Hey meiden, Nou vandaag weer veel spullen ingepakt, morgen de rest samen met me man doen. Tuttufruttie: we moeten voornamelijk de muren witten in alle kamers, toch altijd wat frisser vindt ik. Verder valt het wel mee, maar mijn man heeft 1 dag vrij hij is namelijk verantwoordelijke als zijn baas er niet is en die is op vakantie :S erg balen maar ja, ik verf wel in me uppie Hier zijn jongens namen ook een probleem, ik heb een hekel aan vernoemen maar mijn man wilt per se als het een jongen is zijn vaders naam en die is verschrikkelijk! dus ik wil dat mijn vader ook wordt vernoemt, dus mocht het een jongen worden dan krijgt het 3 namen. Maar een mooie roepnaam vinden is erg moeilijk! O en wij weten al wat voor kaartje we willen mijn man zijn vriend is fotograaf die gaat fotos maken met Yildiz en haar nieuwe broertje of zusje! Leuk leuk!
JAJAJAJA ik voel de kleine bewegen heerlijk.....voelt echt of er iemand aan de binnenkant van mijn buik aait.... Gelukkig wat fijns vandaag want de rest was wat minder mijn opa is met spoed opgenomen in ziekenhuis was vannacht buiten aangetroffen helemaal in de war en bleek nog maar 25% zuurstof in het bloed te hebben dus was erg kritiek.....Dus das dan toch wat spanning weer... gr heidi
Senninha nee we hebben nog geen keuze gemaakt zitten ook zoveellll leuke tussen maar het gaat er zeker eentje worden van die site We hebben nog geen datum gepland ik moet eerst een dagje terug naar mijn geboortestad om de papieren te regelen hihihi zodra de datum bekend is zal ik het wel ff op het forum droppen
Nou meiden ik heb sinds gistermiddag niet meer gekeken op het forum, dus ik moest weer even bijlezen. Ik zie dat velen al bezig zijn met de geboortekaartjes en zelfs al besteld hebben. Moet je dat nu al regelen of is het gewoon de leukigheid dat mensen er nu al mee bezig zijn? Ik heb gisteren inderdaad ook eens geïnformeerd bij een KDV of ik me nu al moest inschrijven. Ik wacht nog op een antwoord. Het lijkt allemaal zo ver weg, maar volgens mij is het geen overbodige luxe nu al te informeren. Wel vond ik het vreemd dat je inschrijving pas gegarandeerd is na betaling van de 1ste maand. Ik heb eigenlijk weinig zin om nu al te moeten betalen voor iets wat ik pas in oktober/november nodig heb: het is nogal geen smak geld! En ik krijg nu natuurlijk nog niks terug van de Belastingdienst, omdat ik nog geen gebruik maak van het KDV. Maar goed even afwachten dus........ Heidi wat leuk dat je je kindje al voelt en wat vervelend van je opa. Ik heb vanmiddag heel wat uurtjes bij de kapper doorgebracht. Maar liefst van 13.00 uur tot 16.30 uur in de stoel gezeten en dat alleen voor kleuren en knippen. Ze hadden met het kleuren een fout gemaakt: normaal zetten ze op mijn punten een extra rode tint in en op de aanzet een zwakkere. Nu had mijn vervangende kapper ook die felle "flame" toevoeging (zoals ze die noemen) in de verf voor de aanzet gedaan. Plus daarbij dat de tijden ook niet helemaal klopten met wat het had moeten zijn. Met als gevolg: de aanzet was echt super rood tot zelfs oranje/roze achtig en ik hou van mooi fel rood, maar dit was echt een ramp ! En zeker als de aanzet zo fel is en de punten minder. Toen hebben ze de aanzet weer opnieuw gekleurd met een roodtint die dat felle wat moet afzwakken. Dat is redelijk gelukt, maar ze zeiden wel dat als ik ergens deze week vond dat het toch niet acceptabel is, ik per direct terug kan komen. Gelukkig had ik de vorige keer al gevraagd of deze verf(spoeling) schadelijk is voor een zwangerschap, anders had ik me echt super onzeker gevoeld na zoveel verf op mijn hoofd te hebben gehad. Nou mensen ik ga me even concentreren op Nikki bij Idols, eens kijken of ze nog zo'n super optreden kan neerzetten na die van vorige week.
Leuk kaartje. Zou ik zelf ook kunnen kiezen. En volgens de site van Kolibrie kan je zelf een foto gebruiken, zelf zou ik hem anders ook niet willen.
