Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nog bedankt voor de tip. :D
    Heb manlief er gelijk naar toe gestuurd en we hadden de allerlaatste!
    We hebben nl net een nieuw interieur waarin we donkerbrui/zwart hout combineren met turqoise.

2. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Goedemiddag dames..!

Vanmorgen naar de gyneacoloog geweest, bloeddruk was goed en ben haast één kilo aangekomen in 4 weken dus was ook netjes.
    Gyneacoloog heeft naar mijn baarmoeder gevoeld en wilde naar het hartje gaan luisteren maar de baby zwom steeds weg...dus even aan de echo gegaan..eerst twee voetjes in beeld, en TOENNNN beentjes wijd :D :D :D :D We zeiden het alledrie tegelijk :D

:baby: IT'S A BABY BOYYYYYY :baby:

Ik heb dus de derde knul van onze juli mama's :) :)
    Ik was erg verbaasd, Manuel was dus de enige die gelijk had hahahaha!
    Het kon echt niet missen, was echt kiekeboe hier is mijn piel! :)

Geen roze kleertjes voor ons maar stoere jongenskleertjes, moest wel ff omzetten omdat ik overtuigd was van een meid, maar TWEE knullen, helemaal geweldig! :)
    We gaan zaterdag nog wel voor de pretecho want dat is altijd leuk om te hebben voor later.

3. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Heb ik van het weekend ook 2 dagen last van gehad. En natuurlijk gelijk op google gezocht. De meeste sites verwijzen inderdaad naar bandenpijn of het oprekken van de baarmoeder. Dus ik ga er ook maar vanuit dat alles oké is.
    Morgen sowieso weer een echo: mijn 3de. Spannend!

4. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Jeetje alweer een jongen: GEFELICITEERD.
    Nou wordt het ook wel even tijd voor wat meiden hoor :) !

5. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ja daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar!
    Iemand?

6. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

JEEEEH! Gefeliciteerd Patricia! Haha de 3e jongen al... Nou jij kan gaan shoppen :p

Ik zou gewoon even bellen naar het echocentrum, dan weet je het cker Anne en Essie, dan weet je cker waar je aan toe bent...

7. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland

Jahhhh H&M here I come! :D :D :D :D
    Jeetje was echt niet over het hoofd te zien, de gyn begon te lachen, en ik lag maar: zie ik dat goed? zie ik dat goed? Het is een knul he!

Ja zal wel ruim van te voren bespreken, zeker als je in het weekend een pretecho wil..

8. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Weer een jongen hahaa. Leuk!

9. monkeylove

Tigger heeft al 2x elijk gekregen wat betreft het geslacht

10. monkeylove

Heeft hij nog het hoofdje opgemeten enzow?
    Volgens de groei van het hoofdje en botten zou ik 30 Juni uit zijn gerekend maar ze zegt nu volgen kindjes al hun eigen groeicurve

11. Patricia, geweldig een jongetje :)
    Lekker shoppen nu :) stoere jongens kleren, leuk :)

12. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Nee dat heeft hij niet gedaan, ik kreeg eigenlijk de echo omdat hij het hartje niet goed te pakken kreeg..en echt bij toeval gingen die beentjes wagenwijd open :) :)
    De groei zat goed, en we hebben het door het lachen heen nog even over de serieuze dingen gehad zoals de eventuele groeiachterstand. Ik hoef me daar geen zorgen over te maken, ik word goed in de gaten gehouden en zal er wat meer echo's gemaakt worden.

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36

14. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja is toch wel erg leuk nu we weten wat het word...en de koosnaam Sjaan is veranderd in Koos :) :) ;)
    Denk dat wij in juli een jongensmaand gaan krijgen ;)

Raar want de jongensnaam hadden we vanaf het begin gelijk, en meisjesnaam twijfelde we nog heel erg..nu niet meer nodig! hihihi ik blijf stralen!

15. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    :whistle: GEFELICITEERD PATRICIA!!!! :whistle:

Geweldig dat de gyn toch even een echo maakte. Dat worden dus gave stoere ventjes kleertjes. En Bjorn wordt vast een super trotse grote broer!

Ahhh, nou kan ik ook niet meer wachten........ vind t zo leuk voor jullie!

16. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    WOW Patricia wat gaaf zeg, GEFLICITEERD! Echt leuk dat jullie er zo bij toeval achter zijn gekomen! Hop halen die stoere spencers ;)

17. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Hey Patricia, een jongen! Leuk hoor, twee knullen! Tja, Sjaan kan dan echt niet meer he? hahahaha.

Ik ben net terug uit het zh. De vruchtwaterpunctie is niet doorgegaan omdat mijn placenta precies op de plek zit waar ze normaal prikken. Omdat ik pas net 16 weken ben en ze wat moeten frutten om erbij te kunnen wachten ze liever een weekje. Volgende week dinsdag mag ik dus weer komen. Ze hebben nog wel even gekeken of ze konden zien wat het wordt, maar de kleine werkte niet mee helaas. Misschien volgende week....

Wel balen dat ik nu weer een week zenuwachtig mag zijn, maarja...

Liefs,
    Lientje

18. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Super, Patricia! Gefeliciteerd met je knul!
    Ik zal de lijst vanavond even aanpassen, als ik weer thuis ben.

Balen Lientje, dat je nu nog een week moet wachten...

19. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Word echt een jongensmaand haha. WIj denken ook dat het een jongen word, maar ja is toch maar afwachten. Over 3 weken weten we het hopelijk.

20. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    884
    113
    Noord Holland
    hey patricia. gefeliciteerd met je knul.
    wij hebben precies t zelfde. de jongensnaam waren we t meteen over eens en een meisjes naam wilt maar niet komen. we hebben er wel een maar twijfel er heel erg over, dus ben benieuwd.
    ik heb ook zon hoofdpijn, weet nou niet of t een nasleep is van de griep die ik afgelopen week had of dat t gewoon hoofdpijn is. is erg lastig maar kan me er voor de rest niet druk over maken.
    wat die pijntjes betreft, ik heb ze heel erg aan de zijkant van mijn buik. net of mijn spieren als een idioot uitgetrokken worden ofzo, zo raar. en gister avond had ik laag in mijn buik ook een beetje buikpijn. zal er wel bijhoren want die nacht lag ik pas om 03.00 uur in bed omdat we voor de leuk ff naar tilburg waren gereden.
    en die kleine uk doet t hier nog steeds goed. luister elke avond voor t slapen gaan ff naar t hartje maar gister kreeg ik m echt niet gevonden. bleek ie wat hoger in mijn buik te liggen. ja dan kan je zoeken tot je een ons weegt haha.

hey ik ben er van door. ga zo ff de stad in om een mooi truitje te kopen.

liefs susanne

Deel Deze Pagina