Goedemorgen allemaal... Jeetje Patricia wat balen zeg! Het is een pech week denk ik, want helaas is mijn konijn woensdag overleden Geef je groot gelijk dat je terug gaat. Ik had vroeger een cavia en die ging ook heel snel dood, toen we terug gingen naar de winkel kreeg ik een nieuwe. Die was dus ook weer heel snel dood, bleek de fokker waar hun die beesten vandaan haalde, gewoon maar lukraak te fokken. Dat is soms het nadeel met dierenwinkels ze weten soms niet waar hun beesten vandaan komen en hoe ermee gefokt is Hier verder alles goed, op wat bandenpijn na. Ik voel soms de kleine bewegen. Niet schoppen ofzo, maar ik voel wel af en toe leven in mijn buik, heerlijk. Ik kijk ook echt uit naar de 20 weken echo weer even kijken, ondanks dat ik het ook ontzettend spannend vind... Mirre wat balen zeg van je werk. Wel erg fijn dat je die opmerking zelf hoorde en haar er dus gelijk op aan kon spreken! Wij willen het geslacht ook geheim houden, dus denk dat ik het ook niet hier zeg, je weet maar nooit
Goedemorgen allemaal. Hier gaat het heerlijk. Lekker geslapen vannacht en mn mannetje is vanmorgen lekker vrij... Heerlijk! Gister wouden we zwemmen, dus we hadden van noppies een bikini gekocht in de uitverkoop! (van 50 voor 12,50), maar wat denk je? zijn hier ineens de zwembaden op donderdag avond gesloten... Helaas, maar ja. Ga vandaag nog ff naar die winkel toe hier in Hardenberg, want ze hadden 75% korting of 3 halen 1 betalen. Fijne dag allemaal. Liefs Wendie
goedemorgen allemaal, Alweer 19 weken! jeetje wat gaat het snel! Ik voel ook al echt leven in mn buik, supergaaf! eergisteren lag ik op de bank met mn buik bloot en zag ik echt ineens een hobbel op mn buik komen. en af en toe voel ik het ook (aan de buitenkant zeg maar)als ik mn hand op mn buik leg! Alleen als mn mannetje dan komt voelen, is het ineens stil van binnen! Zo sneu! Maar goed dat komt vast vanzelf wel! Voor de rets alles goed hier, zit nu op mn werk, moet to half 10 vanavond werken, want het is open dag Maar goed ik kom gewoon stiekum af en toe hier buurten, dan hou ik het vast wel vol! groetjes en fijn weekeind allemaal! xxx Maaike
Ah arme Björn! Zielig hoor, en 17 weken is wel erg jong idd voor een hamster. En Patricia, Jayden staat bij mij ook op het lijstje maar dan als Jaiden die spelling vind ik mooier staan bij Damian. Nu alleen nog mijn man overtuigen haha Memoiike, leuk he om dat leventje in je te voelen. Oeh Mirre, ik heb een hekel aan achter iemands rug om praten. Wel stoer dat je haar gelijk hebt aangesproken daar op! Enne houd je geheimpje maar lekker voor je hoor, over ongeveer 22 weken lezen we toch wel de geboorteaankondiging hier hihi Ik ben net terug van de vk. Alles was goed alleen ligt dit kindje ook weer erg hoog net als Damian (die uiteindelijk dus niet genoeg is ingedaald) De strakke pijn die ik heel laag in mijn buik voel is het trekken van het litteken, ik dacht dat ik al harde buiken had maar het is dus waarschijnlijk niet zo. Trouwens wat een heerlijke weertje he vandaag! Word helemaal happy van het zonnetje.