Meiden bedankt voor de tips we hebben vandaag naar ringen gekeken en ik had ook gevraagd hoe het zat omdat ik zwanger ben en bij Steijn hield ik ontzettend veel vocht was (had geen polsen en enkels meer). Besloten om de ringmaat te nemen die mijn ringen nu nog hebben, want die kon ik toen een week of 6 na de bevalling weer om en anders kunnen ze versteld worden. Veraatje: mijn moeder heeft een tekening gebruikt en die ingekleurd (geschilderd). Ik zal is kijken of ik er nog 1 in kan scannen en dan zal ik hem even plaatsen kun je het zien. Had er 1 maar die stond op de oude laptop. We trouwen trouwens op 9 mei Patricia, ik moest ook mijn geboorteakte etc regelen in mijn geboorteplaats (Amsterdam), maar bij ons kun je dat laten doen door de ambtenaar bij de gemeente (hier krijg je een accountmanager huwelijken toegewezen die je met alles helpt), misschien dat ze bij jullie ook zo iets hebben? scheelt weer tijd
Veraatje: mijn moeder heeft het kaartje ingescand en gemaild. Ik weet niet hoe je het hier moet plaatsen, maar hij staat op mijn hyves pagina, daar kun je op toch? Kun je hem zien.
hoi meiden, ik leef nog hoor! heb alleen heel druk met werk enzo.. dus weinig tijd om hier te posten, maar alles gaat goed!
Volgens mij is het juist de bedoeling dat je de kaartjes zonder foto krijgt en da thuis zelf een foto van de kleine er op plakt. Ook kan je tegen een meerprijs de voornaam op de voorzijde onder de foto laten afdrukken.
Jippie! Manlief heeft de kleine gevoeld vanmorgen. Was zo raar. Normaal als hij zijn hand op mijn buik legt (bij zwangerschap dan) houdt de kleine zich juist erg stil en nu dacht ik goh laat eens wat van je horen, lees voelen, en spontaan een klein schopje. Natuurlijk reageerde hij eerst niet dus ik zeg voelde je dat? En hij drukte precies op de plek waar de kleine net geschopt had. Echt zo leuk. Sven vanmorgen ook erg blij en ik erg trots want hij heeft een wiebeltand! Zijn eerste.
Goedemorgen dames! Hier heerlijk geslapen, ben net pas wakker geworden Gisteren heeft Björn nog wel bij opa gekookt, en meegegeten dus mijn mannetje en ik waren 's avonds met zun tweeen. Wilde lekker gaan kokkerelen wat Björn niet lekker vind. Dus pannen op het vuur, klontje boter erin..totdat mijn mannetje mijn aandacht kregen en wij even later op de bank lagen te fozen (heerlijk als je even met zun tweeen ben)...vergat helemaal de pan op het vuur, en ja hoor...BRANDALARM af hard dat ding, hond blaffen, ik rennen naar het balkondeur om open te zetten, alles stond vol met rook echt weer een stunt voor mij! Hahaha Senninha, Björn EERSTE tand is ook los gaan zitten Hij is helemaal supertrots, want nu krijg hij grote mensentanden Hij was een appel aan het eten en opeens, AUW! Ik zeg: wat is er lieverd? au die appel doet pijn aan mijn tand!..dacht: zal het dan eindelijk zover zijn! En ja hoor, wiebel wiebel hihihihi zo lief! Een aankomende fietsenstalling Heidi wat vervelend voor je opa zeg hopelijk dat hij snel opknap, gelukkig houden ze hem in het ziekenhuis goed in de gaten. Sterkte meid! Ik heb gisteren toch gekeken naar De Nieuwe Uri Geller, en moet zeggen bbrrrr er zaten wel spannende momenten tussen hoor! Heeft iemand anders ook gekeken?
Oja ik heb ook naar uri geller gebeuren gekeken. Wilde eigenlijk idols kijken maar mijn mannetje niet. Ik vond het soms ook best indrukwekkend, maar ik ben makkelijk om de tuin te leiden volgens mij. Maar ik vond dat met die prik in de benen en dat patty brard het dan voelde toch wel verbazend.
