Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Ok ok, ik kon het niet laten., Vind de babygroeigadget op Hyves zo super schattig!
    Dat ik toch maar heb besloten het min of meer bekend te maken op m'n hyves. Komende dagen op de motorbeurs zie ik toch bijna al m'n opdrachtgevers en die horen heus wel dat ik zwanger ben. Dus ik kom er nu gewoon voor uit!

Ahhhh, heerlijk!

2. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    hoi hoi!

Niesje, voel je maar niet achtestallig hoor :p ik loop ook ongeveer 5 weken achter op "de rest" ben ook nog niet bezig met kaartjes ed..

Ik zelf heb zoiets van er is nog tijd zat, enzo.. maar goed, dat ben ik ;)

Namen zijn we het eindelijk overeens :D vooral de miesjes naam, maar het is een goeie compromi geworden, ik mn "kortere stoere naam" als afkorting, en mn vriend zn "langere nette" naam.

Roxanna word het :D (niks op hyves zetten aub, maar dat lijkt mij logisch haha)

Ik ben gewoon mega slecht in mn mond houden over dingen, dan ben ik enthousiast, en wil het graag delen haha. daarom moet ik ook niet weten wat het word, dan weet zo iedereen het

Groetjes!

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Jaa dat doe ik ook! Van de januari mama's zijn er nog maar een paar die moeten.

4. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Ik ook. En wij vonden voor een meisje Nanna en Nena ook heel leuk. Maar ja, het wordt een ventje, dus wij hoeven er niet meer over na te denken. Ik maak me niet druk om wat anderen van onze naam vinden. Er zijn er altijd wel die het niet mooi vinden. Op het moment staat bij ons Dani op 1. Ik ben er niet kapot van, maar manlief wel en dan is het ook een beetje vernoemd naar Sani. Ach ja, alles kan nog veranderen we hebben nog tijd zat.

En Patricia, we zijn al bijna op de helft. En als die andere helft net zo snel gaat als de eerste dan ben je zo weer aan je injecties. Maar ja, tot die tijd wel balen :(.

xxx

5. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Jippie 15 weken voltooid vandaag, de 16de week is begonnen!

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ben net bij de hh geweest omdat ik al anderhalve week last heb van een drukkend gevoel op mijn borstkast. Ik ben astmatisch en dacht dat het daar misschien mee te maken had. Ze kon er geen duidelijke oorzaak voor vinden op dit moment. Ook sinds een paar dagen last van harde buiken op de meest rare momenten zoals nu bijv als ik relax achter de pc zit of me omdraai in bed. Ik heb de laatste dagen niets in huis gedaan dus het kan niet liggen aan dat ik te druk bezig ben. Er is in mijn urine te weinig ontstekingscellen gevonden voor een blaasontsteking dus dat is het waarschijnlijk niet. Voor de zekerheid wel een kuurtje mee gekregen en morgen moet ik even naar de vk om e.e.a. te laten checken.

7. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Het gaat inderdaad heel snel allemaal. Niesje heeft zelfs al het middelste plaatje op haar banner bereikt, zucht.........

Senninha, wat naar dat je zovel last hebt. Hopelijk heb je wat aan het kuurtje. Succes morgen bij de vlos.

8. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ow jee Senninha, hopelijk ben je er snel vanaf..en jezelf rustig houden!

Mrietje, Dani vind ik ook een stoere naam! Wij hebben ook nog met de naam Delano in ons hoofd gelopen, maar die naam hoor je nu zoveel op Björn's school..dus die viel af..!

Ik geniet wel van mijn zwangerschap hoor, maar voor mij is het meer een moet, anders kan de baby niet leven buiten mijn buik..maar ik tel wel de weken af, de ene keer meer als de andere keren. Vooral met een aanval denk ik, kom op Patricia nog 22 weken en dan kan je weer je medicatie gebruiken..helaas zal ik dan geen borstvoeding kunnen geven..maar als dat het ergste is :(
    Björn heb ik maar 4 weken borstvoeding kunnen geven, en toen kwam er niet meer genoeg op gang en moesten we overstappen op FV.

9. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    883
    113
    Noord Holland
    hey meiden

er wordt hier zo veel geschreven maar ik kan echt niks onthouden :( zo suf. iig de meiden met een controle of echo veel succes. ik ga zo mijn eerste buikfoto in mijn album plaatsen. jeroen en ik gaan er nu elke week of om de week 1 maken voor in t 9 maand dagboekje,
    ik ben er weer weg van
    moet naar men werk alleen ben ik niet voorruit te branden vandaag

dus tot laters

liefs susanne

10. zo, ben ik weer ff.
    alles was goed vandaag. hartje weer horen kloppen... lief hoor! klopte regelmatig en goed!
    kindje was goed gegroeid zei ze.
    alleen was wel weer bijna een kilo afgevallen.

liefs wendie

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Wij hebben vorige week de babykamer en kinderwagen gekocht. Helemaal blij waren we. Het is een mutsy single spoke geworden en een super leuk kamertje.
    Verder heeft manlief uk al voelen bewegen en reageert de kleine op zijn stem. echt wel gaaf!

12. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi, Ff snel want ik zit op het werk!

Ik krijg (als het goed is) vandoor OVER 1 WEEK de uitslag van de punctie!
    De zenuwen gieren door mijn lijf!
    + ik heb besloten om toch naar het "geslacht" te vragen als ik de uitslag krijg. Kep het eerst in het midden gehouden.
    Maar mijn mannetje en mijn vader zijn ervan overtuigd dat het een meisje is.
    Mijn vader heeft over "zijn" kleindochter gedroomd!
    Het wordt een "stevige" baby (? :confused: dat wordt nog wat hihihi) Hij heeft haar "gezien" toen ze 9 mnd. was en ze had donker haar (net als mijn mannetje).

Gezien hij een soortgelijke droom gehad heeft toen ik nog geboren moest worden, wist hij ook al dat ik een meid zou worden. Kep ook een foto waarop ik PRECIES eruit zie als hoe mijn vader van mij gedroomd heeft.
    Mijn vader heeft vaker voorspellende dromen en die komen ook altijd uit, dus ik durf er wel een beetje in te geloven hihihi.

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik ben een beetje jaloers op iedereen die z'n beeb al kan voelen...ik nog niet bewust....
    ben ik daar nou zo laat mee of duurt het bij mij gewoon langer?

14. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik ben nog een stukje verder dan jij en voel ook nog amper wat, ja door al die verhalen dénk ik af en toe wat te voelen, maar of het echt zo is? Hetgeen ik dan voelde herkende ik echt niet als het kind.. moeilijk he , dat wachten...

15. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    De ene is er gewoon wat eerder mee dan de ander. Jij bent zeker niet laat hoor, ik en anderen zijn eerder vroeg. Het komt snel genoeg meid!

16. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Bij mijn eerste kindje voelde ik het ook pas met 21 weken.
    Nu voelde ik het al heel vroeg (tot mijn grote verbazing) en best goed.
    Nu voel ik het kindje niet elke dag en het zijn zulke korte momenten dat als je niet weet hoe het voelt je het denk ik ook niet zult herkennen als de baby.

En watbetreft hand opleggen en dan er naar schoppen of reageren op papa's stem, dat heeft Damian nooit gedaan en ook nu merk ik geen verschil. :rolleyes:

17. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    wij zijn al zo druk met kamers en kaartjes omdat ype natuurlijk veel weg is....Ik heb nu nog 24 weken te gaan en als je dat door tweeen doet zijn het er nog maar 12 en dan moet je even rekenen dat we ook nog een weekje weg gaan op vakantie dus dan zijn het er nog maar 11 en op de laatste weken kun je niet meer kamertjes etc doen he...plus als het een keizersnede wordt dan gaat er ook nog een week van af en zijn het er nog maar 10 dat hij thuis is...Dus alle dingen waar hij bij moet zijn doen we daarom al zo vroeg.Want we zitten natuurlijk ook nog in juli met dat het schip op de werf is etc.En misschien nog een reisje naar china voor hem ja dan vliegen de weken voorbij hier......
    Dus vandaar dat wij al druk zijn hihi...
    Ik ga even boven opruimen tot later dames

18. HOi meiden!
    ik heb mijn huis verkocht!
    oke, het is nog wel onder voorbehoud! maar ben helemaal happy! in ieder geval een stressfactor minder!

Kus rensie

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Gefeliciteerd Rensie, das weer een hele zorg minder

20. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hé meiden het lijkt erop dat mijn buikje nu ook begint te komen :D .
    Ik had nl. van het weekend een rok aan en diezelfde rok droeg ik gisteren ook. Van het weekend zat ie nog super en gisteren zat hij me echt niet lekker: ik moest hem ook veel hoger als normaal dragen wilde die een beetje lekker zitten.
    Toen zei mijn mannetje dat ik mijn buik maar eens even op moest meten. Dus ik dat gisteravond gedaan en dat scheelde maar liefst 4 cm met de laatste meting van dit weekend, echter dat was wel 's ochtends. Ik er dus vanuit gaan dat hij vanochtend weer ingezakt zou zijn, want dat was tot op heden nog steeds het geval.
    Dus vanochtend weer gemeten en nog steeds die 4 cm verschil :)
    Morgen nog een keer meten om te kijken of ik niet toevallig volle darmen ofzo had, maar vooralsnog ik denk dat de groei begint te komen.

Deel Deze Pagina