Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Ja mrietje, dat is heeeel herkenbaar :rolleyes:
    Ook 1 van de redenen dat ik nog steeds niet voor een uitstrijkje ben geweest :oops:
    Ik heb altijd het idee gehad dat ik daar vanonder niet helemaal in orde ben hihi. Ik voel zelf altijd allerlei bobbels en bulten en ik heb bv bijna geen binnenste schaamlippen :oops:
    Zo, even met de billen bloot en benen wijd zal maar zeggen hier op het forum :) :)
    Och, kan ik vast wennen aan het idee ;)

2. Mrietje; wat was het resultaat van de echo? Zag het er goed uit? Hoe heb je het ervaren afgezien van het ongemakkelijke gevoel met de benen wijd.

Van de week nog mijn benen gedaan. Toen dacht ik wel, straks met een dikke buik gaat dit allemaal wat lastiger. Zou het niet fijn vinden als ik daar met zo'n oerwoud lig!

Liesje; moet het inderdaad nog maar even volhouden. Bij schoonfamilie begint het wel op te vallen denk ik dat ik geen wijntje meer neem bij het eten. Dat doe ik nu al 5 weken niet meer.

caro73

3. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Na ja de echo was op zich wel goed, maar ze kon eigenlijk alleen maar zien dat ik waarschijnlijk wel zwanger was door het dikke slijmvlies en er zat een heel klein zwart puntje wat het babietje zou moeten zijn. Ik ging eigenlijk om te kijken hoever ik ben, maar dat kon ze niet zien.
    En ik heb al 2 kindjes, dus vind het al minder erg om met de benen wijd te gaan. Heb nu wel een ander kapsel als toen trouwens :).
    Als jullie het moeilijk hebben met geheimhouden, moet je maar heel veel hier komen kletsen, kun je toch een beetje je ei kwijt.
    Wij hadden eigenlijk ook afgesproken om tegen niemand iets te zeggen, heeft vriendjelief gisteren tegen zijn zussen zun mond al voorbij gepraat :( Dus ik denk dat we het dit weekend dan ook maar bij mijn fam gaan vertellen..... :p

xxx
    mrie

O ja, ter geruststelling, de gyneacoloog van mijn schoonzusje zei tegen haar dat ze zich echt niet hoefde te schamen, want hij zag per dag meer kontjes en kutjes dan zij in haar hele leven...:D

4. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Mrietje heeft het spit voor ons afgebeten bij de juli 2008 moeders :D Vertel hoe was de echo? Opgelucht?

Ik heb trouwens dit x wel verteld dat ik zwanger ben, en bewust niet gewacht..heb ongeveer 3 jaar geleden een miskraam gehad met 9 weken, heb toen niets verteld van mijn zwangerschap..maar ik was na de miskraam zo verdriet en zo boos..op mezelf, op iedereen! Mijn ouders snapte er niets van, na een tijd doorvragen kwam het hoognodige eruit..mijn moeder was helemaal over haar toeren, dr dochter was zwanger van haar tweede kleinkind, maar nu een miskraam pppfff was heavy. Daarom dat ik er juist nu voor gekozen heb om het wederzijdse ouders al te vertellen, mocht het misgaan dan kunnen ze gelijk troost bieden in plaats eerst alle informatie te moeten verwerken.

5. lovelykids

lovelykids VIP lid

jippie ik mag mij ook bij juli aansluiten.
    het moet wel heel raar lopen als het geen juli wordt.
    ben namelijk 14-07-08 uitgerekend.
    andere juli mama's en zwangeren gefeliciteerd en voor de mensen die nog bezig zijn heel veel succes

liefs saskia

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zo lees je een dagje bijna niets en zo loop je een flink aantal pagina's achter.

Bij mij ook de eerste klachten.
    Ik zie eruit als en lijk. Ik hou het ermaar op dat ik een griepje onder de leden heb voor de buitenwacht.
    Ik moet ieder half uur tot een uur wat eten anders wordt ik misselijk van de honger. Alleen heb ik nergens trek in om te eten.
    Waar ik nu trek in heb is een heerlijk broodje "Mario" uit Utrecht.
    Een heerlijk verse Italiaanse bol belegd met van alles en nogwat.
    Moet er wel een 1/2 uur met de tram voor reizen en dan nog alles bij elkaar 1/2 uur lopen. Dat is nou net weer te ver.

Ver gelukkig nog geen klachten. Geen groeiende borsten of buik o.i.d.

@alle nieuwelingen gefeliciteerd met de zwangerschap en welkom bij de club!

7. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Waarom zijn er eigenlijk zoveel mensen die nog niks tegen de familie/vrienden willen zeggen? Wij willen nog niks zeggen omdat we niet weten hoever we zijn. Ik heb ook in mei een miskraam gehad en ik vond het heel fijn dat ik dat daarna gewoon tegen iedereen kon zeggen. Net als jij zegt Patricia, het lijkt me kei klote om je zo "alleen" te voelen na zoiets ingrijpends. Maar we gaan er gewoon vanuit dat we allemaal gezonde babietjes op de werend gaan zetten, oke?

xxx

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Bij ons weet bijna iedereen het al behalve op mijn werk daar weet 1 collega het. Ik vind het juist fijn omdat het ons laatste kindje is iedereen er vanaf het begin bij te betrekken en als het dan fout mocht gaan zullen ze er ook allemaal voor ons zijn.

9. Dat klopt ook. Het is ook fijn als de mensen die dichtbij staan je begrijpen. Toch heb ik ervoor gekozen om te wachten. Mocht het misgaan (ben aan het afkloppen nu) dan kan ik ze dat op dat moment ook wel vertellen en dan zijn ze er ook voor mij.

Maar uiteraard gaan we er vanuit dat we de eerste drie maanden goed doorkomen!

10. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Allereerst alle nieuwe juli 2008 mama's...welkom! :D

Juist, daarom dat ik er nu bewust voor heb gekozen om het mijn moeder te vertellen...vorige x was het ook zo moeilijk allemaal, mijn moeder dacht eerste instantie dat ik huilde van blijdschap maar moest haar gelijk vertellen dat ik het ook weer verloren was..ppfff nooit meer voor mij!
    Ik voel mij super, en geniet ervan maar in mijn achterhoofd blijf nog wel die negen weken spoken. Heb mijn vriend en ouders beloofde er niet teveel over te tobben omdat ik mijn zwangerschap een beetje verziek met alleen maar nare gedachten...hebben ze ook gelijk in!
    Mijn moeder zei toen ook tegen mij: Patries, wees blij dat de natuur zo eerlijk tegen je is. Het baby was waarschijnlijk niet gezond, en je lichaam heeft voor je beslist. Dat heb ik al die tijd ook als een soort "troost" gezien. Heb al een mooi en gezond ventje van 5 jaar, en kan niet wachten totdat ik deze baby in mijn armen heb :D

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wij willen het de naaste familie vertellen als we de 1e echo gehad hebben en als hij goed is en de rest van mensen om ons heen zoals vrienden en collega's vertellen we pas na oud en nieuw

12. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Mijn oog viel net op de geslachtskalender in het menu hier links, ik heb gekeken naar mijn zwangerschap met Björn en naar mijn moeder dr zwangerschappen en die van mijn schoonzussen...en die kloppen allemaal qua geslacht :( ... is dit nou puur toeval bij mij? Voor de dames hier die een 2de/3de/4de/5de kindje krijgen, klopt het ook bij jullie? hahaha ga nu echt twijfelen :) Zou voor mij een tweede knul betekenen!

13. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Bij de eerste klopt het, en het zou nu ook weer een jongentje zijn.
    Ik ben benieuwd :D

14. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Bij mij klopte het ook eerst meisje toen jongen en dan nu weer een meisje. Ben benieuwd......

xxx

15. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Hallo,
    Ik weet niet of het klopt... ik was 16 toen ik zwanger raakte van mn eerste kindje. En die leeftijd staat niet bij de lijst :(

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Wat de eerste betreft klopt 't....da's een jongen geworden.

Zal mij benieuwen of het nu weer klopt....zou wel leuk zijn want dan krijgen we een meisje (en mijn oma eindelijk de 4e generatie meisjes.....de andere 3 achterkleinkinderen zijn dus jongens ;) )

17. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    hallo
    juli mamas
    bij deze allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap
    ikzelf ben een juni moeder
    en lees af en toe hier ff
    zie dat er een paar van jullie het koud hebben savonds
    daar heb ik ook last van gehad begint nu minder te worden
    verder was ik misselijk en moe maar dat alles word nu ook minder
    begin me steeds beter te voelen
    maar waar ik ff voor kwam die geslachtskalender
    klopt tot nu toe bij mij ook heb eerst 2 meiden en de 3de zou een jongen moeten worden volgens de kalender
    nou ben benieuwd 8)
    dit was het ff

groetjes monique

18. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik weet ook niet of het klopt bij mijn dochter want toen was ik 17 toen ik zwanger werd en bij mijn zoon klopt het dus WEL!
    Dat zou betekenen dat ik nu een meisje zou krijgen... aaaaah lief :baby:

Ben net bij de VK geweest en omdat ze al mijn gegevens nog hadden van mijn zwangerschap die mis is gegaan hoefte ik niet al teveel meer te vertellen. Heb haar wel verteld over mijn onckerheid voor de echo en ja dat is natuurlijk heel normaal. Je weet wel dat ze dat zal zeggen maar je hoopt tog op de woorden: Ach welnee dat kan niet meer nu haahah...
    Maar heb dus Woensdag 21 November de echo, dan ben ik precies 8 weken... BRRRRRRRRRRR :pale:

19. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Krijg er de kriebels van...tot nu toe klopt hij bij de rest van de dames ook :) dit is echt grappig om te lezen..!

