ja, is ook zo zal morgen wel eens even kijken.. heb trouwens mijn eerste buikfoto geplaatst. het is van de week lekker wat harder gegaan nu. eindelijk!
hoi dames nou vanmorgen bij mijn opa geweest maar dat ging nog niet echt goed 50/50 zeggen ze maar hij was weer aan het ijllen.... ze zijn bang dat hij door zuurstof tekort een hersenbeschadeging heeft.Of hij heeft weer minder zuurstof in zijn bloed...ik ben zo bang dat het niet goed gaat..Hij heeft ons nog gelukkig wel bewust meegemaakt en de meiden nog ff gezien.....je houdt toch rekening met verkeerd einde.... ik hoop van niet maar ja...het is bij ons ook wel wat eerst tessa met longontsteking en erg ziek en nu dit weer.echt rust krijg ik niet.... verder gaan de meiden zo op bed en ik dus ook...gr heidi
Heidi heel veel sterkte met je opa. Ik zal voor hem duimen dat het allemaal goed komt. [-o< Iedereen fijne avond verder en tot morgen.
Wat naar Heidi, veel sterkte met je opa. Altijd moeilijk om iemand zo te zien liggen, je voelt je zo machteloos.
Heidi sterkte met je opa! ik krijg toch de neiging om tegen mijn man te zeggen dat hij met de geboortekaartjes al aan de gang moet als ik jullie allemaal zo lees....Maar volgens mij hebben we nog wel even...
bedankt voor al jullie wensen en duimen draaien ik hoop ook dat hij nog mee mag maken dat zijn derde achterkleinkind geboren mag worden.Mijn meiden zijn zo gek op hem die vliegen altijd op hem af als hij er is. Ik heb hun dus gisteren ook gezegd dat opa heel ziek is en ook dood kan gaan want ja ze moeten toch weten wat er is aangezien er ook wel gehuild wordt hier en daar.,... Maar dames bedankt knuffel van mij
heidi77: Heel veel beterschap en sterkte voor je opa! Ik hoop dat hij er bovenop mag komen. Ik heb de show van Uri Geller op internet nog gezien, gisteren waren we op visite. Ik vind het mooie goocheltrucs, maar meer ook niet :S Een truc weet ik al te doen ben ik via internet achter gekomen ik zal hem ook een keer proberen (die truc dat patty wordt geprikt zonder dat ze aangeraakt wordt) als je hem weet denk je: ooowwww zooooooo. Maar ik durf ze zelf nooit uit te voeren omdat je dan het gevoel hebt dat anderen het ook zien Ach... en Uri met zijn lepels, als hij lepels van anderen moet doen dan kan hij het niet. En ik kan ook wel een swinger geven met een kapotte horloge, grote kans dat hij dan even weer loopt
Heidi, sterkte met je opa.... Ik koop me helemaal gek aan kleertjes... zucht... Vooral op marktplaats, daar heb je echt veel nieuwe kleertjes ook nog en veeeeel goedkoper... haha...
Hoi Heidi, heel veel sterkte meid, hoop dat alles goed komt! Patries, leuk een aankomend fietsenrekkie! enne... leuke en nuttige dingen die brandalarms!
Goedemorgen dames..! Gisteravond lekker naar Amstel Live geweest, was echt superleuk en gezellig Was op een gegeven wel erg moe hoor, die drukte en warmte ppffff kreeg het helemaal op mijn heupen ervan! Straks even een middag naar kantoor toe, wat kleine dingetjes doen..en dan lekker naar huis want volgens mij heb ik een griep op komst. Ik loop te snotteren, en pijn in mijn spieren..en Björn begon van het weekend ook al te niezen, dus hou mijn hart vast! Meiden die vandaag een echo/controle hebben, SUCCES!
28 jan Athalia 3e afspraak vlos 28 jan Lee74 om 08.30 gyn 28 jan Tienagemum gyn Alle dames succes vandaag!
