Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Geweldig, dank je wel Bloem voor de uitleg..!

Ik heb trouwens een leuke link voor geboorte aankondigingen op het raam..wij zijn van plan eentje te bestellen, maar weten nog niet welke want je heb zoveel keuze! :confused:

http://www.babysticker.nl

2. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Verrek je hebt gelijk :)
    Ik zat eerst op mijn hoofdpagina te kijken.
    Even voor de mensen die prive willen blijven, de pagina die bloem bedoelt is dus niet zichtbaar voor anderen behalve jij zelf.

Wat een leuke link Patricia, vind dat ook wel wat voor ons :D

3. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Graag gedaan :D
    Die link ziet er goed uit Patricia, moet hem maar ff bewaren.

Ik had me vanavond na het eten toch een steek in mijn buik :confused: was echt pijnlijk en bleef ook even aanhouden :( Het zat echt een beeetje bovenin, dus niet bij de baby. Hebben jullie dat ook weleens?

Mijn man is er heel koelbloedig onder en zegt dat het er vast bijhoort, nou hij mag het eens voelen hahahaha

4. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    hoi dames

ik zit net dingen te lezen over bevallen en ik krijg helemaal de kriebels ik zie zo op tegen het bevallen.....de vorige keer bij nanouk was zo'n ramp ik ben er echt een beetje bang voor althans een beetje best wel behoorlijk....Ik weet ook niet wat je er aan kan doen om daar van af te komen...
    Ik zal het er eens met de verloskundige over hebben....Als ik natuurlijk beval wil ik niet meer op bed liggen dat vond ik niks bij nanouk en je kan zo weinig doen kwa houdingen...
    en hoe doe ik dat met ype?want wat als hij ver weg zit....en wanneer weet ik of het echt is en wat doe ik dan hoe snel zal het gaan...Bij nanouk was het 6.5 uur vanaf geen ontsluiting tot geboorte nanouk...pfffff help...gr heidi

5. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Leuke link Patricia, even onthouden!

Dames even een vraagje... Ik ben er nogal onzeker over namelijk :oops: , maar als je je kindje voelt voelt dan dan als een soort kriebel in je buik. Soms voel ik namelijk een plopje wat kriebelt, snappen jullie hem? En is het nog niet te vroeg om ons kindje te voelen, het is ook mijn eerste zwangerschap...

Ik hoo rhet graag!

6. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Bevallen wat is dat? Dat hoeft toch niet.
    Oftewel de eerste keer was niet zo fijn en ik wil er nu nog niet aan denken.
    (maar heb gelukkig wel al goede afspraken er over gemaakt met de gyn. )
    Dennis zit geregeld in het buitenland en anders door heel NL.
    Bang voor een snelle bevalling ben ik niet, wel weer voor een hele lange. (mijn bevalling heeft 26 uur geduurd)

7. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    ik ga denk ik maar eens goed babbelen met de verloskundige en met info avonden maar is horen hoe hun het zien in de verschillende ziekenhuizen..4 febr is de eerst info avond....en nu maar niet te veel aan denken...gr heidi

8. Dag meiden ben ik ook weer even. Heb gisteravond wel al op 'onze' hyves site zitten koekeloeren en wat geschreven maar hier nog niet. echt heel leuk :)

Patries, wat ontzettend GAAFFFFF! Leuke foto's :)
    Denk dat wij weer een pretecho doen met een week of 26 :) dus moet nog even wachten tot 20w en hopelijk weten we dan wat we krijgen.

Bevallen? Bbbrrrr de eerste was een hel. Heeft 5 dagen geduurd :( godzijdank vergeet je het weer.
    Maar ben er nog niet mee bezig. Degene die al is bevallen zijn hebben misschien hetzelfde gehad , maar toen ik erachter kwam dat ik zwanger was van Steijn sprong ik een gat in de lucht en 2 tellen later dacht ik "Shit het moet er ook nog uit!" Maar hoe verder je kwam in de zw hoe rustiger ik eigenlijk werd en je lichaam is er gewoon klaar voor denk ik.
    Wij hebben nu wel hele duidelijke afspraken gemaakt met de gyn en dat er eerder wordt ingegrepen als het weer zo uit de hand dreigt te lopen. Dat geeft me wel rust.

