gewoon echt niet verder en sta er dus op papier ook slecht voor... hebben ze toch mooi voor zichzelf geregeld.. nou ja ik heb ook voor mezelf besloten ze tot na mijn zwangerschapsverlof te gaan gebruiken en dan op zoek te gaan naar een andere baan. Nu nog proberen mij er minder druk over te maken....
    :D

10. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Hihihi een verhuizing :D
    Nou van harte welkom hier misspiggle! altijd lekker om een maandje eerder te zijn toch, drie weekjes!

11. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Jazeker!
    Vooral omdat je nu weet dat je ook uit de gevarenzone bent, dus dat geeft gelijk wat meer rust..
    Nu wel snel op mijn werk vertellen, want daar weten ze nog niks hihi :)

12. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Toevallig, dan heb/had je dezelfde functie als mij :) ik ook bij een uitzendbureau voor technisch/petrochemisch personeel. Ik ben het bewijs dat je ook zwanger en chronisch ziek goed kan functioneren als leidinggevende. Al werk ik veel vanuit huis, en laat ik maar een paar x per week even mijn neus zien..loop alles zoals het gewoon moet. Ik snap dat je jezelf heel druk maak (en terecht!) maar zoals je zelf al zeg, probeer het even opzij te zetten want stress is niet goed voor jou en ook niet voor het wurmpje in je buik. Hou jezelf lekker dom de laatste paar maanden, laat nu maar iemand anders de verantwoording dragen geniet van die kleine in je buik!

13. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Jeetje Lee74, das echt balen zeg, kan me goed voorstellen dat je daar even flink over in zit! Het is ook gewoon niet eerlijk... Welke reden geven ze hier zelf voor op dan?

Zo das niet verkeerd, die eerste weken gingen zo traag voor mijn gevoel, als je dan ineens van 8 naar 12 gaat dan is dat mooi megenomen ;)

Zo en nog iemand die dus een spong vooruit heeft gemaakt ;)

14. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.861
    3.373
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

balen is dat senninha... Ik heb sinds vrijdagavond last van m'n stuitje. Ik kan niet liggen, niet zitten en niet bukken. Ik had dat ook weleens tijdens m'n menstruatiecyclus ergens, maar dan veel minder erg. Ik hoopte dat het nu ook snel over zou gaan, maar vanacht dus weer beroerd geslapen van de pijn. En dan nog 4x heel moeizaam het bed uit om te plassen. Op een stoel kan ik alleen op het puntje zit, dus dat rust ook niet echt uit... En ik heb dus ook zoiets van: Shit.. als dat nu al begint, we moeten nog zover!
    M'n man wil nog weleens liefkozend even aan m'n kont zitten in het voorbijgaan of gewoon als ondersteuning voor een kus, maar als hij nu al in de buurt komt ben ik helemaal alert, dat hij er niet onnadenkend tegenaan komt.
    Maar oke, als het morgen nog zo is, maar even langs de huisarts, het is zo uitputtend, die pijn bijna continue en het continue nadenken bij iedere beweging die je maakt. En dan is het bij mij echt alleen nog maar m'n stuitje..

sorry ;) ik zal stoppen met klagen hihi.. dalijk even naarm'n schoonmoeder en schoonzusje, mogen ze naar ukkie luisteren :)

15. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Patricia, je hebt ook echt helemaal gelijk! Ik probeer het ook echt zo veel mogelijk van me af te zetten. Ik vind het gek genoeg wel heel erg fijn om te horen dat jij wel in een zelfde functie zit en deze prima uit kan voeren. Geeft me wel vertrouwen hoor dat ik straks ook gewoon weer een leuke functie kan vinden, want ik mis de uitdaging en het leiding geven echt! Thanks! :D

16. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Welkom aan twee nieuwe juli mama's las ik.

Susanne gefeliciteerd met je titels en succes vandaag.

Ik heb ook zo'n last van mn stuitje en heup enz ik hoop inderdaad geen bekkeninstabiliteit, want dan wordt ik niet vrolijk.

Woensdag worden bij mij de laatste kannen opgehaald van mvm, heerlijk idee!

We zijn vandaag druk bezig met het kamertje ik ga zo mn mannetje even helpen met het behang eraf halen!

17. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb de daad bij het woord gevoegd om meer met mijn kleine in mijn buik bezig te zijn dan met mijn werk! Ik heb eindelijk mijn echo foto's ingescand in in mijn album gezet. Op het computerscherm zien ze er echt nog mooier uit! Wordt er helemaal blij van!

Nieuwe juli mama's trouwens van harte welkom!

18. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Mooie echofoto's Lee :D :D :D heerlijk om er naar te kijken he!

Als chronisch zieke moet je altijd jezelf iets meer bewijzen dan de 'gezonde' medemens en dingen laten..helaas dat is nu eenmaal zo!
    Maar je kan alsnog een prima leidinggevende zijn hoor, en weet zeker dat jij zonder probleem straks weer een managementfunctie kan krijgen met je MS.. :)

19. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Senninha, dat is wel balen om nu al last te krijgen van je rug. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap last gehad van bekkeninstabiliteit en ik hoop dat het mij deze keer bespaard blijft.

Susanne, Wauw wat goed zeg 1e! Ik hoop dat je vandaag ook weer succesvol bent.

Monkeylove, ook voor mij vandaag de laatste plasdag voor MvM. Ben blij dat ik het gedaan heb maar ook erg blij dat ik straks weer normaal naar het toilet kan gaan haha

Mayo, mijn positiebroeken zakken ook steeds naar beneden, erg irritant, maar nog altijd beter dan een knellende broek.

Patricia, tegen de tijd dat jij in slaap viel werd ik wakker :( Ik heb nu ook echt een katergevoel en ben niet vooruit te branden vandaag.

Welkom tuttifrutti en misspiggle, veel plezier hier!

Lee, MS, heftig hoor ik heb/had 2 tantes met MS. En dan nog eens dat gezeur met je werk dat kan je er gewoon niet bij gebruiken.

Zo en nu ga ik weer verder met bankhangen en luisteren naar hoe mijn zoontje boven de boel op zijn kop zet in plaats van braaf te gaan slapen hihi

20. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Puf Puf ik heb een opbloeiing vandaag ondanks een slechte nacht!
    Al weken sleep ik mezelf elke dag vooruit, tot huilens toe! Want als je een bezige bij ben zoals ik is er niets frustrerende dan een moeie lichaam die niet wil meewerken. Van de week huilend mijn gyneacoloog opgebeld dat ik het echt niet meer zag zitten omdat ik mezelf een zombie voelde en er ook zo uitzag! Op advies heeft mijn mannetje pillen gehaald bij de apotheek, eenmaal daags innemen en nu na 4 dagen ga ik het verschil merken! Heb net heel de kamer van Björn overhoop gegooid en alles veranderd, zijn bed, tafeltje met stoeltjes, krijtbord enz enz..geweldig en hij lijk nu meer ruimte te hebben om te spelen!

Patries Tip van de Dag :oops:

Voel je je moe/lusteloos gebruik Gravitamon bij zwangerschap en borstvoeding. Ze zijn niet goedkoop, 100 dragees voor 19,00 maar je hoef er maar 1 pd in te nemen, dus je doet er wel iets meer dan drie maanden mee.

Deel Deze Pagina