Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Jeetje Silla, dat is schrikken :confused:
    Luister goed naar de dokter, en even lekker een paar dagen plat..al zou je het liever niet willen. Gelukkig waren je echo's allemaal goed, en had je voldoende vruchtwater bij je..let goed op die kleine uk van je!

Ow dat is wel een totaal andere reden hé Veraatje, kan je maar zien hoe de wereld draait he, dag dat jij jarig was vond ik mijn vader op de bank..hoe krom is het eigenlijk he :(
    Maar nu heeft mijn paps een engeltje gestuurd, en zit lekker veilig in mijn buik :D
    Ja ze denken dus dat ik in juni al zou bevallen, dat word wel erg moeilijk gemaakt voor mij want mijn halve familie is in juni jarig :oops: 8/9/14/17/18/19 juni dus dat word mikken ;)

Ja mijn mannetje is helemaal aan het stralen, ben zo happy voor hem! Hij blijf er honderduit over praten, en heb wel 100X gehoord wat voor auto hij krijg :rolleyes: ... ik blijf netjes knikken hahahaha hijs gewoon happy, moet kunnen ;)

Heb vanmiddag een sexy slaapjurkje gekocht bij H&M :oops: hij is zo leuk, maar met die zwangere buik erin :rolleyes: mijn mannetje vind hem helemaal geweldig :oops: Ik plof zo op de bank om naar House te kijken, en dan zal ik wel naar bed worden gesleurd ;) :)

Dussss allemaal een hele prettige avond nog, ennuh morgen zijn we weer een dagje verder! (Lijk Mies Bouwman wel :rolleyes: )

Dag kanjersss

2. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Jeetje Silla wat heftig.
    Ik verloor ook al vroeg in de zwangerschap vruchtwater maar dit werd constant afgedaan als onzin door mijn VK, fijn dat het bij jou serieus wordt genomen en je een echo heb gehad om te zien of alles goed zit.
    Toen de Vk mij eindelijk geloofde was ik al bijna op het einde en bleek ik een scheurtje te hebben in de vruchtzak, de dag erna moest ik ingeleid worden en gelukkig had me dochter geen infectie.
    Heelgoed dat je nu bed rust houdt, beter het zekere voor het onzekere meid! al is het niet leuk natuurlijk.

Hoe zit het trouwens met de eetbuiten dames? ik heb nog steeds niet veel trek en ook al is de misselijkheid zo goed als over toch sta ik geregeld nog te kokhalzen bah!

3. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Ja datums zijn lastig te kiezen bij een bevalling ;)

Zo heb heb ik er een handje in om uitgerekend te zijn op de dagen dat mijn zus is bevallen.
    Bij Damian was ik 18 maart uitgerekend en mijn nichtje is 21 maart.
    En ja hoor 21 maart vroeg begon de bevalling, het was dat hij vast zat waardoor het toch nog 22 maart werd.

En mijn andere nichtje is 5 juli jarig, mijn eigen uitgerekende datum was ook 5 juli, maar die staat nu op 1 juli dus ik ben benieuwd.

4. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Dat heb ik ook en daarom lijkt mij 6 juli ook wel wat: 06-07-08, vooral omdat wij getrouwd zijn op 05-06-07!

Dat is inderdaad een mooie gedachte! En ik wens je alvast sterkte met mikken :D Dat zijn nogal wat verjaardagen waar jij tussendoor moet mikken :D
    En van je mannetje.... dat herken ik van mijn man: ik heb wekenlang aan moeten horen als die ene auto langskwam: "Oh, in zo'n auto rijd ik straks ook". Stapelgek werd ik er van, en het grappige is: uiteindelijk kreeg hij ook nog eens een andere auto. Had ik wekenlang voor niets naar die andere auto steeds moeten kijken.

Heb net weer Wie is de mol gekeken. Ik blijf bij Edo als Mol, maar Patrick was ook wel zeer verdacht vanavond! Wat denken de andere Wie is de mol-fans ervan?

Die zijn wat minder geworden sinds ik op mijn kop heb gekregen van de vlos. Ik heb ook besloten dat ik haar niet meer wil als ik langs moet komen en wil haar ook niet bij mijn bevalling hebben. Vond het totaal geen leuk mens. Naast dat gezeur over mijn gewicht heeft ze niet één keer gevraagd hoe het met mij was, of ik nog vragen had, enz. Ik voelde me totaal niet op mijn gemak bij haar.
    Gelukkig zijn er nog 4 andere verloskundigen in die praktijk, dus...

5. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen

haha wat grappig ik heb dit dus ook, ik ben een dag voor me zus haar dochters verjaardag bevallen en nu ben ik een dag later uitgerekend dan dat haar zoon jarig is :) leuk al die verjaardagen achter elkaar ;)

Veraatje wat naar dat je Vk zo lullig deed over je gewicht.
    Ik was bij de eerste 30 kg erbij gekomen maar mijn Vk zei altijd maar zolang de kleine het goed doet is er geen probleem, wel voor mij na de bevalling om het eraf te krijgen :)
    Fijn dat je kan kiezen tussen andere VK's want het lijkt me idd niet leuk als je zo een vrouw bij de bevalling krijgt.

6. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Yeah Monkeylove een zoon, gaaf!

Athina wij gaan ook woensdag de 13e naar de 9 maanden beurs. Ben benieuwd!

Silla: doe je rustig aan! Goed aan jezelf denken hoor!

7. zo.

ben ik ook weer ff..

mn mannetje is heerlijk druk bezig geweest om ons bedje te schilderen.
    volgens mij heb ik het al eerder gezegd, maar het bedje wordt roomwit met cacaobruine spijltjes.. wordt super gaaf!
    trouwens, we hebben besloten dat we de wieg van de kleine straks heerlijk naast het bed zetten.
    omdat ik borstvoeding wil gaan geven, is dat net zo makkelijk. je hoeft niet zo'n eind te lopen naar de babykamer (zodat je niet gelijk helemaal wakker wordt). het is gewoon ff lampje aan, baby eruit en aanleggen lijkt me...

heerlijk. wie doet dit nog meer?
    slaap lekker allemaal en tot morgen misschien...

liefs wendie

8. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Jongen/meisje kan alleen maar als er sprake is van 2 vruchtzakjes. Als er dus maar 1 vruchtzakje was met daarin 2 vruchtjes, dan is de combinatie jongen/meisje automatisch uitgesloten. Bij 2 aparte zakjes kan het nog wel alle kanten op.
    Je zou dus al kunnen weten of er 1 of 2 vruchtzakjes waren, oftewel heb je een twee-eiige of een een-eiige tweeling?

9. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Inderdaad erg leuk Monkeylove dat je een ventje krijgt!
    Zelf willen wij wel weten wat het geslacht wordt, maar hoogstwaarschijnlijk gaan we dat geheim houden. Dus ik weet niet of ik het hier op het forum ga melden. Zal er nog eens goed over nadenken.

Jeetje Silla wat een verhaal! Sterkte.

Vandaag trouwens m'n 1ste meegroeibeha gekocht. Ik had net voor ik zwanger raakte een nieuwe normale gekocht, maar die paste ik al niet echt meer. Dus vandaag maar een meegroei gekocht. Zijn wel redelijk duur, maar dat waren mijn gewone beha's ook al. Het moet natuurlijk wel lekker zitten/stevig zijn en mooi lang mee gaan.

En tot slot: wij gaan ook naar de 9 maanden beurs. Hoogstwaarschijnlijk de zaterdag of zondag.

Nou dat was ie voor nu.

Slaap ze allemaal.

10. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Pffff, ik lag al te slepen, belde mijn schoonzus op. Wakker dus. En toen dacht ik ineens aan de echo van Monkey. Ff snel kijken dus. Hartstikke leuk Monkey, proficiat met je kereltje!

xxx

11. Diavolo

Diavolo Actief lid

30 mei 2007
    187
    0
    0
    Monkeylove gefeliciteerd :D een zoon! Geweldig!

Silla, doe je rustig aan meis! Hoop dat de vochtigheid snel stopt!

Ik ga niet naar de 9 maandenbeurs. Ik ben toen ik zwanger was van mijn dochter naar die beurs in utrecht geweest (weet ff niet meer hoe ie heet) op de rustigste doordeweekse dag en wat was dat vreselijk zeg! We waren op een doordeweekse dag en het was een en al duwen en trekken bij de stands. Ik kon nergens bij, was toen al een heel eind zwanger en werd me een partij in mijn buik geport her en der, echt niet normaal...
    Niet echt gezond voor mijn bloeddruk, dus ik ga niet meer ;)

12. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen dames *gaap*

Ben erg vroeg wakker vandaag, mijn mannetje ging naar zijn werk en werd langszaam wakker...met een pijn in mijn ogen! :confused: Ben mijn lenzen vergeten uit te doen gisteren :oops: met gevolg..een partij rode ogen :(

Meiden die vandaag echo/controle hebben, succes!
    En het weekend staat weer voor de deur, heerlijk!
    Iemand nog iets leuks doen van het weekend?

