bloem82 ik kijk in hoogeveen en bij babydump en duimeland in meppel en ikea grongingen en nog wat plekjes.....hier in emmen bijv...gr heidi
Ik vind het ook moeilijk, omdat je nog nergens ervaring mee op gedaan hebt. Vaak als je iets in gebruik neemt weet je wat wel of niet fijn is en wat je mist aan een product. Ik heb zelf als eisen dat ik van de wagen zowel een kinderwagen als buggy kan maken en dat ik ook een maxicosi erop kan zetten. Dus zo'n 3 in 1 wagen en dat er een lekkere mand onderop zit waar je je boodschappen in kwijt kan...
ik denk ook dat het heel veel uit proberen is en dan vooral in winkels waar je van die parcoursjes hebt (hebben ze op de beurs ook heb ik begrepen) en dan zoals iemand al zei; met gewicht erin. En dan nog blijft het altijd mazzel hebben. Ik merk dat met de queeny die wij willen; sommigen treffen het echt niet en hebben hartstikke problemen met het frame. Een heleboel andere zeggen; hartstikke goed. Dus het blijft hoe dan ook altijd een gok denk ik weleens. Als je een nieuwe koopt, zou ik hem wel kopen bij een winkel niet te ver weg, zodat je er mee terug kan (en een winkel dus met een beetje service) . Maar dat is maar een ideetje. Zelf kopen we zeer waarschijnlijk 2e hands, maar ik heb begrepen dat de service van queeny wel erg goed is, dus tja.. dan gokken we daar maar op. Ik vind het ook heel moeilijk hoor. Reacties van mensen zijn bij sommigen wagens zo ontzettend verschillend!
Hey Dames, lekker weekend al zou het weer wat beter mogen zijn. Wat een wind en regen BAH! daar wordt een mens wel depri van zeg. Ik moet van de week bloed laten prikken, heb waarschijnlijk een ijzer te kort ( had ik bij Yildiz ook) en ik voel me heel moe en veel hoofdpijn. Nu moet ik zeggen dat ik ook niet echt normaal eet, heb nergens trek in dus veel vitamine krijg ik ook niet binnen. vandaag zijn we naar ons nieuwe huisje geweest om de maten op te meten. de 30ste krijgen we de sleutel en heb zooooooooo een zin om lekker weg te zijn uit dit appartement. Ik ben op zoek naar muurstickers ( voor Yildiz haar kamertje) weet iemand toevallig een leuke site? Ik had al wel wat gevonden maar daar waren ze 70 euro en 1 bij 1 mtr, ik wil allemaal aparte stickers zodat ik ze in de hele kamer kan hangen. Ik hoop dat met de rest van de zwangere dames alles goed is?
Wij komen uit groningen.. en zijn naar babypark hoogeveen geweest.. Daar hebben we zoveel korting gekregen.. (zaten alles bij elkaar over de 2000,- en kregen we 15% korting op alles) we heben echt alles bijna daar besteld.. van kruikenzak tot matras.. van badspulllen tot aan hemeltje zeg maar.. En pas alles in mei als het geleverd wordt betalen.. je hoeft niks aan te betalen.. Wij hebben de mutsy besteld.. Zie mijn album.. Hij reed heerlijk daar ook over de oefenpaadjes.. Succes!
zo he, wat is het hier rustig vanavond... ik ga heerlijk slapen.. liefs wendie... weltrusten voor iedereen!
Esther1986: Bedankt Daar zijn wij vandaag geweest, binnenkort waarschijnlijk nog wel een keer heidi77: Ook bedankt voor je reactie binnenkort gaan we zoiezo ook naar babydump. Athina: Ja het is inderdaad heel veel uit proberen, maar het nadeel is dat je niet weet waar je op moet letten he, maar het zal allemaal wel goedkomen
Goedemorgen allemaal. heb eindelijk heerlijk geslapen. ben ook niet meer zo ongerust gelukkig. heb het idee dat er al weer veel meer leven in mij aan de gang is. net of ik uk steeds voel... hij wil vast zeggen dat het goed zit... liefs wendie
Goeiemorgen allemaal, wij hebben gisteren ons kamertje gekocht bij de prenatal. Daar hebben ze in maart of april speciale kortingsdagen. Ookal bestel je nu en kom je op die dagen betalen, dan krijg je op alles wat je koopt 20% korting. Misschien een tip voor degene die nog vanalles moeten hebben. Weet niet precies wanneer die dagen zijn, moet het in de gaten houden. En anders hebben ze daar elke 2e maandag van de maand een dag waar je alles met 10% korting kunt kopen. xxx
mrietjes jij bent goed! Wij wilde namelijk vanmiddag even bij prenatal kijken voor een kamer die we leuk vinden. We vonden hem aardig aan de hoge kant kwa prijs, maar 20% is niet verkeerd! Goedemorgen allemaal, Gisteren Idols gekeken? Leuk hoor die hormonen, heb een potje zitten huilen Echt een goeie show, vooral Nikki!
