Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    zo buikfotos en babykamer staan erop in mijn album kijken.........babykamer is nog gewoon tessa's kamer straks komt er het ledikant in met klamboe erboven....buik is aardig rond al...gr heidi

2. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen meiden,

Tjss, wat een schrik Patries! Bah. Hoop dat je je snel weer beter voelt en dat je een beetje gerustgesteld bent. Gelukkig was je kleine mannetje nog lekker druk in je buik. Rustig aan he.

Kom net terug van de vlos, alles was goed. Hartje klopte mooi en baarmoeder zat al 1 vinger onder m'n navel. Ben alleen vergeten te vragen over de 20 weken echo en de vlos zei er ook niets over. Zal haar binnen kort nog even bellen of ik die afspraak zelf moet regelen bij het ziekenhuis of m'n vaste echoscopiste?

3. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    Hallo Dames,

pfff is me dat wat ben je een paar dagen niet online heb je weer plenty bij te lezen het is niet bij te houden met 79 dames.....Hier verder alles ok, helaas nog geen uit slag van de testen bekend.

We zijn eindelijk begonnen met de kinderkamers, nou ja iemand anders is ermee begonnen, aangezien ikzelf absoluut geen puf ervoor heb.
    Ik slaap de laatste tijd alleenmaar voel me net zo'n oude tante:)

Als het goed is is Périne's kamer eind van de week klaar en kunnen we beginnen aan brusjes kamer.
    Helaas kan ik momenteel geen foto's aangezien onze digi camera het begeven heeft. We hebben vorige weer net een super bank gekocht en dus moet deze aanschaf nog ff wachten.....

dames lees jullie weer

4. Goedemorgen allemaal.

Hier gaat het wel lekker, net uit mn bedje gerold, dus heerlijk geslapen..
    Vandaag alweer 17 weken! Wat gaat de tijd toch ontzettend snel he? :D
    Fijne dag allemaal en succes enz.enz.

Liefs Wendie

5. Dat is schrikken Patricia :( gelukkig is alles goed met je baby en is er ook niks aan de hand met de placenta. Doe lekker rustig aan.

@Senninha, normaal als ik maar iets merk aan Steijn hou ik hem al thuis en neem ik een vrije dag op of vraag aan mijn baas of ik thuis mag werken.
    Maar gister ging het er alleen maar om dat ze hem chagerijnig vonden, dat gaat me te ver. Dat is dan bijna uitsluiten van een kind omdat je hem niet aan kan. Dan had je een ander beroep moeten kiezen :) Kinderen hebben nou eenmaal hun buien net als wij zelf.
    Denk trouwens zelf dat de eerste kiesjes aan het doorkomen zijn, heb net even gevoeld en voelde wat puntjes en van zijn tandjes voor had hij ook vreselijke last, dus ga straks even wat dentinox (als je het zo schrijft) halen, hielp de vorige keren aardig goed. Ook zijn billetjes zijn weer helemaal kapot. Dat vindt ik altijd zo zielig :(

@Mrietje balen dat je niet kan slapen. Hopelijk kun je vadaag overdag even lekker pitten.

6. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Heidi wat een grote toeter voor 16 wkn! :confused: :confused: :confused:
    Kinderkamer is erg leuk :D zeker met die kleuren!

Net eventjes geslapen en mijn medicatie ingenomen, zo Björn ophalen en naar zwemles..halfuurtje dutten langs de kant ;)

7. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Penny, fijn dat alles goed was bij de VK! :) Ja ik hoor dat er bij sommige lange wachttijden waren voor de 20 weken echo, ik zou van de week gewoon even bellen hoe het zit.

christiea, dat is ook wat zeg! je ben handenvol met geld kwijt aan de bso/hedo, en alleen omdat hij zijn dag niet heeft :( net of die meiden altijd met een big smile rondlopen!?! Heb je er wel iets van gezegd..?

Mrietje, dus maar een uurtje geslapen..? Jeetje je zal vanavond wel lekker moe zijn hihihi Hier hebben de kids volgende week pas vakantie, heerlijk ff een weekje vrij!

Vergo, jee 140/90 is niet echt lekker nee..hopelijk dat je met de 20 weken echo meer te horen krijgen.

ML, ik heb dat ook, ik voel de kleine niet aan de voorzijde schoppen maar wel als het aan de linker of rechterkant van mijn zij bezig is.. :D

8. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Wat een pront buikje al Heidi!
    De mijne gaat de laatste week ook ineens een stuk harder, al zul je die van mij niet zo snel op een foto te zien krijgen. Mijn buik is nou niet bepaald het meest trotse lichaamdeel wat ik heb.

Ohhhhhhhh nu weet ik dat we een jongentje krijgen en we kunnen maar geen naam bedenken.
    Of in ieder geval ik kan er wel een aantal bedenken maar Dennis vind het allemaal niks. :(
    Jaiden vind hij meer wat voor getinte kindjes en Roan vind hij een tongbreker.
    Iemand nog leuke namen over?

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    zo te horen is iedereen al aan de babykamers begonnen, ik heb alleen nog maar het kamertje grotendeels leeggehaald zodat ik het kan stofzuigen en dweilen enzenz
    voorlopig komen er nog geen meubeltjes in te staan, want wij gaan eerst nog verbouwen in de badkamer, vind het toch zonde als alles supersmerig wordt of zal dat wel meevallen als ik de deur gewoon dichthoudt?

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Wij hebben nog helemaal niets aan het kamertje gedaan. alles voor de katten staat er nu nog in en nog wat dingen. Eerst wordt begin maart onze badkamer helemaal verbouwd, daarna is de babykamer aan de beurt hoor.

11. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Wij moeten ook nog eerst zoveel verbouwen voor we aan het kamertje kunnen beginnen. En het gaat nu toch echt wel snel allemaal! Begin me nu eindelijk echt een beetje zwanger te voelen.

12. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    hoi hoi

getsie, wat een schrik patricia! gelukkig geen ernstige dingen..

Bij de vk was het weer helemaal goed, goed geroeid, mn baarmoeder zit nu tot mn navel. dat was ok. bloedruk was ok!

Ik heb drie katten, Fleur Roos en onze verwende derde Pieter.

T zijn lieve knuffel beesten haha

X

13. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Zooo...ik moet nog bijlezen....maar of me dat lukt..hahahahahahah
    Word zoveel gepost hiero... :D
    Bij deze alvast een buikfoto in het album van afgelopen weekend...
    Buiten mijn bekken en rugpijn gaat alles lekker hier.Bloeddruk is goed,beebs doen het goed(weer echo gehad de vorige week)..Goede uitslag van combitest gehad..dus de bekkenproblemen nemen we maar voor lief ;) En van nu af aan spuiten in het kader van de Amphia studie..

Susi ;)

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ook de badkamer en precies dezelfde periode
    laten jullie het doen of zijn jullie zelf handig

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Vond het ook een rare reactie hoor van jouw KDV. Zou wat zijn zeg dat alle kinderen die een keer uit hun hun zijn gelijk maar opgehaalt moesten worden. Dan zijn de lokalen ook op school erg leeg. Je zou toch juist zeggen dat ze daar goed mee om moeten kunnen gaan. Anders zitten ze denk ik in het verkeerde vak.

16. lovelykids

lovelykids VIP lid

yippie! ! ! ! !
    ik krijg toch een 3d/4d echo en wel 15 april om 9.45
    heb er nu al zin in. maar eerst over 2.5 week de 20 wk echo maar en dan maar 7 weekjes wachten voor de pret.
    verder eigenlijk maar weinig bijzonders hier behalve dat de kids beide waterpokken hebben.

wat het kamertje betreft daar hebben wij ook nog niks aan gedaan, want eerst moet de zolder klaar zijn voor maud en als dan definitief vast staat dat wij een meid krijgen dan doen we maar heel weinig aan maud haar oude kamer, want die is roze en met wat aanpassingen in de accesoires is het een babykamer. zo kan morris rustig blijven waar hij is.
    en tja als ze het toch verkeerd ingeschat hebben dan krijgen we het nog druk, want roze op een jongenskamer doe ik niet

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Patries wat zal je geschrokken zijn zeg.
    Ik heb gelukkig vandaag mijn laatste dag van de antibioticum vanwege de blassontsteking en het enige herkenningspunt erin had ik ook de harde buiken.

Niesje ik denk dat een naam uitkiezen heel persoonlijk is.
    Maar goed ik wil best meedenken.
    In welke hoek ligt de interesse anders blijven we bezig.

Heidi wat een buik al zeg! :confused:
    Bij is dat pas met 7 maanden.

Vergo rustig aan hè met je hoge bloeddruk!

Susi fijn dat je een goede uitslag van de combinatie test had.

Sorry verder ben ik alweer vergeten wat ik allemaal gelezen heb! :oops:

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Lovelykids beterschap voor je beide kids!

19. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    jemig, tgaat niet zo lekker zeg bij velen.. Echt schrikken patries!
    En lovelykids: pff allebei te gelijk , hebben ze er veel last van?

Hier gaat het met mij zelf wel goed ;) alleen heb ik het KOUD! We hebben al een paar dagen een beetje problemen met het warme water -dit hebben we weleens meer gehad overigens en toen is het goed gemaakt- maar ik had nog steeds niet gebeld (2 dagen was het nu) , het was ook nog telkens redelijk lauw in plaats van ijskoud. Maarja, vanochtend deed de verwarming het ook ineens niet...
    Dus het is hier behoorlijk frisjes.. Ik wacht nu op telefoon van het bedrijf. Ze zouden terug bellen, hopelijk komen ze snel en als het vandaag niet meer lukt, dan ga ik lekker strakjes op m'n werk (het zwembad) lekker opwarmen :)) , ook al hoef ik niet te werken haha.
    Maar oke, tis best vermoeiend ook eerlijk gezegd, kost behoorlijk wat energie van m'n lijf om warm te blijven, zo voelt het tenminste. Maar oke. Het zal vast gauw op gelost zijn (hoop ik!)

ik las trouwens dat er al diverse meiden terug waren van de vlos, fijn die goede berichten wat dat betreft :) !
    Volgende week is het trouwens raak he, met al die 20 weken echo's! Wel spannend hoor :) !

20. lovelykids

lovelykids VIP lid

tot nog toe hebben de kids geen last, maar ze hebben het dan ook pas 1 dag. hoop dat ze er ook weinig last van krijgen wat dat aangaat scheelt het dat ze nog zo jong zijn (1,5 en bijna 3)

patries balen hoor blaasontsteking. gelukkig dat verder alles goed gaat en dat je er verder niks van verneemt. heb zelf ooit 2 keer het ook gehad. dat was dus niet tijdens een zwangerschap en het deed toch zeer! en dan de tijd die ik doorbracht op de wc. dus dat is dan misschien wel een voordeeltje.
    ik hoop voor je dat dit de eerste en laatste keer is.

wat betreft dat kdv verhaal dat ken ik gelukkig niet met onze kdv. maar wat is er precies voorgevallen dan? was hij alleen wat vervelend of was er meer aan de hand wat ze nu niet verteld hebben?

athina hoop dat je het snel weer warm krijgt thuis

Deel Deze Pagina