Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    ik heb er een zelf verzonnen das van de meisjes en een dikke kus de ander is een stukje van orgineel en dan verder aangepast...
    en namen dames dat moeten jullie mooi vinden en de rest moet het maar accepteren hoe het kindje heet....als de ouders het maar mooi vinden.....
    gr heidi

2. Nannie lekker zelf weten welke naam je uitkiest hoor! wat een gezeur! Jullie moeten hem mooi vinden. Bij mij op het werk zeiden ze toen ook: je moet wel een naam kiezen die door iedereen is uit te spreken hoor! (dat zijn dan van die mensen die geen ander leven hebben dan hun werk zowel zakelijk als prive) Alleen omdat ik op een internationaal instituut werk? wat een onzin zeg, die studenten zijn er hooguit 18 maanden en ga ik prive niet mee om dus waarom zou ik? Eigenlijk krijg ik alleen maar leuke reacties van onze studenten en ze vragen ook hoe je Steijns naam uitspreekt en wat het betekend.

Patricia doe rustig aan meid :(

hihihi dat boek van Kuun die is erg goed :) Heb je hem zelf ook gelezen Veraatje? Ik toen wel :) vond hem erg grappig.

3. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik vond op die gedichten site ook nog het onderstaande gedicht. Erg leuk om, bij bijv. een foto van de 20 wkn echo, op te sturen aan de opa's en oma's.

Hallo opa en oma,

Het is hier donker, het is hier puik
    Ik zit lekker warm in mama’s buik
    Nu ben ik aan het groter groeien
    Want ik ben nog maar klein
    Ik vind het leuk dat jullie
    Mijn opa en oma zullen zijn
    Hebben jullie mijn foto (echo) al vaak bekeken?
    Nog even wachten .. tot over heel veel weken!

Erg leuk die tips van sites hier! ga ook gelijk ff op die namensite kijken :D

Lee

4. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Dat is idd een leuk gedichtje voor de a.s. opa's en oma's.

Ja, ik heb het boek zelf ook gelezen. Mijn man baalde daar van, want ik heb het later tegen hem gebruikt ("meeveren, lieverd" :D) Het is echt een heel leuk boek!

5. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Hahahaha,

Ja, hier wordt ook volop meegeveerd!

6. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik wordt toch wel nieuwsgierig naar dat boekie van kluun. Heb 'm wel aan mijn vriend gegeven, maar nog niet zelf gelezen. Ga ik toch maar binnenkort ff doen geloof ik!

7. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Lientje wat gaaf een meid! gefeliciteerd. Op naar het roze...

Annoneim ik heb absoluur geen last van nesteldrang...

Penny kun je niet bij verschillende gastouderbureau's een offerte opvragen van de kosten. Wij hebben dat hier wel gedaan voor we een keus gemaakt hebben.

ML al harde buiken! rustig aan doen hoor.

pff Patricia weer een heftig dagje voor je dus. en die injecties moeten helaas toch echt nog een poosje wachten. Hoop dat de zuurstof ook flink wat verlichting geeft.

Paella klinkt goed....ware het niet dat ik sinds de ca. 12e week van mijn zwangerschap geen vis meer kan zien. en ik vind dat normaal zo lekker :(
    Leuk gedichtje Sheninna.

Nannie je collega's lekker laten kletsen. Jij en je man moeten jullie kindje een naam geven waar hij/zij mee door het leven mag gaan. Dat is het allerbelangrijkstte.

Heidi ook al leuke gedichtideeen zeg!

wij werden vanavond even opgeschrikt. We hadden de offerte van de stucadoor/schilder binnen. Hem even met een vraag gebeld, bleek dat hij volgende week woensdag al kan beginnen! en het plafond van die kamer zit er nog niet in....aaarrrggg..Nou staat dat wel voor dit weekend op de planning, ondanks carnaval, maar Frank heeft ook dienst, dus hij moet niet weggeroepen worden of zo...Maar goed op zich is het wel fijn dat het zo vlot kan. De stucadoor had een gat in zijn planning waardoor het nu al zou kunnen. dat zou betekenen dat we over ruim anderhalve week in elk geval de zolder en Nick's nieuwe kamer klaar hebben. Onze eigen slaapkamer komt dan iets later, aangezien we onze bedden moeten kunnen verplaatsen om hun daar te kunnen laten werken. Dan gaan wij even op Nicks nieuwe kamer slapen.
    Nu ook nog effe snel kijken hoe we gaan regelen dat er iemand thuis is. Volgende week woensdag/donderdag en vrijdag is dat geen heel groot probleem, maar de week erna werken wij maandag en dinsdag normaal allebei en daar moeten we dus nog effe naar gaan kijken....(schoon)ouders als hulptroepen inschakelen denk ik. Nou moet mijn moeder alleen die week 4x naar het ziekenhuis onder andere voor longonderzoek...pfff dat is al niet leuk, maar nu wordt het helemaal een drukke en spannende week

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi there,

FF kort!

Kep een blogje op Juli-MamaHyves geplaatst...
    Was in een crea bui ;)

9. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Moet je echt doen, kep in een deuk gelegen!

10. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Hoe verder ik in mijn zwangerschap kom hoe minder ik leef van week tot week.
    In het begin denk je echt ooow morgen 8 weken of 9, 10 blablabla en nu eigenlijk helemaal niet meer zo erg.
    Tuurlijk is elke week wel weer een soort mijlpaaltje maar toch ahah...
    Zucht blababalalb maar moest t ff kwijt...

BTW morgen alweer 18 weken! ;)

11. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ow en ik zit de laatste tijd het Februari-topic te volgen, al die bevallingen man, echt spannend, word daardoor al helemaal zenuwachtig...

12. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    ik lees het ook steeds is het echt leuk om die spanning te lezen. Nog een paar maanden en dan zijn wij aan de beurt

13. goedemorgen allemaal.

over kwartiertje alweer naar de vlos. heb er echt zin in. ben vandaag alweer 16 weken! :D
    ben benieuwd wat ze gaat zeggen over mijn werk. elke keer heb ik de dag nadat ik heb gewerkt ontzettende last van mijn isschias. das echt niet leuk!
    zal mij benieuwen. jullie horen het later vandaag wel een keer.

liefs wendie

14. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    dames met echo en afspraken veel succes...ik had gisteravond ook een harde buik was wel gek zo'n harde bol in je buik...
    Nou straks komt ype weer thuis joeppie....gr heidi

15. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Oh meiden ik voel me echt zo een achterstallige moeder als ik jullie zo lees over kamertjes, geboortekaartjes en kinderwagens :oops:
    Ik heb wel de papieren van de kraamzorg ingevuld maar nog niet opgestuurd. En het telefoontje naar het kdv moet ik ook nog steeds plegen maar omdat het nr 2 is zal deze voorrang krijgen dus dat scheelt wel.

Het enigste waar wij ons een beetje mee bezighouden zijn namen.
    We kunnen het nog niet echt eens worden. Dennis vind voor een meisje Noa erg leuk maar ik vind het wel aardig maar niet dé naam.
    En ik vind Roan en Jaiden voor een jongen erg leuk en daar is Dennis niet echt weg van. :(
    Dus wachten we eerst vrijdag maar af, ohhhhhhhhhh ik ben toch zo nieuwsgierig :D

16. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Ow, Nannie je laat me schrikken, geen geitenmelk? Moet ik echt even opzoeken, heb het nog nergens gelezen. Ik ben laat maar zeggen "bijna-vegetarisch" eet af en toe alleen wat rundvlees verder niet. Dus eet ik veel kaas, geitenkaas is toch wel m'n favo. Sinds de zwangerschap eet ik wel alleen die kant en klare fabriekskaas waarvan de melk niet rauw is. Maar ik had geen idee dat geitenkaas sowieso niet mag! HELLUP!

Meningen van bekende over namen blijven lastig en ik merk ook dat ik me stiekum daardoor wel laat beinvloeden, al wil ik het niet. Aan de andere kant vind ik het ook wel fijn dat mensen hun mening geven, ze kunnen je wijzen op dingen waar je zelf door de roze wolk nog niet aan had gedacht. Vind Nannie trouwens ook wel een hele leuke naam :)

17. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Penny, geitenmelk mag juist wel. Er schijnt juist in geitenmelk iets te zitten waardoor de listeria bacterie daar niet kan groeien.
    Heb het net nog even nagekeken op het lijstje van de vk en daar staat ook dat geitenkaas mag hoor.

18. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Morgen meiden..!

Zo ben goed de nacht doorgekomen, behalve de nachtelijke plasbuien ;)
    enige nadeel van zon dag is dat je de volgende dag een verschikkelijke katerbui heb, dus lijk of mijn hoofd op klappen staat!
    Björn is gelukkig aan de betere hand, hij snottert nog heel erg en heeft nog wat verhoging, maar eten en drinken gaat al beter.

Silla wanneer hoor jij de uitslag van de VP..? Deze week?

Niesje wij hebben 1 van jullie jongensnamen alleen iets anders geschreven :)

19. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Gelukkig Niesje, dank je wel. Ik kon zelf ook niets negatiefs vinden, paar iets positiefs is helemaal mooi! Thnx.

Silla, leuke plaatjes op de mama-hyves maar als ik ze aanklik om te kunnen lezen kan ik niet verder omdat ik dan op jou site kom en die is gesloten.

20. Hoi meiden,

lekker een vrije dag vandaag!
    Ik voel me ook zo achter hoor omdat ik nog geen spullen en kamerdingen heb... maarja als alles goed gaat verhuizen we in mei en verkopen we dit huis vandaag (duimduimduim, wie duimt mee?)
    En dan kan ik hier ook wat dingen al neerzetten. maar als er steeds kijkers komen dan gaat datzo lastig!
    Ik zit nu echt te worstelen om mijn broeken nog dicht te krijgen. heb nu mijn meest ruime broek aan en die zit nu vrij strak....

ik heb het kluun boekje ook gelezen, erg humor (je hebt hem echt zo uit) en je kan het ook af en toe tegen hubbie gebruiken :oops: ;)

alle echo's en vk's vandaag zucces!

liefs rensie

Deel Deze Pagina