Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandy80

mandy80 Actief lid

2 apr 2006
    485
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    deventer
    hey meiden,

Ik werk nu ook 50% want heb nl enorme last van hoofdpijn/migraine. Hierdoor is mijn bloeddruk gestegen :S
    Ik heb zelf een absurd lage bloedruk 105/55 en na 2 weken zat ie al op 128/75 dus moet ook rustig aan doen. Ga de aankomende 2 weken halve dgn werken ( 12 uur, werk er normaliter 24) 15 feb moet ik weer naar de vlos en 20 feb hebben we de 20 weken echo, zelf ben ik dan 21 weken

liefs mandy

2. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    hallo!

leuk een meisje! gelukkig toch nog meisjes in juli :p haha.

Iemand bekend met nestel drang rond de 17 weken? ik weet niet waar ik last van heb, óf het voorjaar zit in mn hoofd, maar alles word gesopt en gedaan hier.. zelfs mn strijkplank....
    normaal ben ik niet de aller netste die er te vinden is, niet dat het aso is ofzo, maar meer rommelig ;)

Groetjes

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wow een meisje in ons midden joepie!

Ben eigenlijk al bijna alles weer kwijt wat ik gelezen heb.

Penny waarom zou een kind van 6 niet handig zijn als jouw baby daar bij komt? Het kind zit de hele dag op school dus heeft de moeder alle tijd voor jouw kleine. Het leeftijdsverschil tussen mijn oudste en straks de baby is ook bijna 6 jaar. Maar goed misschien kijk ik er anders tegen aan omdat ik er al eentje bijna in die leeftijd heb. Ik vind het alleen maar handig hoor dat Sven een beetje kan helpen. En hij vindt het hartstikke leuk.

Voor degene die wat inspiratie nodig hebben voor een gedichtje of uitspraak op het geboortekaartje kijk eens op deze link:

http://www.gedachten-gedichten.nl/gedichtenindex.htm

4. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    @ Lientje wat leuk een MEISJE!!
    Gefeliciteerd hoor de eerst volgens mij die bekend is!

@veraatje mijn eigen gevoel zegt een jongetje vraag me niet waarom maar elke keer (zelfs toen t nog een stipje was) dacht ik een jongetje!

@mandy80 ik werk ook halve dagen sinds deze week ivm zware hoofdpijn. Het was echt nie tmeer uit te houden en hoge bloeddruk zit bij ons in de familie dus neem geen risico. Gelukkig waren ze op mijn werk erg begripvol en stelde mijn teamleider het zelf al voor. Hoop voor je dat je bloeddruk niet teveel gaat stijgen.

@patricia beterschap met bjorn vind het altijd zo zielig als kids ziek zijn.
    het heerst hier ook enorm.

voor degenen die vandaag echo/verloskundige gaan heel veel succes... ben benieuwd wanneer we meer jongens/meisjes te horen krijgen...

5. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Super Lientje, een meisje! Proficiat. Ben benieuwd naar de volgende....

xxx

6. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Vraagje: hoe heb jij ontdekt dat 1 persoon katten heeft en de ander een kind van 6 jaar? Als ik kijk zie ik alleen maar die items die ik in mijn vorige berichtje aanhaalde. Doe jij soms iets anders als ik?

7. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    mijn gevoel zegt ook een meisje en de pendel die zei dat ik in okt zwanger zou raken die zei ook een meisje dus ik ben erg benieuwd 3-3.Mede omdat de echografist zei een jongen ben ik wel erg benieuwd....en meisje is leuk en een jongen ook dus dat maakt mij niet uit tessa wil graag een zusje nanouk een broertje of zusje maakt niet uit....Dus we wachten nog rustig af deze week gaan we een begin maken met de babykamer.....
    joeppie...en donderdagochtend langs de fotograaf......voor eventueel een geboortekaartje......nou dames tot later

8. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Het eerste juli Meisje Gefeliciteerd Lientje

Haha Anno Niem, aangezien ik nog helemaal geen schoonmaakkriebels heb, zou je je bij mij thuis nog wel even verder uit kunnen lleven hoor ;)

Senninha, voor m'n gevoel lijkt t me leuker als er een ander kindje van rond dezelfde leeftijd bij is. Misschien wel drukker voor de gastouder, maar lijkt me leuker.

Essie, ik heb me vrijblijvend aangemeld bij flexmoeders als vraagouder. Dan kan je via je persoonlijke pagina gastouders zoeken op postcode. Als je dan op hun CV icoontje klikt krijg je wat meer info te zien. Alleen jammer dat je niet ziet wanneer de aanmelding geplaatst is, kan zomaar een jaar geleden zijn.

9. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Wat leuk, een meisje !!! Gefeliciteerd Lientje...
    En nu maar shoppen :p

Ik heb zelf 2x last gehad van een onwijse harde buik, de eerste keer had ik er zelfs spierpijn van, leek wel of ie op ontploffen stond... pfff...
    Heb overigens de naam van me zoon, maar dat vertel ik pas als hij geboren is :p

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ja dat heb ik ook ML.
    Omdat ik hier niemand ken, behalve Daantje 86, wil ik best vertellen wat het wordt maar de naam dat blijft een verrassing!

