goedemorgen allemaal.. hier weer lekker geslapen. kreeg gister tip van mn zus: (denk dat de meeste hem al wel kennen, maar vond het leuk) als je gaat zitten of liggen en je hand op 1 kant van je buik neerlegt, en dan wacht tot je hand wat warmer wordt, voel je dat uk daar gewoon heen gaat zwemmen. heb het geprobeerd en voelde wel wat, dus voor de dames die verder zijn, is het misschien leuk om te proberen.. succes allemaal vandaag met de echo's en afspraken. liefs wendie
Oja Lientje heeft de VP vandaag, hopelijk heeft ze er niet zoveel last van als Silla. Nu hebben de meeste dames toch wel hun eerste echo gehad? Ik raak elke keer de lijst kwijt Heb net de VKpraktijk zitten kijken op SBS6, ppfff moest steeds een traantje wegpinken als ik weer een pasgeboren baby zag..die hormonen toch
Goedemorgen meiden, @Heidi, die Easybase ziet er inderdaad een stuk gemakkelijker uit dan dat andere bevestigings apparaat. Zal zeker in Jeroen's auto wel passen. Thnx voor de tip. @Senninha, ongelofelijk maar waar dit blondje had het rekenraadseltje in 1x goed! (ok ok niet verklappen dat ik er wel een kwartier mee bezig ben geweest Essie, goede vraag van het ledikantje bij de verwarming, had ik nooit over na gedacht. Ik had de kamer ook zo ingedeeld. Maar bij ons op de boot word het behoorlijk koud dus zal de verwarming wel aanmoeten in de winter. Andere indeling maar maken dus. Had ook begrepen dat het voor de kleinste niet te warm mag zijn. In de zomer is een temperatuur van 33 graden binnen bij ons geen uitzondering. Zou ik dan een aircotje neer mogen zetten? @Veraatje, is je hoofdpijn al wat gezakt? (ahh met koppijn opstaan is zo erg, dan weet je dat je nog de hele dag moet.........) @Patries, is Björn nou wel of niet naar school gegaan?
Net wéér Grohe gebeld voor de ophang beugels voor de plee. 2 en een halve week geleden besteld, vorige week gebeld waar ze bleven "nee mevrouwtje een beetje geduld ze worden echt opgestuurd!" en nu weer gebeld blijken we helemaal niet in hun systeem te staan! Hebben ze de bestelling gewoon nooit ingevoerd! En nu zegt die man dat hij nog meer artikelnummers nodig heeft, terwijl degene die ik hier heb vorige keer wel genoeg waren........ Oohhhhhhhhhhhh, ik ben woest! Wie weet hoe lang we nog boven de plee moeten hangen! En ondertussen zijn de muren en vloer al 3 weken kaal. Want zolang de plee niet goed vast zit kunnen we niet tegelen. rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Goeiemorgen, Wat hebben sommigen hier al mooie buikjes zeg, geweldig Ik had er ook een, maar na een buikgriepje is 'ie weer zo goed als verdwenen Maar goed, met de eerste zag je niet eens dat ik zwanger was terwijl ik bijna moest bevallen, denk wel dat het nu iets sneller gaat. Overigens wel handig qua scheren en teennagels knippen Verders alles prima hier, voel de kleine regelmatig bewegens (vooral tijdens het eten, net als zijn/haar grote zus destijds) maar niet heel erg vaak, zal wel met de placenta te maken hebben. Word al behoorlijk zenuwachtig voor de 20weken echo over twee weken!
