Owkee, even bijhouden wie wanneer is uitgerekend 01-07-2008 Go4baby, Droom, Veraatje 02-07-2008 Clau27, Monkeylove, Joycie02, NinaVI 03-07-2008 Daisy1975 04-07-2008 Niesje1980
01-07-2008 Go4baby, Droom, Veraatje, NinaVI 02-07-2008 Clau27, Monkeylove, Joycie02, 03-07-2008 Daisy1975 04-07-2008 Niesje1980 Hoi, goed idee om lijstje te maken! Ik heb mezelf alleen even verplaatst...zoals het er nu uitziet ben ik 1 juli uitgerekend! xx Nina
Hihi ik heb vanochtend ook weer getest, kan het nog steeds niet helemaal geloven! Gelukkig was de uitslag weer positief. Ik kijk ook babyboom, vind het wel leuk om te kijken omdat wij er ook mee bezig zijn, maar ik zou zelf dus nooit er aan mee doen. Wanneer gaan jullie de gyneacoloog of verloskundige bellen?
Hallo, Ja, ik kijk ook naar Babyboom. Vond het vorige week nogal heftig om te zien, maar deze week nu ik weet dat ik zwanger ben keek ik toch anders. De mensen die wij het verteld hebben waren blij, alleen mijn schoonouders zijn nogal nuchter van aard en ik geloof dat ze wel blij zijn, maar zijn ook nog een beetje voorzichtig en terughoudend. Heb vanochtend een afspraak gemaakt met de vk. Maandag 19 november is het zover, ben nu al zenuwachtig! Iemand anders al een afspraak gemaakt?
Ik heb besloten met 7 weken te bellen omdat ik niet te vroeg mijn echo wil hebben, dus ik wacht nog een paar weekjes, want ik weet dat ze me meteen doorstuurd na die miskraam voor een echo, maar te vroeg n echo is ook niet alles...
hoi meiden ik mag me hier ook gaan melden. Heb vandaag positief getest nadat ik 4 dagen overtijd was, en het was een dikke kruis. Zal me even kort voor stellen, ben Patricia ben 25 jaar, heb al 8 1/2 jaar een relatie met me vriend, wonen sinds 2005 samen. En we hebben vorig jaar december ons eerste kindje gekregen Jesper. Nu ben ik totaal onverwachts zwanger van de 2e omdat we niet gericht geklust hebben, en we zijn super blij. patricia P.s uitgerekende datum is 1 juli
01-07-2008 Go4baby, Droom, Veraatje, NinaVI, Patricia24 02-07-2008 Clau27, Monkeylove, Joycie02, 03-07-2008 Daisy1975 04-07-2008 Niesje1980
Haai, wat gezelli hier,al heel wat gekletst,ik hou dur van,hihi!~ Oo ik heb natuurlijk de nodige kwaaltjes,nog menstruatie pijn zeg maar,heel moe,veel plassen,dikke puisten,en heel snel emotioneel en prikkelbaar,zo sneu voor mun vent,haha... Schoonouders zijn superblij,hadden al een beetje een vermoeden net zoals mijn ouders,grappig!Kunnen we weer gaan sparen voor een kinderwagen(wij willen een stokke)dus die krijgen we van ze,superlief! @Veraatje,fijn als je het eenmaal verteld hebt he,ik vind het zo heerlijk voelen,ik had nooit stil kunnen houden! @Niesje,dat is een heel leuk idee joh zo'n shirt,wat zullen ze raar opkijkne,haha. @Joyce,dat zou wel een heel gaaf kerstkado zijn joh,kan je zolang nog stil houden? Knap hoor! @Patricia,enjoy the club! Van harte meis en klets gezelli mee hiero! Oja babyboom had ik vorige week gezien maar gister niet,is er iets spannends gebeurt? Liefs Dais.. -x-
Inderdaad leuk dat het wat drukker gaat worden! Gefeliciteerd Patricia met jullie verrassingswonder! Ik vond babyboom met name erg mooi omdat ik me gelukkig mag prijzen dat ik de dans van IVF net ben ontsprongen en dan grijpen de verhalen je erg aan! Leuk dat je ouders en schoonouders al beetje verwachten dat jullie bezig waren Daisy! xx nina
