Haha leeft die man in sprookjesland Stel je voor als je dat zou gaan tekenen Wat een mierenneuker... blech jammer gnoeg zijn zulke mensen vaak niet voor rede vatbaar dus zal wel heel gezeik worden waar je uiteraard neit op zit te wachten... Zow lekr weekend, morgen gaak chinees nieuwjaar vieren in DenHaag
Ff een vraagje: mijn Mikey heeft nu al voor de 12e dag op rij koorts en keelontsteking. Hij heeft wel antibiotica gekregen, maar dat krijg ik er echt niet in bij hem. Ik kan ook niet zeggen dattie doodziek is, maar wel steeds tussen de 38.5 en 39.5 koorts. En zo fijn de hele dag zeuren. De dokter zegt dat het niks geeft dat het zo lang duurt, maar ik begin me toch een beetje druk te maken. Hij is ook pas 3 jaartjes (nog maar ff, maar toch). Iemand ervaring of tips? xxx
Kijk eens op deze site. Ik doe altijd meer dan genoeg inspiratie op. http://www.peuterplace.nl/traktaties.htm
Mrietje wat sneu hè voor zo'n klein mannetje (ze zijn dan echt weer even klein). In wat voor vorm heb je de antibiotica gekregen. De vloeibare krijg ik er bij mijn kinderen ook nooit in. Ik vraag altijd om een pil vorm. Deze verstop ik een een hap vla en hap slik weg. Ik zou gewoon 3x per dag een zet pil geven om de koorts onder controle te krijgen en de pijn in zijn keel te verminderen. Zetpillen zijn niet alleen tegen koorts je mag ze ook tegen pijn gebruiken. Dan voelt hij zich ook wat beter in zijn vel. Als hij maandag nog zo ziek ik zou ik gewoon weer naar de huisarts gaan. Liever een keer te veel dan datje he te lang aankijkt en je krijgt een veeg uit de pan dat je zo lang gewcht hebt. Let er wel op dat hij niet lusteloos wordt. Dan gelijk aan de bel trekken. Goh ik lijk wel een dokter als ik dit zo terug lees. Kan helaas alleen uit mijn eigen ervaring spreken. Geef hem maar een dikke knuffel.
Wat een rare reactie van de dokter Mrietje, het is niet goed om koorts direct te onderdrukken omdat het lichaam dan niet de kans krijg anti bacterieen aan te maken. Maar 12 dagen voor een kleintje is wel erg lang Ik zou vanavond anders de HP bellen, kijken of ze een andere optie hebben..
Patries, wat sneu zeg voor Björn. En wat een raar wijf dat mens in de dierenwinkel. Kijk als je nou na een jaar terug kwam of zo. Veertje, goed van je dat je je handtekening niet hebt gezet. Wie weet wat voor andere schades nog voor mag opdraaien. ML veel plezier met het Chinees Nieuwjaar. Ik geloof dat we dit jaar het jaar van de Rat hebben. In Japan het jaar van de Muis. Mirre gewoon lekker voor je houden hoor we merken het wel over een week of 22. Wie was nou het vurige Steenbokje? Ben even je naam kwijt. Wordt af en toe gek van die zwangerschaps dementie. Goed dat je gelijk lik op stuk hebt gegeven.
Volgens mij is het idd het jaar van de rat wat komt... wel leuk want ik ben zelf ook in het jaar van de rat geboren en onze kleine dus ook... Groot feest in den haag dan ML? mrietje ik zou idd wachten tot vanavond of morgen en dan Huisartspost bellen. met je eigen huisarts kom je zo te horen toch niet veel verder en dan al 12 dagen die arme schat! succes
Jah cker wel groot feest, erg leuk dus... 12 dagen koorts is idd wel lang ook al is het niet zo heel hoog, maar toch... jah zolang ze niet lusteloos zijn is het op zich wel owkee, maar ik zou toch idd maar even langs de huisartsenpost gaan vanavond om de mening van een andere dokter te vragen...