Nee ik heb niet naar Uri Geller gekeken. Normaal kijken we altijd Idols maar Niels was met z'n werk uit eten dus kijken we vanavond. Ik heb een deel van de avond achter de computer gezeten en de hele layout van het geboorte kaartje gemaakt. Het zijn vier bladzijden die je moet vouwen op een bepaalde manier dus wel leuk als je zoveel ruimte hebt om een invulling te geven. Tja dat wordt voortaan niet meer lachen op de foto met zo'n gatenkaas. We hebben Sven wel beloofd dat als zijn eerste tand eruit is we bij de McDonalds gaan eten om het te vieren.
hoi allemaal. heb gisteravond heerlijk een verjaardag gehad. was gezellig.. wie is eruit met idols? heb nog steeds zo'n last van de isschias. echt vervelend. ik hoef nog maar een kwartier te zitten en mn been begint alweer pijn te doen. das echt niet leuk! mja.. je moet er wat voor over hebben he? en dan werk je ook nog waar de echte bedrijfsleider er wel rekening mee houdt, maar dan zijn er 2 vervangers en die houden er bijna geen rekening mee. daar baal ik dan wel weer van. want ik mag eigenlijk maar 25 minuten achter de kassa zitten, maar ze laten me zomaar 2 uur erachter zitten. wat moet je dan doen he? want ik wil niet als de klagerd overkomen. iemand tips? want de cesartherapeute zei dat als het zo doorging ik misschien wel vervroegd de ziektewet in moet. dat wil ik natuurlijk ook niet... sorry voor mn geklaag, maar hier zijn er vrouwen die me tenminste begrijpen...
Hoi Knuffelkonijn, Ik denk niet dat je als iemand die klaagt overkomt als je aangeeft dat je niet langer achter de kassa mag zitten. Het gaat wel om jouw gezondheid en die van je kind. Dus als de bedrijfleider er wel rekening mee houdt, maar je vervangers niet dan zou ik dat aangeven bij de bedrijfsleider of toch met die vervangers praten en zeggen dat je echt niet langer achter de kassa mag zitten. Daar moeten ze dan maar begrip voor hebben. Je kunt ook gewoon na 25 minuten achter de kassa wegstappen... dan moet iemand je wel vervangen Gewoon aangeven, hoor!
Hallo allemaal, Patricia, heb hier helemaal in een deuk gelegen om je anekdote HIHIHI werden jullie alsnog bruut verstoord... Heidi hoe is het met je opa? Leuk dat iedereen de Beeb een beetje gaat voelen en zelfs de partners dus al Wij zijn ook al beetje voor geboortekaartjes aan het kijken. Heb ook geen idee wanneer dat moet, maar wij doen het inderdaad omdat we het al leuk vinden. Zo net mijn vakantie aangevraagd, als ik toestemming krijg heb ik straks van 19 juni - 9 Oktober verlof en dan van 10 oktober - 2 november vakantie, BETER! Gisteren mijn hubbie's verjaardag gevierd. Ik kwam 's morgens uit de slaapdienst en dan slaap ik dus op mijn werk en dus niet heel goed. Nou ik wist niet meer hoe ik gisteren moest zitten *zucht* Heel mijn buik en banden deden zeer! Geniet nog even van jullie weekend, ik ga nog even werken en dan van een weekje vrij genieten. Wij moeten nog een hoop klussen in ons huis, dus kan ik van de week weer lekker aan de slag...
Ik heb ook naar Uri Geller gekeken en vond het soms best spannend zeg. Helemaal toen ze eerst haddeb laten zien hoe die duitser met zn hand recht in dat mes sloeg. Vond het toen wel erg spannend om die jap op die rollen te zien meppen.
Ben helemaal happy we hebben toch besloten om een geslachtbepaling te laten doen bij een echobureau. Ik ga met een vriendin naar de 9 maanden beurs en toen zei mijn man dan kun je mooi leuke dingentjes kopen voor de baby waarop ik beteuterd zei dat dat heel moeilijk is als je niet weet wat het gaat worden. En aangezien ik mijn 20 weken echo pas met 22 weken heb weet ik het dan nog niet. Dus zei hij dan laten we toch een pretecho maken voor die tijd. Dus nu gaan we proberen om voor 14 feb nog een geslachtsbepaling te krijgen. Dus duimen jullie met me mee dat dat nog gaat lukken.
Hoihoi, ik heb gisteravond 3 x mijn beebje aan de buitenkant van mijn buik gevoeld. Dacht bij de eerste keer nog dat ik het me verbeelde, maar na de 2e en 3e keer geloof ik het wel. Wauw, echt supergaaf. Hij beweegt ook zo vaak. Ben nu ook minder zenuwachtig voor de afspraak bij de VK. Het hartje zal het wel doen als hij beweegt . Ik heb wel alles zoon beetje gelezen, maar ik weet niet meer zo goed wat bij wie hoorde. Alleen Knuffelkonijn, je moet wel echt voor jezelf opkomen hoor. Anders zit je straks zelf met de problemen. En op je werk trouwens ook, gewoon ff zeggen dat ze al gezegd hebben dat je anders misschien vervroegd in de zw moet. Zullen ze wel schrikken en het serieus nemen. xxx