Weet niet of je het wat vindt of het zo bedoelt maar dit is de link: http://link.marktplaats.nl/134492809
Ik had dat laatst ook dat ik 's avonds mijn buik meette en toen zat daar een cm of 2 verschil in met de laatste meting van 2 weken terug, maar toen ik de ochtend daarna weer meette was ik weer terug bij af. Nou ben ik van mezelf best heel stevig en had ik dus ook al een buikje (zeg maar gerust redelijke buik) voor mijn zwangerschap. Het enige verschil is dat als ik nu op dat buikje druk dan voel ik echt dat het veel gevulder is als voorheen. Voorheen was het allemaal heel bewegelijk door het vet heen en nu lijkt de holte opgevuld. En mijn kindje is natuurlijk nog een stukje kleiner. Ik las dat frummel zo'n 11 cm hoort te zijn bij mijn zwangerschapsduur. Maar ik zou het ook wel leuk vinden als mijn buikje ook waarneembaar zal zijn !
Ik las net toch zo'n naar bericht bij de februari mama's. Zaterdag is een mama bevallen van een tweeling wwarvan er eentje is overleden. Lijkt me zo erg. Het zet me wel weer even met beide benen op de grond.
thx ! zoiets zoeken we idd! Alleen denk ik dat het nog te donker is helaas. Maar zoiets willen we dus wel . Of van die kasten die ze ook weleens gebruiken als scheidingswand zeg maar, met van die vierkante vakken er dus vast in, zonder planken dus. Maar oke.. misschien moet ik toch ook maar weer eens snuffelen op marktplaats, alleen zoekt dit zo moeilijk . kep trouwens onze meubeltjes in m'n album gezet!
Ja de kast op marktplaats is inderdaad een stuk donkerder. Ik zal mijn ogen en oren open houden. Wat voor soort fauteuil ben je naar op zoek? Voor het geval ik iets tegen mocht komen.....
@ Heidi, Heel veel sterkte met je opa! @ Patricia, Doe maar rustig aan want de griep heerst echt! @ Athina, Leuk he al die spulletjes! Ik kan er ook geen genoeg van krijgen! Ik had het ook al gelezen van de feb mama.. Ze wisten al wel dat er 1tje zou komen te overlijden.. Maar is toch verschrikkelijk! Er is ook een tpoic voor hun in de vlindertopics als ik het goed heb..
Zo ff snel vanaf kantoor kijken Ja ik had het ook gelezen bij de februari mama's, maar het was van te voren al bekend dat het ene kind zou sterven of met de geboorte of gelijk na de geboorte...maak er niet minder erg op, maar ze wisten er vanaf. gelukkig hebben ze wel een gezonde zoon.. Ja het snotteren word hier steeds erger Straks ga mijn mannetje de kinderwagen halennnnnn, ik ga er ff lekker mee door het huis crossen Wij hebben de gratis autostoel ook niet aangenomen maar korting gekregen op de MaxiCosi die we hebben genomen..ben benieuwd
bedankt! Een fauteuil is moeilijker.. omdat die behalve er leuk uitzien, ook nog lekker moet zitten . Deze hadden we bij Ikea gezien en misschien dat we die toch maar moeten halen hoor, als we niets vinden, wordt deze het denk ik: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S09840106 -alleen niet met de bekleding die je als eerste zit hihi, maar met een andere hoes. Maar dat model dus. We zagen toevallig bij de leenbakker ook leuke fauteuiltjes. Zandkleurig, maar dan met een zijde achtige glans erop. Ging wel een beetje richting kitsch, je had ze zowel zilverachtig als meer goudachtig.. voor de kinderkamer perfect, rugleuning zat ook goed en de prijs was goed (60 euro in de aanbieding!) maar je kreeg er een vierkante kont in helaas. Maar oke, we hebben nog even . Maar ikea, kwantum, leenbakker en pietklerx hebben we dus al gehad, misschien even wachten op een nieuwe collectie weer ergens of misschien treffen we het bij een babyzaak, kep eigenlijk geen idee of die fauteuiltjes hebben jee zit ik gewoon op marktplaats op ektorp te kijken vind ik ook tig van die stoelen haha.. eerst daar nog maar eens snuffelen we hadden namelijk nog een fijnere gezien, maar die was echt te duur.. maar nu...