Goede tip Mrietje! Een kamer hebben we al maar ik heb nog een hoop dingen nodig en al die kleine dingen bij elkaar zijn aardig aan de prijs. Idols heb ik ook gekeken vond Nikki ook erg goed. En ben blij dat Bas er eindelijk uit is (die had van mij 3 shows geleden al weg gemogen)
Je kan je inschrijven op de website van Prenatal, dan krijg je een mail; wanneer het mammadag is Dan krijg je 20& korting op alles. Nikki is al vanaf de audities mijn favoriet. Ze heeft echt een toffe, rauwe stem.
Hahahaha, helemaal mee eens Niesje. En die Neil mag er ook wel uit. Die Nathalie vind ik heel goed. Maar Charlene (?) nog veel beter. En Nikki vind ik ook hartstikke goed. Als ik mag kiezen komen die laatste 2 in de finale. Die man die ons gisteren hielp, zei dat hij dat eigenlijk niet mocht vertellen van die korting. Maar Sani vroeg of we korting kregen en toen vertelde hij het toch. Was er ook wel blij mee . Wij hebben al een heel goedkoop kamertje. Ik had de prijs nog niet gezien, maar vond het hartstikke leuk. Wij hebben te weinig plek voor een kast en als je een gewoon kamertje zonder kast koopt ben je hartsikke duur uit in vergelijking met een kamertje met kast. Zonde. Nu zijn we als we op die 20% korting dagen gaan 240 euro kwijt, hihihihihi. Kon bijna niet goedkoper en ik ben er hartstikke blij mee. Je maakt een kamertje ook vooral leuk met accesoires. xxx
Goedemorgen dames, Hier een onrustig nachtje gehad, mijn mannetje is echt vreselijk ziek dus heel de nacht, bed in, bed uit, bed in..enz. Dus nu halfslaperig achter de PC Wij hebben Björn's kamertje toen ook bij Prenatal gehaald, die hebben ook hele leuke spulletjes, helaas zit hij hier niet in de buurt Morgenochtend mijn eerste echte controle bij de gyneacoloog, ben benieuwd want dit is de eerste keer dat ik de gehele zwangerschap bij het ziekenhuis loop. Vorige keren hebben we alleen echo's gehad, dus weet niet wat ik nu moet verwachten. Zal wel alleen wegen en bloeddruk meten zijn, denk ik.. Hier lekker een luierdagje, ga zo wat wasjes draaien en opruimen en dan is het weekend weer voorbij
Zo te horen Gaan bij jullie de hormoontjes ook behoorlijk te keer, voor een scheve scheet jank ik al 'bij wijze van spreke' en hoe zit het met de misselijkheid? deze week ging het aardig goed maar dit weekend heb ik er toch weer behoorlijke last van.
misselijkheid heb ik gelukkig geen last meer van, behalve de lucht van gebakken eieren ieuwwwwww Mijn huilhormonen vallen wel mee, bevalve bij Nikki gisteren. Nog niet zo zeer om het zingen maar de reden waarom ze dat liedje zong..en vond het zoooo knap van haar om het liedje helemaal af te maken voordat ze begon te huilen. Enige ongemak die ik op dit moment nog heb, is trekkende buikspieren..en vooral met hoesten of niezen auw Verder voel ik mij echt toppie moeheid is door de pillen ook aanzienlijk afgenomen dus dan voel je je al wat lekkerder
Zo eindelijk weer uit bed sinds 2 dagen. Ben weer ziek geweest. Spuugde alles er uit. Zelfs droog beschuitje. Bleek een virus te zijn. Voel me echt (&# ben namelijk nooit ziek en nu al 2x binnen anderhalve maand pffff. Nou ja kan er echt niets aan doen hoor! Moeten het maar accepteren op mijn werk, maar dat doen ze ook wel volgens mij.
Nog 6 dagen Patricia! Echt spannend! Ik denk echt dat het een meid word... Wie gaan er allemaal mee? Bij mij waren mijn moeder, mijn 2 zussen en Michelle en Leroy mee. Hele delegatie haha, maar er waren stoelen gnoeg...