Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik doe eerst babyolie op mijn buik anders hoor ik ook weinig en ik luister met he koptelefoontje van mijn MP3 speler.
    En dan gewoon geduld hebben, als je hem eenmaal gevonden hebt zal je zien dat je hem, hoe meer je het doet, hoe sneller je m vind.
    Ik heb het nu alweer een weekje niet gedaan dus ga zo ook maar weer liggen en luisteren haha....

2. vergo

vergo Fanatiek lid

Mar 3, 2007
    1,139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    eerst olie op je buik smeren voordat je met de angelsound gaat beginnen en laag net boven je schaamstreek proberen!

3. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,853
    3,367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    jep dik olie erop, wij gebruiken dan zonnebrandolie ;) maar maakt op zich niet uit, maar zonder, werkt het echt niet. En heel rustig rondschuiven en vooral niet te hoog :) , je moet echt erg laag zoeken hoor, ik moet echt een eind richting mijn lies, m'n rechter overigens altijd.

4. Susi

Susi Bekend lid

Mar 19, 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Hey allemaal...meer mensen in de ziekenboeg las ik snel net... :(

Allemaal veel beterschap en een dikke knuff! ;)

Mag ik ff zeuren!? lol Ligt het aan mij of voelen jullie je ook wel eens zo k*t nu...Ik baal van m'n rug en m'n bekken;doet met tijden echt zeer.Nu net een molletje genomen;wil toch echt ff slapen zometeen weer... :( ....lig pas anderhalf uur wakker nu...pfffff
    Dan erger ik me suf aan : Collega's die wel bellen voor clienten en niet eens vragen hoe het gaat,Mensen die "Sterkte"zeggen omdat we een tweeling krijgen(alsof het een enge ziekte is...),M'n ventje die grapjes maakt over mijn gewicht wat niet grappig is,en alles waar ik me verder nog aan kan ergeren...Zo dat is eruit...lolll(helpt wel eigenlijk ;) )

Ow ik zag dat er meer hier op hyves zitten..Ik zit er ook op...wil alleen niet hier het adres erop zetten..Dusse wie me erbij wil hebben ...FF een PB-tje sturen...dan komt dat goed...

Susi ;)

5. monkeylove

Pfff.... Hele nacht niet geslapen... Heb onwijze hoofdpijn. Het liefst meld ik me een dagje ziek van mijn werk maar omdat ik de laatste paar maanden behoorlijk veel ziek geweest ben durf ik me neit ziek te melden...
    Wat zouden jullie doen?

6. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Ziek melden! Jij weet het beste wanneer dat nodig is. En je kunt je rust nu wel gebruiken. En ze zullen het op je werk wel begrijpen. Is ook om gek van te worden die rote hoofdpijn.
    Ik heb er ook veel meer last van tijdens de zwangerschap. Heb je niet toevallig het idee dat het uit je nek komt? Ikke wel en dan helpt smeren met van die hete zalf nog wel eens.
    Sterkte ermee!

xxx

7. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
  8. monkeylove

Ik weet het niet wat het is. Het is echty erg. Misschien komt het wel door de stress :(
    Maar ik durf me niet ziek te melden omdat ik zoveel ziek ben geweest en vorige week zeiden ze nog tegen me niet meer ziek melden... zucht.... en ik voel me nu op zich "redelijk" maar ben bang dat ik straks instort....

9. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Dat is niet goed, hoor ML!
    Je moet je echt gewoon ziek melden, jij kunt er toch niks aan doen dat je je niet lekker voelt? Daar moeten ze op het werk maar een beetje begrip voor tonen. En daar moet jij je niet druk over gaan maken. Bellen en op bed, meid!

10. monkeylove

Ik heb me ziekgemeld... pfff... wat een opluchting zeg...

11. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

Jan 13, 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Goedemorgen, het is gelukt hoor met de Angelsound. Ben gisteren heerlijk op bed gaan liggen en even op mijn gemakje gezocht. Vrij snel vond ik hem toen boven mijn rechterlies. Heerlijk om even die bevestiging te krijgen als je een dipje van zorgen hebt ;)

Susi daar is het topic toch voor om eens even lekker je verhaal kwijt te kunnen.

Vind het zo jammer dat jij Susi en Vergo geen echo's hebben staan in jullie album (of ik heb verkeerd gekeken). Ben ik zo nieuwsgierig naar, omdat jullie beide een tweeling krijgen. Lijkt me heel leuk om te zien. Ik vind 1 al leuk als ik naar mijn eigen echo kijk, maar als je er 2 ziet zwemmen das apart...

ML geef je groot gelijk. Even pas op de plaats en lekker je rust nemen...

12. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Goed gedaan Monkey. Je moet echt us proberen om je nek warm te houden. Bij mij komt mijn hoofdpijn ook van de stress. En warmhouden helpt echt wel een beetje.

