WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA de tweede knul! Owww wat gaaf ML! gefeliciteerd meid Hoe was het? Hoe was het? Verder alles goed met je kleine knul? En zeker mooie foto's aan overgehouden? Leroy zijn dag zal wel niet meer stuk kunnen
was zow gaaf, eerst vond ik het wel beetje eng of alles wel goed was, maar was helemaal perfect, zou iets langer zwanger zijn volgens de meting (3 dagen maar) maar ze zei dat het nu ook aan het hoofd van het kindje zelf kan liggen. Het was voor 16 weken een onwijse duidelijke echo. Hij bewoog heel druk, alles was in orde en je zag echt het gezichtje al. Maar hij wou steeds niet meewerken haah , maar heb een dvd en foto's van ze gezichtje. Het is natuurlijk niet zo duidelijk als bv een 27 weken echo maar volgens haar was dit voor een echo van 16 weken op en top duidelijk, ga straks mijn foto's scannen...
Jah ik ben egt blij en hij lijkt echt op zijn vader :S Mijn moeder wilt altijd dat iedereen op onze familie lijkt haha maar dit zag ze ook wel, kijk je ziet het niet superduidelijk maar dit zag je toch wel hahaah
HĆ© ML Gefeliciteerd, nog een man in ons midden Leuk dat het allemaal zo goe dis gegaan! Ben benieuwd naar je foto's... Oh enne Penny ik krijg reactie's van mensen dat ze het gaan zien, maar dat zijn wel mensen die het weten. Maar eigenlijk weet iedereen het wel zo'n beetje om ons heen en das maar goed ook, omdat je het nu ook echt wel gaat zien...
Gefeliciteerd Monkeylove! Wat heerlijk voor jullie dat er weer een man(netje) bij komt! Ben hƩƩl benieuwd naar je foto's. TuttiFrutti, lijkt me echt geweldig als mensen het gaan zien. Ik ontmoet voor m'n werk veel nieuwe mensen en heb liever dat ze me zwanger vinden dan en propje
Wat leuk Monkey love een jongen, al is gezondheid natuurlijk het belangrijkste maar gelukkig is alles in orde. @ Patries: mijn man zijn familie woont idd in Turkije dus hij ging zijn ouders en broer opzoeken. In april gaan we met zijn 3en dan is het wat mooier weer en dan vliegen we rechtstreeks zonder overstap, is wat makkelijker. Overigens is het bij mij heel goed zichtbaar dat ik zwanger ben, dikke buik al! maar ik ben er super blij mee, ik draag ook al zwangerschapsbroeken want normale pas ik niet meer.
Wow, echt bizar ML, dat je zoon al zo goed en mooi te zien is..................... ahhhhhhhhhhh echt geweldig. Prachtige foto's.
Jah heb wat foto's in mijn album gedaan, zijn alleen foto's van foto's haha dus niet zo mooi, scan ze nog wel een keer
Konden ze goed zien dat t een jongetje werd? En kon jij het ook duidelijk zien? Of was het lastig omdat hij zo druk was? Vertel, vertel, vertel ik wil ALLES weten
Nou, hij draaide steeds zijn rug naar ons toe en in ene draaide ie zich dan om en zag je die hadjes weer voor het gezicht gaan GRMBL... MAar in ene gingen die handjes weg en zag je echt zijn koppie... Met 2d hebben ze zijn geslacht bepaald, ij liet het niet makkelijk zien hoor ahahah, steeds die benen ervoor maar ik heb er een fotootje van gekregen als "bewijs"
Ow gaaf Monkeylove....een ventje....cool! We willen ook absoluut weten wat we krijgen...en dat zou bij ons wat kunnen variƫren..meisje/jongen>jongen/jongen> meisje/meisje...hahahahaha Puur om praktische reden...Welke namen spullen etc... Susi
Mila, lekker hoor ff in april nog weg Ik ben een paar keer in Foca geweest, is niet zo bekend bij toeristen..maar zoooo ontzettend mooi! ML mijn hart maakt een sprongetje als ik die foto's zie! geweldig, en ik ben volgende week 17 weken whieeee dus dan moet het wel te zien zijn toch? trouwens, hoe was die vrouw die je had? en nemen ze wel de tijd voor je?
Jah ckers te weten, ze leggen alles uit, kijken ook alles na, hartkamertjes en alles. Zijn maagje en blaasje zaten vol vrucjtwater dus dat was ook goed. Ze zijn heel leuk, geslachtsbepaling zal waarschijnlijk gedaan worden in 2D.