Hoi hoi, Hier ff snel een kort berichtje vanaf mijn werk. Vanmorgen bij de gyn. geweest en alles is gelukkig goed. Mijn baarmoeder zit al tot aan mijn navel en de kleine is al 15 cm groot! Ik zal vanmiddag wel ff proberen de echo in mijn album te plaatsen. De andere meiden met controles vandaag, succes! Liefs, Lee
He Dames, hier leven we ook nog, na een week van snotteren en vallen, zit nog onder de blauwe plekken. Die franse melkstallen zijn echt niet gebouwd voor struise hollandse dames Niks bijzonders gebeurd eigenlijk gleed met enorme poeplaarzen de laatste trede van het trappetje af, plat op de derrière, rechter arm goed aangeslagen aan de binnen kant een reuze blauwe plek. t' is maar goed dat het geen zomer is, kan nu mooi de blauwe plek verbergen onder dikke truien. @heidi: sterkte met je Opa hopen dan het nog een beetje bijtrekt. lees jullie wel weer dames
fijn dat alles goed was Lee! 15 cm.. en dat is dan van hoofd tot billen toch ? dus met beentjes erbij is je kindje al in de 20 cm waarschijnlijk? 25 cm misschien? Eigenlijk al wel hartstikke groot he . Ik heb zelf ook echt zoiets van; shit.. zit dat in mijn buik? Want hoewel ik s avonds telkens het idee heb van; waauw, het wordt nu echt wat! Heb ik dat smorgens dus helemaal niet en dan ben ik dus weer super onzeker, want beebje is dus eigenlijk al behoorlijk groot en als ik m'n buik zie, zou ik niet weten hoe dat moet passen :S ? En de angelsound stelt me dan wel iets gerust hoor, maar poehee, wat ben ik toe aan de 20 weken echo! @heidi: Moeilijk joh, met je opa.. ook voor je meiden, die het verdriet om hen heen toch ook wel mee zullen krijgen... Dan kun je niet anders dan zeggen hoe het er echt mee staat allemaal... heel veel sterkte hoor! @mama van perine: auuu ! Rottige plekken om beurs te hebben, die gebruik je zo vaak... hopelijk voelt het niet meer zo pijnlijk als dat het er waarschijnlijk uitziet!
Goedemorgen meiden, Zo dat was weer een hoop om bij te lezen. Duikster bedankt voor je ervaringen rondom gastouders. Heb er zeker wat aan. Moet er nu dus maar echt mee aan de slag. Wonen in een klein dorpje dus hoop dat hier ook ergens een gastouderbureau actief is. Heidi, heel veel sterkte, zou inderdaad heerlijk zijn als opa zijn 3e achterkleinkind ook nog mee mag maken. Heerlijk en druk weekeinde gehad. In Den Bosch kleding voor Jeroen gekocht en een rompertje voor Kruimeltje (kon het echt niet laten liggen). Helaas gisteren geen tijd meer gehad om naar de Babydump te gaan, maar dat komt binnenkort wel. Had donderdag via buikbanden.nl twee banden van Elf besteld en via Ideal betaald. Had ze zaterdag al in huis! Echt wel top service vind ik. Helaas zijn ze wel wat groot (lees: ik pas er twee x in). Hoop dat ik snel verder groei, heb nu al een buikje. Ben gewoon bang dat ik ze nooit zal passen omdat ik zo smal ben (absoluut niet mager, maar gewoon erg smal) Bij de H&M was de positiekleding ook vanaf maat 36! alsof je met maat 34 niet zwanger mag raken. GROEI BUIKJE GROEI
Hallo allemaal, Heidi heel veel sterkte toegewenst, ja soms lijkt alles te gelijk te komen.... Ik snap wat je bedoelt Penny, vind het nu ook niet zo erg dat ik wat steviger ben en dus ook al wat meer een buikje heb Patricia even rustig aan dus, ja er heersen een hoop ziektekiemen... Van het weekend heeft mijn vroend zijn verjaardag gevierd en hebben we ok weer een hoop voor de beeb gehad echt leuk! Vanavond naar mijn vriendin, de eerste buik foto's maken. Zij heeft een studio aan huis en wil mij voor een projectje volgen. Prima als ik de foto's ook maar krijg
Ik heb trouwens afgelopen zaterdag m'n babyuitzet flink uitgebreid! Een collegaatje van m'n moeder had nog een hoop spulletjes van haar kleinzoon (die samen met haar dochter de eerste tijd bij haar gewoond heeft) En daar kon ik een hoop van overnemen! Dus ik heb nu een maxicosi, met voetenzak en verkleiner. 4 slaapzakjes erbij (zowel van 70 cm, als van 80 cm en 90cm) . 10 hydrofiele luiers en 15 washandjes ofzo en m'n moeder zei van; nou die paar die je nu nog nodig hebt, krijg je nog wel van mij ) . 4 omslaghanddoeken. Een stuk of 15 spuugdoekjes (ook gelijk genoeg!) En dan nog wat kleertjes, vooral jongenskleertjes waren het, dus het zijn maar een paar dingetjes, maar toch Echt super leuk en een goede koop weer . Ben er zo blij mee! Nu dus nog hard op zoek naar een leuke kast, want we hebben alleen een commode en ledikantje omdat we eerst geen kast wilde. Maarja, we gaan het niet redden met de ruimte, dus zoeken nu zo'n kast met van die vierkante vakken (1 kolom zeg maar) waar van die leuke mandjes in kunnen. Maar het wil nog niet echt lukken helaas. Ook een fijne -betaalbare- fauteuil vinden, blijkt nog niet zo gemakkelijk! Maar oke, we hebben nog eventjes . Die maxicosi is trouwens ook echt weer zoiets wat het 'echt' maakt. Waardoor je het echt weer voor je gaat zien echt super leuk .
licht eiken ofzo... onze meubeltjes die we hebben zijn van 'perenboom hout' . Zei mij niet zoveel maar het is dus een kleur tussen licht eiken en berken in. Heb jij iets gezien ergens?