Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

2. die met dat babytje erop is mooi ML

goede morgen allemaal :D

moet zo weer werken... helaas...
    ik merk dat ik een zere buik krijg als ik te druk doe, maar dat zal wel goed komen.
    woensdag tijdens de afspraak maar ff vragen.
    ben alweer 15 weken en 3 dagen. de tijd vliegt naar mijn idee!

gaat hard hoor.

nou, fijne dag allemaal en misschien nog ff tot vanavond.

liefs wendie

3. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Tuttifruti, ik ben gewoon naar de kapper gegaan (kinkikapper) en gezegd kom maar met wat leuks.
    En ik had toevallig ook nog een kapster die inspiratie had want dat moet je ook treffen.
    Enigste eisen die ik had was dat het niet braaf, tuttig of té kort mocht worden.

ML, ik heb goede ervaringen met www.geboortepost.nl als je overweegt via internet te bestellen.
    En je hoeft er niet voor thuis te blijven want ze worden gewoon bij iedereen bezorgd die je daar in je adresboek hebt gezet.
    En je kunt van te voren een proefafdruk laten maken.
    Maar daar kan je dus zelf je kaart samenstellen eventueel met foto. (vond ik nog best lastig maar met wat uitproberen kom je er wel)

Christea, ik ben in mijn vorige zwangerschap getrouwd en toen eind december een "feest" jurk gekocht. (vond in het wit trouwen een beetje schijnheilig met zon dikke buik ;) )
    Maar hier en daar heb je nog feestkleding in de uitverkoop bij de positiewinkels.

4. Goedemorgen,

Niesje en Bloem thnx voor de tips :)
    Ik ga ook zeker niet in het wit trouwen hahahaha daar trapt niemand meer in ;)
    Maar wil wel graag een mooie jurk. We houden ook een kleine bruiloft met onze naaste familie en een paar hele goede vrienden en vriendinnen en die nemen we de hele dag mee. (we trouwen in het zoo labyrinth in Boekelo, mini dierentuin) en daarna nemen we dezelfde groep mee uit eten).
    Maar we hadden zoiest van dan wel de traditionele kleding aan :) maar niet in het wit.

Ik heb trouwens al weer last van harde buiken. Had ik de vorige keer ook en moest met een week of 20 al minder gaan werken. Hoop niet dat dat deze keer ook weer zo is.
    En steken in mijn zij, herkend iemand dat?
    En ik heb nu al 2 buikvirussen, een zware verkoudheid en een griep gehad! Gaat lekker deze keer. Tijdens de volgende controle maar is vragen of dit veel kwaad kan :(

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wauw ML die eerste met die foto is mooi! Zelf houd ik persoonlijk niet zo van die cartoons... ;) hoewel er soms wel leuke tussen zitten, maar ik wil liever wat 'moois' dan wat heel grappigs ofzo...

@christea: je moet echt eens op trouwshop kijken :) daar hebben ze vast ook goede tips over goede bruidszaken enzo. Ik dacht zelf aan www.anastasi.nl , hoewel daar geen positiemode op de site staat, maar dat doet ze volgens mij wel. Alleen dat is dus in nieuwegein, bij utrecht, beetje uit de richting voor jullie denk ik...

6. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Goedemorgen dames..!

@Duikster, denk zelf niet dat het mijn bekken is maar echt mijn heup die de pijn uitstraal naar mijn onderrug. Ze hebben mijn been echt ongelukkig weggedraaid met de bevalling, dus hopelijk kan de fysio voor wat verlichting zorgen [-o<

Wij gaan uiteindelijk geen eigen kaartje maken, dus hebben een kaartje van Kennemer uitgezocht..zo lief! :D Ik vind de beschuitrollen als geboortekaartje ook heel erg leuk, maar wij willen een gedichtje erbij zetten en daar is op de beschuitrol geen ruimte voor.