TuttiFrutti ik voel plopjes (kan het niet anders uitleggen) later voelt het meer als getrappel. :) Op een gegeven moment weet je het en het kan best dat je het al voelt hoor :)

Ik ben nog steeds ziek thuis. stem heb ik gelukkig weer terug, maar slaap super slecht. Elke 2 uur wakker omdat mijn neus zo dicht zit en ik heb het benauwd. En vreselijke hoofdpijn! Zelfs paracetamol helpt niet.

Vanmiddag heeft mijn vriend thuis gewerkt zodat hij Steijn in de gaten kon houden en ik wat kon rusten. Af en toe toch wel handig een man met een eigen bedrijf.

9. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    @Patricia..Volgens mij heb ik die Womb op National al eens gezien..
    Bijzonder interessant om te zien trouwens hoe het met meerlingen is ..En wonderbaarlijk dat het in je buik gebeurd... ;)

Gisterenavond een voorlichtingsavond int ziekenhuis gehad over meerlingen en hoe het bij dit ZH werkt.Bij de bevalling is een gyn aanwezig verloskundige verpleging en kinderarts in de buurt.Ik krijg zowieso een infuus mocht medicatie nodig zijn.Schijnt zo te zijn met een meerling dat je baarmoeder mee uitgerekt is en na de geboorte van de eerste de weeen minder kunnen worden.De tweede moet dan binnen een half uur erna geboren zijn...Dan moeten ze ev ingrijpen met medicatie...
    Interessante avond,werd ook over borstvoeding gesproken.Dat ga ik zowieso proberen.Na het verhaal van een verpleegkundige die een drieling had en met borstvoeding had gevoed ben ik wel overtuigd...loll

Susi ;)

10. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hey lieve julimama's.

Ik wil jullie ff hartelijk danken voor julllie lieve berichtjes,super!
    Iemand vroeg of ik jullie op de hoogte wilde houden,dat zal ik zeker doen.

Eigenlijk hoor ik hier nog steeds een beetje bij want als alles goed gaat dan word ik wel een juli mama,aangezien tweelingen altijd eerder komen.

Geniet lekker van jullie zwangerschap!

Veel liefs....

11. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Vervelend zeg als ik jullie verhalen zo lees over jullie vorige bevalling :(
    Ik maak mij dus helemaal geen zorgen om de bevalling, maar de mijne heeft maar 5 uur geduurd in totaal waarbij 1 uur persen bij inbegrepen zit..dus ik heb geen trauma's behalve dat het ZEER heftig en snel ging waardoor ik nog wel 2 dagen verschikkelijke naweeen heb gehad. Maar de bevalling zelf, nee daar lig ik geen sec van wakker..het ergste wat nu kan gebeuren is dat ik onderweg naar het ziekenhuis in de auto zal bevallen hahahaha :) :)

Jah leuke site he met die stickers! Inmiddels is de "ooievaar door het raam" ook zo standaard, en ik hou niet van standaard..dussss dan voor de raamsticker, keuze genoeg!

12. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Hoi Daisy,

Echt heftig nieuws. Begreep dat jullie Merel hebben moeten verliezen... Het zit niet echt mee. Heel veel sterkte de komende tijd!

13. meiden,

nog een tip voor later
    http://www.happynappieshop.nl/

Ik heb hier slofjes besteld voor Steijn. Een vriendin van mijn had voor haar dochtertje een paar met Bumba erop. Steijn grote held (echt geen grapje..)
    Ze had ze niet meer op de site dus had op die site gevraagd of ze die nog had en die kon ze nog wel maken zei ze.

