Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Silla fijn dat het erop zit, spannende tijd dus nu...

Heidi77, jeetje wat vervelend zeg, af en toe vraag je toch af wat die doktoren zolang op die universiteit hebben gedaan...

Bedankt Beastie voor de uitleg. Kan me inderdaad weer herrinneren dat de vlos dat heeft verteld, maar daar hebben wij inderdaad niet voor gekozen...

2. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Silla fijn om even wat van je te horen :D
    Dus het pijnlijkste is nu achter de rug, gelukkig! Jij met een beurse buik en je mannetje met een beurse hand :)
    Nu even afwachten op de uitslag..spannend!

Jeetje Heidi, hopelijk knapt Tessa snel op! Verschikkelijk hoe sommige artsen kunnen reageren he! Zeker met kinderen moet je gewoon extra voorzichtig zijn..sommige artsen :rolleyes:

3. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Kom net bij AH vandaan, en zag daar dus verleidelijke rode frambozen liggen...nog nooit van mijn leven zo gegeten he :oops:
    Dus doosje in mandje, en een pakje yoghurt erbij...kom thuis, opent het doosje en verwacht een lekkere framboos op te eten.
    SJESUS mijn kaakspieren waren voor mijn gevoel gelijk 5 cm korter..wat een zure troep! En ze zien er zoooo lekker zoet en sappig uit! :oops:
    Heb nu maar een lepel suiker door mijn yoghurt/frambozen mix gedaan anders krijg ik het echt niet weg!

Hebben jullie je weleens verkeken op iets van eten, wat je dacht dat heell lekker zou zijn?

4. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    @ Mrietje, ik durf niet te vertellen hoeveel ik ben aangekomen :oops: Ik vind zelf eigenlijk dat ik niet echt dik ben geworden, ik schrok wel van de weegschaal, maar eigenlijk is mijn buik alleen wat gegroeid (mijn kont en mijn heupen niet). Maar ik trek het mij wel aan, want ik besef ook wel dat het straks er weer allemaal af moet en ik wil toch wel mij inhouden qua lekkere eten. Dan maar een boterham extra.

@ Patricia, een leuk idee van de shoot. Ook ik voldoe niet aan de eisen, maar ben wel heel benieuwd naar de resultaten. Laat je die hier ook zien?

@ Minka, gefeliciteerd met je 14 weken en een mooi kloppend hartje. Je moet er nu wel echt van gaan genieten hoor. Ik begrijp je angsten wel, die heb ik ook, maar het is toch meer genieten wat ik nu doe.

@ TuttiFrutti, jij ook gefeliciteerd met je mooie echo. Altijd fijn!

@ Nina, jeetje dat was idd schrikken. Je moet ook goed eten! :D
    Wow, Australië.... veel plezier! Hoe lang blijf je weg?

@ Silla, gelukkig is het achter de rug! Rust lekker uit en nog maar even wachten voor de uitslag. Spannend!

@ Heidi, ik hoop voor je dat Tessa gauw weer beter is. Rare dokters zitten er ook tussen! Een vriendin van mij heeft ook al heel wat strijd gehad met haar huisarts en ook zij kreeg eindelijk haar zin en het was ook nodig. Ik begrijp zoiets niet.

Nou,, weer snel aan het werk hier :oops: Maar de kids zijn lekker aan het spelen :D

5. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

22 mrt 2007
    549
    0
    0
    Hallo dames

De weken schieten al mooi op he? iK vind het razendsnel gaan!

Ik baal een beetje dat ik zo´n giga honger heb, hebben jullie dat ook?
    Heb echt geen zin om een dik propje te worden, maargoed aan de andere kant hele tijd honger is ook niet fijn, dus daarom maar wat eten.
    M´n lichaam zal het wel nodig hebben!
    Wil volg wk ff vragen aan de vlos, wat normaal is om aan te komen aangezien ik al 3 kilo aangekomen ben.
    Nog iets meer dan een weekje en dan de 2e echo, weet ik eindelijk hoe ver ik precies ben!
    nou, ik ga zo maar eens naar m´n werk
    fijne dag allemaal!

gr mayo

6. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

22 mrt 2007
    549
    0
    0
    Hallo dames

De weken schieten al mooi op he? iK vind het razendsnel gaan!

Ik baal een beetje dat ik zo´n giga honger heb, hebben jullie dat ook?
    Heb echt geen zin om een dik propje te worden, maargoed aan de andere kant hele tijd honger is ook niet fijn, dus daarom maar wat eten.
    M´n lichaam zal het wel nodig hebben!
    Wil volg wk ff vragen aan de vlos, wat normaal is om aan te komen aangezien ik al 3 kilo aangekomen ben.
    Nog iets meer dan een weekje en dan de 2e echo, weet ik eindelijk hoe ver ik precies ben!
    nou, ik ga zo maar eens naar m´n werk
    fijne dag allemaal!

gr mayo

7. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja hier nog iemand die maar kan blijven eten. Maar dan vooral zoetigheid (foei, ik weet t) Lollies, drop, koekjes, ijs en heel veel mierzoete snoepjes.

