Toen we net 2 dagen wisten zwanger te zijn....deed hij al een poging door te vragen (hij stond onder de douche) : Ehhhh..wanneer doen we het weer, hoelang gaat dit duren Heb geprob uit te leggen (oftwel geprob rustig te blijven zonder alweer m'n irritatie-niveau te bereiken) dat alle hormonen in m'n lichaam maken dat ik me voel zoals ik me voel. Maar ja mannen hebben (als het ze uitkomt ) een kort geheugen en krap een dag later krijg je een situatie of vraag die bijna exact hetzelfde is haha. Ach laat het maar van me rug glijden/maak me niet te druk erom. Alles op z'n tijd hoor. Komt wel weer...
Ik heb paar dagen geleden een feestje gehad was een dag nadat ik negatief had getest dus dacht dat ik ongesteld zou worden maar nu toch zwanger en ik heb op dat feestje 3 dingen gehad wat eigenlijk niet mag beetje rauw stukje vlees, blokje zoute haring en een toastje met filet american... maar kan dit nog kwaad? oja heb ook nog een gebakken ei gehad met nog niet zo harde dooier...
Dat hoort er gewoon bij en is niets om je zorgen over te maken. En je onzekerheid is goed te begrijpen en ik denk dat niemand het erg vindt dat je met dit soort vragen komt. Wij zullen dat ook zeker doen, want de meeste van ons zijn nog erg onzeker, ik ook!
Daisy wat een ontzettend naar nieuws. Heel veel sterkte en kuffels. Ik weet hoe je je voelt en het is zo naar. Ik hoop dat het heel snel weer raak is. Marieke, het lijkt me gunstig dat het bloeden niet heeft doorgezet. Ik duim voor je. Vandaag veel buikpijn en lage rugpijn, maar mijn borsten voel ik weer en ik was zelfs weer wee en wat misselijk en ik kan niet tegen de lucht van pindakaas! Dat geeft toch weer een beetje hoop. Vrijdag de echo. Zo ontzettend spannend.
Och Daisy, wat ontzettend naar. Heel veel sterkte en een dikke knuffel! Hier nog steeds wat bruinverlies. Nu al 7 dagen achter elkaar, ik word er een beetje onzeker van Maar goed, het bruinverlies wordt niet meer en (muv dat drupje gisteren) ook niet roder. En gelukkig volgende week mag ik gelukkig naar de vk. Eens kijken of ik er een vroege echo uit kan slepen (zou wel fijn zijn...). MvM belde vanmiddag en we hebben morgen al afgesproken. Ik vraag me opeens af of ik nog steeds zwanger ben.... zal ik morgenochtend nog even testen? Pfff, wat zit een mens toch raar in elkaar
@ Silla, volgens mij is dat bandenpijn wat jij beschrijft. Heb ik ook erg veel last van. Had ik bij mn vorige zwangerschap ook. Hoort erbij, en wordt alleen maar erger.! Voor het goede doel... @ goudvis, niks om je zorgen over te maken hoor. Je past nu toch op.? Echt niet druk maken hoor.! @ Marieke, het heeft heel vaak niks te betekenen dat bruinverlies. Probeer positief te blijven. Hier is de zin in sex ook echt verdwenen. Ben erg moe en precies wat Patricia zegt, als de kleine op bed ligt ga ik ook het liefst slapen. Heb ookd e nodige kwaaltjes, last van mn rug, liezen en zere borsten. Werd vanmiddag wel ineens erg misselijk toen mn dochter een enorme vieze luier had..! Ging haast over mn nek.. ale:
Oh Daisy, wat naar allemaal! Stiekem hoop ik voor je dat de bloeduitslagen toch goed zijn. Veel sterkte!
@ Mirre. Ja mannen hebben een heellll kort geheugen betreft dat onderwerp, zeker als ze liever een ander antwoord willen horen [-( hahahaha. Als straks de zwangerschapskwaaltjes voorbij zijn kan hij zijn hart weer ophalen, nu is mijn maag onstabiel, mijn darmen rommelen zo hard dat zelfs de 80 jarige buurvrouw ze hoor, en mijn borsten lijken wel als meloenen die ieder moment kunnen exploderen! Maar ik hou mij gedachten bij dat kleine hummeltje wat ik over een tijdje liefdevol in mijn armen zal hebben
Daisy, ik wil je heel veel sterkte wensen! En ik duim dat alles gewoon toch goed blijkt te zijn. Hou je taai hoor!