Athina, ik heb dat ook precies. 's Avonds lijkt het wel wat met die buik van mij, maar 's ochtends pas ik gewoon al mijn gewone kleding weer.. En ik heb zulke leuke positiekleding gekocht..... Die wil ik stiekem veel liever aan, maar ja 't zakt nog af.. Ik vroeg het vanmorgen nog ff aan de gyn. en zij zei dat het heel normaal is dat je bij je eerste zwangerschap nu nog geen buik hebt. Volgens haar kan dat zelfs pas bij week 25 komen.. Tja, zij zal het wel weten, maar ik hoop echt dat het bij mij nu wel wat sneller gaat!
Ik spreek jullie aan het einde wel dan loop je te waggelen hahahaha Ik ben slank van mezelf, maar ik heb echt al een buik heb een moeder bij Björn op school en die is nu 24 weken en mijn buik is al groter dan die van haar hahahaha..en ik zit toch echt 6.5 week achter haar met de zwangerschap!
Jah hier the same... Mijn buik is best mega voor bijna 18 weken Mijn collega is nu in week 26 of 27 en we hebben een evengrote buik, hij is weer behoorlijk gegroeid sinds de laatste foto's die ik in mijn album geplaatst heb, plaats binnenkort wel nieuwe...
Ja gaat snel he, en zeker als je naar je laatste buikfoto kijk. Ik ga zo weer naar huis toe, en zal dan even een foto maken en plaatsen. Vind het echt leuk als ik iedereen dr banner ziet, paar weken geleden was ik superjaloers op de meiden die al rond hun 20ste week zaten...en nu gaan wij er langszaam aan ook naartoe
hihi waarschijnlijk wel inderdaad... ik had het afgelopen week al hoor. Ik heb een aantal dagen gewoon helemaal niets gevoeld (beebje voel ik zowiezo nog niet) geen pijntjes, geen kwaaltjes, niets! Dus raakte al in de stress en baalde al (ondanks dat ik weet dat het niets zegt en ondanks dat ik het hartje hoorde hoor) maar gistermiddag tot gisteravond had ik pijn! au! bandenpijn waarschijnlijk, linksonderin m'n buik.. kon alleen maar met opgetrokken benen liggen, lopen ging zo moeizaam (lekker handig als je moet werken in het zwembad) poehee.. erg uitputtend ook. Dus ik heb weer even 'gevoeld' dat ik zwanger ben haha.. vond het gelijk weer wel ff genoeg!
Patries hebben jullie de wagen bij Babydump besteld? Omdat je het over een gratis autostoeltje had. Ik wil ook liever een Maxi cosi dan zo'n stoeltje dat er er gratis bij krijgt.
Ik dacht het bij Björn namelijk ook hahaha wilde zoooo graag zon toeter hebben en dat echt iedereen kon zien, wow die is zwanger! totdat het zover was hahaha waggelen, je schoenen en sokken niet normaal aan kunnen trekken..puffend en zwetend de trappen opklimmen hahaha Jezelf op een gegeven moment rollend uit bed laten vallen! Maar aan de andere kant ook heerlijk genieten van het babytje in je buik, en de toenemende nieuwsgierigheid naar je kleintje maakt weer een hoop goed..! Heb even een foto gemaakt met mijn telefoon, en in mijn album gezet
Ja wij konden tegen een kleine bijbetaling voor de MaxiCosi kiezen, dus dat hebben wij gedaan...ik was zelf niet zo weg van het gratis autostoeltje..maar ben nu eenmaal een zeikerd (af en toe..heel veel )