hoi meiden, gezellig druk hier hoor. Ben weer lekker misselijk vandaag,bleh en toch heb ik honger heel raar had dat bij mijn eerste helemaal niet. moeders voor moeders zal er zo zijn. heb ook al een flinke opgezette buik kan bijna niets meer aan. haha xxx claudia
> 01-07-2008 < Go4baby, Amsterdam, 33 jaar , 1e kindje Droom Veraatje, Groningen, 30 jaar NinaVI , Rotterdam, 26 jaar 1e kindje Nin0, 43 jaar Mother Nature, 24 jaar, 1e kindje Goudvis22 1e kindje > 02-07-2008 < Claud27, brabant, 26jaar, 2e kindje Monkeylove, DenHaag, 33 jaar, 3e kindje Kristine, Belgie denderleeuw, 27 jaar > 03-07-2008 < Daisy1975 , Brabant, 32 jaar,2e kindje(*Merel*) Senninha, Utrecht, 29 jaar, 3e kindje Sas7, Brabant, 36 jaar, 1e kindje Vergo, Weesp, 32 jaar,1e kindje > 04-07-2008 < Niesje1980, Noord Holland, 27 jaar, 2e kindje Mandy80, Overijssel, 27 jaar, 1ste kindje, 3 vlinders Marieke15, Gelderland, 38 jaar, 1e kindje Phemme, Friesland, 26 jaar, 2e kindje Lobj, Aalst, 1e Kindje > 05-07-2008 < Anno niem, 24 jaar, 2e kindje Memoiikke, 23 jaar, zuidholland, 1e kindje > 06-07-2008 < Lientje10, 38 jaar, 2e kindje Kwebbels, 1e kindje Christiea, 33 jaar, 2e kindje > 07-07-2008 < daantje86, utrecht, 21 jaar, 2de kindje Mirre, 1e kindje Freesia, Hulst, 35 jaar, 1ste kindje Marieke, brabant, 29 jaar, 3e kindje > 08-07-2008 < Susi, 1e kindje. Sann, Brabant, 34 jaar, 1e kindje. > 09-07-2008 < Patricia01, 28 jaar, Vlaardingen, 2de kindje > 10-07-2008 < Anne75, Rotterdam Esthertje80, Beverwijk > 12-07-2008 < Ramoontje, Noord-Brabant, 30 jaar, 2e kindje Beastie, Lagedijk, 32 jaar, 1e kindje Joki, Gelderland, 30 jaar, 2e kindje > 15-07-2008 < Diavolo, Flevoland, 24 jaar, 2e kindje Silla, Noord Holland, 29 jaar, 1e kindje Controle lijst: 06 nov Mrie 1e echo 07 nov monkeylove vk 12 nov Nina 1e echo 12 nov Sas7 1e echo 12 nov lobj 1e x vk 13 nov Mirre gyn/1e echo 13 nov go4baby gyn/vk 1e echo 13 nov Marieke15 vk 15 nov daisy1975 eerste echo 16 nov Freesia HA 19 nov veraatje eerste echo 19 nov Sann eerste echo+gyn 20 nov claud27 vk 20 nov Phemme 1e echo gyn 21 nov mandy80 1ste echo gyn 21 nov Anne75 Vk 22 nov christiea vk 22 nov Esthertje80 1e echo gyn 22 nov Patricia01 1e gyn + echo 23 nov Lientje vk + eerste echo 26 nov daantje86 eerste echo 27 nov niesje1980 gyn 27 nov lobj gyn 1e echo 29 nov Senninha vk+ 1e echo 29 nov Vergo zh+ 1e echo 30 nov Mandy80 intake VK 03 dec Kwebbels 1e echo 06 dec Beastie vk 07 dec Diavolo 1e echo 11 dec Diavolo intake VK 12 dec Kwebbels vk 12 dec kristine 1e echo 19 dec Memoiikke, 1e afspraak vk + echo 27 dec daantje86 vk Heb even een aanvulling gedaan bij mezelf. Heb de VK nog niet gebeld.....
