Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tonca

tonca Actief lid

3 sep 2005
    187
    0
    0
    Moeder
    Brezi, Tsjechie
    Wauw 3 jongens al
    Ik moet morgen weer naar de gyn.
    14 weken dan, weet niet of er dan wat te zien is
    Stiekum wil ik nog wel graag een meid, maar met al die jongens hier begin ik toch wat te vrezen.

We zullen afwachten of de gyn al wat ziet.
    Heel erg spannend allemaal

2. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Leuk idee! Ik heb mij net aangemeld!

3. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Daar moet ik ook gewoon vanuit gaan!
    Alleen af en toe ben ik gewoon een angstige miep: "heb ik wel gezond genoeg gegeten?", "kon die landing van mijn hondje op mijn buik geen kwaad (daarop heeft de verloskundige al gezegd dat dit geen kwaad kan, maar toch twijfel ik)?", "vermoord ik mijn kindje niet als ik een weekje niet alle benodigde voedingsstoffen binnenkrijg, ondanks dat ik zwangerschapsvitaminen slik?", "waarom heb ik de laatste 4 dagen weer last van ongikrampen terwijl ik die al weken niet meer had?" en ga zo maar even door.
    Mijn grootste angst is en blijft natuurlijk dat de laatste echo voor de oh zo kritische 12 weken was (en ook daarvan weet ik dat die grens niet meer zo belangrijk is als je al eerder een kloppend hartje had), maar toch blijf ik al enkele dagen angstig :( .

Dus nog maar even alle angst aan de kant zetten: HET MOET GEWOON GOED ZIJN EN IK GA EEN MOOI GEGROEID KINDJE ZIEN ;) .

Genoeg gezeurd....................

4. lovelykids

lovelykids VIP lid

even mijn hart storten. ik las net op de site van babyboom een overlijdensberichtje van dylan het zoontje van denise en peter. dit kindje was met 26 wk al geboren, maar helaas mocht het kindje niet meer verder hier. ik moest toch wel wat traantjes weg pinken en ik verneem nu met dit typen dat ik nog weer volschiet. bah wat is het toch oneerlijk. hier al die 19 sterretjes, wat ik al veel vind en dan natuurlijk zijn er nog veel meer die dit ook mee moeten maken.

maar goed we mogen natuurlijk zelf niet vergeten om te genieten.dus dat probeer ik ook maar weer nu ik het van mij afgeschreven heb

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.850
    3.365
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

hopelijk heb je je kindje inmiddels gezien meis! En die angst, die blijft denk ik hoor.. ik heb dat nu ook. Het stukje wat lovelykids hier net schrijft, dat kan altijd. En ook een internet vriendin heeft met 16 weken afscheid moeten nemen van haar kindje, omdat het niet levensvatbaar was. Je bent pas gerust gesteld als je straks een schreeuwend babietje op je buik hebt liggen denk ik... en oke, die heerlijke momenten tijdens en vlak na de echo zijn ook telkens super :)

6. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Leuk idee, de hyves voor juli mama's, maare... angsthaas die ik ben wil ik me liever niet aanmelden. Ben bang dat bekende dan hier op t forum gaan kijken wat ik allemaal schrijf en sommige dingen als namen enzo wil ik wel aan jullie kwijt maar liever prive houden voor bekende.

Essie, beetje vertrouwen, je bent al zo goed als 14 weken! Heel veel plezier vanmiddag.

7. hey penny.

op die hyves kan helemaal niemand komen he?
    niemand kan ook zien dat jij lid bent.
    toch?

8. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    884
    113
    Noord Holland
    hey hallo

dat van mijn kat was echt een ongelukje. ik weet dat hij me nooit moedwillig pijn zou doen. t was gewoon dat ik in de weg lag met mijn gezicht denk ik want toen t gebeurd was kwam ie meteen naar me toe om weer te knuffelen. (dat is ook t enige wat hij kan haha) maar iig veel succes bij de echo. ik ga weer ff men gezicht met betadine insmeren en naar mijn kindje luisteren. zon ideaal ding joh. ik was behoorlijk geschrokken van beertje en had ook meteen buikpijn en was bang dat mijn kindje daardoor iets overkomen was. maar een uurtje later klopte t hartje nog vrolijk verder. dus ik maak me geen zorgen om mijn kindje meer en anders zet ik gewoon dat ding wer ff op mijn buik haha. nou ik spreek jullie later.

liefs susanne

9. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Jawel mensen kunnen zien dat je lid ben van die club, dus op zich maak het niet uit want zo verraad je het nog voor mensen die op je Hyves staan ;)

Trouwens, Etje dat was zeker ff schrikken voor je..!
    Na de bevalling, halen ze de vleesboom dan weg? Want 8 cm is niet echt een kleintje :confused:

Wij hebben net een ontzettend gave luiertas gekocht, allerlei vakken, en ook een vak om dingen warm of koud te houden...moest wel ff met een pruillipje staan totdat de verkoopster zei dat hij was afgeprijsd naar 60,00 hihihihi dus mocht hem kopen van mijn mannetje :D :D

10. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nee ik moet nog even zenuwen: mijn afspraak is pas om 17.45 uur.
    Vanavond heb ik daarna nog een toneelvoorstelling van "Met de assistente van dr. v/d Ploeg (Zeg eens aaaaaa)" maar als ik even tijd heb, laat ik nog wel even weten hoe alles is verlopen!
    En ben ik daarna weer wat weken gerustgesteld :) !

11. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja op hyves, zien mensen van welke club je lid bent. En als ze dan op juli mama's hyves klikken kunnen ze niet verder maar zien ze wel dat het voor de juli mama's van zwangerschapspagina is. Ok ok ik weet het ze moeten wel de tijd nemen om te zoeken maar toch.
    Vooral met namen wil ik juist wel graag horen wat jullie ervan vinden, maar dat niet met andere delen.

Heb de laatste dagen toch het idee dat t een meid is. En heb nu steeds Nora in m'n hoofd. Noortje als klein meisje en later Noor en Nora.

Wat vinden jullie? Lijkt alleen wel veel op Nuria, zo heet het andere achterkleinkind van m'n oma. daarom twijfel ik nog meer.

12. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Leuke naam Penny :D
    Wij hebben bewust voor namen gekozen die je niet kan verkleinen, gewoon omdat ik het niet mooi vind..dus overal waar je -je, -tje, -ie achter kan zetten schap ik van de lijst.
    Nu we weten dat het een knul word, is het niet moeilijk meer want die naam staat eigenlijk al vanaf het begin vast hihihi we hebben dit keer niet voor een Skandinavische naam gekozen zoals Björn maar meer Amerikaans..we lagen gisteren in bed namen te verzinnen met de B..nou nou wat heb ik gelachen! We kwamen op Braadpan uit, en dan wel bij de gemeente vermelden "Ja, wel die van Tefal!" hahaha ik lach gewoon met tranen in mijn ogen van het lachen!

13. lovelykids

lovelykids VIP lid

ik las zojuist dat je de hyves tussen je lijstje zou hebben staan en dat anderendan kunnen zien dat je daar lid van bent.
    nou heb ik dat allemaal even nagekeken en bij mij en nog twee zag ik hem niet in de lijst staan de anderen kon ik niet bekijen ivm een gesloten profiel. ik heb zowel online als offline gecheckt en ook nog met de inloggegevens van mijn vriend en zelfs dan nog kon ik niks vinden.
    ik heb de pagina ook aangegeven als onvindbaar op alle vlakken. dus hij zou ook niet zichtbaar mogen worden tenzij ik dat zelf zou veranderen. tuurlijk doe ik dat niet want dan kun je niks meer geheimhouden.

maar goed het is allemaal vrijblijvend natuurlijk, dus wie wil is welkom en wie niet wil jammer maar no hard feelings.

hier nogmaals de link http://juli-mama.hyves.nl/

14. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Je moet al wel geaccepteerd zijn voor de juli hyves, ik heb ook lid van mijn oude school en dat is gewoon op mijn profiel te zien hoor, en ik zie bij andere ook gewoon bij welke club ze zijn aangemeld..

15. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Ik ben geaccepteerd, want eerst kon ik de site geeneens bekijken, maar hij staat bij mij ook niet tussen mijn hyves...

Dus volgens mij is het anoniem zijn gelukt!

16. bij mij staat hij er ook niet tussen, maar wat niet is, kan misschien nog komen he?
    trouwens, voor degenen onder ons met hoofdpijn, is dit testje niet wat?

http://www.hoofdpijn.nl/

liefs wendie

17. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Zie de juli mama's hyves inderdaad bij wendie ook niet in het lijstje staan. Jippie heel goed gedaan Lovelykids! Geen idee dat je dat zo verborgen kon houden. Dus ik ben om en meld me meteen aan. (je laat me nu toch wel toe hè? ;)

18. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Meiden ik lees net op de site van National Geographic Channel, dat op 14 februari om 22.30 de documentaire In The Womb kom.

En voor onze tweelingmama's op 1 februari om 13.00 uur de speciale in The Womb over tweelingen, drielingen en vierlingen.

Toppie Lovelykids! Ik ben denk ik nog niet geaccepteerd, want ik kom niet op de site...neem aan dat je hem zelf wel ziet staan, anders kom je toch niet op de julimama hyves.. :(

19. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik heb in the womb gedownload ooit, af en toe kijk ik m nog wel eens, cker de moeite waard.

20. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Eehh, In the womb? Is dat een film oid?/

Deel Deze Pagina