ja die zon maakt mij ook helemaal blij heb zin in wandelen lekker genieten naar het strand gaan....ja je verzint het soms heerlijk...Is kijken wat we vanmiddag gaan doen....lekker even naar buiten in elk geval.....misschien nog ff langs de kapper in emmen,,,,en anders volgende week....Vanmorgen voor het eerst bij fiso geweest daar gaan we oefeningen doen voor mijn dwars buikspieren en dan hopen dat dat de bekkeninstabiliteit op wil vangen.... Nou verder....hier niks spannends ja kan bijna niet wachten tot de kleine op echo te zien is....maar ja moet nog even.....2 weken en dan zie ik het misschien ik hoop het wel dat ze het zien ik ben dan al wel 19 weken dus dat scheelt.gr heidi
Hihihihi, ik dacht als: Ajne. Dus toch een beetje verwarring Lientje, maar ik vind Ajne wel heel mooi!!! xxx
Het is echt lekker weer ja. Wordt heel het weekend mooi weer! Reclame van de uitpufstand is erg grappig hahaha. Ik ga er woensdag heen, dus ff kijken of we er ook echt kunnen uitpuffen Jayden vind ik echt een hele leuke naam! Was onze nummer 3. Zo maar weer aan het werk. Mannetje is ziek thuis, dus hoop maar dat hij mij niet aan gaat steken!
goedemorgen ik heb totaal niet lekker geslapen. wat een ramp zeg. ik moet zo ook weer richting mijn werk maar vandaag een lekkere dag met zon dus vind t opzich niet zon grote ramp haha. ga vandaag ook voor t eerst naar mijn werk met mijn nieuwe broek. ben benieuwd of die buikpijn werkelijk weg blijft. dat zou toch ideaal zijn heb er in ieder geval nu nog geen last van en gister meteen nadat ik mijn oude broeken aan had gedaan. en ik wilde ff doorgeven dat ik vandaag 16 weken opweg bent. voel me wel een achterblijver maar ja die horen er ook bij ik ben er weer vantussen. dus spreek jullie later weer groet susanne
Vind het leuk om te lezen dat we een leuke naam voor onze uk hebben uitgezocht Wij gaan vrijdagavond naar de 9 maanden beurs, maar nichtje met dochtertje gaat ook mee..dus die haal ik eerst op in Zoetermeer en dan door naar Adam
ja, jayden vind ik ook een mooie naam patricia, maar dat hoor je hier in de buurt wel vaker de laatste tijd, dus helaas wordt het dat niet bij ons als het een jongentje wordt. trouwens, vrienden van ons hebben de naam zo gespeld: Dyaden. Dan spreek je de D er ook nog bij uit. Dat vond ik ook erg mooi. Vanmiddag ff lekker wandelen bij de geitjes met mn schoonzusje en haar 2 kids en met mn liefste vriendin met haar zoontje. Het dochtertje van mn schoonzus belde net op: Wendie, ga je mee naar de geitjes lopen? Lief joh... Ze is bijna 3, maar zo'n schatje he?! Liefs Wendie
hahaha Patricia Jayden staat hier ook op t lijstje voor een jongen, maar dan weer net anders gespeld dan ik al voorbij heb zien komen hier! Hoest afgelopen met de hamster? Hier gaat ie goed, weinig spannends te melden Ga ff lekker naar de kinderboerderij zo met mn meisje... Ze word 3 aan t eind van de maand, moet dus eigenlijk druk opzoek naar originele tractaties enzo
Nou valt best mee hoor, ik ben ook niet vreselijk veel verder en je hebt in elk geval volgens de bevallingslijst nog 11 mensen die na jou komen op de lijst.