Tutti, ik ben het helemaal met je eens. Ik ben ook benieuwd naar de echo's van Vergo en Susi. Heb laatst wel een tweeling-echo gezien hier ergens op de site, maar ben ook benieuwd naar die van onze eigen mama's ;).

xxx

13. TuttiFrutti ff een lekkere warme kruik erop of zo'n pittending die in de magnettron kan werkt bij mij altijd heel goed :)
    Ik had zaterdag meer van die steken bij het opstaan op de plek van de banden.

ML, ja hou even in de gaten. Maar kan ook aan de hormonen liggen of misschien ben je te druk geweest de afgelopen dagen? even rustig aan doen.

Ik ben ziek, heb bijna niet geslapen vannacht en mijn stem is volledog weg. Heb mijn vriend net naar mijn werk laten bellen. Moet echt schreeuwen en dan komt alleen het laatste woordje er duidelijk uit :( au

14. Ziekmelden! Je gaat echt niet met van die hoofdpijn naar je werk hoor! Je moet een beetje op jezelf passen.

Maar ik snap je wel, heb hetzelfde. Sinds de geboorte van Steijn krijg ik elke griep en ontsteking (incl ontstoken ogen) die hij meeneemt van het kdv. Ik heb ook al een opmerking gehad van collega's: goh je bent wel vaak ziek he! Daarvoor nooit! Al die jaren dat ik er al werk. Mijn baas zegt dat ik me er niets van aan moet trekken, maar ja het wordt wel gezegd he?
    Maar goed, je weerstand is nu ook omlaag en jij en je baby zijn belangrijker. Dus ziekmelden.
    Lekker naar bed, kruikje mee. paracetamol innemen, en probeer even te ontspannen.

15. hallo allemaal...

was ik ook weer.. heb heerlijk geslapen vannacht. begin nu steeds beetje buikpijn te krijgen..
    zou het komen doordat ik nu al 3 dagen niet heb gewerkt, dat mijn buikje de tijd neemt om te groeien?
    lijkt me geweldig! kunnen ze eindelijk ZIEN dat ik zwanger ben.
    wie heeft daar ervaring mee?

liefs wendie

16. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Hier nog eentje die ziek thuis zit.
    Heb zo'n last van mijn rug en alles kost zoveel energie.
    Ben afgelopen week ook een paar dagen aan de race geweest.
    Ik voel me echt een energieloze zoutzak.
    Morgen naar de vk en dan eens vragen of het echt geen bekken instabiliteit is. Was zaterdag met Sven gaan zwemmen. In het 1.40m bad ging het zonder problemen maar hem begeleiden in het 3.00mbad was echt niet te doen. Iedere schoolslag deed zeer aan mijn rug. En dan moet je het water uit. Nou het leek wel of ik 20 kilo lood had aan mijn lijf.
    Ik laat morgen ook even mijn bloeddruk en hb meten want ik heb het idee dat dat ook aan de lage kant is.

Dat was mijn beklag van vandaag!

Verder een fijne dag iedereen!

17. nin0

nin0 Actief lid

Oct 4, 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Goed zo ML ziekmelden. Het is niet leuk en je voelt je schuldig, maar je moet nu vooral aan jezelf en je kleine mannetje denken, die zijn nummer 1 en het werk komt wel.

jeetje allemaal Hyves. Ik heb er wel van gehoord, maar ben er niet in thuis.

Hier ook buikpijntjes, kriebeltjes, plopjes en nog een beetje misselijkheid.

18. Penny

Penny Bekend lid

Jun 18, 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen meiden, jullie hebben weer lekker wat afgekletst afgelopen dagen.

Zo te lezen hebben veel van jullie ook pijntjes en zijn ziek, echt balen.
    Iedereen zegt "geniet lekker van je zwangerschap!" Maar de afgelopen dagen voel ik me ook net als Senninha uitgeput, en doet m'n rug zó zeer.

Ik ben ook te vinden op hyves maar heb net als bloem een beetje de angst dat iemand per ongeluk een krabbel plaatst met prive info. Veel van m'n klanten weten nog niet dat ik zwanger ben, en dat hoeven ze ook nog niet te weten omdat ik dan misschien geen opdrachten meer van ze krijg :oops: . Dus ehhh..... vind het leuk om door jullie toegevoegd te worden maar tot dat ik echt tonnetjerond ben wil ik nog niets over de zwangerschap op hyves zetten. http://pien--m.hyves.nl/
    Mijn echte naam is dus Pien.

19. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    ML ik heb me in de afgelopen anderhalve maand al 2x ziek gemeld, terwijl ik anders NOOIT ziek ben. Heel frustrerend. Ook voor mezelf hoor!
    Maar ja kon echt niet van de wc afblijven. Heerst een virus.

Heb vandaag de afspraak gemaakt voor de pretecho. Op 11 februari om 18.45u. Zien we eindelijk of het een jongen of meisje word! Spannend!

Share This Page