Athina ik heb dan het voordeel dat ik in het midden van het land woon maar dan toch blijft het een uithoek ook voor mij. Ach en wie weet is hij bij Ikea nog te krijgen. ;)

Penny, ik snap het wel hoor dat je graag wilt dat je kleine ook bij jongere kindjes is. Je zou eens kunnen informeren of deze gastouder nog meer jonge kindjes opvangt. Want het was haar dochter toch die van 6?

11. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

He meiden ik ben weer teurg! Alles was goed! Hartje klopte goed! Zij was super tevreden ik wij ook!
    Heerlijk is dat geluid!

Wauw ons eerste meisje in ons midden!

Wij willen allebei niet weten wat het wordt.. Wij blijven dus bij de verrassingen horen!

12. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Lientje gefeliciteerd, de eerste DAME in ons midden :D :D :D
    3 jongens, 1 meid...nou ff kijken hoe het hier gaat lopen, al blijf ik erbij dat we waarschijnlijk een jongensmaand gaan krijgen ;)

Dank jullie wel voor de lieve beterschapswensen voor Björn, het is nog steeds hetzelfde en hij slaap veel! gelukkig want mama heeft niet zon goede dag, mijn aanvallen kwamen net achter elkaar. En terwijl hij heerlijk lag te slapen, lag mama aan de zuurstof..volgens mij ben ik 1 van de weinige die niet kan wachten om te bevallen, ik wil ZO graag mijn injecties hebben! :(

Mijn lieve mannetje is nu naar de MAC, dus straks lekker ongezond smikkelen..

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    De Mac mmmmmmmmmmmmm, helaas heeft manlief laat en eten wij paella.

14. mijn man komt ook rond kwart voor 7 pas thuis. maar aangezien ik nu bijna niet kan lopen door mn isschias, wordt het ook lekker patat denk ik.
    de pijn in mijn been wordt vandaag alleen maar erger.
    heb nou maar zo'n fitnessbal aangeschaft om op te zitten, want in een gewone stoel zit het niet lekker meer.
    vervelend hoor.
    nu maar kijken wat ze morgen bij de vlos zeggen...

15. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Lientje wat leuk een MEISJE!! Gefeliciteerd!

Ik heb trouwens ook steeds meer het gevoel dat het een meisje is.. Maar ik wil het toch nog steeds niet weten dus het blijft nog ff wachten.

Senninha, wat een leuke site! Er stond 1 gedichtje op over zwanger zijn die ik wel lief vond. Had tranen in mijn ogen (vast de hormonen :) ) Ik zal 'm hieronder wel ff kopieren!

Nog niets te zien
    Maar wel aanwezig
    Hoe zou je er uitzien?
    Dat houdt ons bezig

Alles moet nog groeien
    Je ben nog zo klein
    Zou je een jongen
    Of een meisje zijn?

Nog geen besef
    Van dag of nacht
    Maar dat geeft niets
    Want mama houdt de wacht

Blijf maar lekker veilig binnen
    Snel genoeg
    Zal het avontuur voor jou
    Ook beginnen…!

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik heb deze gekozen.
    Niet allemaal overnemen hoor en aan de andere kant wat maakt het uit we kennen elkaar toch niet verder...........

Eén kindje geboren
    Twee gelukkige ouders
    Drie kleine blagen
    Vier trotse gezichten boven de wieg
    Vijf bordjes op tafel
    Zes luiers per dag, minstens……
    Zeven dagen per week genieten
    Acht strelende handjes op het hoofdje
    Negen maanden gewacht
    Tien regels van geluk

Het wonder van het leven
    Is een levend wonder………

en deze

2 plus 1 is 3
    3 plus 1 is 4
    4 plus 1 is VOL!

En meer komen er ook echt niet bij want de knoop gaat erin (bij hem dan).

17. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    :) :) haha :) :)

18. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Lee, inderdaad een heel mooi tranen trekkertje.... slik.

Esther super dat het hartje weer zo mooi klonk!

Geen idee wat wij gaan eten. Gisteravond had ik een heerlijke salade met geitenkaas voor mezelf gemaakt, maar een half uur na het eten zat ik opeens onder de pukkeltjes, bah echt met allemaal kleine witte koppies! ? Begrijp er niets van, normaal nooit zo'n rare reactie na sla en kaas. En m'n huid was net een beetje mooi egaal aan het worden. BAAL.
    Moet zo nog even naar Den Haag scheuren om m'n nieuwe positie broeken bij schoonmama af te geven, dan kan ze ze snel morgen nog even korter maken. Vanaf donderdag tot zondag moet ik op de motorbeurs staan, vind een jurkje dan niet zo toepasselijk ;)

19. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    leuk zeg dat gedichtje. wij hebben ons geboortekaartje ook al uitgezocht met ons gedichtje

20. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Ja hoor Vera, dat is prima.
    Op hyves wil ik het nog wel even voor me houden als jullie begrijpen wat ik bedoel ;)

Liefs,
    Lientje

Deel Deze Pagina