Patricia ik loop deze keer ook de hele zw bij de gyn. Het wachten was langer dan het consult zelf. Stonden binnen een paar min weer buiten. Bloeddruk meten en we mochten het hartje horen. En vragen hoe het ging bla bla.. Viel mee. Hier overigens ook een ziekenboeg. Steijn is vanaf dinsdag ziek geweest. Vanaf woensdag tot en met gisterochtend koorts. Ook 1,5 dag 39.8. Nu ben ik zelf ziek. Ik ben het afgelopen jaar nog nooit zo vaak ziek geweest. Ik geef de schuld aan het kdv. Hoop dat niet alleen Steijn straks een geweldig immuunsysteem heeft als hij eenmaal naar de basisschool gaat maar mama ook Oh Monkeylove las net ... je krijgt een jongen... LEUK! Gefeliciteerd Kun je lekker stoere jongens kleertjes kopen. Ben ook benieuwd wat wij krijgen. Ik zelf denk nog een jongen mijn vriend denkt een meisje. Hij had het de vorige keer ook goed, we zien wel Fijne dag nog allemaal. Liefs, Christie
Mooie echo BD! Vanmorgen Idols gekeken, jammergenoeg is Neil er nog steeds niet uit. Vind dat zo'n vreselijke vent! Anouk was gisteravond helemaal geweldig!
Wat een geweldige echo BD echt super! gisteravond naar de film geweest, gone baby gone, wel goed, maar wel zielig! een aantal weken geleden hadden een aantal het hier hoe je een zwangerschapsticker/banner op je hyves kan plaatsen... kan iemand mij pb-en hoe dat moet? liefs rens
@ML : Ja ik zit echt de dagen op de kalender af te tellen hihihi, ben er gewoon zenuwachtig voor...! Maar gewoon of alles goed gaat, al hoor ik het hart goed via de Angelsounds...en wat er tussen die beentjes zit! Gelukkig lekker vroeg al, dus opstaan, douchen en de auto in! Nee ik ga alleen met mijn mannetje naar de echo, wil het echt voor onszelf houden zulke momenten..onze ouders kunnen de DVD bekijken, maar wil er met de echo niemand bijhebben omdat wij nog niet zeker zijn of we het geslacht gaan vertellen aan familie en vrienden Björn gaat ook niet mee, want die gaat zich vervelen na 5 min (heb ik al gemerkt met de nekplooimeting in dec.) en dan is Manuel meer met hem bezig dan dat hij rustig kan meekijken en luisteren dus hij gaat zaterdagmiddag met opa kokkerelen.
Rensie, weet niet meer hoe ik dat gedaan heb. In elk geval kan je daaronder ergens druk op get my widget, dat heb ik gedaan en dan krijg je allemaal codes. Moet je even uitvogelen welke de goeie is... Hahah... Was je Hyves dan? Tot nu toe heb ik alleen Patricia in mijn Hyves staan.....
Hey allemaal, BD wat een mooie echo foto's! Monkeylove, een jongen GEWELDIG! Wij weten het over een paar weken, als we de uitslag van de VP krijgen. Patricia, spannend he? Ik wil ook zooo graag weten wat het wordt! Mijn vorige zwangerschap liep ik bij de gyn. Controles stelden inderdaad niets voor. Eerst bij de verpleegster wegen en bloeddruk en dan bij de gyn even kijken of luisteren en een gesprekje van anderhalve minuut zo ongeveer. Hyves heb ik ook. Ik wil ook wel graag weten hoe ik zo'n sticker kan plakken, dus als iemand me dat kan vertellen graag. Onder welke namen zijn jullie te vinden? Dan zoek ik jullie erbij. Ik ben superzenuwachtig voor morgen. Om half 11 heb ik in het WKZ in Utrecht mijn vruchtwaterpunctie. Ze zeggen dat je er behalve een prik weinig van voelt, dus ik probeer me niet te druk te maken, maar het lukt nog niet zo erg. Liefs, Lientje
Ben ik niet gezellig ML op Hyves Meiden jullie mogen mij toevoegen op Hyves hoor: http://www.misslafreak.hyves.nl Tsja dacht al dat het niet veel zou voorstellen bij de gyneacoloog, wil wel van hem weten hoe ze precies die groeiachterstand in de gaten gaan houden en wat voor maatregelen er eventueel getroffen gaan worden mocht het echt gaan gebeuren..misschien nu nog erg vroeg maar wil gewoon mezelf op dingen kunnen voorbereiden..is dat raar als ik het morgen aan hem vraag..?
Nee hoor Patricia, dat is helemaal niet raar! Alles vragen wat in je op komt. Daar zijn ze voor! Succes, Lientje
Ja maar ben zo bang dat ik een antwoord krijg als : hallo, je ben pas 16 weken. Maar ik wil niet alles op het laatste moment over mij heen krijgen, en ben gewoon bang dat het kindje straks niet goed groei. Soms zo frustrerend want ik kan er zelf gewoon helemaal niets aan doen
Ow trouwens, dinsdag verkoop Kruidvat wipstoeltjes in de aanbieding voor 18,99 in de kleuren zwart/rood en zwart/lime.
Bd81 wat superschattig die duimende kleine op de echo, echt leuk! Ik heb toevallig gisteren een banner op mijn hyves gezet, het word stap voor stap uitgelegd hoor. Je voegt hem toe bij de gadgets en dan gewoon het voorgeschreven volgen.
Hoi Niesje, Als ik een banner wil toevoegen bij hyves zegt ie steeds dat deze gadget niet is toegestaan. Waar heb jij een banner gekozen die wel mag op hyves? Lientje
Ik heb niet zelf gekozen, maar eentje die hyves aan gaf. Je klikt op je eigen pagina op alle hyves gadgets. Vervolgens ga je naar de categorie events. En ik heb dan de bovenste. Kijk maar op mijn pagina als je wilt: http://niesje1980.hyves.nl/
Een banner op mijn hyves, dat lijkt mij ook wel wat. Ik zal eerst eens bij jullie kijken hoe het moet en jullie ook even toevoegen. Oja.... moet ik eerst even wat bekennen: Mijn naam is niet Vera, maar Gera
Ow goed dat je het zegt Patricia, ga meteen kijken, want zwart met lime vind ik erg leuk. Ik heb met Michelle en Leroy allebei bij de geneacoloog gelopen, het enige verschil was dat ik sneller een echo kreeg. Bij Leroy helemaal, toen kreeg ik echt iedere maand wel een echo en op het laatst elke week Dit is mijn hyves, meld me maar aan http://marjolein1974.hyves.nl/