We gaan vandaag voor een andere auto kijken :rolleyes:
    Voor mij hoef het niet, ik ben erg tevreden met onze Alfa Romeo, en hij is nog niet oud maar mijn mannetje heeft de nieuwe Opel Vectra gezien en blijf maar zeurennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn :evil:
    Dus...vandaag eventjes kijken, en hard slikken als de Alfa echt wegga.

Hier schijnt het zonnetje :D heerlijk zeg, ik vind regen altijd zo deprimerend...schijnt bij jullie ook het zonnetje zo lekker?

7. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Sorry ik had het nog niet gezegd, maar Patries wat vervelend dat je zo last van je heupen hebt. Ik hoop dat fysio een beetje zal helpen!

Dat eerste kaartje ML is erg mooi. Ik denk dat ik binnenkort eens boeken ophaal bij de drukkerij. Patricia, jij gaat het nu wel per internet doen?

Ik ga vandaag, denk ik, even met mijn moeder naar een leuk behangetje kijken voor de babykamer. Mijn plan is om één of twee muren helemaal lime groen te maken en op één muur komt een behangetje, iets met limegroen.

En ik hoorde vanmorgen leuk nieuws! Mijn vriendinnetje belde dat ze zwanger was (ik kan het hier wel vertellen, want jullie vertellen het vast niet door :D ). Heerlijk, kunnen we lekker samen zwanger zijn en straks hebben we kids van dezelfde leeftijd. Echt helemaal super!

8. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Dank je wel Veraatje :)

Nee nee nee wij gaan via de drukker de kaartje bestellen, wij hebben in totaal 4 boeken opgehaald, de eerste 2 boeken zagen we geen leuke kaartjes. En de laatste 2 boeken wel: een boek is van Kennemer, en eentje van Mercard. Wij hebben uiteindelijk voor een kaartje van Kennemer gekozen, omdat we hem ook echt bij ons vinden passen.:D
    Nu gaan we van de week met de drukker om de tafel zitten, kaartje samenstellen en dan wachten totdat de proefdruk word opgestuurd.
    We hebben nu 2x duidelijk een piemeltje gezien (bij de gyn. en bij de pretecho), dus hoef echt niet meer op een meid te rekenen met de geboorte :)

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ow ik ben ook zoooo nieuwsgierig wat wij krijgen :)) duurt echt lang zo tot de 13e! Wel super dat er bij jullie echt geen twijfel meer mogelijk is hoor patricia :)

10. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Nee dat vind ik ook wel fijn..! :D
    Met Björn hebben we het op de pretecho gezien, en toch had ik toen zoiets van : toch ook maar een proefdruk voor een meid, want je weet maar nooit!
    Maar nu hebben we het in 3 dagen tijd, 2x superduidelijk gezien..ja dan kunnen we alles van de meid schappen!
    We waren vorige week zondag eindelijk eroveruit welke meiden naam we zouden gebruiken, kan ik nu wel vertellen :) Als het een meid zou worden, zou ze : Thalita Katharina Maria heten..maar helaas!

Nou mijn mannetje wil naar die auto gaan kijken, dus even jassie aantrekken..tjeetje ik loop al te puffen als ik mijn laarzen aan moet trekken :) :) lijk wel een omaatje! :rolleyes:

11. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    884
    113
    Noord Holland
    hey ook weer ff een berichtje van mij.

ga straks voor een kinderwagen kijken op de beverwijkse bazaar en daarna bij mijn ma eten in almere en daarna meteen door naar een feestje in tilburg. schoonzusje is jarig van de week en haar man is net jarig geweest.

wij gaan hlemaal geen geboorte kaartjes bestellen.
    klinkt misshien stom maar mijn vriend gaat mijn buik beschilderen en dat wordt ons kaartje, hij werkt bij een reclame buro en daar werkt hij als ontwerper dus hij gaat ons kaartje ontwerpen en uitprinten op een soort karton of stevig papier. erg handig. op mijn buik komt in ieder geval voor en achternaam endan een mooie tekening in t midden.

vond ik wel een cool idee.
    wij zijn gister ook eindelijk eens geworden over de meisjes naam.
    t wordt Nikita en als roepnaam Nikki.

nou ik ben er vandoor ga zo ff boodschappen doen en dan richting de drukke doedag

liefs susanne en allemaal een fijn weekend. oja en patries hopelijk ben je snel van de pijn af.
    weet niet hoe t voelt maar lijkt me goed pijn doen

12. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    tuttifrutti ook hier nog steeds jongensnaam ellende.... Wij willen ook kort, maar ik kon er nog niet uit en samen zijn we het zeker nog niet eens....

