Oh lieve Daisy, het is jullie ook niet gegund hè! Ik wens jullie heel veel sterkte en zal toch duimen voor morgen. Liefs Sen.
Daisy wat een vreselijk nieuws om te horen, ik ga echt zo hard voor jullie duimen..hopelijk heeft hij het niet goed..en krijgen jullie alsnog goed nieuws. Dikke knuffel..!
Hahaha monkeylove, hier nog zo eentje! Nouja nog niet 's morgens vroeg, maar wel bij de avondmaaltijden heel veel zin om overal knoflook doorheen te gooien. Lientje
ooooh Daisy, wat vreselijk naar! Heel veel sterkte vanaf hier en inderdaad het is ontzettend oneerlijk! Liefs, Lientje
Mrietje, ik heb je aan mijn msn lijst toegevoegd. Voor iedereen die dat ook leuk vindt: mijn email: gizgro@live.nl Lientje
Daisy ik wil je heel veel kracht en sterkte wensen. Mijn duimen blijven draaien dat het toch nog goed is!
Hallo allemaal, vandaag zijn wij erachter gekomen dat wij ook in juli papa en mama gaan worden! 13 juli zijn wij uitgerekend van ons 2e kindje! Onze dochter is al 2 jaar en 9 maanden dus werd ook tijd voor een broertje of zusje! Ik kom dus ook gezellig mee babbelen over alles! En iedereen gefeliciteerd trouwens met jullie zwangerschap!
Pfff, ik ben weer bijgelezen Daisy, wat een vreselijk nieuws. Ik blijf voor je duimen! Heel veel sterkte!
Daisy sterkte meid! Ik duim ook voor een wonder voor jullie! Heej Sassa, welkom! Ik heb een dochter die ook even oud is als jouw eerste ongeveer mvm is er
@Sassa welkom en gefeliciteerd En anderen die ik vergeten ben (forgive me) natuurlijk ook. Hallo meiden hier is Mirre weer even..hihi Ben zo druk met werken...had liever wat meer hier op de site weggedroomd etc , maar ja centjes moeten ook verdiend worden s avonds ben ik totallloss ..blij dat ik rond 9-en (ja ja) in m'n bedje lig! @Daisy wat verdrietig en enorm klote wens je heel veel sterkte en een dikke knuffel! @Patricia ...dacht dat jij schreef over geen zin in vrijen hebben en ...de opmerking: Mannen Herken het helemaal (beiden opmerkingen) Heb gewoon nu echt geen puf en kracht om te vrijen en daarnaast wil ik eerst sowiezo (wat het echte werk betr) wachten tot ik de echo volgende week heb gehad. Mirre is de afgelopen dagen Jantje lacht, Jantje huilt..haha en enorm snel op de kast. Pff in het verkeer, met collega's ik irriteer me enorm snel aan de mensen. Zal er allemaal wel bijhoren ...i think. Kleding zit te strak al (darmpjes ) Vandaag zei collega die weet dat ik zwanger ben dat je vanaf de zijkant al een flinke bolling ziet....dus morgen doet Mirre geen te strake broek aan maar een lekker, stretchbaar rokje. Mirre
Enne ik zie dat jij ook in de 1e ronde zwanger bent geraakt! Ik ook! Hahaha wat een overeenkomsten hebben wij zeg! Wanneer ben jij uitgerekend?
Daisy...een hele dikke digi knuf. Ik hoop dat je mss wat korter zwanger bent dan dat je denkt. Maar ja tis ff afwachten. Ik denk aan je. Sassa, welkom! Mirre, de bolle buik ivm darmen KEN IK, ik heb van mezelf al een buikje, maar nu helemaal! Net voor het 1st na 2,5 dg mijn "darmen kunnen legen". En ik merk dat ik nu dus ook niet meer dat zeurderige gevoel in mijn buik en rug heb. Kwam dus echt door de darmen. Klachtjes beginnen hier ook iiiiiiiiiiiiietwat sterker te worden, begin mijn borsten te voelen, niet pijnlijk maar wel gevoelig als ik loop en gezien ik op mijn werk een mega lange gang af moet lopen om mijn mini plasjes te doen, voel ik ze dus regelmatig. Ik heb wel een "gloeiend" gevoel IN mijn borsten zeg maar. Errug vaag maar niet pijnlijk ofzo. Ik ben KAPOT ik ben echt zooooo moe, tis echt niet normaal zeker niet gezien ik snachts ook al niet lekker slaap. Maar goed tis allemaal voor een goed doel! Greetz
Hmmm in tegenstelling wat ik net schreef Voel wel mijn onderrug en onderbuik (ter hoogte van heupbotten aan beide kanten). Tis niet pijnlijk ofzo maar "irritant gevoelig". Dat geeft toch niets? Hoort er toch gewoon bij? Toch? *sorry voor de onzekerheid dit kunnen jullie de aankomende weken meer van mij verwachten *
@ Mirre, ja bah nu echt geen zin om sex te hebben, ben 's avonds uitgeteld als Björn eindelijk lig te slapen...en dan draai ik mij het liefst op mij zijn om lekker in dromenland weg te zakken. Hij heeft wel een paar keer poging tot gedaan, maar helaas voor hem . Heb de behoefte op dit moment niet, en pieker ook nog teveel of het allemaal goed is enz. Maar ik heb mijn echo pas 22 nov. hahaha dus dan word duimpje draaien voor hem
@ Mirre, ja bah nu echt geen zin om sex te hebben, ben 's avonds uitgeteld als Björn eindelijk lig te slapen...en dan draai ik mij het liefst op mij zijn om lekker in dromenland weg te zakken. Hij heeft wel een paar keer poging tot gedaan, maar helaas voor hem . Heb de behoefte op dit moment niet, en pieker ook nog teveel of het allemaal goed is enz. Maar ik heb mijn echo pas 22 nov. hahaha dus dan word duimpje draaien voor hem