Hallohallo, net controle gehad. Alles goed, moet alleen urine na laten kijken omdat ik zo vaak harde buiken heb. Kan duiden op een blaasontsteking en anders moet ik het rustiger aan doen. En ik doe al zo rustig.... Balen Penny. Dreigen met kassa of zoiets en namen vragen aan de telefoon. Dan weet je altijd wie een fout heeft gemaakt. Hopen maar dat ze er nu extra vaart achter zetten. Niet dat je straks met een hele dikke buik ook nog hangend boven de pot moet . xxx
Jeetje mrietje dat is vervelend als je nu al begin met harde buiken te krijgen Björn is vandaag nog thuis, heb hem vanmorgen uit bed gehaald, hij was zo aan het hoesten dat hij ging braken ervan..dus helaas, maar nog niet naar school..eerst beter worden! Verschikkelijk Penny dat ze een loopje met je nemen he! Maar wat mrietje zeg, misschien dreigen met Kassa ofso..moet je kijken hoe snel bedrijven dan opeens kunnen werken
Hallo allemaal, Balen Patricia dat het nog niet beter gaat met Björn. Hoe is het met jouw nu? Kan je vanmiddag nog even een dutje doen? Fijn dat de kinderwagen zo goed bevalt! Penny wat balen zeg, inderdaad wat hier gezegd wordt gewoon dreigen, want dit is gewoon zonde van je tijd! Fijn mrietje dat alles weer goed was. Gisteren fotoshoot gehad, maar mijn vriendin was nog niet helemaal tevreden, dus binnenkort doen we het even over. Als ik foto's heb zal ik ze in mijn album zetten... fijna dag allemaal!
Hoi Sommige hebben idd al mooie buikjes. mag nu ook wel he? Vinden jullie de tijd ook zo snel gaan? Ik ben bezig met een nieuwe baan, voor 4 dagen regelmatig werken en na m´n verlof 2 dagen. Nu werk ik onregelmatig en wil ik helamaal niet weg op deze plek maar aangezien onregelmatig werken met een kleine erbij helemaal niet handig is voor ons moet er toch wat anders komen en denk dat ik deze kans moet grijpen en deze baan moet nemen. moet deze week besluiten! maargoed, verder eigenlijk weinig te melden, ik voel me heel erg goed en heb niets te klagen, fijn. fijne dag allemaal gr mayo
ik zal ook weer eens een buikfoto doen van de week.....niet dat hij erg is gegroeid hoor dat valt wel mee hij gaat gewoon rustig door....gr heidi
ik dacht laat ik ook maar eens wat van mij horen. hier gaat alles erg lekker. zag afgelopen zondag dat ik in de plaatstelijke krant sta met de club gister nog lekker 2 uur getraind maar ik merk wel dat mijn conditie toch achteruit gaat hoor. en die buik van mij is ook lekker aant groeien. ik ben afgelopen weekend naar de beverwijkse bazaar geweest voor een kinderwagen. ik heb hem kado gehad van mijn ma en stiefvader. t is een x-adventure quick silver bordeax rood of hoe je t ook schrijven mag. en hij stuurt grandioos. ik ga zo ff lekker richting mijn werk want dat moet ook gebeuren liefs susanne en voor degene met echos of controle succes ermee
zo 4 maart pretecho in haaksbergen want bij babyinbeeld krijg ik geen contact blijf bellen en mailen nou dan maar niet.....Ik wou eigenlijk eerst in zwolle maar dat wordt hem dus niet want das bij babyinbeeld.... nou verder is alles goed wel wat last van mijn heupen maar doe maar rustig aan dat helpt wel een beetje. nou dames tot gauw
Dag meiden, Dacht ik dus sinds vorige week ineens minder last te hebben van mijn ochtendmisselijkheid..........nou nee dus, vanochtend is het tegendeel bewezen. Ineens hing ik zomaar uit het niets weer boven de wc . En het lastige vind ik steeds dat er maar zo verdomde weinig uitkomt, want mijn maaginhoud komt er echt niet mee uit (sorry voor de details). Alleen een vrachtje slijm ofzo. En dan blijf je maar aanhalen voor vrijwel niks: resultaat mijn hele gezicht vol met kleine bloeduitstortinkjes . Dit mag echt snel over zijn wat mij betreft!
