Aangezien ik een echte twijfelkont ben, begin ik er lekker vroeg mee. Sowieso heb je zoooo ontzettend veel keuzes aan kaartjes, als je er uiteindelijk eentje heb uitgezocht moet je nog naar de drukker toe. Daar ga je je kaartje samenstellen qua indeling en tekst, dan krijg je binnen 2 weken een proefdruk thuisgestuurd, nakijken en eventueel aanpassen, terugsturen, en als hij dan helemaal naar je zin is, akkoord geven. Aangezien ze er vanuit gaan dat ik eerder zal bevallen door die PAPP-A hormoon ga ik van begin juni uit..dus wil in mei echt alles klaarhebben. Met Björn heb ik aan het einde ook zo lopen tobben, paar dagen ziekenhuis in, weer eruit, weer erin, weer eruit..gelukkig hadden we toen ook al de kaarten helemaal klaar, anders had ik dat echt niet gered. Maar dat is gewoon meer omdat ik een choatisch einde heb gehad, en nu alles lekker klaar wil hebben en mij op de bevalling kan richten. Kaartjes worden toch pas gedrukt met de geboorte en betaald bij het ophalen, dus maak niet uit als je b.v. al 1/2 maanden van te voren je kaartje af heb.
Thanx, voor de uitleg! Het is dus niet gek om binnenkort eens van die albums op te halen? Ik kan mij voorstellen dat je nu alles lekker op tijd klaar wilt hebben, want op het laatst heb je daar natuurlijk ook geen zin meer in. Ik was wel begonnen om na te denken over wat voor tekst ik er op wil, zo ongeveer en al hevig aan het nadenken wie allemaal straks een kaartje moeten hebben, want ik wil niemand vergeten!
Nee hoor waarom zou het raar zijn, we zijn ook druk bezig met kamertjes en kinderwagens..kaartjes komen na de geboorte, dus niet raar..
Vind morgen weer spannend. We hebben dan de nekplooimeting maar mijn vriend kan niet mee..... Het is midden op de dag en hij werkt een uur rijden van huis af. Dan zou hij in principe een hele vrije dag moeten nemen om mee te gaan. Vond ik ook weer zonde dus rij morgen in mijn pauze even naar het echo centrum. Had van de week echt in een keer een pijnscheut toen ik uit d ebank op wilde staan. Kon gewoon even niet rechtop staan. Vond wel eng idee, maar nu gaat alles weer goed, dus zal er wel bijhoren denk ik. We gaan er gewoon van uit dat alles goed is en dan hoop ik morgen of van de week weer wat mooie echo foto's te plaatsen.
Nee geen foutje in de prijzen, maar een zitje van het jaar 2007 en die moest eruit. Dus lekker in de aanbieding. En ja we vinden hem leuk en niemand die ziet dat ie van 2007 is, dus 1 + 1 = 2, halen dus .
Ik ga zo lekker mijn mandje opzoeken. Voor degene die morgen voor onderzoek of controle moeten alvast veel suc6! Ik las dat een aantal al druk met kaartjes bezig zijn. Mocht je nog ideeën op willen doen, dit kwam ik laatst tegen op internet. Scheelt een hoop gesjouw met boeken en als er iets tussen zit wat je leuk vind naar je smaak kun je het boek altijd nog halen. http://www.kolibriecardsengifts.nl/ Trusten.
Suzanne dat is een productief weekend geweest voor jou en voor jullie club! knappe prestaties hoor! Rensie de 12 weken mijlpaal! Etje nu al nesteldrang? voor mij ook woensdag de 16 weken grens... wat naar die klachten. Hoop dat het meevalt. Shennina de vraag is hoe je je zonder de gravitamon zou voelen... mrietje volgens mij kun je al wel vrij vroeg harde buiken hebben hoor. ik ken het zelf niet zo. patricia zuurstoftherapie, daar meot je wel echt energie van krijgen volgens mij. Balen zeg dat je dan voor piet snot gaat. Tonca welkom! Mila dat wordt morgen feest! fijn hoor als je mannetje weer terug is. pff Penny neem je ook je rust? en lastig hoor als je boven de wc moet hangen! Esthertje wat balen zeg! wat voor werk doe je? Hier is het overigens niet anders. Mijn extra uren zijn nu op slinkse wijze in een ander contract ondergebracht zodat ze me ook geen vast contract hoeven te geven. Bloem kan je je problemen niet met de arboarts bespreken. Je hebt natuurlijk wel recht op een goede werkplek. Anderzijds is dit makkelijk gezegd, want bij ons is het niet veel beter en ik ben ook maar op de accepterende toer gegaan. Hoewel ik wel grenzen trek, genoeg is genoeg en dan meld ik me gewoon ziek Veraatje heb je neit gewoon heel veel vruchtwater? en honger lijden is ook niet goed hoor. Bij mij houden ze gewicht trouwens niet eens bij bij de VK. Susi leuke meubels! Knuffelkonijn dat is balen. hoop dat het snel minder wordt, maar weet er niets van. wij gaan ons geboortekaartje weer zelf maken en dan laten drukken. Hebben we met onze trouwkaart en geboortekaart van Nick ook gedaan en die zijn in dezelfde stijl. Dat zal deze dus ook worden. Meiden morgen met controles e.d. allemaal succes. Ben vanavond met mijn vriendin naar de zw.yoga geweest. Lekker ontspannen, heerlijk. Dat gaat de komende maanden weer goed komen...