Ow de 21ste je echo..! Ik een dag erna, zit nu al echt af te tellen..ik wil het hartje zien kloppen, dan vlieg ik die gyneacoloog echt om zijn nek! (wel ff wachten totdat hij dat apparaat uit mijn tumtum heb :) )

20. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

> 01-07-2008 <
    Go4baby, Amsterdam, 33 jaar , 1e kindje
    Droom
    Veraatje, Groningen, 30 jaar
    NinaVI , Rotterdam, 26 jaar 1e kindje
    Nin0, 43 jaar
    Mother Nature, 24 jaar, 1e kindje
    Goudvis22 1e kindje

> 02-07-2008 <
    Claud27, brabant, 26jaar, 2e kindje
    Monkeylove, DenHaag, 33 jaar, 3e kindje
    Kristine, Belgie denderleeuw, 27 jaar

> 03-07-2008 <
    Daisy1975 , Brabant, 32 jaar,2e kindje(*Merel*)
    Senninha, Utrecht, 29 jaar, 3e kindje
    Sas7, Brabant, 36 jaar, 1e kindje
    Vergo, Weesp, 32 jaar,1e kindje

> 04-07-2008 <
    Niesje1980, Noord Holland, 27 jaar, 2e kindje
    Mandy80, Overijssel, 27 jaar, 1ste kindje, 3 vlinders
    Marieke15, Gelderland, 38 jaar, 1e kindje
    Phemme, Friesland, 26 jaar, 2e kindje
    Lobj, Aalst, 1e Kindje

> 05-07-2008 <
    Anno niem, 24 jaar, 2e kindje
    Memoiikke, 23 jaar, zuidholland, 1e kindje

> 06-07-2008 <
    Lientje10, 38 jaar, 2e kindje
    Kwebbels, 1e kindje
    Christiea, 33 jaar, 2e kindje

> 07-07-2008 <
    daantje86, utrecht, 21 jaar, 2de kindje
    Mirre, 1e kindje
    Freesia, Hulst, 35 jaar, 1ste kindje
    Marieke, brabant, 29 jaar, 3e kindje
    Caro73, 34 jaar 1e kindje

> 08-07-2008 <
    Susi, 1e kindje.
    Sann, Brabant, 34 jaar, 1e kindje.

> 09-07-2008 <
    Patricia01, 28 jaar, Vlaardingen, 2de kindje

> 10-07-2008 <
    Anne75, Rotterdam
    Esthertje80, Beverwijk

> 12-07-2008 <
    Ramoontje, Noord-Brabant, 30 jaar, 2e kindje
    Beastie, Lagedijk, 32 jaar, 1e kindje
    Joki, Gelderland, 30 jaar, 2e kindje

> 13-07-2008 <
    Liesje76, Enschede, 30 jaar, 1e kindje

> 15-07-2008 <
    Diavolo, Flevoland, 24 jaar, 2e kindje
    Silla, Noord Holland, 29 jaar, 1e kindje

Controle lijst:
    06 nov Mrie 1e echo
    12 nov Nina 1e echo
    12 nov Sas7 1e echo
    12 nov lobj 1e x vk
    13 nov Mirre gyn/1e echo
    13 nov go4baby gyn/vk 1e echo
    13 nov Marieke15 vk
    15 nov daisy1975 eerste echo
    16 nov Freesia HA
    19 nov veraatje eerste echo
    19 nov Sann eerste echo+gyn
    20 nov claud27 vk
    20 nov Phemme 1e echo gyn
    21 nov mandy80 1ste echo gyn
    21 nov Anne75 Vk
    21 nov Monkeylove 1ste echo
    22 nov christiea vk
    22 nov Esthertje80 1e echo gyn
    22 nov Patricia01 1e gyn + echo
    22 nov Anno niem 1e vk + echo
    23 nov Lientje vk + eerste echo
    26 nov daantje86 eerste echo
    27 nov niesje1980 gyn
    27 nov lobj gyn 1e echo
    29 nov Senninha vk+ 1e echo
    29 nov Vergo zh+ 1e echo
    30 nov Mandy80 intake VK
    03 dec Kwebbels 1e echo
    03 dec Liesje76 1e echo
    04 dec Liesje76 vk
    06 dec Beastie vk
    07 dec Diavolo 1e echo
    11 dec Diavolo intake VK
    12 dec Kwebbels vk
    12 dec kristine 1e echo
    19 dec Memoiikke, 1e afspraak vk + echo
    27 dec daantje86 vk

Ik heb mijn afspraak van vandaag eraf gehaald want die is geweest en anders word die lijst straks megalang, maar heb mijn echo erbij gezet...

Deel Deze Pagina