Goedendag Ladies! @ Mrietje, Erg vervelend dat je nu al harde buiken hebt! Hopelijk gaan ze weer een beetje over! Gelukkig dat verder alles goed was! @ Patricia, Ik zie je al door het huis crossen! Leuk man. Beterschap voor je kleine mannetje! Mijn buik groeit ook.. Ik had al een buik van mezelf Maar zelfs mijn zus zegt dat die verandert! Ze vind het helemaal super! Mijn broertje is net geslaagd voor zijn rijexamen! In 1 x! Vanmiddag weer naar de vk.. Ben heel beneiuwd! Liefs
Heb je al eens gekeken op de site van flexmoeders? Zij zijn dus aangesloten bij een branche ofzo waardoor je geld terugkrijgt via de belastingdienst. Je geeft dan op je site je postcode in en je ziet zo wie er beschikbaar is, op welke dagen ze beschikbaar is, waar ze oppassen en hoeveel km ze van je afzitten. Ze hebben op deze site een gesponsorde koppeling en ik kreeg via de mail een bericht binnen via één van de cadeaudozen. Hier is de link http://www.flexmoeders.nl/vraagouder/vo ... touder.php Hoe het verder werkt, weet ik ook nog niet: ik moet er nog induiken.
Haai Essie, Heb inderdaad ookal op Flexmoeders gekeken. Daar staan twee vrouwen op uit mijn dorpje. Maar de een heeft een veel ouder kindje, dat lijkt mij niet handig, een baby en een kind van 6. De ander kan op dagen die mij niet uitkomen en heeft katten (bbrrrr, kan er niets aan doen maar vind die beesten zó eng) Heb nu ook maar op marktplaats een advertentie gezet, wie weet. Doe het inderdaad het liefst via een gastouderbureau maar omdat het er zo veel zijn, weet ik echt niet welke ik moet kiezen. Sommige zien er nogal louche uit en anderen vragen een godsvermogen om je alleen in te schrijven. Maar lief dat je met me meedenkt, thnx.
Hoi hoi allemaal, Ik heb nog niet bijgelezen, maar wilde even wat kwijt. We krijgen een MEISJE!!!! Ik schoot helemaal vol toen ik het hoorde. Ze zei wel, wacht nog even de uitslag van de punctie af, want dan is het echt 100% zeker. Maar zei ze toen, eigenlijk weet ik het nu ook al zeker. Een jongetje had ik ook prachtig gevonden hoor, maar ik vind het toch wel erg leuk om straks staartjes in te kunnen doen De punctie verliep heel vlot en ik heb er nauwelijks wat van gevoeld. Net zoals bij bloedprikken heb ik alleen een prikje gevoeld en daarna niks meer. Ik moet vandaag en morgen rustig aan doen en als er dan geen rare dingen zijn zoals buikpijn ofzo, dan mag ik weer alles doen. Nu 2 a 3 weken wachten op de uitslag, maar eerlijk gezegd ben ik daar helemaal niet nerveus over. Het komt vast allemaal wel goed. Ik ga zo eerst eens even flink bijlezen. Liefs, Lientje
Lientje, wat ontzettend geweldig voor je! Van harte gefeliciteerd en doe het maar even rustig aan. Eindelijk een meisje in ons midden Mag ik het in de lijst vermelden achter je naam?
Lientje GAAF de eerste meid en blij te horen dat de punctie goed ging verder Patricia hoop dat Bjorn snel beter is, nooit leuk als je kindje ziek is Heidi77 het echoburo in Haaksbergen is dat Babyview? Daar ben ik met de pretecho van Steijn ook geweest, was erg leuk. Steijn lag toen te slapen en met zijn handjes voor zijn gezicht en met zijn rug naar ons toe, dus we konden niks zien We mochten toen 2 dagen later nog een keer komen. Mooie foto's en een dvd Ik ben sinds gister weer begonnen met werken en kreeg al te horen waarom ik niet lekker in mijn bed was blijven liggen en pas terug komen tot ik helemaal niet meer snotter hahahaha