Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goedmorgen allemaal,

vandaag mag ik weer naar de vk! ik ben best nerveus want ik ga eindelijk het hartje horen.... ik heb zo de zenuwen dat het mis is... echtals het een keer mis is gegaan kom je er niet meer vanaf!

als er echo's zijn vandaag... succes!
    mrietje leuk dat je weet wat het is! echt vroeg zeg! maar wel leuk een knul!

dat de hele tijd honger hebben heb ik trouwens ook hoor! ik probeer niet teveel te snoepen, maar kan tractaties op mijn werk n echt niet laten liggen :oops: en heb nogal aanleg om uit te dijen, dus probeer echt minder te eten, maar is moeilijk...
    koffie enzo lust ik wel, heb een hunkering naar drop! maar bij het idee aan kaasfonduw, mosselen en kruidenboter ga ik spontaan over mijn nek...

liefs rensie

2. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ik heb niet echt dingen die ik eerst niet lustte en nu wel, maar drop bbrrrr gatsie! Heb het wel met gebakken eieren, ik kan dus nog steeds niet tegen de lucht! In het weekend bak mijn mannetje altijd eieren met salami enz, dan moet hij echt de keukendeur openzetten want ik ga echt over mijn nek als ik die lucht ruik..ik wil het ook niet eten, wel gekookt :(

3. aloha,
    wat mij trouwens opvalt is dat jullie allemaal zo veel echo's hebben (voor mijn gevoel dan) ik heb er 1 met 8 weken gehad en krijg er 1 met 20 weken en verder weet ik het niet... :(
    is dat nou zo weinig, of komt dat omdat ik gewoon zo graag steeds even wil kijken....
    had ik maar een luikje in mijn buik, of een raampje, dan kon ik af en toe even gluren... :D
    liefs rensie

4. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Heej Rensie, ik vind ook dat er heel veel echo's gegeven worden. Ik geloof dat als wij geweten hadden hoever ik zwanger was, we alleen bij 20 weken een echo hadden gekregen. Nou hebben ze 3 keer gekeken om te zien hoever ik nu eigenlijk ben. Vorige keer was het 2 dagen korter dan mijn banner aangeeft en nu 2 dagen langer. Ik hou het dus maar bij mijn banner ;).
    Maar zonder luikje in je buik zijn die echo's wel bijzonder :D. En als je dadelijk het hartje van je beebje hoort, weet je ook dat het nog steeds goed zit. Veel plezier!

xxx

5. hallo allemaal.

jippie! 14 weken zwanger! heerlijk...
    elk weekje is er weer eentje he?

hoe is het daar allemaal? hier redelijk goed. vannacht heeerlijk geslapen... kan niet beter!

groetjes wendie

6. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ik heb tot nu toe drie echo's gehad

1. met 7 weken, hartje klopte maar kon nog niet exact zeggen hoever ik was.
    2. 9 weken, bevallingsdatum bepaald
    3. 12 weken, nekplooimeting

Nu staat nog de 4de gepland voor de 20 weken echo, en na 24 weken zal ik om de 2 weken een echo krijgen maar dat kom omdat het moet voor de eventuele groeiachterstand.

Met Björn had ik 1 echo met 8 weken, en toen mijn pretecho..meer niet, want toen bestond ook nog niet de 20 weken echo ;)

7. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    zo naar een nacht lekker slapen weer een beetje bijgeslapen......
    vandaag komt nanouk weer thuis met ype lekker het gezin weer compleet.tessa is net wakker en zit nu aan een broodje met leverworst.Ik heb momenteel een tik in pindakaas......heerlijk liefst 's avonds om 10 uur nog een boterham er mee...Ik ben nog altijd niet gegroeid in gewicht juist afgevallen maar ja met al het gedoe afgelopen week is het niet raar.....
    Verder ben ik wel benieuwd wat het bij ons gaat worden een jongen of een meisje ik heb toch wel een meisjesgevoel......Ik ga met 17 weken een geslachtecho maken bij baby in beeld.Want ik kan niet wachten tot de 20 weken ben nu al zo nieuwsgierig.....
    Nou dames die echo hebben vandaag succes hoop op mooie echo's gr heidi

8. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Hall Dames!

Mrietjes! Gefeliciteerd! Super zeg een jongen! Super dat je het al weet!

@ Heidi: Je moet idd goed opkomen voor jezelf.. Anders wordt er niks gedaan! Goed zo!

Hier gaat het allemaal goed.. Ik ben qua kilo's ook nog niet aangekomen..
    Wel verandert mijn buik helemaal.. Zelfs mijn zussen valt het op!

En nu heb ook een foto van onze babykamer in mijn album staan..
    Graag jullie reacties!

Vanmiddag werken! Meiden een fijne dag allemaal!

9. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    Ben stik jaloers op een ieder die al weet wat het gaat worden! Bij mij had de echo tante het ook al gezien maar hier mogen ze het niet zeggen tot een bepaald aantal weken. Het schijnt hier in Fr nogal eens voor te komen dat het kindje weggehaald word als het niet van het gewenste geslacht is....
    ik krijg het dus pas te horen eind Februari das nog een week of 6 wachten dus -:(

Volgende week weer bij de priktante het een en ander laten aftappen aan bloed.
    en dan de week erop naar de gyn/vlos ( heb nog steeds niet gesnapt wat het goeie mens nu precies is :) )

voor een ieder die een afspraak heeft bij de vlos:gyna enz
    succes en lees jullie weer.

groetjes uit een nat vies Frankrijk

10. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik heb inderdaad in het begin ook een extra echo gehad omdat ze bij de 1ste echo de zwangerschapsduur niet konden bepalen.
    De 1ste was dus bij 9 weken, de 2de bij 10 weken en volgende week heb ik mijn 3de echo. Daarna natuurlijk nog de 20 weken echo.
    En natuurlijk wil ik straks voor de lol nog een uitgebreide 3d of 4d echo laten maken: lijkt me echt super!

Wat leuk dat van de 1ste baby het geslacht bekend is! Gefeliciteerd!

Esther1986: leuke baykamer. Zelf ben ik ook al volop aan het kijken, maar kopen, durf ik nog niet helemaal, maar dat komt vanzelf!

Jippie vandaag 13 weken zwanger: de 14de mag beginnen!

Groetjes, Ester.

11. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Hier nog een reactie Esther, ik vind um echt supermooi! Heb je de kamer al thuis of moet je nog ff wachten?

12. tonca

tonca Actief lid

3 sep 2005
    187
    0
    0
    Moeder
    Brezi, Tsjechie
    Ik ben vandaag ook precies 13 weken zwanger
    laat de 14de week maar komen hoor

13. bientje

bientje Actief lid

21 nov 2006
    255
    0
    0
    Ja het is nu helemaal zeker, vk en termijnecho geven beide aan dat 24 juli mijn datum is dat ik uitgerekend ben!

Een echt zomerkindje, nu maar hopen dat we geen hittegolf krijgen dames, anders mogen we nog wat harder puffen en zijn de laatste loodjes misschien nog net iets zwaarder...hihi

Liefs Sabine

14. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Esther, erg mooi!

Ik heb ook drie echo's gehad, omdat ik de vorige keer een ma heb gehad. Nu, om mij meer zekerheid te geven, mocht ik drie keer komen.

15. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Wat gaaf de eerste juli jongen!

Veraatje we vertrekken vananvond voor drie weken! We gaan cruisen vanaf Sydney( Australie) en dan heel Nieuw Zeeland!
    Moet een hele gave reis zijn en waarschijnlijk ook onze laatste vakantie saampjes!

Dat hongergevoel herken ik helaas maar al te goed! Als ik dan niet eet word ik ook echt beroerd! Hebben jullie dat ook?

Ik ga proberen om even in te checken bij jullie vanaf de boot!

Liefs Nina

16. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Wow, Mrietje dat is vroeg, super dat jullie het al weten! Gefeliciteerd.
    Begin nu ook wel erg te twijfelen of ik t geslacht wil weten.
    Eerst wilde Jeroen t absoluut weten en ik niet en nu is het omgedraaid :(

Gave kamer Esther!

Brrr, morgen de nekplooimeting. Ben echt op van de zenuwen. Jeroen heeft een neefje met het syndroom van down. De artsen vinden dat te ver weg voor een verhoogd risico. Maar ja, voor mij is dat toch wel erg dichtbij. Hebben jullie in de familie mensen met een (down)syndroom?

17. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Ahhh, Nina, wat heerlijk voor jullie. Ben wel jaloers hoor. Lekker nog even samen genieten van zo'n heerlijke vakantie. Geweldig veel plezier!

18. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Hallo allemaal,

Heerlijk weer eens uit kunnen slapen, veels te veel afspraken de laatste tijd, dus moet echt even op de rem gaan trekken!

Ik heb een extra echo gehad, omdat bij de eerste ons kleintj enog maar 9 weken bleek te zijn en ze nog heel weinig kon zien en ook nog niet de uitrekendatum kon bereken...

Esther, het kamertje is echt errug leuk! Zoiets willen wij ook. Gisteren wezen kijken bij 3 zaken, maar met 10-15 minuten stonden we weer buiten. Heel veel witte meubeltjes en dat willen wij niet (ik wou dat ik het wilde, want dan was er genoeg keus ;) )

Oh Patricia geniet ervan en laat je maar eens heerlijk verwennen op die nieuwe bank ;)

19. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Is wel lekker makkelijk als je het weet hoor Penny. Alleen wil ik het tegen iedereen vertellen, maar mijn familie wil het niet weten ;). Na ja, ik denk dat mijn kindertjes hun mondjes toch wel voorbij praten.

Wauw echt gaaf Nina. Een cruise.....droooooooommmmm......Een hele hele fijne vakantie. Geniet er maar lekker van en moet je je ook lekker laten verwennen met van die gezonde fruitcoctails op je strandbed...droooooommmm.........door van die knappe.... (hoe heten die mensen ook alweer die op een cruiseschip werken?)gebracht......onder je parasolletje.....ooooow, ben wel een beetje jaloers :).

Nou ik ga Nyala van school ophalen. Door de wind en de regen :(.

xxx

20. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Bij Babypark hoogeveen..
    Zit nog niet heel lang in de collectie..

Deel Deze Pagina