Ow kijk even over onze kindertjes: Heel vindingrijk, hardwerkend, charmant, intelligent, populair en gericht op sociale gebeurtenissen. Maakt makkelijk vrienden, heeft mensenkennis. Een trouwe vriend, maar houdt wel van roddelen, en wanneer je een Rat echt teleurstelt kan hij of zij je laten vallen als een baksteen. Een toegewijd en hard werker, de ondernemer van de Chinese dierenriem. Geld neemt een belangrijke plaats in, het verwerven is een grote uitdaging, de Rat ziet overal wel een handeltje in. De Rat verstrooit soms energie omdat hij/zij bij teveel dingen is betrokken, en kan zich slecht ontspannen. Veel verbeeldingskracht, soms indiscreet en vaak een beetje lichtgelovig. Als kind is de Rat erg slim voor zijn of haar leeftijd en kan hij/zij goed voor zichzelf opkomen. De Rattenouder kan niet zo goed overweg met supergevoelige kinderen.
Zo ik heb eindelijk een buikfoto in mijn album staan. Goh als ik er nog eens naar kijk dan lijkt ie wel alsof ik 7 mnd ben. Komt misschien wel omdat het de derde is.
huisartsenpost bellen als je kleine knul zo lang nog koorts houdt na behandeling met antibiotica....Echt gewoon doen hoor dan heb je zelf het meest rust desnoods iets aandikken....gr en beterschap heidi
Nou ja Patricia wat een botte doos zeg. Hebben ze al terug gebeld van het hoofdkantoor? Mrietje, ook mee eens, gewoon bellen als je het niet vertrouwd! Mijn zoontje heeft toen hij 3 was meer dan een week in het ziekenhuis gelegen met longontsteking en die had nauwelijks koorts, alleen hangerig en niet goed eten. De dokter liet ons ook afwachten, maar dat had hij beter niet kunnen doen. Veraatje, zeker niet tekenen voor hij klaar is. Staat dat er zelfs niet bij op het formulier? Pffff wie wil hij erbij halen dan? Laat maar komen hoor. Ik heb nogal last van mijn buik de laatste dagen, niet echt pijn, maar een heel strak gevoel en ik voel ons Sjaantje (hahahaha, ik neem de naam van van jou over Patries, jij doet er toch niks meer mee.) heel erg prominent aanwezig. Ik kan me dat niet herinneren van mijn vorige zwangerschap. Hebben jullie dat ook? Liefs, Lientje
Ik heb een jurk, ik heb een jurk JOEPIE Vandaag samen met mijn moeder een trouwjurk uitgezocht en hij is alles wat ik eerst dacht: dat wil ik niet hahahahaha (wit, strapless, kraaltjes en een mega sleep) Totdat ik hem aanhad en we hem allebei geweldig vonden Mijn buik komt er straks ook erg mooi in uit. 29 april afpassen en maakt ze hem op maat Mrietje: huisarts gewoon weer bellen hoor. Die koorts houdt veel te lang aan. Wel goed drinken. En uitkijken met paracetamol, heb ook wel is gehoord dat als je er mee begint het moet blijven omdat anders de koorts kan doorschieten. weet niet of dat echt zo is. En Veraatje, goed dat je niet getekend hebt hoor, net wat Senninha zegt: wie weet wat voor schade die vent nog meer heeft en denkt nu vast: oh da's mooi, kan zij voor de schade opdraaien. Patricia, zielig voor Bjorn Heb je al wat gehoord? Belachelijk hoe mensen je soms kunnen behandelen.
he dames gaat er iemand niet naar de 9maandenbeurs en die heeft de laatste wij gehad met het 9maandenbeursboekje erin.Ik ga er namelijk wel heen en manlief heeft boekje weggegooid snifsnif...gr heidi
Hooii! Zo te lezen gaat iedereen lekker met de zwangerschap, mooi houden zo! Hier gaat ook alles voorspoedig. Volgende week 20weken echo, vind het errug spannend! Heb nog even buikfoto van 15 weken in album gezeten mijn buik met 37 weken bij de eerste zwangerschap. Fijne avond!