Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ja wij gaan trouwen voor onszelf niet voor anderen ofzo dus ik vind zo al die dure dingen erom heen niet nodig hoor! Me vriend stapt op het liefst op de fiets en ik achterop om naar het gemeentehuis te fietsen...heeft op zich ook wel weer wat :) Naja getuigen erbij, daarna uit eten met de getuigen en veel meer poespas willen wij ook echt niet erom heen hoor! Mijn vriend is ook helemaal geen type om in pak enzo te gaan dus waarschijnlijk heeft hhij gewoon een spijkerbroek aan haha..Ach ja het maakt mij niks uit, moet ie zich opeens anders voor gaan doen omdat we gaan trouwen voor mij niet hoor! Dus als hij lekker zijn spijkerbroek aan wil moet ie dat lekker doen. :) Ik wil wel een mooi broekpak zeg maar..

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hieronder het antwoord van Freesia:

Jeetje, al die inbraken...
    Krijg er traantjes van

Lieve meiden, dank jullie wel! Ik waardeer het enorm!

3. kwebbels

Ow ja ikk had een paar pagina s eerder gevraagd of iemand ook last heeft van onder de linker rib zeg maar. :( Ik heb het vandaag weer gehad en echt een raar gevoel is dat. Mijn vriend zegt dat het komt door me maag ofzo? Naja als iemand iets erover weet hoor ik het graag natuurlijk! ;)

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Sorry Kwebbels kan je helaas niet helpen.

5. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Silla gefeliciteerd meid wat een goed nieuws! En ja alweer een jongen erbij! :D

kwebbels ik zou niet weten wat het is maar het heeft vast met organen enz te maken hebben of zo!
    als je het niet vertrouwd bel je toch even!

patricia gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! je moet zelf doen wat jullie leuk vinden! je trouwt als het goed is maar 1 keer en voor jullie zelf!

mamavanperine ik hoop dat alles goed is gegaan vandaag....

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Jongens even een niet zo'n fijn bericht.
    Daisy heeft geen goede uitslag gekregen.
    Een of misschien beide kindjes hebben een kans van 1 op 35 op het Downsyndroom.

7. kwebbels

Jeetje zeg :( :( Daisy heel veel sterkte alvast en ik hoop dat je snel wat meer duidelijk heid krijgt!

8. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Daisy wat een bericht!
    rustig aan en ik ga duimen voor positieve zekerheid!

9. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Jeetje het zit Daisy ver@%#% ook niet mee!
    Pfffffffffffffffff wat zwaar hoor! Ik zal een kaarsje voor haar branden!

Ohhhh hebben wij weer...man en ik hadden een LICHTE communicatiestornis!

Doe ik ontzettend mijn best om voor me te houden wat het geslacht wordt! Zit hij het aan zijn ouders en op het werk rond te bazuinen! hihihihhi
    Geeft niets hoor maar ik hals over kop naar mijn moeder gegaan (woont 3 deuren verder) om het haar ook maar te vertellen (want oh wee als ze erachter komt dat mijn schoonmoeder het al wel wist) en daarna mijn Papa gebeld (die ff moest slikken omdat hij er ook zo van overtuigd was dat het een meid zou worden) om het te vertellen!
    Wat een toestand allemaal, maar wat mijn mannetje betreft...MAG DE HELE WERELD HET WETEN WAT HET WORDT!

EEN ZOON!

(mooi voor mams wantuh kan dat soort dingen toch niet voor me houden, maar ff voor nu...nog niets op Hyves melden!!!)

10. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    :) Je mannetje is hartstikke trots op jullie zoon :D
    Ach dan kan je nu ongenegeerd jongenskleding kopen, zonder om je heen te kijken of je bekende ziet ;)

Jeetje zat net naar het voorstukje van Peter R de Vries te kijken, ik ga zondag wel ff kijken wat die verborgen camera dan ermee te maken heb...nieuwsgierig aagje ben ik ook ;)

Moest vanmiddag ff in de stad iets ruilen en liep langs de Mexx store... :oops: :oops: heb een stoere gebreide mutsje en bijpassende slofjes voor de kleine gekocht :oops:

11. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Patricia: Van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk :D

Wat erg voor Daisy zeg, het zit haar niet mee :( ik hoop dat ze ze alsnog gezond op de wereld mag zetten.

Silla: Gefeliciteerd met jullie zoon :D weet niet meer of ik dat al gedaan,maar beter teveel als niet ;)

Ik ben zo benieuwd naar Peter R. en hoop toch dat er vanavond al wat bekend wordt gemaakt. Kan me voorstellen dat hij het in zijn uitzending wil doen, hij verdient zijn brood er mee natuurlijk. Maar ik vind ook wel dat wij (de wereld) er recht op hebben om nu te weten wat er is gebeurd, en niet alleen maar een smaakmakertje op de buis te brengen want daar lijkt het nu op :S

12. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

hoi,

Ik breek hier ook even in... Ben dan wel eind juni uitgerekend, maar ik kan ook een juli mama worden. Mijn uitgerekende datum staat op 29 juni.

