Hier ook hondenliefhebber! Wij hebben een friese stabij... het is echt een schat en zal geen vlieg kwaad doen! sorry voor kattenliefhebbers... mijn zus heeft drie katten ze zijn alledrie nog geen jaar. Vanmorgen is er eentje doodgereden bij hun in de straat. En het is er heel rustig altijd. De kids van mijn zus waren zo overstuur was zo zielig! Ze heeft waarschijnlijk een vogeltje gezien en is tegen de rijdende auto aangelopen...
Meiden die vandaag allemaal weer goed nieuws gehoord hebben: mooi zo! Ik ben toch wel heel nieuwsgierig naar Mirre... is het een jongen of een meisje? Vooral omdat de jongens overheersen. Ik stel voor Mirre dat als het een meisje is je het ons vertelt, en als het een jongen is dan mag je het wel voor je houden Meiden die morgen een afspraak hebben: succes! Vandaag alweer 19 weken! Jammergenoeg niet echt van kunnen genieten. Ik zit niet echt lekker in mijn vel de afgelopen dagen. Ik heb maandag ook de 20 weken echo. Vind het echt heel erg spannend! Hoop zo dat alles goed is!
iedereen met goede echo/onderzoek =D> ga zo door.... christiea dat is wel erg makkelijk van ze dan...! senninha beterschap voor je dochtertje!
Hoi meiden.. Hier net terug uit het ziekenhuis, heb twee uur op de afdeling verloskunde gelegen Voelde me gisteren al rottig,en vanmiddag laat werd ik eng van de pijn in mijn buik, dus op advies van mijn mannetje even gedouched en een uurtje op de bank geslapen. Werd rond6 uur wakker, en stond op om te gaan plassen, ik kon niet meer rechtop staan van de pijn Dus naar de wc gestrompeld, broek naar beneden...en zag dus bloed in mijn onderbroek. Dacht echt dat ik out ging van de schrik, begon te hyperventileren en riep mijn mannetje erbij. Nou voordat ik iets kon zeggen had hij het nummer van de gyn. al gebeld. Moest gelijk langskomen en moest aan de CTG liggen, echo gehad (kleine was ontzettend druk GODZIJDANK!), en inwendig onderzoek met een eendenbek (wat echt ontzettend pijnlijk was ) als laatste een urinetest..en ja, een flinke blaasontsteking! Heb helemaal niets gemerkt met plassen, maar dat is mogelijk tijdens een zwangerschap Mijn harde buiken, trillerig gevoel geef dus ook aan dat het een urineweginfectie kan zijn. Heb nu antibiotica meegekregen en over een week weer urine inleveren, aangezien ik geen branderig gevoel heb. Tjeetje was weer even stressen zeg,vooral toen ik het bloed zag..alles kwam terug van de vorige x
Jeetje mina dan schrik je je helemaal rot zeg! Gelukkig dat het "niks ernstigs" is met de kleine of jezelf! hopen dat de antibiotica gauw aanslaat!
Pff, dat is schrikken Patricia! Maar gelukkig is met de kleine alles goed en met jou komt het ook wel weer goed! Beterschap!
Jeetje, ik had het nog niet gezegd of jij verteld dit Patricia. Kan me voorstellen dat je je rot bent geschrokken, wat vervelend zeg. Wel fijn dat het iets is waar je wat aan kan doen. Hopelijk ben je er snel vanaf en trekt de pijn ook weg... ML fijn dat ze al zo'n hoop konde checken, geeft toch even een wat meer zeker gevoel. Nannie wat vervelend zeg, ja dat is het enge als je katten buiten lopen. Ik ben daar ook weleens bang voor, helemaal omdat die ene van ons is aangereden, maar het gelukkig wle heeft gered. Veraatje, kan me goed voorstellen. Het is ook spannend. Je gaat toch horen of het allemaal goed is enzo. Het zal vast wel goed zitten, maar die spanning is niet zomaar uit te zetten...