Christiea wat leuk dat je moeder de kaartjes maakt. Maar dan weet ze al wel de namen...
    enne trouwringen: ga je ze wel op tijd zoeken voor je per ongeluk dikke vingers krijgt van je zwangerschap anders zit je straks met een te grote ring.
    Zwangerschapsbruidsmode is er zeker wel trouwens.

ML vind het 1e kaartje het mooiste.

Patricia wat naar dat dat dan zo'n zeer doet je been. Hopelijk helpt de fysio snel. Zelf ben ik onder behandeling van een orthomanueel therapeut voor mijn rug, al jaren. Maar aan het einde van mijn zwangerschap van Nick werd ik ook op een ochtend wakker en kon me nauwelijks meer bewegen. Hem toch maar gebeld en kon gelijk dezelfde dag terecht. Hij zag me, zei: o ik zie het al en duwde iets op zijn plek en ik heb nog 2 weken pijnvrij doorgelopen voor Nick geboren werd. Soms kan zo'n therapeut toch een hoop verlichting bieden...
    Geen thalita dus voor jou...nu wachten we maar af hoe je zoon gaat heten.

Veraatje: gezellig behang uitzoeken. En samen zwangeren is echt heel gezellig!

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Goedemiddag allemaal.

Patries wat rot van je heup.
    Ik hoop dat de fysio er bij jou wel wat aan kan doen.
    Enne die raamstickers helemaal geweldig!

Mijn man en ik zijn altijd al van dezelfde smaak, dus allebei kwamen we op dezelfde uit. Wel prijzig hoor maar dan heb je wel wat origineels.

Ook met de namen en geboortekaartjes waren we het binnen een paar minuten eens. De geboorte kaartjes bestellen we via internet en via proefdrukken kan je het helemaal naar eigen wens maken. We halen de kaarten op in Utrecht en dat is 20 minuten met de auto en 5 minuten bij de school van onze zoon. Dan kunnen we het mooi combineren, kaarten ophalen en beschuit met muisjes uitdelen op school.

Het enige waar hij het niet zo mee eens is zijn de 2e namen van de kinderen. Ik heb en heel goede band met mijn oma en een sprituele band met mijn opa. Maar alleen hebben oude mensen nogal ouderwetse namen en daar houdt meneer niet zo van. Mijn oma heet Hendrika en mijn opa heette Adelbert. En ik ben van mening dat ze het juist een eer vinden als ze vernoemd zouden worden en hoevaak gebruik je nou je 2e naam. Ik heb er 3 en gebruik ze alleen maar voor de officiele instanties of als iemand er toevallig naar vraagt. Hij weet wel hoe belangrijk het is hoor dus het komt wel goed alleen dan moet als het een jongen wordt nog een 3e naam erbij want anders krijg je als voorletters K.A en de achternaam begint met een K. Vind ik KAK niet zo leuk voor hem en voorzie al pesterijen.

ML Ik vind het driehoekskaartje van Kennemer met de babyfoto erop erg leuk!

14. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    ik was 5.5 maand zwanger en heb ook een mooie jurk gehad was alleen wat vaker doorpassen dan normaal.En let ook op je schoenen ik ben in augustus getrouwd en hield dus ook nog vocht vast in mijn voeten door de hitte en dat was een keer schoenen uit en niet meer aan te krijgen......
    Verder ook opletten niet te veel hooi op je vork neemt want dat doe je gauw.....
    Mijn trouwwinkel heb ik ook weg bij een trouwjurken winkel ergens in het oosten was dat een grote winkel met veel keus...
    Verder ben ik nog niet bezig met kaartjes wil heel veel dingen maar weet nog niet wat.Wou eerst een foto van de meiden die mijn buik kussen maar weet niet hoe je dat moet doen kwa drukken etc....Dus ik weet het nog niet...

nou groetjes

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Goh wat is het stil vandaag!