Ik weet niet waar je moet uitdelen, maar wij moeten op school iets "gezonds" doen. Ik heb toen een meloen doormidden gesneden en daarop sateprikkers gedaan waar weer allemaal "lekkere" dingen opzaten. De meloen was ingepakt met zilverfolie. Was een hele goeie! xxx
Sorry, dit wordt even een ego-berichtje Ik word helemaal gek! Ik heb vorige week met mijn auto tijdens het inparkeren de auto geraakt van de vader van de buren. Nu heb ik een kras en hij een heel klein krasje net op 't hoekje. Eerst wilde hij er niks van weten, totdat maandag ineens de buurvrouw kwam met de mededeling dat hij mijn polisnummer wilde, etc. Ik zei dat ik die niet zomaar ging geven, maar eerst mijn verzekering wilde bellen over hoe en wat. Woensdag komt die man aan mijn deur. Zijn garage wilde mijn verzekeringsnummer, etc. Ik nogmaals zeggen dat ik die niet zou geven, dat hij mij maar een rekening moest geven. Als het niet te veel zou kosten zou ik het zo betalen, anders gaat mijn no-claim naar beneden. Hij luisterde niet eens naar mij, hij wilde de volgende dag de nummers hebben. Toen toch maar besloten om schade in te claimen, dus heb ik gisteren de papieren ingevuld, de situatie geschetst, maar geen handtekening gezet. Immers die man moet zijn kant nog invullen en dan pas kunnen beide handtekeningen eronder? Ik dat zonet tegen hem zeggen, werd hij mij toch kwaad omdat ik niet alvast mijn handtekening wilde zetten. Ik vertrouw die vent inmiddels voor geen meter meer. Dus ik bleef volhouden dat ik niet eerder een handtekening zou zetten voordat hij zijn gedeelte had ingevuld. Liep hij kwaad weg met de woorden dat er iemand van hoger hand maar moest komen. Nou laat maar komen. Wat een eikel, toch? einde ego bericht. Ik lees later wel bij!
hey veraatje, wat een dom gedoe ja! eerst zegt ie dat ie er niks van wil weten en dan opeens zo moeilijk doen. zo'n ego berichtje is het niet hoor! maar groot gelijk zoals je doet. hij hoeft jou gegevens en evt. handtekening niet te gaan misbruiken, dus groot gelijk dat je je handtekening niet hebt gezet!
Hier echt een klotedag zeg! *nog een egobericht!* Ik heb zowel gezeur met de dierenwinkel als met Tele2..! Tele2 is echt dramatisch en het word van kwaad naar erger, dus heb nu geschreven naar Radar en Kassa, want er moet gewoon iets gebeuren. De vrouw in de dierenwinkel gaf ook zo rare opmerking, zeg ze: ja het is levend have, als je dat koop kan het dood gaan Later zeg ze: ja nu kom je hier klagen omdat je de hamster hier vandaan heb gehaald, dus ik zeg: ja waar moet ik dan heen? Ga toch niet met dat beest in een andere winkel staan klagen als hij hier vandaan kom Lang verhaal kort te maken, ik heb het hoofdkantoor van de dierenwinkel gebeld en een klacht ingediend over hoe ik te woord ben gestaan, nu word ik vanmiddag terug gebeld, dus even afwachten
hey meiden veel frustraties merk ik wel.... patricia wat zielig voor arme Björn! nou maar hopen dat ze ook wat met je klacht doen! Mirre lekker voor je houden hoor het geslacht... je kan het risico altijd lopen dat de bekenden het lezen! veraatje gelijk heb je zeg wat een e*kel zeg... daar zou ik ook geen vertrouwen in hebben! iedereen is druk bezig zie ik met namen en met geboortekaartjes... heb er ook al zo'n zin in! meisjesnaam zijn we helemaal uit alleen jongensnaam nog niet. gister weer echo gehad en alles met beeb was goed. Bloeddruk was alleen wel gestegen... dat moest ik in de gaten houden en ook fysio ivm bekken. Heb er echt enorm veel last van en dan vooral de zogenaamde "startpijn" t brand tegenwoordig ook al als ik gewoon zit!
Veraatje groot gelijk heb je: niks tekenen voor hij ook zijn kant van het formulier heeft ingegevuld! Weet jij veel wat voor een onzin die vent op dat formulier zou kunnen gaan zetten. Voor hetzelfde geld zit er nog een extra schade op die hij ook ff via jou gaat claimen. Altijd samen tekenen in elkaars aanwezigheid...........en anders laat em barsten!