Maar hebben jullie dat ook weleens, dat je heerlijk hebt gekookt, echt een uitgebreid maaltijd hebt gemaakt en zodra je dan je bordje voor je hebt, blaaaaa dat ga ik echt niet eten! En dan ook geen hap door je keel krijgen en een half uurtje later eindigen met een zak chips ofzo. Echt balen vind ik dat.

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    In Canada zijn ze van de azijn over de patat :( moet je ook maar weten...
    Augurken zijn bij ons zoet zuur...in Canada ZOUT!
    Op onse laatste dagin Canada hadden we een lekker broodje kip besteld ...werd geseveerd met een klein augurkje erop..alletwee nemen we een hapje....en leggen hem ver weg op het bord...grrrrr wat een zout kreng! (maar in de supermarkt hadden ze ook augurken met boter smaak! :rolleyes: )

9. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Die neiging heb ik ook, maar ik zit wel soms tandhakkend mijn eten naar binnen te werken, links van mij zit een meneer van 5,5 jaar die mij nauwlettend in de gaten houd ;) Dus als mama niet eet, eet meneer ook niet hahahaha

10. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Haha, Patries daar heb ik gelukkig nu nog even geen last van en kan dus behalve dat ik me schuldig voel tegen over Kruimeltje, gewoon een zak chips open trekken.

Dingen die me zo lekker leken en vervolgens niet te knagen waren, daar heb ik er genoeg van gehad. Veel van die vegetarische groenteburgers zijn echt bah terwijl ze er toch best goed uit zien. Die pepersweet dingen probeer ik elke keer weer omdat ze zo mooi zijn, maar ahhh goorheid ten top! En die Fusilie (of hoe heten die ijsjes met cruslie onderin) ook niet te eten.

11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hihi dat heb ik heel simpel met koffie :) . Ik vind het zo heerlijk ruiken.. en al die puddinkjes en toetjes en koekjes en chocolaatjes met koffiesmaak.. mjammie! Heerlijk.. Maar na 1 slok weet ik het altijd weer.. brrrr zo vies!

12. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Hallo Meiden,

Heb het momenteel erg druk.. Vandaar dat ik niet echt kan bijlezen..
    Maar even goed nieuws:

Ik heb alsnog een vaste aanstelling gekregen!

Liefs,
    en zodra ik meer tijd heb lees ik even weer bij!

13. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat is het rustig hier de laatste paar dagen zeg..

Esther wat een goed nieuws :D Dat is een hele zorg minder voor je! Alsnog gefeliciteerd meid!

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    hahaha...dat heb ik ook met koffie! Koffieijs, koek, chocolaatjes allemaar errug lekker...maar koffie! nee dank u..ben ook gestopt met proberen te drinken ;)

15. tonca

tonca Actief lid

3 sep 2005
    187
    0
    0
    Moeder
    Brezi, Tsjechie
    Ik drink ook geen koffie
    maar verder alles wat naar koffie smaakt is jammie

als ik thuis ben heb ik vreselijke trek in hamburgers maar zodra ik in de stad bij het kraampje sta dan heb ik geen trek meer

16. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik ben wel gek op koffie, maar vind juist snoepjes/ijs etc met koffiesmaak weer helemaal niet lekker..

Kan me ook herinneren dat ik een keer in Italie een heerlijk uitziende panini bestelde en daar een grote hap van nam. Zat vol met artisjok. Bah wat vies! Kijk voortaan goed uit met die panini's in Italie!

17. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Een hele, hele goeieavond allemaal!

ik heb vandaag mijn echo gehad. En we hebben al gezien wat we krijgen :). Sani vroeg aan de echoscopiste of ze al ooit zo vroeg gezien had. Zegt zei dat dat eigenlijk nooit te zien is, omdat bij een meisje de clitoris zo opgezwollen kan zijn dat je het nogal eens verwart met een piemeltje. En 2 tellen later ligt ons beebje met de benen open en is er heel duidelijk een piemeltje te zien. Nou zegt ze: das dus echt wel een jongetje. Ze heeft echt nog wel 10x gekeken en telkens zei ze hetzelfde. 98% zeker. Dan gaan we er maar vanuit... Ben helemaal blij!!!! :) :) :).
    O ja, en natuurlijk het belangrijkste: verder was ook alles goed! Ons ventje bewoog heel lekker druk.

xxx

18. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Wow mrietje, wat cool zeg dat je het nu al kon zien!

19. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Whaaaa dat is leuk, onze eerste KNUL in de groep :D
    En dat nog bij toeval ontdekt ook hahahaha gefeliciteerd!
    En nuuuu kan ik dus echt niet meer wachten tot volgende week zaterdag, ik wil het ook weten!

20. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Echt niet normaal. Hadden we ook echt niet verw8. Maar het was echt heel duidelijk. Stond helemaal rechtop :).
    Hahahaha, zat er ook nog een nichtje van mijn schoonzusje in de w8kamer. Die schrok zich helemaal rot toen wij naar buiten kwamen. Niemand weet nog dat zij zwanger is. Na ja, wij dan nu ;).
    Ooooow, ik ben zo blij!

xxx

Deel Deze Pagina