Is iedereen druk aan het shoppen of zo?

Ik ga nu sluiten, fijne avond en tot morgen!

16. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Rustig dagje hier op het forum zeg :D

net film zitten kijken, zo even koken, lekker cordonblue met groenten en gebakken aardappeltjes hhhmmm

Verder niet veel in de planning, dus zal wel Idols worden vanavond :D

Wij gaan ook nog trouwen tijdens mijn zwangerschap, maar ik ga voor een mooie broekpak in het gebroken wit. Nu ben ik veels te bleek en wil ook niet onder de zonnebank met mijn zwangerschap, dus ik ga voor een mooi pak :D Mijn nicht heeft een exclusieve dameszaak in Rotterdam, met Franse en Italiaanse merken dus ga bij haar kijken..en dan de broek laten vermaken met breed elastiek. Sowieso gaan wij geen feest geven, en met trouwauto's enz. gewoon heel simpel. Misschien een kleine receptie ofso

17. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Een pak is ook een leuk idee patricia!

Wij hadden met boodschappen doen opeens zin om te gourmetten dus hebben we allerlei lekkere dingen gehaald en net gezellig gegourmet jammie

Had vanmiddag ff een dipje.
    Ik zat zo te balen van die mega borsten, het idee dat dit nog minimaal het komende jaar nog zo blijft was zo deprimerend.
    Als ik dan naar mijn zwangere collegaatjes kijk met zo'n klein schattig cupje die helemaal happy zijn omdat ze nu een handjevol hebben ben ik helemaal jaloers. :(

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    He er is toch nog iemand.

Hebben jullie ook al je raamsticker uitgekozen Patries?

19. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    hoihoi
    ben even op internet wezen kijken naar geboortekaartjes en even gekeken bij een fotograaf eens kijken wanneer die tijd heeft voor wat afspraken heeft eens kijken wat mogelijk is en wat het kosten gaat.gr heidi

20. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Hallo!

Christiea, wat leuk dat je moeder de kaartjes gaat maken. Hoe doet ze dat? Een tekening of een foto? Waar moet ik aan denken?
    Ben heel benieuwd wat voor jurk je gaat uitkiezen, wanneer gaan jullie eigenlijk trouwen?

Susanne, wat een origineel idee voor een geboortekaartje! Laat je het resultaat hier ook zien?

Patries, een broekpak is ook erg mooi. Laat je ons dan ook zien hoe het is geworden? Wanneer was jullie big day ook al weer?

(ik merk wel dat ik heel nieuwsgierig ben :D )

Die raamstickers vond ik ook erg leuk, maar wel prijzig. Ik denk er nog even over na!

Senninha, vernoemen is altijd mooi als je zo'n goede band met iemand hebt. Maar tja, het is soms wel lastig qua namen. Maar zoals je al zegt, een tweede naam gebruik je niet zo vaak. Wij gaan niet vernoemen, omdat ik er toch niets van kan maken en zo hoeft ook niemand zich gepasseerd te voelen (als ze dat al zouden doen).

Ik heb vandaag een behangetje uitgezocht. Het is totaal niet geworden wat ik in eerste instantie wilde, maar ik zag het behang en ik was om! Ik zal even een foto plaatsen in mijn album. Het zijn drie verschillende motieven geworden. Op één muur ga ik een zandkleur doen, op de muur daar tegenover komen de vlindertjes en de beide zij muren worden gestreept. Met de hondjes ga ik iets creatiefs doen in de vorm van schilderijtjes, een kapstok, enz. Er is zelfs een bijpassend rolgordijn, dus dat is helemaal mooi.
    Ik heb toch echt iets met natuurkleuren, de rest van ons huis is ook zo.

Ik ga Idols kijken, talk to u later! :D

Deel Deze Pagina