Hallo! Iedereen gefeliciteerd, die nieuw is! Ben ook druk aan het duimen voor daisy! Hoop echt dat ze met goed nieuws terug komt Hier wederom weinig bijzonders.. Morgen zou ik de vk gaan bellen, vind het DOOD eng, ben zo bang dat ik bel, en dat dan de dag erna het mis gaat ofzo (hoe realistisch ook :S haha)
hoi, zo moeders voor moeders is weer geweest kwamen gewoon 2 dikke strepen te voorschijn.wel leuk om weer een bevestiging te zien xx claudia
Jah, dat had ik gister ook en morgen weer een test bij de VK, denk dan dat ik wel uitgetest ben haha... Ik hjeb net al (veeeels te vroeg mahjah) naar een kamertje gekeken... Ik hou er erg van dingetjes zelf op te knappen maar zag sowiesow al 2 hele leuke kamertjes op marktplaats waar ik meteen voor geboden heb hahaha..... En eigenlijk wil ik ook een wieg, dat vind ik zo leuk en de eerste tijd kan die wieg makkelijk in mijn kamer.
Hoiii Pfff voel me rot..... moet de hele tijd huilen Zit ik hier achter m'n pc. Gelukkig is m'n kamergenoot er niet vandaag. Weet ook niet hoe het komt hormonen? Ben zo bang dat het niet goed zit. Heb alleen maar buikpijn en voel verder mezelf helemaal niet zwanger. Blehhh Ga zo de dokter maar eens bellen. Ging net plassen en zaten hele kleine troepjes in. Echt speldenknopjes herkennen jullie dat ?
Anne, maak je niet te druk. Het zijn echt de hormonen.! Ik herken het niet, de "troepjes". Sterkte en ben benieuwd wat de dokter zegt. Knuf..
he meiden, Las net bij de vlindertuin dat het geen goed nieuws is bij Daisy! Echt enorm klote voor haar! Ik gun hun het zo naar al die ellende die ze al hebben meegemaakt! Hier weer enorm misselijk geweest en hoop dat het zo wil zakken meestal voel ik me de tweede helft van de dag veel lekkerder! Ik heb een familiebedrijf trouwens en werk zelf met de debiteuren/betalingen! Liefs nina
Hi lieve meiden, ik lees dat jullie het al gehoord hebben.. Het ziet er idd niet goed uit,de arts zag helemaal niks en het is idd nog erg vroeg maar hij had wel verwacht iets te kunnen zien... Ik heb bloed laten afnemen en we krijgen morgen telefoon,het is of een hele vroege miskraam of ?,hij zegt er weinig over,BBZ was het ook niet want dat heeft ie ook nagekeken,jeetje weer wachten tot morgen,pfffff.. De moed zakt ons nu echt in de schoenen We gaan maar van het slechtste uit,jeetje wat baal ik als een stekker,zo oneerlijk dit! Jullie horen morgen weer meer, bedankt voor jullie medeleven,superlief! Veel liefs(ongelukkige) Dais..
Wat erg!, had echt gehoopt en geduimt dat het goed zou zijn! Ook omdat het bloeden minder werd enzo... Heel veel sterkte (en je wederhelft ook natuurlijk) En ik hoop echt op een wonder morgen!
Joki bedankt! Heb net dokter gebeld, tweede die ik het heb verteld en nu wel een gefeliciteerd (weer bijna huilen, zucht zijn denk ik idd hormonenen en zenuwen) Maar ze zei ook dat geen symptomen vaker voorkomt maar dat je het gewoon vaker hoort wanneer mensen zich niet lekker voelen. De buikpijn is bandenpijn. Dus afwachten maar....
Daisy: Ik vind het heel erg voor je Natuurlijk hoop ik dat alles alsnog goed zit en dat je bv korter zwanger bent dan gedacht. Ik kan me voorstellen dat je van het ergste uitgaat, dan komt de klap uiteindelijk minder hard aan als het inderdaad niet goed is.