Gisteren zijn ze binnengekomen..ze zien er echt ontzettend leuk uit. En hij loopt nu al de hele dag naar zijn voeten te kijken en roept en wijst BUMBA BUMBA met een grote grijns :)

Wij hadden trouwens een ooievaarslandingsplatform in de tuin staan. Die hebben ze geplaatst een week voor de uitgerekende datum. En toen Steijn geboren was is de ooievaar erop gezet. Je zag mensen echt steeds kijken of auto's die langzamer gingen rijden als ze het zagen staan in de tuin.

14. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Enne Patricia...leuk die pretecho zeg! Ontzettend gaaf en lief kadootje van je vent... :D
    Volgende week weer controle int ziekenhuis...dan ook een echo..
    Hopelijk heeft de gyn dan tijd om te kijken wat we gaan krijgen...Spannend!

Ik weet nog niet wat we hier in de tuin gaan hangen.In elk geval geen ooievaar omdat je die idd overal ziet.Heb de neiging om er met koeienletters bij te zetten dat de beebs echt van mijn en mijn vent zijn.Voor de buurt en zo... :evil:
    Effe uitleg..lol..Ik woon in mijn geboortedorp waar men nogal behoudend is(lees strontouderwets en men kletst de kranten tegen de muur omhoog)
    Sinds we er wonen word er gekletst..Over het feit dat ik tattoo's en piercings heb altijd in zwarte kleren loop...bla bla bla...
    Twee jaar geleden hoorde ik via een buuf waar ik wel kom..Schat van een mens wat ook met de nek aangekeken word.Ze komen van een woonwagen maar ik kan prima met hun overweg(hun moeten ze dus ook niet :( ..)
    Men dacht dat mijn ex (waar mijn ventje en ik een erg goede vriendschap mee hebben )hier ook kwam om nog iets met mij te hebben.We hebben er hartelijk om gelachen toen...loll
    Maar nu word er gekletst dat ik niet weet waar de tweeling van is... :confused:
    Ergens moet ik er om lachen...maar vind het in en intriest dat zón mensen geen leven hebben...
    Mijn moeder kwam vanmiddag met het verhaal..Gelukkig weet ze hoe het zit allemaal...toch is het dan ff pijnlijk... ;)

Susi ;)

15. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Tjonge jonge, wat is de wereld klein :S :D

Monkey Love? Jij hebt iemand in je vriendenlijstje staan die ik ken :) puur toevallig ben ik erachter gekomen doordat ik bij die persoon jou als connectie zag staan, hihihi.

16. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Daisy: Wat een vervelend bericht! Ik hoop dat alles goedkomt.

17. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    pfff wat hebben jullie een hoop afgeschreven de laatste dagen zeg. Niet bij te houden... dat heb ik dus ook maar heel vluchtig gedaan.

In elk geval Patricia! wat leuk van je man dat je zo'n mooie verrassing kreeg, eerder je pretecho!

Zelf ben ik vandaag nog naar de VK geweest. Groei van mijn buik lag iets voor op schema, maar niet verontrustend. Bloeddruk goed, en dat vind ik wel prettig, want bij Nick liep die al snel wat op. Alles dus oke. Toch is het wel raar om de controle te hebben van iemand waar je eerder in de week samen mee naar de zwangerschapsyoga bent geweest...

18. lovelykids

lovelykids VIP lid

ik heb gister die vraag ook gehad via de hyves en ik heb bij de krabbels de tip gezet zet hem als je hem ervoor hebt staan bij je favorieten dan ben je klaar.
    ik heb hem hier bij mijzelf als website neergezet dus als je mij opzoekt en dan website aanklikt kom je er ook. (staat in dezelfde rij als pb, album enz)

hopelijk kunnen jullie hier wat mee

succes

19. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Kijk maar even in mijn album, ik heb de foto's van de kleding geplaatst. Het gaat om het streepjestruitje met het mintgroene broekje.

20. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou vooruit dan daar komt ie dan: http://www.kleertjes.com/index.php?page=home

Ze hebben alleen niet alles meer op voorraad qua maten. Ik vind dat ze erg leuke unisex kleertjes hebben.

Deel Deze Pagina