Welke vk is dat? Daar wil ik ook heen Mijn moeder vond deze vk een beetje van de oude stempel om het zo maar te zeggen. Ze was ook rond de 60 ofzo en blijkbaar hielden ze vroeger het gewicht wel heel goed in de gaten. Mijn moeder heeft tijdens haar zwangerschappen ook heel wat moppers gehad over haar gewicht. Ik heb al vaker gehoord dat ze tegenwoordig niet meer zo naar het gewicht kijken, helaas heb ik dat geluk niet. Ik moest maar een extra boterham eten als ik honger had, met een heeeeeeeeeeeeel dun laagje boter, verder niks Maar wat lekker dat je helemaal ontspannen bent na de yoga. Ik heb me nog steeds niet verdiept in dat soort dingen, zal ik binnenkort ook eens doen.
Hoi meiden, wat een baaldagen vandaag! wel grappig dat dat bij de meeste gelijk loopt! voor degenen die met de geboortekaartjes bezig zijn. op http://www.geboortepost.nlkun je ze online zelf ontwerpen en vanaf daaar versturen. hoef je niet thuis enveloppen te schrijven... ook heel leuK DUS liefs rensie
Hallo allemaal, Jammer dat er mensen zijn die een baaldag hebben, maar helaas hoort het erbij... Misschien ligt het wel aan het sombere weer vandaag. Wij zijn ook al een beetje naar kaartjes aan het kijken, wil waarschijnlijk iets met een foto, gelukig is mijn vriendin fotograaf, dus dat scheelt Morgen weer naar de vlos, het blijft toch altijd spannend... Mensen die ook morgen controle/echo hebben succes... Groetjes
Meiden ik heb een oproepje geplaatst onder "Zwangerschap" , natuurlijkkkk kunnen jullie ook reageren . http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=77472
Bedankt voor de tip! mijn man en ik willen denk ik een foto met onze dochter en haar broertje of zusje laten maken als geboorte kaartje. Van Yildiz hadden wij een soort getekend kaartjemet een baby die lag te slapen, heel mooi en we twijfelen of we dan zoiets doen of toch de foto..... nou ja nog genoeg tijd om na te denken. Foto van me dochter haar kaartje staat in me album ( alleen dit was dan het voorbeeld mijn dochter haar naam is Yildiz Meiden die morgen op controle gaan SUCCES!
Morgen dames! Hier lekker geslapen vannacht Ik merk dat ik tussen de afspraken (gyn/echo) goed slaap, en hoe dichter ik bij de afspraak kom hoe slechter ik ga slapen..misschien dat je dan jezelf dingen ga afvragen en twijfelen of alles wel goed gaat. Dus van het weekend zal ik wel weer slecht gaan slapen Gisteren op bed was de kleine druk bezig in mijn buik hihihi ik hoorde van iemand dat haar partner het aan de buitenkant al voelde, ik weet alleen even niet meer wie dat was Met welke zwangerschapsduur was dat...?
Ook een goeiemorgen allemaal, dank voor de reacties op de harde buiken . Weet alleen niet of ik er blijer van wordt, meer rust nemen....? Ik doe al zo weinig, alhoewel met 2 kleintjes kan dat toch wel eens meer zijn dan ik denk . Ik mag vanmiddag om 15:30 weer een echo. Ben benieuwd! Voor alle anderen met controles en echo's en vp's en nekplooimetingen: veel geluk en veel plezier. Heej Veraatje, ik ben ondertussen wel heel benieuwd hoeveel jij dan wel niet bent aangekomen? Vind je het zelf ook echt teveel? Anders moet je je er echt niet teveel van aantrekken hoor. En je moet je ook maar bedenken dat de feestdagen er ook nog tussen hebben gezeten. En ik wil ook wel die verloskundige van duikster. Altijd een baalmoment om op de weegschaal te gaan . Tot schrijfs xxx
YES YES YES net gebeld door de meubelwinkel, onze nieuwe banken word morgen geleverd \/ We hebben nu een zwarte designerbank met rechte leuningen, ontzettend mooi maar absoluut niet lekker om eventjes op te liggen Heb mijn mannetje paar weken geleden met een pruillipje aangekeken, en morgen kom onze nieuwe bank dus Hij is muisgrijs van kleur (3+2 zits) met hele grote dikke kussens, echt zon lekkere wegkruipbank! Oowww morgen gaat mama hem gelijk testen, kan niet wachten!
ooohhh, jaloers jaloers...Mijn eerste zwangerschap dus bij mij duurt het nog wel even voordat ik wat voel.... Lijkt me helemaal geweldig dat voelen!
Goedemorgen allemaal Ik ben gister weer te laat naar bed gegaan en vanmorgen door de wekker heen geslapen Gelukkig was de kleine meid nog optijd naar school Ik wil vandaag toch echt proberen om tussen de middag even te gaan liggen want ik heb meestal zo rond een uur of 3 een dip en dan komt mijn meisje weer uit school Ik ben benieuwd wanneer de eerste tekens in mijn buikje beginnen, vond dat altijd heerlijk en vooral ook later in de zwangerschap als je heel die buik zag bewegen De 23ste heb ik weer een afspraak bij de gyn en hoop op weer een echo Voordeel van een bevriende gyn heb je meestal een echo
Dat is ook echt zo leuk Beastie! Ik vond dat ook altijd zo leuk Tonca, als je het later gewoon zag. Gaat er ineens een hele bobbel van links naar rechts. Heb er ook alweer echt zin in. Lekker Patricia, een nieuwe bank. Ik vind ook dat je op een bank lekker moet kunnen liggen. Groot gelijk dus dat je je mannetje zover hebt gekregen!