@ Sassa, 2 dagen na jou voor zover we nu weten. De echo zal het allemaal uitwijzen in december hopelijk @ Silla, geeft niet hoor die onzekerheid hoort erbij. Ik voel ook van alles in mijn buik, steekjes idd aan de zijkanten en ook in de rug. Hoort erbij. Ik ben niet zo zenuwachtig nu omdat het mijn tweede is (al moet ik zeggen, je vergeet een boel joh ) maar vraag dingen gerust he Jaa die buik... Ik heb het ook. Heb ook een beetje buikje van mezelf maar wat er nu gebeurt is echt ronduit apart Als dit doorgaat kan ik met 7 weken er al niet meer omheen Lang leve de Darmen En qua vrijen, mijn partner laat me even met rust Hij weet dat ik binnenkort vanzelf kom, en hij geeft me gelukkig even die ruimte Mijn msn is: wildtijger@hotmail.com. Iedereen is welkom
Nouw...vandaag wasik bij een klant voor de verzorging... Zegt ze...ik heb gordelroos. ..Werk nog gebeld voor de zekerheid..En ja hoor..ik kon me omdraaien en gaan.Collega heeft de mevrouw verzorgd... Dus ik moest het vandaag ook vertellen...al had ik liever effe gewacht nog..Maar dit moest nu Susi
@Mariekje...he wat vervelend meis, maar je weet dat het niets hoeft te betekenen. ALS je nog een test in huis hebt, kun je die doen, maar ga er maar vanuit dat die kleine lekker ingenesteld is hoor! SEX? Wat is dat? Borsten voelen zwaar, net ff nog een wasje gedaan en opgehangen maar dan voel ik me lijffie (ahum zeg maar rustig LIJF) wel hoor. Mijn buik ziet er echt uit als ZWANGER maar gelukkig weten mensen dat ik dat al "standaard" heb. Zie anders ook foto in mijn Album, daar sta ik met hubbie (vorig jaar September) en daar was ik "toevallig" ook NET zwanger en zie je dus ook een buikkie. Dan hebben jullie een beeld hoe ik er dus NU uit zie whahaahaha Ik heb het overigens ook aan een collega verteld hihihhihi tja tis net mijn "kleine" broertje dusss ik heb 't hem verteld en hij is mega blij voor me.
sex hoe moet dat?!? heb er ook helemaal even geen zin in! Silla geweldig het al die symptomen! Heb nu heel erg last van de hormoontjes. Er is een storing met de tv. Dus kan geen tv kijken en ik ben tot heel veel dingen in staat! Ik heb ook het gevoel dat mijn buik groter is dan normaal. Maar dat kan dus al? Heb trouwens een foto in mijn album staan van een hele mooie test met een hele mooie kaart van een vriendin!
Moeilijk he meiden om het nog stil te houden, herken dat zo goed! Had vandaag een TE strakke spijkerbroek aan en deed hem los op kantoor 1 collega maakte een opmerking bla bla bla iets in trant van: moet je maar niet teveel eten...had echt zoiets van je moest eens weten @Silla, Ik heb je een hele tijd gevolgd en gelezen dus weet een beetje hoe en wat... Ben erg blij voor je/jullie dat je opnieuw zwanger bent. Zal berehard duimen hoor, maar deze keer gaat het vast helemaal goedkomen! Zo ga nu ff m'n hondenkind uitlaten en dan alvast voor morgen wat ruimere kleding klaarleggen voor naar m'n werk..hihi Fijne avond Mirre
hallo hallo Onzeker onzeker onzeker....grrr...ik schreef vorige week dat ik best veel kwaaltjes had...nu 2 dgn bruin gedoe....en opeens ook geen kwaaltjes meer...het is net of ik helemaal niet zwanger ben...zelfs niet meer extra moe ofzo, alleen beetje pijnlijke boobs. Kan dat? Eerst wel veel last en nu zo goed als niets? Marieke...hoe is dat bij jou...wel kwaaltjes? Daisy sterkte zeg...leef erg met je mee.
Hallo allemaal, ooow daisy, ik vindt het echt kei klote voor je. Hoop heel erg met jullie mee dat het allemaal nog wel goed zit. Ik heb zelf vandaag ook mijn echo gehad en je zag ook echt bijna niks. Ut was dat de echoscopiste het aanwees. Wij hadden het er nooit uit kunnen halen. Een zwart puntje, de helft kleiner dan een speldeknop. Meer niet. Ze kon dus ook nog niet precies zeggen hoever ik nu eigenlijk ben. Maar ze dacht ergens tussen de 4 en 5 weken. En verder zei ze dat ze wel verdikt ....slijm.... (ik weet het niet meer) zag en dat dat wel goed was. Kan het echt niet zo zijn dat jij ook niet zover bent als je eigenlijk denkt? Verder wel superleuk dat er zoveel geschreven wordt. xxx Marieke
Hee allemaal, Ik heb sinds 2 dagen ook stukken minder kwaaltjes. Goede eetlust ipv steeds maar beroerd voelen. Heel weinig buikpijn meer. Normale stoelgang (naja wat voor mij normaal is met mijn spastische darmen hihi). Maakt me ergens ook weer onzeker, het is ook nooit goed Ow en heb even een andere banner geprobeerd, er zijn zoveel leuke!
@ Pluys, lief hoor. Ik durf het mijn beste vriendin niet te vertellen, ze is nu ruim 35 wkn zwanger en MOCHT het bij mij mis gaan wil ik niet dat ze zich zorgen gaat maken. @Mirre, ja volgens mij hebben wij in diverse topics met elkaar gesproken. Jij bent toch ook al een tijd bezig om zwanger te raken? En nu is het weer zover....maar je bent net als ik een beetje onzeker! Tja we hopen er ook op, maar de 1ste 2 wkn is voor mij het spannendst. Als ik DAT overleef dan ben ik alweer een stukkie verder @Triessie, ik heb begrepen dat de kwaaltjes kunnen wisselen hoor, ik begrijp je onzekerheid zou ik ook hebben hoor. Maar het is dus niet vreemd ofzo. Groetjes
Ik ehb de ene dag ook minder kwaaltjes als de andere dag, niet alle vrouwen hebben last van kwaaltjes... Laat het je neit oncker maken... Mijn eerste zwangerschap was ook heel anders dan m'n 2e en deze zwangerschap voelt ook heel anders... dus don't worry...