Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

Sep 15, 2007
    1,984
    0
    0
    Deze site is echt verslavend alsof die 12 weken dan sneller gaan :rolleyes:

Heb een beetje emo bui alleen maar door muziek te luisteren :p

Hoe gaat het verder met iedereen? Ik wil het liefste van alles tegelijk spullen kopen enzo maar dan denk ik weer... wacht nou even paar weken maar is wel moeilijk.

Ik ga van de week de vk maar even bellen is een bekende van me :confused: maar ja jammer dan.

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ik sta ook voor de klas :D

3. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Nog eentje :D
    Welke groep?

4. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Groep 1/2.. KLeuters dus ;) Lijkt mij ook hartstikke leuk om te vertellen dat er een baby'tje in mijn buik groeit!

5. Dag allemaal,

Allereerst gefeliciteerd iedereen!
    Na 3 testjes en een week op mij in laten werken durf ik het aan om mij te melden bij de juli mamma's.

Volgens de berekeningen is mijn uitrekendatum 7 juli. Het is de eerste keer voor mij.

Hopenlijk kan ik nog inhaken. Ik ben bezig om alles bij te lezen. Ben nu op pagina 20 en ga zodadelijk in bed. Best moe.

Later meer.

6. :(:
    Volgens mij klopt er iets niet met mijn banner. Ik had zo'n schattig olifantje geselecteerd. Nu zie ik een duiveltje.

Morgen pas ik het aan. Nu echt te moe.

Caro

7. vergo

vergo Fanatiek lid

Mar 3, 2007
    1,139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    gefeliciteerd voor diegene die erbij zijn gekomen

Met mij gaat het goed, beetje last van me buik en opgezet en opgezette boebies en s'ochtends steeds ontzettend misselijk. Vanmorgen is mvm geweest ik had eerst zelf een test gedaan en die gaf direct een streep en die van mvm ook. Morgen kan ik er al mee beginnen.

8. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jeeeh 6 weken zwanger! Weer een mijlpaal bereikt!

9. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

Sep 15, 2007
    1,984
    0
    0
    op naar de 7e!

weer een stap dichterbij de 12...

10. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

Ja kijk niet naar de tijd maar ik kan WEER niet slapen! Ik ben lekker op tijd naar bed gegaan (voor 11 uur), toen werd ik (net als gister) om 00:30 uur wakker, toen plasje gedaan (uiteraard) en ben weer in slaap gevallen, om 02:30 uur WEER wakker en ben dus niet meer in slaap gekomen.
    Kwaaltjes gisteravond tot nu toe;
    - Koud;
    - Gerommel in onderbuik (ongi gevoel);
    - Winderig maar ook veel boertjes laten;
    - Gevoelige (.)(.);
    - Moe maar doe dus alleen zgn. "hazeslaapjes".
    Gaat best lekker dus whahahaha.

Nou ik ga maar ff de bank installeren, gelukkig een boek mee naar beneden genomen, mijn kussen en een dekentje, tja mannetje heeft ook zijn rust nodig en met dat gedraai van mij gaat hem dat niet lukken. Mannetje heeft wel medelijden met me hihihi.

Groetjes

11. Mandarijn

Mandarijn Bekend lid

Feb 3, 2007
    760
    0
    16
    hoi allemaal,
    eerst iedereen hier van harte gefeliciteerd! :D
    en ik wil me graag bij jullie aansluiten, mijn uittel-datum is ongeveer 12 juli.
    Vandaag ga ik de huisarts bellen voor een verwijsbrief voor de gyneacoloog omdat ik extra controle krijg deze keer,
    ik heb 13 febr. een miskraam gehad en ik ben nu 40 jaar, dus vandaar.

Helaas moet ik het nu vandaag al wel gaan vertellen op mijn werk, want ik zou geopereerd worden volgende week voor galstenen en er was al vervanging geregeld, dus dat moet ik nu afzeggen,
    de operatie wordt verschoven naar januari omdat dan de eerste 3 maanden van de zwangerschap er op zit.

fijne dag allemaal :)

12. Susi

Susi Bekend lid

Mar 19, 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Yes...5 weken en 2 dagen...Weer een mijlpaal.. :D
    De vorige keer begin het bloeden met 5 weken en 1 dag...Dus weer een stapje vooruit... ;)
    ik heb net als velen nog niet echt verschijnselen en dat maakt me onzeker...yuk..Wel 2 avonden enorm rusteloze benen gehad als ik achter de pc zat..Misselijk en zo...nog niet :( ....

