hai meiden, ik had het aan ML al gemaild maar even maar voor het gemak hier : Ik vind de juli mama's hyve super leuk maar ik laat niemand toe bij m'n vrienden -sorry!- maar ik ben veels te bang dat m'n nickname per ongeluk genoemd wordt en zolang m'n familie die echt niet weet, weet ik zeker dat ze niet kunnen spieken hier. Zeker als straks het geslacht bekend is, weten jullie meer hier dan de familie vandaar dus.. Dus als je zit te denken; joh wie is dat toch? Dan ben ik het hihi
yep hier zo! wij hebben heel bewust gezegd dat wij geen nekplooimeting lieten doen omdat het een kansberekening is en je er geen zekerheid door krijgt en omdat als het een kindje met Down zou zijn het ook welkom is. Lees het verhaal van Marlie81 maar eens, die had ook een nekplooimeting laten doen en daar kwam een hele slechte uitslag uit, vervolgens een vlokkentest waaruit bleek dat het meisje gewoon gezond is! En een heel klein beetje omdat wij het zelf moesten betalen en ik vind 140 euro een hoop geld om eerlijk te zijn.
Ja lastig hè! Was mij ook al opgevallen: alles is of zo roze of heel blauw. Gelukkig had ik nu een site gevonden die ook echt een categorie unisex had. Daar heb ik wat gevonden en natuurlijk gelijk besteld !
Hihi TuttiFrutti, nee je kwam juist lief over hoor. Moest alleen mezelf weer even blij maken, hihi. Als camera tassen gebruiken wij trouwens camerarugzakken van Crumpler. Zijn er in veel verschillende maten. Die verdelen het gewicht goed over je rug en schouders en de banden knellen niet. Misschien ook iets voor jou? Oohh Patries waar blijf je nou........ ik wil meedelen in de verrassing
Ja he zeg..... dan is het natuurlijk wel zo eerlijk dat je die site met ons deelt he @Athina, grote kans dat ik jou heb uitgenodigd (denk ik) dus weiger het maar. Ik heb geen idee of ik nou iedereen heb uitgenodigd die erbij gekomen is, moet nog een beetje overzicht krijgen van wie wie is.
Niesje, waar heb jij die kleertje met 'born in 2008' gekocht als ik vragen mag? vind ik wel superleuk zeg!
Dag dag Ik heb ook uitnodigingen gekregen via hyves Ik denk dat ik jullie wel accepteer lijkt me zoiezo heel leuk hoor, dat is het niet. Maar zullen we standaard afspreken dat we bijzonderheden over zwangerschap NIET in een krabbel zetten? Bij twijfel gewoon een intern berichtje (zo'n mail via hyves) ik denk als iedereen dat gewoon doet er geen probleem is. Ik zou het vervelend vinden wanneer ik hier bv een keer iets zet dat er in een krabbel naar gevraagd wordt, snap ie? Over degene die last van een beurs gevoel heeft in de bibs/kont/poepert (noem maar op ) ik heb daar ook last van, moet bijna een kussen hebben wil ik fatsoenlijk zitten op werk joh, hihihi.
In een winkeltje in Purmerend. Maar het merk is Name it Newborn. Hier heb ik een link met shirt waar je het eventueel online kunt kopen. http://www.amazingkids.nl/?article=19361&category=11
bedankt want ik vind het wel errug gaaf hoor! ga gelijk even kijken en anders heb ik wel familie in Purmerend wonen...
