volgens mij kan buikslapen ook helemaal geen kwaad, je lichaam geeft het wel aan als het niet goed is. Zo ook met rugslapen, dat schijnt op een gegeven moment wel slecht te zijn, omdat je beeb dan een vat ergens dichtdrukt ofzo, maar dat voel je ook gelijk in je hoofd schijnbaar. Ik draai voorlopig ook nog lekker op m'n buik over de minimonckey: Ik heb de olifant grijze... ben heel benieuwd hoe hij er in het echt uitziet!
hey hey ik heb ook de olifant grijze vond ik de mooiste die er tussen zat. iid ik slaap nu ook half op mijn buik en half op mijn zij. vind ik echt super lekker liggen maar mijn mannetje was meteen in paniek dat ik zei dat ik mijn kindje in mijn buik voelde bewegen zodra ik echt op mijn buik lag ben nog ff thuis want heb echt geen zin want je zult zien zodra ik de deur uitstap dat ik een bui op mijn hoofd krijg. maar ik ben er vanmiddag weer liefs susanne
Ff iets stoms. Heb de laatste dagen echt een raar gevoel als ik ga zitten. Net alsof m'n billen beurs zijn? En als ik dan beweeg op m'n stoel en op 1 bil ga zitten doet t pijn! ? Hebben jullie hier ook last van? Zo'n raar pijnlijk blauwe plekken gevoel. Baal trouwens als een stekker. Kreeg een hele leuke opdracht binnen van een voor mij nieuwe klant. Maar omdat ik in april met 6 maanden echt een dikke buik zal hebben kan ik t niet doen. Baal gigantisch. Zou zó graag voor die klant werken en de opdracht zou ook echt heel leuk zijn. Nou gaan m'n collega's die nomaal al voor die klant werken samen, en moet ik maar zielig op de zaak blijven. Zal door de hormonen komen maar ik ben er echt verdrietig van .
Ik ben ook niet vooruit te branden zeg Gelukkig had ik gister al de boel hier schoongemaakt dus dat zit wel goed voor vandaag..Heb me nieuwe truitje aan en hij zit echt gewoon goed! Ik voel me veel beter en heb niet het idee dat ik een walvisje ben
Ja ik heb ook hele heftige dromen, in het begin kwamen vooral mijn nachtmerries. Ik heb altijd dezelfde rare nachtmerrie als ik goed ziek ben. Maar gelukkig heb ik die nu niet meer..
Ja ik droom ook wel, maar dat deed ik toch wel met periodes. Heb vooral nachtmerrie's als ik naar een controle/echo moet of me druk loop te maken... Penny ik denk dat het logisch is dat je even baalt... Strakjes is het je allemaal waard en weet je waarvoor je het gedaan of juist gelaten hebt! Wat jij verteld over je billen heb ik niet (gelukkig klinkt pijnlijk). Ben even gaan zoeken, want jullie hadden het hier over de minimonkey en ik had geen idee waar jullie het over hadden... Maar neem aan dat jullie die draagdoek/band bedoelen? Ziet er heel praktisch uit... Ik ben alleen bang dat ik zulk soort dingen niet kan gebruiken. Ik heb namelijk een whiplash, heeft iemand daar ervaring mee. Ik wil graag iets van een draagdoek, maar ik kan dus niet veel gewicht op mijn nek hebben dat houdt ik niet vol...
Volgens mij hangen de meeste draagdoeken veelal in je nek, en anders kom je uit op de speciale systemen van babybjorn enzo... Heb ik ook naar gekeken. Ik twijfel zelf ook of ik het aan kan hoor, maar vind het ook wel prettig om gewoon zittend de zak om te hebben, heb je toch je handen wat meer vrij. En misschien kan m'n man het wel dragen en zoniet: Dan kan hij altijd nog als boxhangmatje. Vandaar dat ik de minimonckey wel aandurfde
Hoi meiden, wat ik me afvraag: zijn er ook meiden onder ons die geen nekplooimeeting hebben laten doen? Ben eigenlijk benieuwd. Wij hebben er dus bewust voor gekozen om dit niet te laten doen, de reden waarom heb ik een x-aantal pagina's geleden verteld.
hoi essie. wij doen ook geen nekplooimeting. de reden daarvan is: als je erachter komt dat er wat met je beebje aan de hand is, ga je anders denken en doen denk ik. als het zo is, dan is het zo en zien we het wel bij de geboorte. we laten het dan toch niet weghalen ofzo, dus wij hebben er bewust voor gekozen het niet te doen.