Susi ;)

13. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,
    Ik heb wel lekr geslapen en moet zo naar de VK en weet dus ook wanneer de gevreesde echo plaats gaat vinden :(

14. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Goedemorgen allemaal..!

Zo vandaag precies 5 weken :D
    Nog 35 te gaan hahahahaha
    Heerlijke nacht geslapen, maar 1x eruit geweest om even te plassen.
    Nu onder de douche en straks Björn naar school brengen!

Prettige dag allemaal!

15. Mother Nature

Sep 16, 2007
    86
    0
    0
    leerkracht
    Noord-Brabant
    succes Monkeylove...ook een vroege vogel zie ik! bedankt voor de tip met de tekeningen, die ga ik zeker uitvoeren! Succes en we horen wel hoe het verder gaat!

16. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Goedemorgen allemaal!

Mandarijn welkom! :D
    Ken je nog van langere tijd geleden op het forum..misschien weet je het nog? ;)

@Veraatje
    Zo herkenbaar ..wederom...kwaaltjes beginnen pas in de middag zoals m'n borsten etc.
    Blij dat ik daarin niet de enige ben!

heb heeeeeeeeeeeel slecht geslapen brrr..
    en net op kantoor aangekomen.
    Wil de lift instappen stapt net dame met koffie eruit :pale: :-& voelde me wit wegtrekken /ging bijna over m'n nek ..hihi
    Heb slechte zin vandaag, maar ja.

@Silla
    Die symptomen had ik ook ..komt vast helemaal goed!
    Inmiddels gaat het slapen wel iets beter, maar plassen moet nog wel s nachts. En het liggen op m'n buik gaat al minder worden... :( ligt niet lekker meer.

Iedereen een fijne (werk)dag!
    Mirre

17. triessie

triessie Bekend lid

Nov 4, 2007
    961
    0
    0
    goedemorgen
    nieuwe dag voor de boeg.... goed geslapen....vanmorgen nog steeds bruin verlies, geen krampen of andere klachten....blijven vertrouwen!

silla: heb je nog geslapen?
    monkeylove:succes bij de vk!

iedereen een hele fijne dag he

18. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

Sep 15, 2007
    1,984
    0
    0
    Mandarijn Gefeliciteerd! wel jammer dat je het al moet vertellen op je werk. Heb je nu geen last van die galstenen geen pijn enzo?

susi bij een aantal beginnen de klachten met 6 weken ongeveer als ik zo naar mezelf kijk had ik alleen beetje last van mijn borsten en in vergelijking met hoe ze nu voelen was dat niks.
    En nu heb ik veel meer symptonen.

Monkeylove suc6 bij de VK

Ik heb heerlijk geslapen vannacht alleen wel vaag gedroomd over van alles en nog wat. En toen ik wakker werd moest ik heeeeeel nodig plassen maar gelukkig vannacht er niet wakker van geworden.

Fijne dag allemaal ik zal me even klaar maken voor het werk (moet ook gebeuren)

19. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

Sep 15, 2007
    1,984
    0
    0
    Komt vast wel goed triessie zolang het bruin blijft is het oud bloed toch... heb je al afspraak voor echo?

20. Marieke15

Marieke15 Actief lid

Jul 11, 2007
    281
    0
    0
    Gelderland
    @triessie, ik las gisteren op internet dat er heel veel 'andere' redenen kunnen zijn (behalve mk bedoel ik). Ik heb het zelf ook al een week nu. Ik ga komende week eens proberen bij te houden wanneer het is. Ik heb nu het idee dat het vooral vroeg in de middag en eind vd middag is, en daarbuiten niet.

Mijn symptomen zijn sinds 2 dagen ook zo goed als weg.

Pfffff, ik dacht dat zwanger zijn leuk zou zijn maar als ik heel eerlijk ben geniet ik er niet van. Ben te onzeker door het bruinverlies enzo. Hebben meer meiden dat?

Share This Page