Ik heb me zonet ook aangemeld voor het hyves groepje...(in real life is mijn naam anders en langer dus...lol..maar dat ziet degene wel...hahahaha) Buiten de bekkenklachten waar ik niet blij mee ben...en ik daardoor ook beperkt ben nu al... Ben ik qua hoofdpijn erg blij met deze zwangerschap..Sinds october geen migraine of hoofdpijn meer gehad...een verademing gewoon.. Normaal was het iedere maand raak.3 dagen voor de menstruatie was het weer bingo.. Ik vrees alleen dat het na de zwangerschap weer lekker gaag trugkomen(NOT),maar dat zien we dan wel weer... Susi
hey ben ik weer ff ik heb zelf een wiplash gehad en soms nog last van maar dat wordt bij mij altijd weg gemasseerd. wij hebben m ook gekocht ten eerste omdat t super makkelijk is dat je t ook als hangmatje kan gebruiken en wij willen t echt gaan gebruiken voor als t kindje nog echt klein is en niks weegt zeg maar. wij zijn namelijk ook allebei kermis gangers en heb er een hekel aan dat mensen tegen je aan rijden met zon kinderwagen terwijl je je kindje makkelijk mee kan dragen in zon minimonkey. en wij laten ook geen nekplooi meting doen. wij zijn namelijk erg jong en bij ons komen er geen rare dingen in de fam voor en ik weet gewoon dat als de uitlag minder is dat ik niet meer kan genieten van mijn zwangerschap. en wij laten t kindje toch echt niet weg halen. dus wij wachten t rustig af ik ben ff spelletje doen dus tot laters liefs susanne
Wat mij betreft DEAL! Helemaal mee eens. Ik wil op m'n eigen hyves pagina nog niets over m'n zwangerschap hebben staan. Vertel het m'n klanten liever persoonlijk Jaaaaa, een kussentje oohh dat zou lekker zijn. Weet nu echt niet meer hoe ik moet zitten Vanavond vergadering van de woonbotenvereniging, pff neem lekker m'n voedingskussen mee om op te zitten, kan me niets schelen, dit doet gewoon zeer......
Meiden daar ben ik weerrrrrr Whaaaaa ik heb mijn pretecho al gehad! We gaan vh weekend met mijn schoonouders mee naar Amstel Live (dat is ook een verrassing) dus heeft mijn mannetje stiekum de pretecho verschroven naar vandaag Wel bij het bureau in Barendrecht waar ik met Björn ook ben geweest. HET WAS ZOOOO ONTZETTEND GAAF..! Ik heb echt onwijs mooie foto's en een DVD meegekregen! Ze had 43 foto's in kleur gemaakt en voor 7,00 extra kreeg je ze allemaal op CD Rom, dus dat hebben we gedaan! De kleine lacht, en tuiten zijn lippen...en ja weer zijn piemeltje gezien, dus het is echt een KNUL! Ik ga even de foto's op de PC zetten en dan zet ik ze in mijn album dan geef ik een seintje P.S. zijn voetjes waren 1,7 cm groot, potverrrrr LIEF HE Verder was alles goed! Alles werkte en de schedel was heel mooi en dicht, ruggetje helemaal dicht...ben er helemaal vol van..!
PATRICIA: JALOOOOOOEEEEEERRRRRSSSSSSS. Mazzelschieter! Wat een verwennerij zeg WOW, ik wil ook zo'n echo!
Whaaaaaa, Patries, dat is SUPER! Krijg tranen in m'n ogen (jaja hormonen doen het goed) wat een geweldige verassing! En wat heerlijk dat alles goed is met de kleine en je het zo mooi kon zien. Ahhhh.................. want heb je toch een geweldige vent!
Hier gaat alles z'n gangetje. Weinig nieuwe klachten. Wat wel vervelend is is de migraine. Daar heb ik al zo'n 15 jaar last van maar was sinds het stoppen met de pil eigenlijk wel redelijk onder controle. Dit houd in 1 aanval per week in plaats van 3. Voor mij een hele verademing. Maar nu ik zwanger ben is het weer helemaal terug bij af. Nu schijnt het zo te zijn dat 70% van de migrainepatienten er tijdens de zwangerschap tijdelijk of voorgoed vanaf is en 30% er meer last van heeft. Ik hoor dus bij de balende 30%. Ik ben erg blij voor jou Susi en ook wel een beetje jaloers dat het tijdelijk en misschien wel voorgoed weg is. Ben er aardig aan gewend maar begin het goed zat te worden af en toe. Volgens mij gaat met de kleine alles goed. Heb ook van die bubbels in mijn buik erg leuk kan niet wachten tot het wat harder gaat schoppen. Nou lang verhaal maar dat heb je als je altijd alleen maar leest. Is ook een beetje flauw dus neem me voor om vaker wat te tikken.