13. Hoi meiden

gistermiddag na mijn vergadering even een 1 op 1 gesprekje met mijn baas gehad...
    en vertelt dat ik zwanger ben. hij reageerde heel positief dus da's wel leuk!
    volgende week vertel ik het het team en dan mag van mij gewoon iedereen het weten hoor!
    Heb woensdag al wel een mama-broek en 3 truitjes gekocht. ik hoef ze nu nog niet aan, maar ja sale is sale.... en deze gewone broek nu ga ik niet lang meer dicht trekken. is nu al strak!

Fijne dag vandaag, echo-ers veel succes!
    rensie

14. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ja, ik ga morgen eerst uit eten met een goede vriendin en dan lekker naar het concert van Anouk \:D/

Balen van je ogen, ik durf mijn lenzen er nog steeds niet weer in te doen :(

Goed, ik ga nog een ochtendje werken en dan weekend!

15. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Kijk dat is een leuk weekend..! Ik luister ook graag naar Anouk, gaaf mens hoor..! Mijn laatste concert is Kane geweest, ook heerlijke muziek.

Ja heb even mijn ogen met koud water gespoeld, gaat nu weer een stuk beter..gelukkig! Echt dom van mij hoor :rolleyes:

16. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Goedemorgen allemaal...

Degene die vandaag onderzoeken of een echo hebben, Succes!

Knufelkonijn, ik ben ook aan het kijken voor een wiegje. Wil het ook wel heel graag de eerste weken lekker bij mijn bed hebben staan...

Rensie fijn dat hij zo goed reageerde!

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ook goedemorgen,

Vera heb getracht je te quoten maar op de een of andere manier lukte dat niet. Heb gisteren de MOL niet kunnen kijken omdat mijn man late dienst had en vanavond ook. Het is toch leuker om het met z'n tweeën te kijken.
    Dus dat wordt op z'n vroegst pas zondag avond want morgen en zondag heeft hij vroege dienst en zaterdagavond is het Idols avond. Mijn mol is nog steeds Dunya.

18. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Veraatje wat gaaf het concert van Anouk! Die zou ik ook nog wel live willen zien.
    Mijn vk weegt gelukkig niet. Ze zegt zelf dat dat ook niet het belangrijkste is, het is belangrijker dat je bloeddruk goed is. En zolang het geen extreem gewichtsverlies of aankomst is maken ze zich niet druk.
    Ik weeg mijzelf ook niet dus heb geen idee of ik aangekomen ben.

Rensie wat fijn dat je baas zo leuk reageerde. Dat maakt het zwanger zijn op het werk toch vaak makkelijker.
    Grrrrr ik probeer al drie kwartier een afspraak te maken bij de huisarts maar de telefoon is steeds bezet daar, super irritant.

19. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen

Ik heb mijn dochter ook 9 maanden BV gegeven en die stond ook in een wiegje naast mijn bed, en de 2de zal ook BV krijgen en ook in een wiegje naast me bed lekker makkelijk .

Eigenlijk mag ik geen reclame maken ;) maar mijn moeder maakt zelf de wiegjes en bekleding naar smaak :) dus mochten mensen het leuk vinden zo een wiegje kan je me evt. pm sturen dan kan ik wat foto's laten zien.

20. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Goedemorgen allemaal! Ik heb vandaag een afspraak! Om 11.45, ik kan niet wachten :D Lag om 7 uur vanmorgen al wakker van de zenuwen :rolleyes: :)

Ow getsie Patricia, met lenzen slapen. Ik heb die krengen ook een tijdje gehad maar ik vond ze echt zo eng :rolleyes: Ik kon er niet aan wennen.

Ik ga dit weekend met mijn mannetje naar zijn vader, babyspulletjes uitzoeken :D :D Dat is hier 2 uur verder op dus we bljven daar lekker slapen in zijn gigantische grote huis..Vind ik niet erg hoor :)

Nou ik ga nu eerst douche, wie weet eigenlijk hoe zo een afspraak in zijn werk gaat zeg maar? Ik krijg geen echo maar wel het hartje te horen dan toch? Naja ik zie het eigenlijk vanzelf ook wel haha..

Ik lees trouwens alles mee hoor! Maar ik vind het zo eng om te reageren op dingen omdat ik altijd zo bang ben dat ze verkeerd geintepretteerd worden zeg maar. :oops: Maar ik lees alles mee hoor :D

Deel Deze Pagina