TutiFrutti; ik ben ook heel blij met de zwangerschap natuurlijk. Baal meer dat die opdracht pas in april is. Voor een andere klant ga ik begin maart zo'n zelfde opdracht doen, dan ben ik net 5 maanden, moet dan nog wel lukken denk ik. Over de draagdoek, zit ik met dezelfde vraag. Jeroen heeft ook al 4 jaar een whiplash en ik vraag me dus ook af hoe hij de kleine straks het beste kan dragen in een doek oid. Zo'n groot rugzak achtig ding lijkt me zo onhandig.
Wij hebben ook geen nekplooimeting gedaan, ook omdat wij niet in die zorgen wilde zitten als de uitslag wat minder is. Die draagdoek bestel ik nog niet, ik kijk het even aan als de kleine er is. Hij lijkt me wel heel praktisch
hey allemaal Ik heb me ook aangemeld voor de juli mama´s hyves. Wij doen ook geen nekplooimeting, volgens de vlos was dit ook niet nodig aangezien ik nog jong ben. Morgen eindelijk m´n 2e echo, weet ik eindelijk hoe ver ik precies ben. Denk zelf wel dat ik een weekje verder ben aangezien ik een beste buik heb. Nog steeds m´n eigen broeken aan trouwens (met elastiekjes) want de positiebroeken zakken nog wel wat af. Nou ik kom morgen wel ff laten weten hoe het was bij de vlos. gr mayo
Wij hebben er ook bewust voor gekozen om het niet te laten doen. We hebben geen grote medische redenen en al zou het gehandicapt zijn zouden we het nooit over ons hart verkrijgen om het weg te laten halen.
Penny hoop ook niet dat het overkwam als dat ik dacht dat jij er niet blij mee zou zijn hoor Begrijp je heel goed, dat je ervan baalt en niet zozeer dat je zwanger bent! Het lijkt mij dus heel handig zo'n draagdoek, maar heb soms al last van mijn fototas. Dat is een schoudertas en als al mijn lenzen erin zitten is die vrij zwaar... dus hopelijk heeft iemand tips En anders kan ik hem inderdaad voor mijn hubbie aanschaffen en als hangmatje Wij hebben ook bewust niet voor een nekplooimeeting gekozen. Het komt bij geen van de familie's voor en wij zijn beide nog jong. Kleine kans dus en ik vraag mij ook af of ik het wel weg zou halen... Daar komt bij dat er zoveel mis kan gaan, maar ook zoveel goed! Ik hoef niet alles van te voren te weten, het is zoals het is... (is onze mening dan)
Hi ladies, Patricia Gefeliciteerd met je zoon! Leuk hoor! Verder lig ik hier ook WEER in de ziekenboeg. Ik slaap weer zo verrot, kep veel last van (harde)pijnlijke buiken, begin weer verkouden te worden en zit dus gewoon niet lekker in mijn vel. Kep me weer ziek gemeld, tja vervelend voor de collega's maarre tis gewoon niet anders. Verder heb ik eigenlijk weinig te melden dat ik me aangemeld heb voor je Juli-mama's hyves ben benieuwd! Nou ik klim weer de bank op! Groetjes Silla
Ook aangemeld bij de juli mama hyves...,aar weet niet of ik geaccepteerd wordt. In het echte leven heet ik Miranda dus de herkenning is er niet Ik heb van me mannetje, die al 2 dagen ziek is, een harttone apparaatje gehad! hihi nu kan ik altijd luisteren!...Vanavond langs opa en oma om hun te laten horen
Ik heb net voor het eerst wat gekocht voor de baby En omdat ik (nog) niet weet wat het word heb ik een limegroen shirtje gekocht met de tekst "born in 2008" met een wit broekje erbij. Viel me trouwens op dat er weinig neutraals te kopen valt, het is echt allemaal jongens/meisjes. Maar nog even wachten en dan weten wij wat het word en dan kan ik echt losgaan hahaha Wij hebben ook geen nekplooimeting gedaan, en waarom heb ik hier al een aantal keer verteld en ben te lui om het weer op hier neer te zetten. Ben trouwens ook nieuwsgierig wat Patricia dr verrassing is.
ja valt tegen he, dat neutrale... Enerzijds denk ik ook van; ach de 13e feb is zooo! Anderzijds, pff nog 3 weken wachten! En dan is het nog maar afwachten of ons kleintje wil meewerken natuurlijk