sorry vergeet ik mijn vraag nog te stellen... Weten jullie iets af van moeders voor moeders? Ik wil het graag gaan doen maar weet niet bv vanaf wanneer je contact kunt opnemen! xx nina
Ik wil deze keer ook moeder voor moeders gaan doen, volgens mij kunnen we nu al contact met ze opnemen. Ik heb gehoord dat je nog een zwangerschapstest van ze krijgt ook. Ik ga gelijk ff googlen. Oja hebben jullie al een koosnaampje voor het ieniemienie kleine hoopje cellen? Mijn zoontje noemde ik toen hij in mijn buik zat altijd Fritsie haha
Ja, het was weer positief Het zal dus nu toch wel echt zo zijn, toch? gelukkig ben ik niet de enige muts die ClearBlue onnodig sponsort! Ik duim voor iedereen dat het goed gaat, zeker voor Daisy en Monkeylove...lijkt me echt vreselijk als het laat in de zwangerschap misgaat Fijn weekend meiden! Joyce
Lief hoor Joyce,ik duim ook voor ons allemaal dat het goed mag gaan en dat we met zun alle begin juli gaan bevallen van een kerngezonde baby! Ik had toen ik zwanger was ook een koosnaampje,pimmetje,haha,die kwam in me op gelijk na de eerste echo. Nu nog niet hoor,ik wacht eerst echo af en dan komt het vanzelf weer denk ik. En weten jullie al meer over moeders voor moeders? Ze hebben het toen wel aan mij gevraagd maar weet niet meer wanneer,heb het toen ook niet gedaan,vergeten! -x-
Heel goed! Ik heb me net ook opgegeven,maakt toch niet uit via je verloskundige of via het net? Weer een goede daad gaan verrichten! -x-
Hee allemaal! De gastvrouw was even drukt en nu grieperig, maar daarom niet minder hartelijk: Iedereen natuurlijk super gefeliciteerd en ik wens jullie allemaal een heel goede en gezonde ZW tijd! Het is hier al heel gezellig geweest zo te zien, maar ook al heftige dingen! Ik klets nu vnl. nog bij de SMEP'ers om een paar meiden roze te zien worden om ons gezelschap te houden! Kom binnenkort weer inhaken! Liefs go4baby! ps. ik heb af en toe nog een trekkerig gevoel links of rechts, maar al minder dan een week geleden. Verder 3 keer een drupje bloed in mn afscheiding (oranje/roze veeg). Zie onder banner voor mn 1e afspraak!
hoi hoi meiden, heb me gister ook opgegeven voor moeders voor moeders had ik de vorige x ook gedaan. voor de rest voel ik me best goed af en toe een steekje in mijn buik maar valt mee. moet wel veel naar de wc om te plassen. het word al gezellig duk hier. xx claudia
Hallo dames, Hier ook een juli mama die net thuis is van een gezellig etentje zonder wijntje....maar dat mag de pret niet drukken! Naast de 'ongi' krampen en veel plassen, nog niet zo veel kwaaltjes, het is natuurlijk ook nog erg vroeg. Maak me wel steeds meer zorgen over die buikkramjes, vandaag zo'n beetje de hele middag en avond last van gehad. Maar ach, het zou er zomaar ook gewoon bij kunnen horen. Maandag ga ik even bellen met de huisarts; gezien de vorige mk met 6 wk zou ik een vroege echo krijgen. Nu lekker m'n bedje in, truste!
Ik heb gister een verjaardag gehad en heb ook de drank laten staan onder het mom van "hoofdpijn". Vanmorgen weer een beetje duizelig dat ik opstond maar nog geen ochtendmisselijkheid... Hoe is het met jullie?