Jemig Patricia, dat is wel ff schrikken zeg. Maar nu weet je ook gelijk waarom je je gisteren al niet goed voelde. Sterkte hoor ik hoop dat je je snel weer beter voelt.
* Ik breek even in * Heeee heidi (is mijn vriendin uit dezelfde woonplaats meiden)! Het gaat hard he met jou! En alles goed... super... Wanneer kan ik de babykamer komen bekijken? Ooooh en 21 febr. hebben we even een gesprekje he meid Even kijken of mijn pendel gelijk heeft
Jeeej, wat schrikken patricia. Gelukkig is alles goed met julie ukkie. Das wel een flinke blaasontsteking dan zeg. Beterschap meid. Heb hier net heel duidelijk uk tegen mn hand voelen schoppen. echt allemaal van die klopjes tegen mn hand en gerotzooi in mn buik. echt wel gaaf, ben helemaal blij. Ga nu weer lekker op de bank liggen. hou het zitten vandaag niet zo lang vol.
Zow dan Patricia, kan me voorstellen dat je hart in je keel zat... Mahjah, gelukkig niets met de kleine... Ik kan de baby al een tijdje voelen maar nog niet tegen mijn hand, dat kan komen omdat de placenta tegen de buikwand aanligt...
140/90! Patricia wat schrikken zeg, sterkte ermee. Hier ook een dierenvriend, we hebben een hele mooie berner sennen reu Chardo van 18 maanden, een konijn, twee parkieten, en heel veel koi karpers in de vijver.
Jeetje Patricia, das schrikken. Gelukkig maar dat er niks aan de hand is. Baal zo, ik ben echt al vanaf half 1 wakker. En nu lukt het niet meer. Heb alle herhalingen op tv al gezien. Na ja, zal naar het einde van de zwangerschap toe alleen maar erger worden denk ik. xxx
Zoow, ik ga Gilmore Girls kijken. En dan hoop ik nog ff slapen. Gelukkig geen kindertjes naar school brengen. Lang leve de carnavalsvakantie in het zuiden! xxx
Morgen meiden Bedankt voor jullie beterschapwensjes, ben me kapot geschrokken en heb gisteren op de bank nog een potje zitten huilen. Vannacht redelijk geslapen, alleen paar x wakker geschrokken en naar de WC gegaan om te checken, maar geen bloedverlies meer..gelukkig! Ze hadden ook naar mijn placenta gekeken, omdat ik hem tegen mijn buik draag of hij niet naar beneden was gezakt en los was geraakt maar dat was gelukkig niet zo. Het was wel druk met bevallingen, zeg. De gyn had bij ons een scherm aangezet om ook de CTG van een bevallende vrouw in de gaten te houden,die hoorde ik af en toe kreetjes geven van de pijn..dat gaf mij wel ff een raar gevoel, zo van: jee over een tijdje lig ik ook zo hihihihi Toen wij vertrokken zag ik op het scherm dat ze haar net hadden getoucheerd en dat ze 7 cm ontsluiting had dus die zal nu lekker met haar babytje liggen knuffelen Meiden die vandaag een echo/controle hebben ,succes! Ik duik mijn bedje zo weer in, als Björn naar school is.
patries wat een toestand zeg ja een blaasontsteking is dus iets wat je heel makkelijk kan missen als je zwanger bent heb ik ook al gehad.... maar gelukkig is alles goed met de kleine ik kan me voorstellen dat je even hebt zitten huilen op de bank het is toch echt ff heftig.... Doe maar rustig aan he.... Ik hoop dat ik nu van mijn schimmelinfectie af ben maar ben bang van niet en die zalf was een verschrikking branden jeuken irriteren....Dus ik hoop dat dat nog ff afzakt..... Verder zal ik zo ff foto maken van de babykamer....kunnen jullie die ff zien....wel even computer wat zachter zetten kwa kleuren gr heidi
Alweer een uur wakker. Niks aan gehad dat de kinderen vakantie hebben...Heb toch nog van half8 tot half9 geslapen . Iedereen met een echo veel geluk en plezier! xxx