13 februari hebben we een 20 weken echo, maar we willen het allebei niet weten. Ik vind: je leven zit toch al vol verrassingen, dus wat je ter wereld zet is ook een verrassing.

Mijn collega gaat 8 feb. naar Taiwan toe en die haalt voor mij een aantal spullen voor onze baby. Het is jaar van de muis (in Taiwan dan) de chinezen zeggen: rat. Anyway, het is zelfde land (zelfde taal onderhand), maar het schijnt dat muizen een goed jaar brengen (volgens de Chinese mythologie)

gr.
    Bianca

13. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    hoihoi dames hier alles weer prima.....
    Was allemaal vermoeidheid etc....
    wij hebben een leuk geboortekaartje gevonden dames echt heel leuk.........Manlief was meteen verliefd......en deze is echt super voor een meisje en dan voor een jongen ook een hele leuke...zaterdag gaan we een maxi cosi kopen met oma gr heidi

14. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Patricia gefeliciteerd met jullie aanstaande huwelijk! en heerlijk nog een vakantie met vier in het vooruitzicht eind van het jaar.
    Ik denk dat wij aan het eind van mijn zw.verlof nog even eruit gaan als dat in Frank zijn rooster nog kan.

Silla moet wel lachen hoor. jij je best doen het niet te zeggen....schreeuwt je man het van de daken.

fijn nieuws voor Freesia en minder voor Daisy lees ik. Pff...

kwebbels ik heb geen last van je genoemde kwaal. Weet wel dat ik regelmatig last heb van mijn middenrif omdat dat een opgeblazen gevoel geeft. Een warme kruik daartegen helpt te verlichten, dus wie weet helpt dat voor jou ook.

15. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Wat is het rustig hier vanavond!
    Heb net House gekeken en nu Close to Home, heerlijk avondje!
    Morgen staat alweer het weekend voor de deur zeg, wat gaat het snel :confused:

Ik mis ML al een dag, zal toch niets aan de hand zijn...?

Duik zo lekker mijn bedje in, dus alvast trusten voor strakkies en meiden die morgen echo/controle hebben, SUCCES!

16. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ja, ML is al even niet geweest!

Een vraagje: ik was vandaag met de kids naar gym. ik zat op de bank met een jongentje te volleyballen en toen ik ineens rekte ging er een pijnscheut door mijn onderbuik heen. Later toen ik pc's aan het verslepen was voelde ik weer wat kleinere pijnscheutjes aan mijn rechterzij.
    Zijn dit de banden?

17. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Ik denk het wel.

18. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    pc's verslepen zou je ook eigenlijk beter niet meer kunnen doen Veraatje, zwaar tillen is niet goed als je zwanger bent. Het klinkt idd als je banden, ik voel ze ook heel vaak.

Wat naar voor Daisy zeg, het zit haar echt niet mee :(

19. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Hey! Hier ben ik gezond en wel!
    Vandaag drukke dag gehad, eerst werken toen kwam mijn zus eten en net schnitzelparadijs gekeken...

Patries, wel fotootje van je trouwerij he! Ben benieuwd...
    Ik hoop dat alles goed is gegaan met de punctie van mamavanperine en dat ze snel wat mag laten horen...
    Het zit Daisy idd niet mee :( Hoeveel kan en mag een mens hebben denk je dan, maar ik blijf hopen dat ze ze gezond op de wereld zet...

ow nog wat nieuws :idea: Ik ga morgen uit eten met mijn ex! We hebben veel gepraat en sjah we missen elkaar best wel, dus nou jah we gaan rustig praten en uit eten, ben benieuwd! Ik vertel jullie meteen zodra ik weer alleen ben :D Ben wel zenuwachtig heb hem zolang niet gezien :rolleyes:

20. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Zo dat is een compleet nieuwe wending! Praat er maar eens goed over, want hij is niet zo lief voor je geweest. Maar als jullie er samen uitkomen, zou dat natuurlijk heel fijn zijn!

Ja, ik weet dat ik eigenlijk geen pc's zou moeten verslepen, maar het moest even gebeuren! :D Ik zal het niet weer doen!

Vanavond weer Wie is de Mol gekeken. Ik vond Joris weer zeer irritant en verdacht doen. Maar bij het tweede spel vond ik vooral Dunya erg mollen.
    Ik weet het niet meer hoor. Vandaag was mijn mol, Edo, heel rustig!

Deel Deze Pagina